abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 juli 2003 @ 19:23:57 #1
55450 cigarman
" life is too short "
pi_11731123
Momenteel is er een herhaling van het TROS programma 'Pluk de Dag' met Ron Boszhard willekeurig mensen van de straat pluk en aan een bepaalde actie laat deelnemen.
Nu blijkt dat een dansles te zijn waar de deelnemers allerlei aerobic oefeningen vooraf moeten doen tot groot ongenoegen van enkele 65+ er's die hun mening nuet onder stoelen of banken steken.

"Vrouwen zijn Heksen die zo een granaat in je broekzak stoppen als ze je niet mogen..ratten zijn het."
"Vrouwen?... je moet er helaas van houwe" liet een andere blijken.

Kortom... iets van waarheid? .. nee toch?

" Always look on the bright side of life "
pi_11731261
En je discussiepunt?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zaterdag 12 juli 2003 @ 19:37:10 #3
60884 Pollewopje
take life as it comes
pi_11731329
met andere woorden of wij ook vinden dat alle vrouwen heksen zijn???

in dat geval vind ik het dus maar vaag. je kunt toch ook wel begrijpen dat niet iedere vrouw zichzelf als hekst zou omschrijven en dat lang niet elke man/jongen elke vrouw een heks vind?? dat er bepaalde vrouwen zijn die heksen zijn (zie vriendin van mn pa bv) kom je niet omheen. maar ik zou mezelf niet omschrijven als heks, en ik denk vele met mij.

kortom: stom discussiepunt

Just be yourself
pi_11731663
quote:
dat er bepaalde vrouwen zijn die heksen zijn (zie vriendin van mn pa bv) kom je niet omheen.
quote:
maar ik zou mezelf niet omschrijven als heks, en ik denk vele met mij.
* is met pollewopje eens
  zaterdag 12 juli 2003 @ 20:02:07 #5
60884 Pollewopje
take life as it comes
pi_11731741
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 19:56 schreef addie het volgende:

* is met pollewopje eens

Just be yourself
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: