abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11888735
Toen ik aan het kijken was voor een vakantie naar Turkije zoch ik eigelijk naar Dalyan maar kon daar niet echt iets leuks vinden. Ik kwam toen op Fethiye. Alleen, er is bijna geen informatie over te vinden. Ik heb wel foto's gevonden hier op het forum maar geen verhaal of iets erbij. Kunnen jullie mij iets meer vertellen erover? Ik had trouwens hotel Merriment gevonden en ook daar kan ik bijna niets over vinden. Dus kennen jullie het hotel of de plaats, dan hoor ik het graag.
pi_11889017
Leuk plaatsje, erg klein, het is omringt door bergen en ligt aan het strand. Ik zat zelf in Marmaris, en ben met de bus naar fethiye gegaan

Het strand is erg mooi, maar volgens mij heb je het hele plaatsje wel gezien na 8 dagen, omdat het zo klein is. Zag er wel erg leuk uit

Home is where my guitar is
pi_11889076
quote:
Op zondag 20 juli 2003 12:24 schreef r0bert het volgende:
Leuk plaatsje, erg klein, het is omringt door bergen en ligt aan het strand. Ik zat zelf in Marmaris, en ben met de bus naar fethiye gegaan

Het strand is erg mooi, maar volgens mij heb je het hele plaatsje wel gezien na 8 dagen, omdat het zo klein is. Zag er wel erg leuk uit

Wij willen ook maar 8 dagen gaan, dus dat scheelt dan weer. Ben je ook in Dalyan geweest? Lijkt het daar een beetje op? Hoe was het centrum en aantal winkels en café's enzo??
pi_11897259
Dalyan is nog wel een heeeeel stukkie kleiner dan fethiye, maar fethie is zeker een heel relaxde plaats om je vakantie door te brengen, vergeet vooral niet om aan dat paragliding te doen van bovenaf de berg naar het 'blue lagoon' strand

En ook niet vergeten Dalyan een keer te bezoeken [klein maar erg leuk en gezellig]

pi_20685676
Ah kijk er is een topic over Fethiye! quincy hoe was het daar? is er verder in de buurt nog iets te doen?

Ik ga begin augustus naar Turkije. Fethiye om precies te zijn. 8 dagen (7 nachten) om eem 3kamer-appartement (Ozcem)

Als er mensen nog tips van die streek hebben of Turkije tips in het algemeen dan hoor ik het graag.
tja...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')