abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_11728943
en hier maar weer verders

Was idd mooie bergrit waarin me een aantal dingen opvielen:
1. Simoni slecht
2. Armstrong zijn gezicht zag niet fris uit
3. Virenque superieur
4. Chavanel en Rogers bevestigen
5. Petacchi zoals verwacht afgestapt
6. Botero en Casero niet goed genoeg

Word nog leuk morgen.

ow ja en Tyler Hamilton die de groep nog kon volgen verbaasde me ook.
Dus ga twijfelen of die uberhaupt wel wat gebroken of gescheurd heeft.

Der Tur der Franzosen#8 Hup Zabel.

[Dit bericht is gewijzigd door Bartoli op 12-07-2003 17:30]

  zaterdag 12 juli 2003 @ 17:30:01 #2
42845 Bobu
PSV KAMPIOENEN
pi_11728967
Simoni op 10.26...
pi_11728974
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 17:30 schreef Bobu het volgende:
Simoni op 10.26...
dat is idd niet zo best nee maar ja wie weet kan die nog verbeteren en morgen op Alpe aanvallen
pi_11728984
Ik denk dat Boogerd zich idd een beetje rustig heeft gehouden. Hij gaat natuurlijk niet voor het klassement, en wil gewoon zorgen dat hij fris uit de Tour komt voor de augustusklassiekers.
  zaterdag 12 juli 2003 @ 17:31:52 #5
42845 Bobu
PSV KAMPIOENEN
pi_11728993
Over Armstrong...ik vind het altijd beetje onzinnig om te gaan speculeren over niet frisse gezichten enz. Toen Mercado een kleine demarrage plaatste was Armstrong er als de kippe bij. Ik ben er 99% zeker van dat Armstrong morgen de grote man zal zijn.
pi_11728996
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 17:31 schreef Leatherface het volgende:
Ik denk dat Boogerd zich idd een beetje rustig heeft gehouden. Hij gaat natuurlijk niet voor het klassement, en wil gewoon zorgen dat hij fris uit de Tour komt voor de augustusklassiekers.
Ja precies en een dag in de aanval gaan voor ritwinst kan natuurlijk geen kwaad dat bevorderd je conditie alleen maar
  zaterdag 12 juli 2003 @ 17:32:23 #7
42845 Bobu
PSV KAMPIOENEN
pi_11729001
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 17:31 schreef Leatherface het volgende:
Ik denk dat Boogerd zich idd een beetje rustig heeft gehouden. Hij gaat natuurlijk niet voor het klassement, en wil gewoon zorgen dat hij fris uit de Tour komt voor de augustusklassiekers.
En zoals hij net zei wil ie in de Pyreneeën toch nog een aanval plaatsen.
pi_11729012
Hoe zit het met klassementsrijders als Mayo en Aitor Gonzalez? Zijn die in de groep-Armstrong geeindigd?
pi_11729022
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 17:31 schreef Bobu het volgende:
Over Armstrong...ik vind het altijd beetje onzinnig om te gaan speculeren over niet frisse gezichten enz. Toen Mercado een kleine demarrage plaatste was Armstrong er als de kippe bij. Ik ben er 99% zeker van dat Armstrong morgen de grote man zal zijn.
Ja ok dat klopt wel dat je niet alles ziet aan een gezicht maar hij oogt iig niet frisser als anders en ja dit was ook niet zo'n dusdanig lastige rit dat je hiermee al kan zeggen die wint morgen gewoon sauverein op Alpe
pi_11729032
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 17:33 schreef Kozzmic het volgende:
Hoe zit het met klassementsrijders als Mayo en Aitor Gonzalez? Zijn die in de groep-Armstrong geeindigd?
Mayo wel en Gonzalez geen idee herkende alleen Basso van Fassa
  zaterdag 12 juli 2003 @ 17:36:18 #11
42845 Bobu
PSV KAMPIOENEN
pi_11729058
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 17:33 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Ja ok dat klopt wel dat je niet alles ziet aan een gezicht maar hij oogt iig niet frisser als anders en ja dit was ook niet zo'n dusdanig lastige rit dat je hiermee al kan zeggen die wint morgen gewoon sauverein op Alpe


Zeker niet, maar elk jaar wordt er tijdens dit soort ritten weer gespeculeerd...de iets mindere tred, het iets mindere frisse gezicht, de ploeg die vroeger op de proef wordt gesteld...en wat blijkt aan het eind van de rit: Armstrong is gewoon onoverwinnelijk en ik denk dat dit ook dit jaar weer het geval zal zijn. Overigens is het overnemen van Beltran van Team Coast wel een erg goede zet geweest. Die heeft flink wat meters verzet op de Col de la Ramaz.
  zaterdag 12 juli 2003 @ 17:37:04 #12
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_11729074
Mijn voorspelling dat de vluchters wel ingelopen zouden worden is niet helemaal uitgekomen.

