abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 juli 2003 @ 18:04:47 #1
55450 cigarman
" life is too short "
pi_11729579
Je kent het wel.
Zit je tv te kijken wordt de film onderbroken door zo een pratend hoofd van een of ander model of (ex)soap-snol die jouw probeert over te halen mee te doen met hetgeen ze aanprijzen.
Of...wanneer er heeft een bepaalde gebeurtenis heeft plaatsgevonden die van wezenlijk belang is en dan gaat men de mening polsen van een of ander 'soapíe' ipv echte mensen op straat.
Is de samenleving dan zo afgedaald dat ze niet eens meer echte 'sterren' of gewone mensen voor de camera's kunnen krijgen en dus zich maar gaan verlagen tot dit soort personen.?

Vraag:

Als jij een kapotte ijskast/auto hebt zou je naar een erkende dealer gaan of een model of soapie om die zijn mening te polsen danwel te laten repareren.
Opzouten met die TMF/MTV VJ's,GTST snollen,OWNM bimbo's en V8/VOO leegghoofden...

De wereld is geen fictie!

" Always look on the bright side of life "
pi_11729745
als je naar een erkende dealer zou gaan
krijg je zo'n lelijke gast te zien

neeee!!!
geef mij dan maar een lekker wijf

zaterdag 12 juli 2003 @ 18:18:54 #3
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_11729812
Ik wil d'r eentje mishandelen.

Bij voorkeur Jonnie de Mol.

"The main thing I have in common with Spongebob, is that we both have a knack for getting into all kinds of trouble, without really trying."
pi_11729817
Lijkt me meer iets voor GC
pi_11729845
Gisteren naar een infomercial zitten kijken hier op de TV..... na 5 minuten had ik deze 4 dingen al 20x gehoord:

If you come and visit us bring 4 simpel things

- a califronia's drivers license
- proof of residence
- proof of employment
- $500

en de hele tijd door.... ze gaan zelfs de straat op om mensen zooi aan te smeren..... wat in feite erg slechte actuers zijn (je ziet het gewoon)

man man man waar gaat het heen met deze wereld!!!

Free people own guns! Slaves do not!
  zaterdag 12 juli 2003 @ 18:22:18 #6
55450 cigarman
" life is too short "
pi_11729880

Vampier
:

Wat denk je. Die gasten die zogenaamd onafhankelijk zijn, zijn allemaal ingehuurd om als pratend hoofd mee te kwekken en om dat product aan de man te brengen

iets anders:

John de Mol?? Wat denk je van die centenbak Yorinde de Mol? ( owwww... dawisik niiiet..hihihi.. )
Niet dat wij zo geweldig eruit zien maar die Johny de Mol ziet er toch niet uit als vent? Toch krijgtie alles op een presenteerblaadje dankzij de vele (en men zegt van niet tuuuuurlijk) ¤¤¤ 's van papa John de Mol.
Moet je tegen een 'Ronald' of 'Ravi' gaan vertellen in de supermarkt die vakken aan het vullen zijn dat alles zo eerlijk verdeeld is.

[Dit bericht is gewijzigd door cigarman op 12-07-2003 18:26]

zaterdag 12 juli 2003 @ 18:25:27 #7
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_11729953
Jonnie de mol is niks, en kan niks.

Uitstraling van een wegrottend lijk. En acteerprestaties van de gemiddelde call-tv presentatrice.

Een lulletje zonder balzak.

"The main thing I have in common with Spongebob, is that we both have a knack for getting into all kinds of trouble, without really trying."
  zaterdag 12 juli 2003 @ 18:27:54 #8
9471 JaJoah
Leck mich am Arsch
pi_11730010
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 18:22 schreef cigarman het volgende:
...Toch krijgtie alles op een presenteerblaadje dankzij de vele (en men zegt van niet tuuuuurlijk) ¤¤¤ 's van papa John de Mol.
Moet je tegen een 'Ronald' of 'Ravi' gaan vertellen in de supermarkt die vakken aan het vullen zijn dat alles zo eerlijk verdeeld is.
Ik werk niet in een supermarkt ja!
ik kom uit limburg! en ben er godverdomme trots op!
pi_11730021
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 18:25 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
Jonnie de mol is niks, en kan niks.

Uitstraling van een wegrottend lijk. En acteerprestaties van de gemiddelde call-tv presentatrice.

Een lulletje zonder balzak.

Een kastraat?
  zaterdag 12 juli 2003 @ 18:28:59 #10
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_11730038
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 18:28 schreef Vampier het volgende:

[..]

Een kastraat?

Aangeboren afwijking denk ik.

Volgens mij heeft ie z'n melktandjes ook nog.

pi_11730127
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 18:28 schreef Rider_on_the_storm het volgende:

[..]

Aangeboren afwijking denk ik.

Volgens mij heeft ie z'n melktandjes ook nog.

