abonnement Unibet Coolblue
pi_12269118
Weet iemand btw al wie/wat de support act zal zijn?

Heb gisteren mijn kaart opgehaald, door mijn stiefpa laten halen daar ik zelf niet kon ivm onze verhuizing.
Perfecte plek: Ingang: Arena, Vloer vrij zitten/staan rij 0

Is d'r overigens ook al wat bekend over een F*k meet op locatie?

Cheerio,

Ralph

*Meeting (still) is sometimes Disconnecting...*
pi_12272836
kan iemand mij vertellen of je via GOFORMUSIC altijd staanplaatsen krijgt in leuven?
pi_12272975
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 08:51 schreef In13IamRising het volgende:
kan iemand mij vertellen of je via GOFORMUSIC altijd staanplaatsen krijgt in leuven?
alleen staanplaatsen zijn er denk ik,
tenminste zo staat het op de site:

Tickets (enkel staanplaatsen) kosten € 36 in voorverkoop.

pi_12273017
Dat had ik ook gezien ja maar als je even door klikt zie je ineens ook iets staan over seats... die zijn nog duurder ook..maar was misschien een andere website.. ik ben de weg totaal kwijt.....
pi_12273072
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 09:07 schreef In13IamRising het volgende:
Dat had ik ook gezien ja maar als je even door klikt zie je ineens ook iets staan over seats... die zijn nog duurder ook..maar was misschien een andere website.. ik ben de weg totaal kwijt.....
hmm, volgens mij kon ik bij het reserveren niet kiezen hoor, gewoon 1 prijs en staan dus
  donderdag 7 augustus 2003 @ 09:21:08 #256
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_12273192
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 08:51 schreef In13IamRising het volgende:
kan iemand mij vertellen of je via GOFORMUSIC altijd staanplaatsen krijgt in leuven?
Volgens mij is bij Leuven geen zitplaatsen...

GOFORMUSIC is over het algemeen wel goed. Anders moet je ze ff mailen. Ze sturen je vrij snel een reply (tenminste, ik ben gewent van wel) en in Belgie gaan de kaarten nooit zo heel hard.

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')