abonnement Unibet Coolblue
pi_11811009
Heeft er al iemand ervaringen opgedaan met het boeken van een hotel bij expedia.nl ? Ik ben noggal huiverig om te boeken via internet maar deze website maakt ook reclame op de nederlandse tv en wordt ook doorgelinkt op de website van schiphol.nl
Relax
pi_11811063
Ik heb er ooit een hotel mee geboekt. Is me prima bevallen. Je krijgt een bevestiging via email en de betaling is het handigste met je creditcard. Geen problemen opgeleverd.

Als je met creditcard betaald zie je op je afschriften dat het geld is afgeschreven door expedia in Las Vegas. En ik maar denken dat het Nederlanders waren...

  woensdag 16 juli 2003 @ 15:38:12 #3
34586 kepler
No bounce, no play
pi_11811368
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 15:24 schreef hemaslagroomtaart het volgende:
Heeft er al iemand ervaringen opgedaan met het boeken van een hotel bij expedia.nl ? Ik ben noggal huiverig om te boeken via internet maar deze website maakt ook reclame op de nederlandse tv en wordt ook doorgelinkt op de website van schiphol.nl
heb een hotel in NYC geboekt voor augustus. Tot nu toe alles goed gegaan, verwacht ook geen problemen.
The line is a dot to you!
  woensdag 16 juli 2003 @ 15:39:20 #4
47571 ForeverEternalFreak
Per sempre vita eterna
pi_11811407
Als het op Schiphol.nl te vinden is zal het wel een goed bedrijf zijn.
It's a silly time to learn to swim when you start to drown
It's a silly time to learn to swim on the way down
pi_11813779
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 15:38 schreef kepler het volgende:

[..]

heb een hotel in NYC geboekt voor augustus. Tot nu toe alles goed gegaan, verwacht ook geen problemen.


Dat is voor ons dus ook de bedoeling... alleen nu nog een leuk hotel kiezen... tips ?
Relax
  woensdag 16 juli 2003 @ 18:51:40 #6
10110 NIels25
"You only live once, so l
pi_11815637
Heb deze zelf niet geboekt via expedia.nl maar via

www.travelnow.com en www.travelhero.com

is aantrekkelijker door de dollar koers

collega had er ook goede ervarigen mee.

  woensdag 16 juli 2003 @ 18:52:48 #7
39219 Briefcase
Koekie El-Bai?
pi_11815661
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 15:24 schreef hemaslagroomtaart het volgende:
Heeft er al iemand ervaringen opgedaan met het boeken van een hotel bij expedia.nl ? Ik ben noggal huiverig om te boeken via internet maar deze website maakt ook reclame op de nederlandse tv en wordt ook doorgelinkt op de website van schiphol.nl
nichtje reisje geboekt. Is wel goed bevallen. Meer info heb ik ook niet.
Doe relaxed weetje?!
  woensdag 16 juli 2003 @ 18:55:07 #8
7168 Kptelmo
Syntax Error
pi_11815711
Is Expedia.nl niet gewoon Microsoft ???

Op Expedia.com staat ergens onderaan links een linkje naar msn.com. Daarbij kan me iets herinneren van het claimen van de domeinnaam door Microsoft...iemand had de domeinnaam of iemand vond dat MS het domein onrechtmatig had.

"Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning." (Rich Cook)
  donderdag 17 juli 2003 @ 18:16:53 #9
34586 kepler
No bounce, no play
pi_11839635
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 17:17 schreef hemaslagroomtaart het volgende:

[..]

Dat is voor ons dus ook de bedoeling... alleen nu nog een leuk hotel kiezen... tips ?


wij zitten in West End Studio's, omdat dit het goedkoopste en beste was in Manhattan
The line is a dot to you!
pi_11840391
Is gewoon het oude vertrouwde bookings.com in een nieuw jasje
pi_25758135
Wees erg voorzichtig met boeken via expedia.nl als je er al uberhaupt gebruik van wil maken.
Ik heb op een van hun aanbiedingen gereageerd, waarbij op de website duidelijk stond dat ontbijt bij de kamer inbegrepen was. Nou dat bleek dus niet zo. Toen ik er een klacht over schreef heeft expedia de aanbieding op het internet veranderd en bleven ze bij hoog en laag volhouden dat de aanbieding altijd zonder ontbijt was. Advies: maak altijd een screendump van de aanbieding waar je op reageert. Verder zijn hun prijzen niet transparant: de prijs die ze per dag vermelden komt niet overeen met het totaalbedrag dat ze in rekening brengen. Tot slot schrijven ze het hele bedrag direct van je creditcard af en boeken daarna pas de kamer. Als er geen beschikbaarheid meer is ben je je geld al kwijt en heb je het te doen met het alternatief dat ze voorstellen. Aan annuleren zijn tevens kosten verbonden en je moet nog maar afwachten of en wanneer je je geld terugkrijgt. Bookings.nl is hierin veel eerlijker, annulering is tot de laatste dag mogelijk zonder kosten en je betaalt pas bij het hotel.

Doe er je voordeel mee....

Frankman
  woensdag 30 maart 2005 @ 15:11:45 #12
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_25856503
Met Expedia.co.uk heb ik de grootste problemen gehad en dat lijkt me hetzelfde bedrijf.

Twee jaar lang ging alles goed met expedia. Ik zal zo'n 20+ vluchten hebben geboekt in die tijd binnen en buiten Europa totdat ik op een dag tickets met de verkeerde data opgestuurd kreeg.

De website had ook problemen de dag dat ik boekte. Expedia claimde dat ik zelf die data had ingevoerd en stuurde me een stapeltje onduidelijke internet data rapporten om het te bewijzen. Daar was ik het niet mee eens en wilde een klacht indienen en m'n geld terug. Dat ging niet, het was immers afgehandeld met dat rapport. Heel erg dom van hun omdat dit om een ticket van onder de 100 pond was en ik net op het punt stond om een vlucht naar de US te boeken en al 1000den ponden had besteed in het verleden.

Omdat ik met m'n MasterCard had betaald heb ik het aan MC voorgelegd en zij lieten mij het hele verhaal inclusief internet data rapporten opsturen. Een week later had MC mijn geld terug geclaimd.

Conclusie;

MasterCard

Expedia (nooit meer gebruikt)

Ik gebruik nu lastminute.com, vlm-airlines.com, opodo.co.uk en ebookers.co.uk.
reset
pi_25859657
Nooit problemene gehad met Expedia, alleen maar prettige ervaringen. Ik moest mijn hotel voor mijn komende vakantie helaas annuleren. Ik kreeg het geld (-service kosten wat logisch is) binnen een week terug gestord op mijn rekening. Tevens ben ik altijd netjes tewoord gestaan.
pi_25896062
Mijn ervaringen met expedia zijn zeer goed... haha.

Via die site heb ik 2x een hotel geboekt, maar mijn creditcard gegevens werden alleen als waarborg gebruikt, en niet als betaalmiddel.

In de hotels dachten ze echter dat ik al aan de tussenpersoon (expedia dus) had betaald, dus uiteindelijk heb ik gratis overnacht. Er is ook nooit meer iets van mijn cc afgeboekt. Prima service dus
Ik zoek niet, ik vind.
pi_25986934
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 00:29 schreef Wakey het volgende:
Mijn ervaringen met expedia zijn zeer goed... haha.

Via die site heb ik 2x een hotel geboekt, maar mijn creditcard gegevens werden alleen als waarborg gebruikt, en niet als betaalmiddel.

In de hotels dachten ze echter dat ik al aan de tussenpersoon (expedia dus) had betaald, dus uiteindelijk heb ik gratis overnacht. Er is ook nooit meer iets van mijn cc afgeboekt. Prima service dus
Hahaha hoe heb je dat gedaan? Je moet toch meteen betalen op de site of niet?
pi_25990620
Overigens kunnen ervaringen het beste gemeld worden in dit topic:
Reisorganisaties: ervaringen gezocht
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_25992257
quote:
Op maandag 4 april 2005 21:48 schreef Razer het volgende:

[..]

Hahaha hoe heb je dat gedaan? Je moet toch meteen betalen op de site of niet?
Blijkbaar niet altijd. Er stond alleen: 'creditcard wordt gebruikt om de reservering te waarborgen' - Dat was ook zo.

De eerste keer had ik nog een nacht verlengd, die moest ik afrekenen met de cc maar er werd gezegd: 'o... de rest gaat via de tussenpersoon'. Toen dacht ik nog: 'het zal wel', maar de tweede keer hoopte ik al dat het weer zo zou gaan.

En ja, ik had eerlijk kunnen zijn, maar het verblijf was niet vlekkeloos verlopen en ze wilden geen korting geven dus ik vond dit een prima oplossing
Ik zoek niet, ik vind.
pi_26090668
Als je Expedia niet vertrouwd zoek je met google de gegevens van het hotel op en bel je ze op of stuur je ze een email. Volgens mij gebruiken ze niet een ander tarief als bij Expedia en als ze dat toch doen dan zeg je dat je via expedia bij hun hotel bent gekomen en krijg je die korting denk ik alsnog.

Ik heb een keer een hotel geboekt via expedia voor mijn baas en dat ging prima.