Maar goed, fout voorspellen hoort ook bij de tour. En Bartoli b.v. dat Bettini alles heel doordacht deed, en daar leek het vandaag ook niet op. .

Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  zaterdag 12 juli 2003 @ 17:37:26 #13
2753 olavski
Fetchez la vache
pi_11729082
Simoni gaat op z'n bek, maakt ie nooit meer goed.

Mooie winst van Virenque trouwens.

You must be out of your brilliant mind.
pi_11729162
Ik twijfel toch eigenlijk niet over de vorm van Armstrong. Die grimassen heeft hij vaker getrokken, en toen was het steeds komedie. En de hele US Postal is ook collecftief weer sterk.

Maar ik had toch wel een beetje verwacht dat ze er harder aan zouden trekken.

  zaterdag 12 juli 2003 @ 17:45:54 #15
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_11729217
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 17:42 schreef Leatherface het volgende:
Ik twijfel toch eigenlijk niet over de vorm van Armstrong. Die grimassen heeft hij vaker getrokken, en toen was het steeds komedie. En de hele US Postal is ook collecftief weer sterk.

Maar ik had toch wel een beetje verwacht dat ze er harder aan zouden trekken.


Voor wat zouden ze dat doen, er vielen al een paar concurenten af, de (belangerijke) rest was gewoon meegekomen als ze waren gaan rijden.

Ook gaat Quickstep natuurlijk morgen meerijden voor die gele trui.

Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_11729284
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 17:45 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

Voor wat zouden ze dat doen, er vielen al een paar concurenten af, de (belangerijke) rest was gewoon meegekomen als ze waren gaan rijden.

Ook gaat Quickstep natuurlijk morgen meerijden voor die gele trui.


Voor wat? Nou om de tegenstanders te imponeren of zelfs demotiveren.

Maar natuurlijk is morgen de cruciale dag. Maar als je in de eerste testcase al een signaal hebt afgegeven, geeft dat natuurlijk veel goede moed.

pi_11729471
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 17:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
Mijn voorspelling dat de vluchters wel ingelopen zouden worden is niet helemaal uitgekomen.

Maar goed, fout voorspellen hoort ook bij de tour. En Bartoli b.v. dat Bettini alles heel doordacht deed, en daar leek het vandaag ook niet op. .


Het leek er niet helemaal op nee maar ja je kan het ook zo zien Bettini trok ten aanval liet blijken voor zichzlef te gaan, speelde toneel om te laten blijken niet blij te zijn dat Virenque opkomst was maar dat toch stieken hopen. Virenque komt erbij gaat met Paolo in de aanval. Paolo komt de hongerklop tegen dat kan gebeuren kijk maar naar Manzano en Virenque is weg, ja wel nog met aldag afgerekend.
Gewoonweg mooi staaltje ploegentactiek van Q-Step.
pi_11729519
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 17:49 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Voor wat? Nou om de tegenstanders te imponeren of zelfs demotiveren.

Maar natuurlijk is morgen de cruciale dag. Maar als je in de eerste testcase al een signaal hebt afgegeven, geeft dat natuurlijk veel goede moed.


Ja goede moed vooral maar Quick-Step is nu min of meer verplicht om de gele trui te verdedigen, nou ja te verdedigen iig werk doen op kop van de groep. Dus in dat geval heeft Us Postal t/m de Telegraph een goede bondgenoot daarna zou ik al willen dat het ging losbarsten.
pi_11729574
Erg mooie rit heb helemaal zin aan morgen...
pi_11729698
Jup idd morgen naar Alpe d'Huez zal veel meer duidelijk maken.
pi_11729762
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 17:34 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Mayo wel en Gonzalez geen idee herkende alleen Basso van Fassa
Wat te denken van deze drie klimmers? Mayo verwacht ik pas in de Pyreneeen, maar kan wel aardig klassement zetten. Wat about Gonzalez en Basso?
  zaterdag 12 juli 2003 @ 18:19:49 #22
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_11729834
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 17:58 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Het leek er niet helemaal op nee maar ja je kan het ook zo zien Bettini trok ten aanval liet blijken voor zichzlef te gaan, speelde toneel om te laten blijken niet blij te zijn dat Virenque opkomst was maar dat toch stieken hopen. Virenque komt erbij gaat met Paolo in de aanval. Paolo komt de hongerklop tegen dat kan gebeuren kijk maar naar Manzano en Virenque is weg, ja wel nog met aldag afgerekend.
Gewoonweg mooi staaltje ploegentactiek van Q-Step.


