Vraag:
Als jij een kapotte ijskast/auto hebt zou je naar een erkende dealer gaan of een model of soapie om die zijn mening te polsen danwel te laten repareren.
Opzouten met die TMF/MTV VJ's,GTST snollen,OWNM bimbo's en V8/VOO leegghoofden...
De wereld is geen fictie!
neeee!!!
geef mij dan maar een lekker wijf
Bij voorkeur Jonnie de Mol.
If you come and visit us bring 4 simpel things
- a califronia's drivers license
- proof of residence
- proof of employment
- $500
en de hele tijd door.... ze gaan zelfs de straat op om mensen zooi aan te smeren..... wat in feite erg slechte actuers zijn (je ziet het gewoon)
man man man waar gaat het heen met deze wereld!!!
Wat denk je. Die gasten die zogenaamd onafhankelijk zijn, zijn allemaal ingehuurd om als pratend hoofd mee te kwekken en om dat product aan de man te brengen
iets anders:
John de Mol?? Wat denk je van die centenbak Yorinde de Mol? ( owwww... dawisik niiiet..hihihi..
)
Niet dat wij zo geweldig eruit zien maar die Johny de Mol ziet er toch niet uit als vent? Toch krijgtie alles op een presenteerblaadje dankzij de vele (en men zegt van niet
tuuuuurlijk) ¤¤¤ 's van papa John de Mol.
Moet je tegen een 'Ronald' of 'Ravi' gaan vertellen in de supermarkt die vakken aan het vullen zijn dat alles zo eerlijk verdeeld is.
[Dit bericht is gewijzigd door cigarman op 12-07-2003 18:26]
Uitstraling van een wegrottend lijk. En acteerprestaties van de gemiddelde call-tv presentatrice.
Een lulletje zonder balzak.
quote:Ik werk niet in een supermarkt ja!
Op zaterdag 12 juli 2003 18:22 schreef cigarman het volgende:
...Toch krijgtie alles op een presenteerblaadje dankzij de vele (en men zegt van niet![]()
![]()
tuuuuurlijk) ¤¤¤ 's van papa John de Mol.
Moet je tegen een 'Ronald' of 'Ravi' gaan vertellen in de supermarkt die vakken aan het vullen zijn dat alles zo eerlijk verdeeld is.
quote:Een kastraat?
Op zaterdag 12 juli 2003 18:25 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
Jonnie de mol is niks, en kan niks.Uitstraling van een wegrottend lijk. En acteerprestaties van de gemiddelde call-tv presentatrice.
Een lulletje zonder balzak.
quote:Aangeboren afwijking denk ik.
Op zaterdag 12 juli 2003 18:28 schreef Vampier het volgende:[..]
Een kastraat?
Volgens mij heeft ie z'n melktandjes ook nog.
quote:Dat is op te lossen
Op zaterdag 12 juli 2003 18:28 schreef Rider_on_the_storm het volgende:[..]
Aangeboren afwijking denk ik.
Volgens mij heeft ie z'n melktandjes ook nog.
quote:D'r uit rossen ja. Misselijk smoelwerk.
Op zaterdag 12 juli 2003 18:32 schreef Vampier het volgende:[..]
Dat is op te lossen
quote:Zelfs daar is een oplossing voor
Op zaterdag 12 juli 2003 18:36 schreef Rider_on_the_storm het volgende:[..]
D'r uit rossen ja. Misselijk smoelwerk.
quote:Heej de boerin uit Brabant die spontaan met een hoog Hollands accent begon the praten nadat ze miss Holland (ja HOLLAND) was geworden.
Op zaterdag 12 juli 2003 18:35 schreef cigarman het volgende:
[afbeelding] is ook zo een zaaaaaalig oppervlakig type.
beroemde quote van haar is altijd: "En dan kopen we dan schoentje in de PC hooftstraat en dat jurkje en handtasje erbij want dat moet ik hebben en daarna lekker een massage en ontspannings-sessie... en dan zit mijn middag er weer op en heb ik me ingespand. "![]()
![]()
Net zoals die fiets snol uit Boekel/Rotterdam (ff haar naam kwijt) tjesus wat een misselijk accent komt er uit dat hoofd.
Typisch eetpatroon voor iemand met een iq van amper 80. Nou ja, je ziet het er dan ook vanaf. Dun is blijkbaar nog niet dun genoeg.
Was bij Aperitivo (eigenlijk best een tuttenprogramma, maar soms is er nou eenmaal niks anders op tv.).
" Schat... wat denk je nou.. Ik ben geen voetbal vrouwtje. Komop zeg! Vrouwen zoals ik dragen alleen maar wit goud."
[Dit bericht is gewijzigd door cigarman op 13-07-2003 00:34]
quote:Owja die gozert,
Op zaterdag 12 juli 2003 18:18 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
Ik wil d'r eentje mishandelen.Bij voorkeur Jonnie de Mol.
Johnny "Ik ben alleen op tv vanwege me pappie" de Mol, en dan gaat ie overal op tv verklaren dat natuurlijk niet het geval is.
quote:Grappig, bij Beauty en Zo. verkondigde miss van der Laar precies hetzelfde. (Tegen de wat 'gezette' presentatrice, hihi
Op zaterdag 12 juli 2003 20:15 schreef apestaartje het volgende:
Meer over Irene van de Laar, wat ooit uit haar eigen bek kwam:
-Ze eet NOOIT aardappels, brood, rijst, spaghetti, macaroni en dergelijk spul.
-Tevens NOOIT zuivel en snacks
-Wel heel erg veel groenvoer en bouillon
-En als ze iets lekkers wil nemen wat zogenaamd 'slecht' is (chocola bijvoorbeeld) denkt ze er uren over na. Pakt ze dat toch, dan eet ze de rest van de dag gelijk een stuk minder.Typisch eetpatroon voor iemand met een iq van amper 80.
Nou ja, je ziet het er dan ook vanaf. Dun is blijkbaar nog niet dun genoeg.
Was bij Aperitivo (eigenlijk best een tuttenprogramma, maar soms is er nou eenmaal niks anders op tv.).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |