abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 23 juli 2003 @ 22:16:03 #26
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_11972063
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 00:50 schreef -Raffie- het volgende:
wie heeft de beste dan ?>??? ajax of psv ???
Ajax heeft de beste selectie naar mijn mening.
Ze hebben een brede selectie met veel kwaliteit en veel spelers die op meerdere plaatsen inzetbaar zijn.

PSV heeft een minder brede selectie en ook een minder sterke maar ze hebben ook een selectie die op nederland georienteerd is. Die het dus goed in nederland moet kunnen doen. Blijkbaar is dat ook gelukt gezien het resultaat (kampioen)

Maar ik vind het wel tekenend dat bij ajax gelijk weer een aantal spelers worden weggekocht na een goed seizoen en bij PSV is dit niet zo. Van Bommel zou weg gaan, Kezman en Hofland zou ook voor het grote buitenland gaan maar momenteel staan de europese topclubs nog niet in de rij voor deze mannetjes. Voor die van Ajax daarintegen wel.

Daarnaast heeft PSV natuurlijk ook veel minder wedstrijden gespeeld waardoor ze een minder zwaar seizoen hebben gehad. Het is dus een beetje moeilijk peilen of PSV terecht kampioen is geworden (door de beste selectie te hebben) of dat het komt omdat Ajax zo veel meer wedstrijden heeft gespeeld....

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_11978489
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 23:18 schreef Doc het volgende:
Met de meest recente: Bosvelt naar ManCity
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=50994/sc=13f3aa

(en er staat nu nog niets op de bbc site...)


leuk kan die vrijdag gelijk revange nemen

* Vrijdag 25 juli 2003: FEYENOORD - MANCHESTER CITY (20.00 uur in Aarhus, Den

Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  donderdag 24 juli 2003 @ 07:16:55 #28
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_11978552
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 06:31 schreef gebruikersnaam het volgende:

[..]

leuk kan die vrijdag gelijk revange nemen

* Vrijdag 25 juli 2003: FEYENOORD - MANCHESTER CITY (20.00 uur in Aarhus, Den


Nee Bosvelt zal in deze wedstrijd niet meespelen
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_11978994
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 22:16 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ajax heeft de beste selectie naar mijn mening.
Ze hebben een brede selectie met veel kwaliteit en veel spelers die op meerdere plaatsen inzetbaar zijn.

PSV heeft een minder brede selectie en ook een minder sterke maar ze hebben ook een selectie die op nederland georienteerd is. Die het dus goed in nederland moet kunnen doen. Blijkbaar is dat ook gelukt gezien het resultaat (kampioen)

Maar ik vind het wel tekenend dat bij ajax gelijk weer een aantal spelers worden weggekocht na een goed seizoen en bij PSV is dit niet zo. Van Bommel zou weg gaan, Kezman en Hofland zou ook voor het grote buitenland gaan maar momenteel staan de europese topclubs nog niet in de rij voor deze mannetjes. Voor die van Ajax daarintegen wel.

Daarnaast heeft PSV natuurlijk ook veel minder wedstrijden gespeeld waardoor ze een minder zwaar seizoen hebben gehad. Het is dus een beetje moeilijk peilen of PSV terecht kampioen is geworden (door de beste selectie te hebben) of dat het komt omdat Ajax zo veel meer wedstrijden heeft gespeeld....


Gelul, ze zijn terecht kampioen. Het jaar ervoor speelde Ajax niet Europees en toen werd Ajax kampioen, ook terecht. Extra wedstrijden moet je maar zien op te vangen in de selectie.
verder denk ik dat de PSV-selectie misschien in de breedte iets minder is, maar dat de basis zeker zo goed en m.i. beter is dan die van Ajax.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  donderdag 24 juli 2003 @ 08:57:32 #30
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_11979015
ik denk inderdaad dat de winst van PSV vorig seizoen lag waar Ajax weleens wat zwakker was... spits: Kezman doel: Waterreus, verder scheelt het allemaal niet zoveel en zouden de meeste mensen een titel van Ajax ook gewoon kunnen verklaren. Het verschil tussen PSV en Ajax lijkt me dit seizoen weer heel miniem.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_11979127
het kon idd wel weer eens een leuk jaar worden, zelfs als Kezman blijft
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_11980972
De Graef naar De Graafschap

DOETINCHEM (ANP) - Garry de Graef heeft een driejarig contract getekend bij eerstedivisieclub De Graafschap. De Belgische middenvelder komt van RKC Waalwijk, waar hij sinds het seizoen 1998/1999 speelde. De 28-jarige De Graef begon zijn profloopbaan in 1992 bij FC Antwerp, waarna hij nog voor Helmond Sport en TOP Oss speelde.
--------------------------------
Go Garry

pi_11980988
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 11:04 schreef SCH het volgende:
De Graef naar De Graafschap

DOETINCHEM (ANP) - Garry de Graef heeft een driejarig contract getekend bij eerstedivisieclub De Graafschap. De Belgische middenvelder komt van RKC Waalwijk, waar hij sinds het seizoen 1998/1999 speelde. De 28-jarige De Graef begon zijn profloopbaan in 1992 bij FC Antwerp, waarna hij nog voor Helmond Sport en TOP Oss speelde.
--------------------------------
Go Garry


Wat een pracht carriere heeft die man toch!
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_11981013
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 11:04 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Wat een pracht carriere heeft die man toch!


ff serieus...

Ik vind hem een goede voetballer...
Had hem graag in de eredivisie gezien...

"Wat een gezeik over het pre-pensioen... je kan ook gewoon op je 50ste stoppen.... zoals Willem Endstra"
pi_11981171
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 11:06 schreef DaPinky het volgende:

[..]

ff serieus...

Ik vind hem een goede voetballer...
Had hem graag in de eredivisie gezien...


Daarom was de opmerking ook serieus! Ik bedoel, een carriere zijn voetbalkwaliteiten onwaardig...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_11981847
Ik ben het met Dylan Dog eens dat je je niet achter Europese wedstrijden moet verschuilen. Een selectie als die van Ajax moet dat m.i. gewoon kunnen opvangen en ik vind dat dus ook geen excuus.

Wat betreft bevestigde transfers: Olympique Lyon heeft de komst van Anthony Reveillere definitief afgerond.

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_11982803
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 11:49 schreef methodmich het volgende:
Ik ben het met Dylan Dog eens dat je je niet achter Europese wedstrijden moet verschuilen. Een selectie als die van Ajax moet dat m.i. gewoon kunnen opvangen en ik vind dat dus ook geen excuus.
Is natuurlijk zo, maar in de praktijk blijkt dat dat in Nederland niet geldt. Feyenoord in UEFA Cup winst seizoen, ook PSV toen dat jaar wat verder. Ajax afgelopen seizoen. Heerenveen en Willem II in hun CL seizoenen etc
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_11985093
Doelman Coutinho naar NAC Breda

BREDA (ANP) - Doelman Gino Coutinho speelt komend seizoen bij NAC Breda. De 20-jarige keeper komt van PSV, waarvoor hij vier officiële wedstrijden speelde. In januari bekijkt NAC of Coutinho voor contractverlenging in aanmerking komt. Afgelopen jaargang verhuurde PSV hem aan FC Den Bosch.

De sluitpost is aangetrokken als reservedoelman achter vaste keus Gabor Babos. Coutinho ondervindt voor de positie op de bank overigens nog wel concurrentie van Arjan Christianen.

pi_11990843
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 12:34 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

Is natuurlijk zo, maar in de praktijk blijkt dat dat in Nederland niet geldt. Feyenoord in UEFA Cup winst seizoen, ook PSV toen dat jaar wat verder. Ajax afgelopen seizoen. Heerenveen en Willem II in hun CL seizoenen etc


Die hebben ook geen selectie die dat kan opvangen, H'veen en WII.

PSV is kampioen geworden doordat ze 2 x van Ajax wonnen, niet omdat Ajax het drukker had. Ajax had zelfs de titel kunnen halen als ze niet nutteloos 2 punten hadden verloren bij De Graafschap.

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_11991198
Milito naar Real Zaragoza


MADRID (AFP) - Verdediger Gabriel Milito heeft donderdag een akkoord met Real Zaragoza bereikt. De 22-jarige Argentijn verhuist voor een bedrag van 5 miljoen euro van Independiente naar zijn nieuwe Spaanse werkgever. Milito leefde maandag nog in de veronderstelling dat hij voor Real Madrid ging spelen. Hij kwam echter niet door de medische keuring van de landskampioen.

  donderdag 24 juli 2003 @ 18:38:01 #41
497 Maja
Ja denk!?!
pi_11992263
NEC heeft zich versterkt met Fabian de Freitas. De 30-jarige aanvaller, die in het verleden speelde bij FC Volendam Bolton Wanderers, Osasuna, West Bromwich Albion en FC Den Bosch, heeft voor twee
jaar getekend bij de Nijmeegse club.
pi_12003204
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 17:15 schreef methodmich het volgende:

[..]