Dat is waar, mooi teamwork. Maar toch, Bettini is toch ervaren genoeg om er voor te zorgen dat ie genoeg eet. Hij is bij uitstek iemand die gewend is om lange wedstrijden/etappes te rijden.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  zaterdag 12 juli 2003 @ 18:20:33 #23
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_11729848
Gonzalez was in geen velden of wegen te bekennen (iig niet bij de groep Armstrong).
pi_11729932
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 18:20 schreef PLAE@ het volgende:
Gonzalez was in geen velden of wegen te bekennen (iig niet bij de groep Armstrong).
In de groep Boogerd: 60 GONZALEZ Aitor ESP FAS at 08' 38
pi_11730116
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 18:24 schreef okee6 het volgende:

[..]

In de groep Boogerd: 60 GONZALEZ Aitor ESP FAS at 08' 38


Boogerd eindigde op 5'45". In het eerste groepje na de groep-Armstrong.
pi_11730392
Onderschat Beloki toch echt niet, en Der Jan ook niet.

Beiden reden vandaag erg makkelijk, kunnen morgen een heel eind komen.

Ben trouwens benieuwd wat er voor groot offensief gaat komen, en wanneer dat gaat komen.

We'll see tomorrow

  zaterdag 12 juli 2003 @ 18:58:55 #27
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_11730612
Ullrich was vandaag erg goed vond ik, net als Moreau wat ik na de proloog niet echt verwachtte.

Jammer voor Ullrich was dat Casero er al vrij snel af moest waardoor hij eigenlijk steeds alleen heeft gereden.

En zo waren er vandaag wel meer grote verrassingen:
-Botero die al snel de groep moest loslaten en echt geparkeerd stond.
-Simoni die groot praatte voor de ronde maar nu echt niets liet zien.
-Mario Aerts, vorig jaar bijna bolletjestrui en veel aangevallen eindigde vandaag op meer dan 24 minuten.

"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
pi_11730762
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 18:19 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Dat is waar, mooi teamwork. Maar toch, Bettini is toch ervaren genoeg om er voor te zorgen dat ie genoeg eet. Hij is bij uitstek iemand die gewend is om lange wedstrijden/etappes te rijden.


Helemaal mee eens maar opde belg vertelde ze dat Bettini daar vaker last van heeft dus een zwaktepuntje maar vond deze aanval van hem beter gepland als die in week 1.

Hoop voor Paolo dat hij het nog eens gaat proberen en dat hij wel wint.

pi_11730821
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 18:58 schreef Keano het volgende:
Ullrich was vandaag erg goed vond ik, net als Moreau wat ik na de proloog niet echt verwachtte.

Jammer voor Ullrich was dat Casero er al vrij snel af moest waardoor hij eigenlijk steeds alleen heeft gereden.

En zo waren er vandaag wel meer grote verrassingen:
-Botero die al snel de groep moest loslaten en echt geparkeerd stond.
-Simoni die groot praatte voor de ronde maar nu echt niets liet zien.
-Mario Aerts, vorig jaar bijna bolletjestrui en veel aangevallen eindigde vandaag op meer dan 24 minuten.


Wat wil je nu van Aerts verwachten als knecht die zal wel in de overgangsritten zijn gang mogen gaan.
Bollentrui was toen puur geluk dat hij die bijna pakte. En het scheelt Aerts was vorig jaar kopman nu niet.
  zaterdag 12 juli 2003 @ 19:13:48 #30
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_11730920
Natuurlijk hoef je van Aerts niet veel te verwachten, maar aangezien hij vandaag in totaal nul meter kopwerk heeft gedaan mag je toch wel verwachten dat ie toch zeker bij de eerste 50 eindigd.

Dat is dan kopman of knecht is heeft daar wat mij betreft weinig mee te maken.

"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
pi_11731023
Freire op 14 minuten trouwens, hij is er goed doorheen gekomen. Zelfde groep als Wielinga.

Overigens vond ik het US Postal collectief een heel klein beetje tegenvallen. Het was nog geen hele zware rit en vrij snel had Armstrong er nog maar 3 over. Het tempo lag nog niet heel hoog, gezien de hoeveelheid renners dat nog mee kon. We zullen zien.
Overigens vraag ik me een beetje af wat het 'helpen' in de bergen inhoudt. Wind vangen hoeft bijna niet, tempo aangeven ok, maar de afgelopen jaren had armstrong iedereen wel bijgehouden. Drinken halen?? Als Armstrong vorig jaar in een ploeg als Bonjour had gereden, had ie ook echt wel gewonnen.
Maar ben wel benieuwd morgen, vandaag de grote meneren zich duidelijk een beetje rustig gehouden, hopelijk morgen vuurwerk!

