abonnement Unibet Coolblue
  maandag 13 oktober 2003 @ 21:26:30 #76
8116 Marlo
Vage Giraffe
pi_13860446
Jaaaah!

Een oranje!

Die zijn de lekkerst!

Stiekems een vrolijk klein beestje!
pi_14145161
* AirRaid komt binnen lopen

Hoi Marlo, zeg ik heb een vraag. Heb je misschien interesse om hoofd/shirtsponsor te worden van FC Fok!

  zondag 26 oktober 2003 @ 15:09:05 #78
8116 Marlo
Vage Giraffe
pi_14148273
De wie wat hoe waar?
Stiekems een vrolijk klein beestje!
pi_14148599
FC Fok! de lokale voetbalclub is op zoek naar een nieuwe shirtsponsor, en ik kwam vragen of je interesse hebt om de naam van het hotel op het shirt te zetten.
  zondag 26 oktober 2003 @ 15:28:56 #80
8116 Marlo
Vage Giraffe
pi_14148749
Je mag best 'Het Hotel' op je shirtjes zetten hoor , heb ik helemaal geen problemen mee

* Marlo loopt even naar de vriezer voor een ijsje.

Jij ook een ijsje?

Stiekems een vrolijk klein beestje!
pi_14148806
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 15:28 schreef Marlo het volgende:
Je mag best 'Het Hotel' op je shirtjes zetten hoor , heb ik helemaal geen problemen mee

* Marlo loopt even naar de vriezer voor een ijsje.

Jij ook een ijsje?


oke dan schrijf ik Het Hotel ook op de lijst al mogelijke kandidaat

ja hoor lekker, een ijs gaat er altijd wel in

misschien is het ook een idee om de spelers van de tegenstander te laten logeren in het hotel, met al die miljonairs kun je goede zaken doen

pi_14154700
Hallo Marlo

ik kom me ff 'uitschrijven' want ik heb eindelijk een boomhuisje gemaakt, hijs nog niet helemaal af, en ik ga jullie ook nog niet vertellen waar het ligt precies, maar het is groot, heel groot

hoeveel gaat 't me kosten?

oja, voordat ik ga, mag ik nog een ijs?

rednuhT.rohT
  maandag 27 oktober 2003 @ 00:00:28 #83
8116 Marlo
Vage Giraffe
pi_14162234
Kosten doe ik niet aan hoor dondermeneer Fijn dat U hier geslapen heeft en mocht het eens gaan lekken.. dat doet het hier niet dus kan je beter hier slapen met regen

* Marlo loopt terug naar AirRaid

Extra gasten zijn natuurlijk altijd leuk en gezellig

Stiekems een vrolijk klein beestje!
  vrijdag 14 november 2003 @ 22:16:29 #84
8116 Marlo
Vage Giraffe
pi_14645208
* Marlo zit lekker op zn kamertje met een ijsco
Stiekems een vrolijk klein beestje!
  woensdag 3 december 2003 @ 12:45:28 #85
8116 Marlo
Vage Giraffe
pi_15113674
* Marlo is druk in de weer met de stofzuiger en de bezems. Heel het Hotel wordt grondig schoon gemaakt, want het is nog maar een paar dagen voordat al die zwarte mannen hier weer willen slapen. De vriezer wordt bijgevuld, het beddengoed gewassen en alles ziet er fonkelschoon uit.

Zow en nu die vriezer roven

Stiekems een vrolijk klein beestje!
  donderdag 25 december 2003 @ 22:58:37 #86
39841 japeke
Jag taler inte Svenska...
pi_15704689
Hoi Marlo (leuk naamplaatje heb je op trouwens) Ik ben mijn koffer kwijtgeraakt op het vliegveld, met daarin al mijn belangrijke papieren (muv mijn paspoort).
Graag wil ik een paar dagen in het hotel blijven, kan dat???
pi_15812419
* Big_Boss_Man loopt naar binnen, na uren in de regen gelopen te hebben, kijkt even rond en loopt naar de receptie en vraagt:
* hallo ik ben hier net aangekomen (http://forum.fok.nl/showtopic.php/453861/1) en ik heb geen geld. Kunnen jullie mij misschien een paar nachtjes onderdak geven? Ik beloof dat ik jullie later alles terug zal betalen. Ik heb nergens waar ik kan slapen, en als m'n moeder erachter komt dat ik buiten in de regen geslapen hebt dan krijg ik ze gereten.
feest
pi_15828014
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 00:30 schreef Big_Boss_Man het volgende:
* Big_Boss_Man loopt naar binnen, na uren in de regen gelopen te hebben, kijkt even rond en loopt naar de receptie en vraagt:
* hallo ik ben hier net aangekomen (http://forum.fok.nl/showtopic.php/453861/1) en ik heb geen geld. Kunnen jullie mij misschien een paar nachtjes onderdak geven? Ik beloof dat ik jullie later alles terug zal betalen. Ik heb nergens waar ik kan slapen, en als m'n moeder erachter komt dat ik buiten in de regen geslapen hebt dan krijg ik ze gereten.
/me ligt in de lounge lekker op de bank te wachten op iemand bij de receptie.
feest
pi_15836438
*De_Schoonmaakster vliegt met haar stofzuiger door de lounge. Kijk nou: een man! 't Is een vreemd'ling zeker? Die verdwaald is zeker? Oh nee... da's alweer een paar weken geleden. Ze stapt op hem af*

Dag meneer. Mag ik u erop wijzen dat het niet toegestaan is om hier op de bank te gaan liggen slapen? En... Oh wacht even! Marlo is een weekje naar het vaste land toe dus u staat hier voor niets te wachten!"

*De_Schoonmaakster loopt naar achter de receptiebalie en pakt een sleutel.*

"Kijk eens aan. Kamer 24. Op dinsdag, donderdag en zaterdag kom ik schone handdoeken brengen!"

  dinsdag 30 december 2003 @ 22:36:22 #90
39841 japeke
Jag taler inte Svenska...
pi_15840739
/Me vraagt zich af waarom die meneer die zo aso op de bank lag te slapen wel een sleutel kreeg van die vrouw met die stofzuiger, en hij niet! Vreemd, ik hoor haar iets zeggen over een weekje naar het vaste land... zou ik dan nog gewoon een paar dagen moeten wachten?
pi_15840964
*De "mevrouw met de stofzuiger" tilt de benen op van de man die daar zo rustig de krant zat te lezen.*

"Ow - eh - sorry... zat u ook nog te wachten op een kamer? Neem me niet kwalijk, ik had u in het geheel over het hoofd gezien. U zat hier ook zo netjes dat ik dacht dat u hier alleen maar uw ontbijt zat laten te zakken. Maar kijkt u aan, de sleutel van kamer 45. Trap op, links af. 't Is de kamer met zeezicht...." *sprak zij met een knipoog*

  woensdag 31 december 2003 @ 12:00:02 #92
39841 japeke
Jag taler inte Svenska...
pi_15851573
Oooh dankuwel mevrouw de schoonmaakster, fijn dat ik eindelijk een kamer heb! Ik verwacht een weekje of 2 te blijven, ik ben op zoek naar een woonplek of kaveltje hier....
pi_15879617
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 20:27 schreef De_Schoonmaakster het volgende:
*De_Schoonmaakster vliegt met haar stofzuiger door de lounge. Kijk nou: een man! 't Is een vreemd'ling zeker? Die verdwaald is zeker? Oh nee... da's alweer een paar weken geleden. Ze stapt op hem af*

Dag meneer. Mag ik u erop wijzen dat het niet toegestaan is om hier op de bank te gaan liggen slapen? En... Oh wacht even! Marlo is een weekje naar het vaste land toe dus u staat hier voor niets te wachten!"

*De_Schoonmaakster loopt naar achter de receptiebalie en pakt een sleutel.*

"Kijk eens aan. Kamer 24. Op dinsdag, donderdag en zaterdag kom ik schone handdoeken brengen!"


* Big_Boss_Man *wakker wordt*
* dankuwel eens op een dag zal ik u driedubbel terug betalen!!
* Big_Boss_Man pakt de sleutel en loop naar de trap
feest
pi_15879678
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 22:36 schreef japeke het volgende:
* japeke vraagt zich af waarom die meneer die zo aso op de bank lag te slapen wel een sleutel kreeg van die vrouw met die stofzuiger, en hij niet! Vreemd, ik hoor haar iets zeggen over een weekje naar het vaste land... zou ik dan nog gewoon een paar dagen moeten wachten?
* Big_Boss_Man ziet dat een man een beetje boos wordt op de schoonmaakster en denkt, wat een aso
feest
  vrijdag 2 januari 2004 @ 16:42:34 #95
8116 Marlo
Vage Giraffe
pi_15903122
* Marlo bedankt de schoonmaaktster, geeft haar een lekkere ijs en zet de mensen in de administratie
Stiekems een vrolijk klein beestje!
  maandag 5 januari 2004 @ 12:54:31 #96
8116 Marlo
Vage Giraffe
pi_15979386
* Op de vroege morgen, terwijl de sneeuwvlokken zachtjes neerdalen op het Fok!Eiland is Marlo al druk in de weer in het Hotel. Het nieuwe jaar is begonnen en hij heeft zin in wat nieuws. Al die mensen die zijn bar wilden het niet konden, dat kan toch niet.

Enthousiast loopt hij met potten verf op en neer en kliedert er lekker op los, totdat er een waar kunststukje is ontstaan in de ruimte van wat ooit de bar was. Een massa vrolijk rood, geel en groene stoelen, blauw met paarse muren en een mooi geel plafond.

Opgelucht pakt Marlo een ijs en begint vervolgens aan de buitenkant ook wat op z'n hotel te schilderen.

Stiekems een vrolijk klein beestje!
  maandag 5 januari 2004 @ 13:35:52 #97
39841 japeke
Jag taler inte Svenska...
pi_15980583
japeke komt beneden, om gezellig wat in de bar te gaan drinken, en gelooft zijn ogen niet. Waar eerst een rustig zitstukje was, knallen de kleuren je tegemoet! Buiten ziet hij de hoteleigenaar ook iets op het hotel schilderen.
Japeke loopt naar buiten om te vragen wat Marlo aan het doen is, en waarom:
"Heej Marlo, wat ben je aan het doen, en waarom?"
  maandag 5 januari 2004 @ 13:39:15 #98
8116 Marlo
Vage Giraffe
pi_15980698
* Marlo legt zijn kwasten even neer, rent snel op en neer naar binnen en komt terug met een gals ranja.

Kijk, is toch gezellig en vrolijk zo

Alstjeblieft, mijn eerste nieuwe gast met de vrolijke kleurtjes

Stiekems een vrolijk klein beestje!
  maandag 5 januari 2004 @ 13:46:57 #99
39841 japeke
Jag taler inte Svenska...
pi_15980883
Dankjewel Marlo, voor het gals ranja! Zeker gezellig zo...
Zeg, ik vind het hartstikke leuk hier in je hotel, maar ik ben naar Fok!-eiland gekomen om hier te komen wonen... in een zelfgebouwd huisje, of een huisje dat hier al staat... hoe kan ik dat het beste aanpakken?

[Dit bericht is gewijzigd door japeke op 05-01-2004 13:47]

  maandag 5 januari 2004 @ 13:50:12 #100
8116 Marlo
Vage Giraffe
pi_15980972
Gewoon.. stukje grond pakken, paar plankjes, spijkers, hamer en timmeren maar

Leuk! Waar ga je bouwen? Mag ik helpen?

Stiekems een vrolijk klein beestje!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')