abonnement Unibet Coolblue
  maandag 28 juli 2003 @ 15:51:49 #26
55402 Chovexani.Darante
A-ko isi pomo shinava tumen
pi_12069478
* Sendero's handen op haar borsten geeft heerlijke pijnscheuten naar haar gevoeligste punt.
Ze voelt hoe haar rug zich kromt en zo haar borsten dichter in de handen van Sendero drukt.

Dan draait Sendero hun om en is zij degene die de beslissingen neemt.
Bij deze gedachte komt er een sensueel lachje op haar gezicht, aan deze wens voldoet ze met plezier.

Ze leunt voorover en verkent met haar mond, Sendero's boven lichaam, tot Sendero niks anders meer kan dan af en toe kreunen.

Dan laat ze haar mond rustig via zijn nek naar boven glijden om te eindeigen met een vurige kus op zijn lippen

Kon del tut o nai shai dela tut wi o vast
  maandag 28 juli 2003 @ 16:03:00 #27
40595 Sendero
Ilustero Luminoso
pi_12069798
* Sendero kreunt bij de hete kussen van Chovexani, hij wordt er helemaal gek van en z'n handen strelen, woelen door haar vlammende haar. Dan met de vurige kus van haar houdt hij haar vast en begint de passionekle vurige dans van tongen opnieuw.

Sendero's handen glijden over de naakte rug van Chovexani en strelen die. Dan eindigt hij bij haar rok waar hij haar billen voelt onder de stof en er even zachtjes in knijpt.

"Duisternis is zo gek nog niet"
pi_12073471
Als heksje onder haar dagelijkse wandeling in het bos een darkroom ziet verschijnen vraagt ze zich af of deze nieuw is op het eiland. Het trekt haar interesses. Ze gluurt om het hoekje van de deurpost...
  maandag 28 juli 2003 @ 19:50:35 #29
55402 Chovexani.Darante
A-ko isi pomo shinava tumen
pi_12074572
* Sendero laat zijn tong tussen de uiteen geweken lippen van Chovexani glijden, wat bij Chovexani een genotvolle zucht ontlokt.
Voordat de rillingen ervan bij Chovexani kunnen vervagen neemt Sendero zijn mond van haar af en trekt een kwellend spoor van kussen van Chovexani's oor naar haar hals.

Chovexani doet een bewuste poging om rustig adem te halen, maar vergeet dat meteen op het moment dat Sendero zijn hoofd weer naar haar toe buigt en het roze knopje van haar borst tussen zijn lippen neemt.
Nadat Chovexani zich enkele ogenblikken heeft overgegeven aan de bedwelmende sensaties diehij bijhaar oproept, bedenkt za dat het nu weer tijd is voor haar om tot actie over te gaan

Genietend begint Chovexani Sendero's gespierde borstkast weer te strelen en laat dan haar lippen dezelfde weg gaan als haar handen, steeds lager, tot die verdraaide belemmering weer.
Ze begint ongeduldig aan de broek van Sendero te sjorren, nu is ze het zat en het geduld dat ze had, is weg.

Kon del tut o nai shai dela tut wi o vast
  maandag 28 juli 2003 @ 19:56:25 #30
53296 nyphai
Fish go m00
pi_12074694
* nyphai merkt op dat LWaS al enige tijd geleden met zijn bezigheden is gestaakt en verlaat het buro/darkroom
Too soon, too late I could not see[br]Perhaps in time you will return to me[br]And if you wont, I still won't be alone[br]Your touch lingers, giving me a small sense of being home
pi_12074967
* Craziest loopt geirriteerd het eerste de beste gebouw binnen wat hij ziet en slaat hard de deur weer dicht

Waar ben ik nu weer beland??????

* Bij villa faat waren de twee broodneukers in slaap gevallen en de don had gehoopt hier wat meer vertier te vinden. Hij loopt zijn lul wat achterna en botst met zijn mannelijkheid plots tegen een vrouw persoon aan

bad to tha bone
  maandag 28 juli 2003 @ 20:15:27 #32
54904 sylph
Assassin
pi_12075017
-edit-
Paranoia's the assassin's bedmate and no rest comes in that clamouring serpent's nest.
  maandag 28 juli 2003 @ 20:18:33 #33
53296 nyphai
Fish go m00
pi_12075084
* Net als nyphai naar buiten wilt lopen wordt ze omvergelopen door een of andere onverlaat. Ze valt achterover en kijkt kwaad omhoog.

Kijk eens uit je doppen!

Too soon, too late I could not see[br]Perhaps in time you will return to me[br]And if you wont, I still won't be alone[br]Your touch lingers, giving me a small sense of being home
pi_12075244
* Gebiologeerd en verrast kijkt craziest deze vrouw aan. Vol bewondering bestudeert hij haar vormen en als één ding duidelijk is geworden in de 5 seconden dat de Don deze vrouw nu kent is dat ze geneukt moet worden.

Craziest steekt zijn hand vooruit en terwijl Nyphai denkt dat ze zich voor moet stellen en hem haar hand reikt delegeert de de Don haar hand gelijk naar zijn penis.


Voel maar even goed wat voor gepantserde ontdekkingsreiziger straks jou grotje gaat bezoeken

bad to tha bone
  maandag 28 juli 2003 @ 20:29:47 #35
53296 nyphai
Fish go m00
pi_12075293
* nyphai kijkt verbouweerd naar de vreemdeling als hij haar hand op zijn edele delen legt. Ze kruipt overeind en gromt kwaad naar hem.

Wat denk je wel niet! Ik ga me daar toch niet met een vreemde intiem doen en bovendien ik ben getrouwd

* Verontwaardigd plaats ze haar handen op haar zij en tikt met haar voet. Kwader dan kwaad kijkt ze de man aan

Too soon, too late I could not see[br]Perhaps in time you will return to me[br]And if you wont, I still won't be alone[br]Your touch lingers, giving me a small sense of being home
pi_12075467
Getrouwd zeg je????????

Craziest weet niet meer goed hoe hij het heeft en vraagt zich af waarom hij deze beauty niet eerder tegen het lijf gelopen is. Craziest kijkt nog eens goed naar haar en ziet dat ze nu met haar voeten een soort paringsdansje is begonnen. Met haar voeten geeft ze een driftige maat aan.
Dit is zeker het tempo waarmee ze zometeen geneukt wil worden?

Zonder verder nog tijd te verdoen begint Craziest de borsten van Nyphai te masseren en laat haar harde tepels door zijn vingers gaan. Dit warmbloedige genotsdiertje wil duidelijk snel en diep een paal in haar doosje.

De don slaat nog eens hard op haar billen en gaat er eens goed voor zitten

bad to tha bone
  maandag 28 juli 2003 @ 20:56:03 #37
40595 Sendero
Ilustero Luminoso
pi_12075817
* Sendero voelt dat Chovexani het heft over neemt en laat het in spanning gebeuren. Ze duwt zijn handen uit de weg en duwt hem plat. haar lippen voeren plagerig de weg naar onder.

Sendero kreunt ervan, het is heerlijk maar ook kriebelt het. z'n bloed kookt ervan en hij voelt de hitte naar z'n lendenen stromen. Hij wil overeind komen maar ze laat het niet toe en duwt hem terug. haar handen hebben moeite met de riem en knopen omdat Sendero plat ligt.

Hij helpt haar een handje door de riem ff los te maken en de eerste knoop. Dan zakt hij onder druk van haar zachte handen terug en kroelt met z'n vingers door haar haar.

Binnen de gouden cocon ontstaan de eerste flonkelende sterren weer die aangeven dat de spanning hoger wordt.

"Duisternis is zo gek nog niet"
  maandag 28 juli 2003 @ 21:00:17 #38
53296 nyphai
Fish go m00
pi_12075899
* nyphai gromt zachtjes en geeft de vreemdeling een tik op zijn handen. Ze wordt nog kwader, maar niet zozeer om zijn daden. Nee, ze wordt nog kwader door het verraad van haar eigen lichaam. Ze voelt een magnetische aantrekkingskracht tussen haar en de vreemde man. Haar gevoelens onderdrukkend geeft ze de man nog een schop tegen zijn scheenbeen.

Je hebt nog niet eens het fatsoen om je te verontschuldigen voor het feit dat je mij zo pardoes ondersteboven loopt. Dan in plaats van jezelf voor te stellen en mij omhoog te helpen leg je notabene mijn hand op jouw edele delen. Vervolgens vertel ik je dat ik getrouwd ben en wat doe je? Je begint gewoon mij onzedelijk te betasten! Denk je nou echt dat ik mij, een fatsoenlijk nymphje, met jouw soort zal inlaten?!!

Too soon, too late I could not see[br]Perhaps in time you will return to me[br]And if you wont, I still won't be alone[br]Your touch lingers, giving me a small sense of being home
  FOK!fossiel maandag 28 juli 2003 @ 21:14:35 #39
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_12076224
* LWaS is, na een aardige tussenpauze, weer op zoek naar zijn vrouw....
  maandag 28 juli 2003 @ 21:19:14 #40
55402 Chovexani.Darante
A-ko isi pomo shinava tumen
pi_12076339
* Chovexani begint driftig aan de broek van Sendero te sjorren en als het niet wilt meewerken, omdat Sendero erop ligt, laat ze een jammerend gekreun horen, ze is nou eenmaal niet echt geduldig.
Ze is dan ook blij als Sendero haar een handje helpt, maar duwt hem terug als hij teveel wilt doen.

Eindelijk heeft ze het zover dat ze hem naakt onder zich heeft liggen.
Het geeft haar helemaal een macht gevoel dat zij nog wat van haar kleding aan heeft, al ziet ze in Sendero's ogen dat hij het minder vind, nou ja even jammer voor hem, zij is nu aan de macht, straks mag hij weer.

Chovexani begint weer met het zoenen van Sendero's borst en neemt eerst de ene tepel en vervolgens de andere tepel in haar mond, om alebei laat ze even haar tong om het puntje cirkelen en dan laat ze haar mond afdwalen naar beneden, waar ze nu geen belemmering meer tegen komt dit keer. Haar tong gaat steeds verder en verder naar beneden tot ze de plaats bereikt waar ze naar op weg weg. Ze sluit haar lippen om hem heen en met haar tong speelt ze even met het zachte puntje.
Chovexani hoort hoe de adem van Sendero schokt en dan heel snel op gang komt. Innig tevreden luistert ze er naar. Dan komt ze weer omhoog, steekt even haar tong in zijn navel en gaat dan omhoog en laat haar tong bij Sendero in zijn mond glijden voor een vurige tongzoen

Kon del tut o nai shai dela tut wi o vast
  maandag 28 juli 2003 @ 21:43:00 #41
40595 Sendero
Ilustero Luminoso
pi_12076907
* Sendero krijgt geen enkele kans en zijn kleding wordt na de korstondige hulp snel verwijderd, de aandacht die die Chovexani aan zijn lichaam geeft laat zijn huid tintelen en zijn bloed koken. ALs ze aankomt bij de mannelijkheid en die de aandacht geeft wordt die er helemaal fier van. bloed stroomt er met kracht naar toe en Sendero heeft moeite om niet gek te worden.

Dan lacht ze tevreden en gaat terug naar waar ze begonnen zijn , de dans der tongen furiger dan daarstraks en gek maken. Sendero neemt het heft over en duwt haar overeind. al staande kust hij haar in haar hals en dan zakt hij langzaam door z'n knieën en neemt haar borsten onderhanden met kussen, dan zuigt en bijt hij zacht in haar fiere tepels en masseerd haar borsten met z'n handen.

Hij zakt verder door z'n knieën en komt via haar navel uit bij haar rok, met een simpele handigheid maakt hij haar rok los en sensueel glijdt die lang haar benen naar onder. al kusjes gevend op haar dijen en buikje verwijderd hij met m'n vingers haar laatste stukje stof en kust dan zachtjes de bloem der liefde. een schokeffect en een innige kreun is het gevolg.

Sendero streelt dan met z'n vingers de bladeren van de bloem en blaast zacht tegen het gevoeligste plekje. dan likt hij de nectar uit de bloem en vervolgt z'n weg naar boven tot hij haar een passionele zoen geeft op haar mond.

"Duisternis is zo gek nog niet"
  maandag 28 juli 2003 @ 22:11:29 #42
55402 Chovexani.Darante
A-ko isi pomo shinava tumen
pi_12077811
* Chovexani moet haar macht uit handen geven als hij haar laat staan. Gewillig ondergaat ze zijn liefkozingen en ze moet zich aan hem vasthouden om niet door haar benen te zakken.
Als hij haar kust, proeft ze haar eigen smaak en dat drijft haar naar een punt van geen terugweg meer mogelijk.