Dat is op te lossen
  zaterdag 12 juli 2003 @ 18:35:44 #12
55450 cigarman
" life is too short "
pi_11730173
is ook zo een zaaaaaalig oppervlakig type.
beroemde quote van haar is altijd: "En dan kopen we dan schoentje in de PC hooftstraat en dat jurkje en handtasje erbij want dat moet ik hebben en daarna lekker een massage en ontspannings-sessie... en dan zit mijn middag er weer op en heb ik me ingespand. "
  zaterdag 12 juli 2003 @ 18:36:01 #13
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_11730178
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 18:32 schreef Vampier het volgende:

[..]

Dat is op te lossen

D'r uit rossen ja. Misselijk smoelwerk.
pi_11730285
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 18:36 schreef Rider_on_the_storm het volgende:

[..]

D'r uit rossen ja. Misselijk smoelwerk.

Zelfs daar is een oplossing voor
pi_11730324
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 18:35 schreef cigarman het volgende:
[afbeelding] is ook zo een zaaaaaalig oppervlakig type.
beroemde quote van haar is altijd: "En dan kopen we dan schoentje in de PC hooftstraat en dat jurkje en handtasje erbij want dat moet ik hebben en daarna lekker een massage en ontspannings-sessie... en dan zit mijn middag er weer op en heb ik me ingespand. "
Heej de boerin uit Brabant die spontaan met een hoog Hollands accent begon the praten nadat ze miss Holland (ja HOLLAND) was geworden.

Net zoals die fiets snol uit Boekel/Rotterdam (ff haar naam kwijt) tjesus wat een misselijk accent komt er uit dat hoofd.

pi_11731965
Meer over Irene van de Laar, wat ooit uit haar eigen bek kwam:
-Ze eet NOOIT aardappels, brood, rijst, spaghetti, macaroni en dergelijk spul.
-Tevens NOOIT zuivel en snacks
-Wel heel erg veel groenvoer en bouillon
-En als ze iets lekkers wil nemen wat zogenaamd 'slecht' is (chocola bijvoorbeeld) denkt ze er uren over na. Pakt ze dat toch, dan eet ze de rest van de dag gelijk een stuk minder.

Typisch eetpatroon voor iemand met een iq van amper 80. Nou ja, je ziet het er dan ook vanaf. Dun is blijkbaar nog niet dun genoeg.

Was bij Aperitivo (eigenlijk best een tuttenprogramma, maar soms is er nou eenmaal niks anders op tv.).

zondag 13 juli 2003 @ 00:17:18 #17
55450 cigarman
" life is too short "
pi_11736541
Los van het feit dat ik vroeger(toen ze nog geen miss Nederland was geworden) wel op haar kickte, vind ik haar met de jaren echt zo een Mariska Hulscher typje geworden.
Beetje Dame van de wereld spelen met andermans geld en dat vooral ontkennen en verder een beetje flafla teksten uitslaan.
Onlangs nog in het programma Glamourland met G.J. Droge waar ze bij een juweliers-beurs was en gevraagd werd waarom zij op deze Beurs geen gouden sieraden droeg zoals de meeste jonge vrouwen.

" Schat... wat denk je nou.. Ik ben geen voetbal vrouwtje. Komop zeg! Vrouwen zoals ik dragen alleen maar wit goud."

[Dit bericht is gewijzigd door cigarman op 13-07-2003 00:34]

pi_11736677
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 18:18 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
Ik wil d'r eentje mishandelen.

Bij voorkeur Jonnie de Mol.

Owja die gozert,

Johnny "Ik ben alleen op tv vanwege me pappie" de Mol, en dan gaat ie overal op tv verklaren dat natuurlijk niet het geval is.

FOK!fossiel zondag 13 juli 2003 @ 14:49:07 #19
1455 Keroppi
kool kikker
pi_11743332
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 20:15 schreef apestaartje het volgende:
Meer over Irene van de Laar, wat ooit uit haar eigen bek kwam:
-Ze eet NOOIT aardappels, brood, rijst, spaghetti, macaroni en dergelijk spul.
-Tevens NOOIT zuivel en snacks
-Wel heel erg veel groenvoer en bouillon
-En als ze iets lekkers wil nemen wat zogenaamd 'slecht' is (chocola bijvoorbeeld) denkt ze er uren over na. Pakt ze dat toch, dan eet ze de rest van de dag gelijk een stuk minder.

Typisch eetpatroon voor iemand met een iq van amper 80. Nou ja, je ziet het er dan ook vanaf. Dun is blijkbaar nog niet dun genoeg.

Was bij Aperitivo (eigenlijk best een tuttenprogramma, maar soms is er nou eenmaal niks anders op tv.).

Grappig, bij Beauty en Zo. verkondigde miss van der Laar precies hetzelfde. (Tegen de wat 'gezette' presentatrice, hihi ).
Duidelijk geobsedeerd door voedsel.
Chick on a mission
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')