Zelf gebruik ik vaak de site om te zien of de hotels vol zitten

TIP: www.telefoongids.nl heeft een kopje internationaal en daar kan je van bijna alle landen de TV gids vinden, daar vindt je altijd het nummer dat je zoekt.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_74535280
Enorme schop!

Ik heb zojuist een aantal hotels geboekt via Expedia.nl In mijn reisschema staan ze keurig vermeld als gereserveerd en ik heb bevestigingsmails gekregen. Hiermee is het dus goed? Moet ik die mails uitprinten en meenemen?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_74535723
quote:
Op maandag 9 november 2009 11:31 schreef Strolie75 het volgende:
Enorme schop!

Ik heb zojuist een aantal hotels geboekt via Expedia.nl In mijn reisschema staan ze keurig vermeld als gereserveerd en ik heb bevestigingsmails gekregen. Hiermee is het dus goed? Moet ik die mails uitprinten en meenemen?
Je kunt de mails voor de zekerheid meenemen, maar waarschijnlijk hebben ze alleen je naam en legitimatie nodig. En het resterende verschuldigde bedrag. Maar voor nu is het dus goed ja.
  maandag 9 november 2009 @ 11:49:11 #21
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_74535857
quote:
Op maandag 9 november 2009 11:31 schreef Strolie75 het volgende:
Enorme schop!

Ik heb zojuist een aantal hotels geboekt via Expedia.nl In mijn reisschema staan ze keurig vermeld als gereserveerd en ik heb bevestigingsmails gekregen. Hiermee is het dus goed? Moet ik die mails uitprinten en meenemen?
Laatste zou ik zeker wel doen. Zelf één keer geboekt via expedia, hotel in Duitsland, was allemaal in orde, maar ja, beter me verlegen dan om verlegen...
  maandag 9 november 2009 @ 22:06:57 #22
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_74556415
Het boeken via Expedia was geen enkel probleem! Bij het bevestigen van de terugreis naar Nederland (vanuit San Jose, Costa Rica) bleek alleen het feit dat we met 2 verschillende maatschappijen vlogen, blijkbaar te veel was voor het systeem. Dat kon niet, zeiden ze. "Ehm.... ik heb het toch echt bij jullie geboekt hoor!" De avond voor ons vertrek heb ik meer dan 2 uur staan bellen met Expedia, Americain Airlines en die andere maatschappij (waarvan ik de naam vergeten ben) om het probleem opgelost te krijgen. Toen was ik een paar honderd euro lichter. Jeuj!
pi_74591936
quote:
Op maandag 9 november 2009 22:06 schreef renzell het volgende:
Bij het bevestigen van de terugreis naar Nederland (vanuit San Jose, Costa Rica) bleek alleen het feit dat we met 2 verschillende maatschappijen vlogen, blijkbaar te veel was voor het systeem. Dat kon niet, zeiden ze. "Ehm.... ik heb het toch echt bij jullie geboekt hoor!"
Als je het ticket al geboekt hebt, wat is de reden om het dan nog te bevestigen ?
  woensdag 11 november 2009 @ 00:45:58 #24
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_74592675
quote:
Op woensdag 11 november 2009 00:06 schreef jaco het volgende:

[..]

Als je het ticket al geboekt hebt, wat is de reden om het dan nog te bevestigen ?
Dat vragen ze heel vaak, binnen 72 uur voor je (terug)vlucht. Ik weet ook niet waarom eigenlijk. Maar in deze situatie was het maar goed dat ik het deed, want van die terugvlucht bleek dus geen hout te kloppen. Toen we overigens die nacht netjes om 04.00uur op San Jose Airport stonden, bleek ons vliegtuig zo'n ontzettende vertraging opgelopen te hebben, dat ze hem maar helemaal niet meer lieten opstijgen. En zo vlogen we 8 uur later naar Miami ipv naar Houston, alwaar we weer 6 uur mochten verpozen.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 09:39:56 #25
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_83132830
Meestal vlieg ik prive op airmiles, maar met de huidige (lage) tarieven en de hoge toeslagen die op een airmiles ticket betaald moeten worden is dit het deze keer niet waard.
Daarom zit ik wat tarieven te vergelijken voor een vlucht van AMS of DUS naar KUL of BKK (maakt niet zoveel uit omdat de vervolgtrip toch met AirAsia is) en de meest gunstige tarieven en vluchtschema's vind ik steeds bij Expedia, steeds een beetje goedkoper dan Vliegwinkel of Vliegticket.NL. Maar ik zie ook dat ze geen SGR garantie hebben. Wie heeft er ervaring met vliegtickets boeken bij Expedia en hoe snel krijg je je e-ticket nummer door zodat je je stoel bij de betreffende maatschappij kunt reserveren?
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')