Wild duwt Chovexani Sendero achterover en als hij comfortabel ligt kruipt ze boven op hem en met haar hand leid ze hem de weg, haar vochtigheid binnen.
Chovexani voelt hoe ze hem in zich opneemt en wacht even tot haar lichaam zich aan het lichaam van Sendero heeft aangepast, voor ze de maat aangeeft van hun bewegingen.
Met iedere beweging kromt ze haar rug. Uiteindelijk word het Sendero te veel en rolt hij haar om, nu neemt hij de teugels in eigen handen

Kon del tut o nai shai dela tut wi o vast
  maandag 28 juli 2003 @ 22:37:39 #43
40595 Sendero
Ilustero Luminoso
pi_12078588
* Sendero geniet met volle teugen van de berijding door Chovexani. Aan haar hele houding kan hij zien dat ook Chovexani intens geniet. Haar beweging stimuleerd hem tot het uiterste en voordat het hem teveel is rolt hij haar om.

Hij schuift z'n arme onder haar benen door zodat haar benen ligt omhoog hangen. haar open bloem der liefde ligt tussen haar dijen glinsterend van de dauw te wachten op de stamper der mannelijkheid.

Hij kust haar vurig in haar nek en dan op haar mond en laat dan de zuigende werking van de bloem kennis maken met de stamper. ritmisch beweegt hij terwijl zij hem harstocht ontvang en omsluit.

"Duisternis is zo gek nog niet"
  dinsdag 29 juli 2003 @ 10:17:36 #44
55402 Chovexani.Darante
A-ko isi pomo shinava tumen
pi_12085371
* Chovexani voelt hoe de spanning naar het hoogtepunt stijgt en voelt hoe Sendero zich inhoud om het niet te snel voorbij te laten zijn.
Ze wilt alleen niet dat hij zich inhoud, passie is wat ze wilt.

Chovexani trekt zijn hoofd naar haar toe en geeft hem een vurige kus, zo aangevend dat hij zich moet laten gaan, maar Sendero is eigenwijs en negeert haar verzoek.
Hij wil het nog even volhouden en haar nog wat langer deze zoete kwellingen laten ondergaan, nog even en ze tuimelt over de afgrond.

Sendero hoeft niet lang te wachten, met een kreet van ongeloof lijkt het alsof Chovexani in de hemel beland en Chovexani roept zijn naam. Sendero voelt hoe haar vrouwelijkheid zich vaster om hem heen sluit en weet dat het nu de tijd is om zich helemaal te laten gaan.
Chovexani kan niks anders dan met hem meebewegen.

Kon del tut o nai shai dela tut wi o vast
  dinsdag 29 juli 2003 @ 10:53:21 #45
40595 Sendero
Ilustero Luminoso
pi_12086094
* Zich inhoudend laat hij Chovexani al kreundend tot extase komen,zijn naam uitroepend ontploft ze in een vloedgolf van passionele heftigheid waarna hij haar geeft waar ze om vraagt. De gouden gloed vervaagt even voor z'n ogen als hij zich aan haar overgeeft en zich in extase laat gaan.

De uitbarsting van een vulkaan is er niets bij en beide ervaren het als een samensmelting van twee natuurlijke oerkrachten. Sendero voelt haar vingers zich stevig op zijn rug als ze zijn kracht ontvangt.
Kreunend van extase beleven ze gezamelijk hun hoogtepunt.

De gouden cocon om hun heen pulseert snel en heftig. Binnen in bewegen de twee passionele mensen ritmische en genieten na van het liefdesspel. Sendero kust Chovexani teder en kijkt haar liefdevol in haar ogen.

"Duisternis is zo gek nog niet"
  dinsdag 29 juli 2003 @ 14:09:52 #46
55402 Chovexani.Darante
A-ko isi pomo shinava tumen
pi_12090991
* Chovexani is helemaal buiten adem van hun liefdes spel en ligt in de armen van Sendero na te genieten, af en toe een kus gevend op zijn brede borstkast en lieve woordjes fluisterend.

Chovexani kijkt Sendero lang in zijn ogen en is verrukt over de liefde die erin aanwezig is.
Ze voelt hoe haar lichaam zich weer heeft aangepast en voelt de inmiddels bekende kriebel weer in haar buik.

Chovexani brengt haar hoofd dicht bij die van Sendero en geeft hem plagend een kusje op zijn neus en bijt even zachtjes in een lip, dan laat ze haar vochtige lippen over die van hem gaan, voor ze haar hoofd weer op zijn borstkast legt.

Kon del tut o nai shai dela tut wi o vast
  dinsdag 29 juli 2003 @ 15:05:02 #47
40595 Sendero
Ilustero Luminoso
pi_12092226
* Na de heftige sensatie, liggen Chovexani en Sendero na te genieten. Haar aandacht wakkert zijn vuur weer aan, en hij kriebelt met z'n vinger over haar rug en langs haar zij.

Hij gloeit nog steeds en vraagt zich bij zich zelf af of de cocon waarin zij zich bevinden hun lichamen voorziet van nieuwe energie. Speels kroelt hij met z'n vingers door haar haar en voelt de kriebels bij zichzelf versterken door dat hij haar aanraakt.

"Duisternis is zo gek nog niet"
pi_12098941
Gebruik al die energie toch niet om je kwaad te maken lief Nymfje. Anders moet je straks al je reserves aanspreken om mij te behagen. Ik weet wel dat je je met je gevoelens die ik bij je aanwakker niet goed raad weet maar laat je maar lekker gaan dat komt allemaal goed.

* Craziest streelt zijn mooie Nympf door haar haren en fluitert lieve woordjes in haar oor. Ik ben de machtigste man op het eiland en het is nu maar eens gedaan met dat quasi kwaaie gedoe. Ik zie wel dat je flamoes al lonkend een stukje open is gaan staan en je zaadvragende ogen spreken ook boekdelen.

De don ontdoet zich van zijn kleren en kijkt Nympfje beetje nors aan. Aan het werk!!

bad to tha bone
  dinsdag 29 juli 2003 @ 20:45:15 #49
53296 nyphai
Fish go m00
pi_12099209
* Compleet van haar apropos, totaal overrompeld en overdonderd, kijkt nyphai de man aan. Niet goed wetende wat ze hier nou eigenlijk mee aan moet. De aanrakingen en de sweet talk van craziest laten haar niet onberoerd. Vooral zijn dominantie die hij uitstraalt staat haar toch wel heel erg aan. Besluitloos kijkt ze toe als craziest zich van zijn kleding ontdoet.

Aan het werk!"!

* nyphai haar haren gaan weer echt overeind staan en haar woede wordt weer aangewakkert. Briesend stampt ze naar hem toe

Mij een beetje bevelen geven? Wie denk je wel niet dat je bent!

* Kwaad duwt ze de man omver en snel ontdoet ze zich van haar eigen kleding. Ze klimt bovenop hem en gaat bovenop zijn gezicht zitten.

Ga jij maar aan het werk ventje!

Too soon, too late I could not see[br]Perhaps in time you will return to me[br]And if you wont, I still won't be alone[br]Your touch lingers, giving me a small sense of being home
pi_12105912
Deze rigoureuze actie overdondert Craziest een beetje en wat onwennig begint hij te likken. Terwijl zijn ogen praktisch in de bilnaad van Nyphai worden gedrukt begint de don op goed geluk lange halen met zijn tong te maken. Met zijn linkeroog kijkt hij tegen de linker bil van Nyphai aan en met zijn rechteroog zit hij het aanlokkelijke poepgaatje van dit sex monster.

Maar dat gaatje is voor later. Craziest laat zijn tong communiceren met Nyphai en het overvloedige stromend kutsap zegt hem dat het goed zit. Langzaam laat hij keer op keer zijn tong daar haar spleetje gaan. Ze begint wat te schokken en Engelse termen klinken door het vertrek. Craziest die alleen de taal van de liefde spreekt besluit snel van positie te veranderen en manoeuvreert zich met een elastische beweging onder haar heerlijke billen vandaan.

Dat achterwerk is zo lekker dat hij het niet kan laten er een paar keer goed op te slaan. Nymhai kijkt kreunend achterom en het is duidelijk dat ze een inwendig pak rammel wil. Maar voor het zover is zal ze het moeten verdienen en Craziest trekt haar aan haar haren naar zijn knuppel toe

bad to tha bone
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')