Die hebben ook geen selectie die dat kan opvangen, H'veen en WII.

PSV is kampioen geworden doordat ze 2 x van Ajax wonnen, niet omdat Ajax het drukker had. Ajax had zelfs de titel kunnen halen als ze niet nutteloos 2 punten hadden verloren bij De Graafschap.


En wanneer waren die 2 wedstrijden tegen PSV (en die tegen de Graafschap)? Juist, rondom Europese wedstrijden!
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_12003501
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 07:54 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

En wanneer waren die 2 wedstrijden tegen PSV (en die tegen de Graafschap)? Juist, rondom Europese wedstrijden!


Maar je gaat me toch niet vertellen dat Ajax daarom de titel heeft verloren? Dat is een beetje een zwaktebod.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_12003642
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 08:47 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Maar je gaat me toch niet vertellen dat Ajax daarom de titel heeft verloren? Dat is een beetje een zwaktebod.


Ajax heeft een aantal wedstrijden niet laten zien wat ze hadden moeten laten zien en heel erg toevallig zal dat dan wel zijn, zaten ongeveer al die wedstrijden voor of na een CL wedstrijd. En nou is dit niet om achter te gaan schuilen dat we geen kampioen zijn geworden, de kampioen is tenslotte altijd de terechte kampioen, maar ik blijf er bij dat je in het huidige voetbalklimaat van een Nederlandse club niet kunt verwachten en kampioen te worden en een goede Europese run neer te zetten. En als dan wordt gezegd dat Heerenveen en Willem II sowieso daar de selecties niet voor hebben, wil ik daarin meegaan, maar het moet toch ook opvallen dat toen iedereen nog Europees speelde Ajax bovenaan stond, en vervolgens niet meer als PSV en Feyenoord niet meer Europees spelen en ze zelfs nog lang moesten vechten voor de 2e plek (en dat ging pas goed toen ook Ajax was uitgeschakeld). Ik ben er van overtuigd dat als Ajax nog een europese ronde verder was gekomen, dat Ajax dan ook niet 2e was geworden.
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_12004880
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 09:03 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

Ik ben er van overtuigd dat als Ajax nog een europese ronde verder was gekomen, dat Ajax dan ook niet 2e was geworden.


Yep, Tomasson heeft Feyenoord uit de CL gehouden.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 25 juli 2003 @ 10:50:24 #46
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_12005110
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 09:03 schreef ChAoZ het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat als Ajax nog een europese ronde verder was gekomen, dat Ajax dan ook niet 2e was geworden.
Dat denk ik dus ook. Evenals ik denk dat Ajax 2001-2002 niet kampioen was geworden als F'noord en PSV veel eerder uit de Europese competities waren getrapt.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_12005115
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 10:37 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Yep, Tomasson heeft Feyenoord uit de CL gehouden.


Mooie uitspraak!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_12005653
Ik denk toch echt dat dat wel meevalt.. Je ziet dat de 3 topteams gewoon heel weinig punten hebben verspeeld, daar zat het verschil in.

Het jaar van de titel van Ajax leverde ook enkele vreemde nederlagen op, terwijl ze Europees niet meer speelden.

Mijn punt blijft dat je én kampioen kunt worden én Europees mee kunt draaien met een selectie als die van Ajax.

De Graafschap - Ajax was vóór een EC-duel, dus dat telt al helemaal niet als punten verspelen door de EC vind ik. Roda uit was ook niet rond de EC, dat zijn 4 punten. Als je die had gehad, was je kampioen geweest.

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_12005808
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 11:19 schreef methodmich het volgende:
Het jaar van de titel van Ajax leverde ook enkele vreemde nederlagen op, terwijl ze Europees niet meer speelden.
Dat jaar had Ajax geen echt Ajax-waardige selectie en trainer (tot Koeman). Het was een schande dat PSV geen kampioen werd imho. Maar dat had natuurlijk weer niets met het Europese optreden van PSV te maken?
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_12005834
leuk die bevestigde transfers hier
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')