abonnement Unibet Coolblue
pi_12034473
Hee, over een paar weken is het eindelijk zo ver: de introductietijd begint! Ik heb echt nu al zin in (eerst nog een keertje op vakantie), maar wie gaan er hier allemaal in Tilburg meedoen met het Olof-weekend, het Mak-kamp of de Tik-week? Of mensen die er eerder al geweest zijn en kunnen vertellen of het ook echt leuk is? Ik doe aan alles mee en kijk er al naar uit (ook eindelijk op kamers!)
pi_12034494
Introductie is meesttijds een puike ervaring.
pi_12100287
mak-kamp? de tik-week ken ik wel maar daar heb ik niet aan meegedaan. De intro van mijn school leek me ook veel leuker.
  woensdag 30 juli 2003 @ 13:07:07 #4
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_12112487
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 21:39 schreef Toffe_Ellende het volgende:
mak-kamp? de tik-week ken ik wel maar daar heb ik niet aan meegedaan. De intro van mijn school leek me ook veel leuker.
MAK is van de FEW.. 10 & 11 aug
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
  donderdag 31 juli 2003 @ 15:38:48 #5
57771 Bignelis
Check yourself
pi_12142285
Die introductieweken zijn heel gaaf, zeker de TIK. Je bent alleen megafout als je naar het Olof weekend gaat. Dat zijn de grootste wannabees die er zijn. Ze noemen zich een Koor, maar geen enkel Koor in Nederland erkend ze. Daarbij zitten er onwijze losers bij Olof, weet je wel van die figuren die naar de introductie gaan, alleen in een hoekje staan, geen gesprek durven aanknopen. Na de ontgroening doen ze ineens alles zijn, hebben ze "vrienden". wat wel is is dat er vaak wel lekkere eerstejaars vrouwtjes bijgaan, maar die kom je toch tegen in de kroeg! In veel studentensteden is het zo dat je nergens bij hoort als je niet bij een vereniging zit, maar in Tilburg is het veel relaxter, je hoort er juist niet bij als je bij Olof zit!

Veel plezier met je Introductie,

Een 4e jaars bedrijfseconomie student!

Grote dromers denken na. Grote denkers dromen.
pi_12142401
Olof weekend?
Ik pas.
  donderdag 31 juli 2003 @ 17:14:02 #7
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_12144641
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 15:38 schreef Bignelis het volgende:
Die introductieweken zijn heel gaaf, zeker de TIK. Je bent alleen megafout als je naar het Olof weekend gaat. Dat zijn de grootste wannabees die er zijn. Ze noemen zich een Koor, maar geen enkel Koor in Nederland erkend ze. Daarbij zitten er onwijze losers bij Olof, weet je wel van die figuren die naar de introductie gaan, alleen in een hoekje staan, geen gesprek durven aanknopen. Na de ontgroening doen ze ineens alles zijn, hebben ze "vrienden". wat wel is is dat er vaak wel lekkere eerstejaars vrouwtjes bijgaan, maar die kom je toch tegen in de kroeg! In veel studentensteden is het zo dat je nergens bij hoort als je niet bij een vereniging zit, maar in Tilburg is het veel relaxter, je hoort er juist niet bij als je bij Olof zit!

Veel plezier met je Introductie,

Een 4e jaars bedrijfseconomie student!


En een 2e jaar business studies student die het daar helemaal mee eens is
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_12180330
Olof weekend en TIK week.
Wordt zeker wel lachen denk ik en heb er ook erg zin in
  zaterdag 2 augustus 2003 @ 12:43:58 #9
24163 Lexcorp
Alive and kicking
pi_12180458
kan iemand vertellen wanneer de tikweek precies is? dan is t nl altijd bijzonder gezellig in de kroegen in tilburg
Het is nix, het was nix, en het zal nooit wat worden!
  zaterdag 2 augustus 2003 @ 14:18:01 #10
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_12181848
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 12:43 schreef Lexcorp het volgende:
kan iemand vertellen wanneer de tikweek precies is? dan is t nl altijd bijzonder gezellig in de kroegen in tilburg
18 t/m 23
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
  maandag 4 augustus 2003 @ 11:23:28 #11
10870 Ikke333
Happy new year!
pi_12211756
18 t/m 23! Perfect, hertentamentjes achter de rug en lekker op de terrasjes kijken wat voor een idiote dingen de eerste jaars nou weer moeten doen. Maar het is geweldig, mijn intro was echt super (zowel MAKkamp als TIKweek, hoewel de laatste het leukst was). Oh wat heb ik toen een lol gehad

Veel plezier nieuwe studentjes! (geweldig, elk jaar weer een feest).

pi_12280239
Weet iemand wat hét verschil is tussen MAK en TIK?! ja ik weet wel dat MAK voor de economische faculteit is en de TIK voor iedereen in Tilburg. Maar wat is het verschil in programma?!
Strawberry Flavour..
pi_12289296
Els, met het MAK-kamp leer je je studiegenoten op een andere manier kennen dan vanuit de collegezalen, zodat je niet remie begint aan de studie. Tijdens de TIK-week zijn alle eerste jaars er en dan leer je de stad beter kennen en proberen 1001 vereniging je te porren om je bij hun aan te melden. Sport, studie -en studentenverenigingen enz.
pi_12289919
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 22:18 schreef frankkampschreur het volgende:
Els, met het MAK-kamp leer je je studiegenoten op een andere manier kennen dan vanuit de collegezalen, zodat je niet remie begint aan de studie. Tijdens de TIK-week zijn alle eerste jaars er en dan leer je de stad beter kennen en proberen 1001 vereniging je te porren om je bij hun aan te melden. Sport, studie -en studentenverenigingen enz.
samengevat is MAK dus om je studiegenoten beter te leren kennen, en TIK om de stad beter te leren kennen ok! begin er eigenlijk al meer zin in te krijgen, vooral in het kanoën tijdens het MAK kamp

oh en frank, ik zie je niet meer, want wij gaan maandag ochtend al weg, en dan mogen jullie tussen onze rommel gaan liggen

Strawberry Flavour..
pi_12291036
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 22:43 schreef -moi- het volgende:

[..]

samengevat is MAK dus om je studiegenoten beter te leren kennen, en TIK om de stad beter te leren kennen ok! begin er eigenlijk al meer zin in te krijgen, vooral in het kanoën tijdens het MAK kamp

oh en frank, ik zie je niet meer, want wij gaan maandag ochtend al weg, en dan mogen jullie tussen onze rommel gaan liggen


We zien elkaar misscihen wel op Eindhoven CS, want jullie moeten al om 7 uur je bedje uit om al je EIGEN zooi op te ruimen en dan zijn jullie vast wel klaar om half 9..
pi_12291247
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 23:24 schreef frankkampschreur het volgende:

[..]

We zien elkaar misscihen wel op Eindhoven CS, want jullie moeten al om 7 uur je bedje uit om al je EIGEN zooi op te ruimen en dan zijn jullie vast wel klaar om half 9..


jah idd, misschien zie ik je nog wel!

en ik zal erg sociaal m'n rommel opruimen ja

Strawberry Flavour..
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 16:43:58 #17
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_12305517
Ah, toevallig nog mensen hier die Letteren gaan doen aan de UvT, en maandag 11 t/m woensdag 13 ook naar het introkamp gaan?
* Sundae heeft er op zich wel veel zin in om nieuwe mensen te leren kennen, maar vindt het toch wel aan de warme kant nu
Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
pi_12440767
het MAKkamp van dit jaar was ondanks de schrammen ontzettend gezellig!!!!
ik hoor van veel mensen dat de TIKweek nog leuker is, dus daar heb ik ook ontzettend zin in!!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')