A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_11731081
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 19:19 schreef Suijk het volgende:
Freire op 14 minuten trouwens, hij is er goed doorheen gekomen. Zelfde groep als Wielinga.

Overigens vond ik het US Postal collectief een heel klein beetje tegenvallen. Het was nog geen hele zware rit en vrij snel had Armstrong er nog maar 3 over. Het tempo lag nog niet heel hoog, gezien de hoeveelheid renners dat nog mee kon. We zullen zien.
Overigens vraag ik me een beetje af wat het 'helpen' in de bergen inhoudt. Wind vangen hoeft bijna niet, tempo aangeven ok, maar de afgelopen jaren had armstrong iedereen wel bijgehouden. Drinken halen?? Als Armstrong vorig jaar in een ploeg als Bonjour had gereden, had ie ook echt wel gewonnen.
Maar ben wel benieuwd morgen, vandaag de grote meneren zich duidelijk een beetje rustig gehouden, hopelijk morgen vuurwerk!


Bergop is het voornamelijk het tempo hooghouden, en eventueel vluchters terughalen.
pi_11731255
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 19:21 schreef Leatherface het volgende:

Bergop is het voornamelijk het tempo hooghouden, en eventueel vluchters terughalen.


Ja, maar is het niet een beetje overschat? Voor die helpers is dat heel zwaar natuurlijk, maar ik bedoel het nut? Ergens vorig jaar of 2 jaar geleden zat Armstrong alleen in een groep van 20, geen ploeggenoten om zich heen. Zelfs Erik Breukink zei dat Armstrong het nu zwaar zou krijgen zonder ploeggenoten. Ik snap dat niet helemaal, je moet toch allemaal zelf die berg op. Als je zo sterk bent, kun je met iedereen mee fietsen, of alleen wegfietsen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_11731348
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 19:31 schreef Suijk het volgende:

[..]

Ja, maar is het niet een beetje overschat? Voor die helpers is dat heel zwaar natuurlijk, maar ik bedoel het nut? Ergens vorig jaar of 2 jaar geleden zat Armstrong alleen in een groep van 20, geen ploeggenoten om zich heen. Zelfs Erik Breukink zei dat Armstrong het nu zwaar zou krijgen zonder ploeggenoten. Ik snap dat niet helemaal, je moet toch allemaal zelf die berg op. Als je zo sterk bent, kun je met iedereen mee fietsen, of alleen wegfietsen.


Als je zelf alle vluchtpogingen moet neutraliseren ben je natuurlijk veel meer krachten kwijt dan wanneer een ploegmaat van het kaliber Heras dat voor jou doet.

En ja, 2 jaar geleden was Armstrong gewoon oppermachtig op Alpe d'Huez.

pi_11731436
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 19:38 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Als je zelf alle vluchtpogingen moet neutraliseren ben je natuurlijk veel meer krachten kwijt dan wanneer een ploegmaat van het kaliber Heras dat voor jou doet.

En ja, 2 jaar geleden was Armstrong gewoon oppermachtig op Alpe d'Huez.


Ja en dan viel me op dat Ullrich er heel erg weinig ploeggenoten bij had zitten. Maja als hij gewoon het wiel van Armstrong volgt is er niets aan de hand. Ik hoop morgen op een Ullrich/Armstrong gevecht.
pi_11731450
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 19:38 schreef Leatherface het volgende:

Als je zelf alle vluchtpogingen moet neutraliseren ben je natuurlijk veel meer krachten kwijt dan wanneer een ploegmaat van het kaliber Heras dat voor jou doet.


Ik vraag me dat dus af. Als Heras aanzet om die vluchtpoging terug te halen, gaat Armstrong ook mee. Moet dus even hard trappen als wanneer hij dat zelf doet.
Het lijkt mij meer een psychologisch voordeel. "Kijk mij hier eens rijden met mijn halve team om mij heen, ik ben niet te verslaan."
Maar even de samenvatting kijken.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_11732370
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 19:43 schreef Suijk het volgende:

[..]

Ik vraag me dat dus af. Als Heras aanzet om die vluchtpoging terug te halen, gaat Armstrong ook mee. Moet dus even hard trappen als wanneer hij dat zelf doet.
Het lijkt mij meer een psychologisch voordeel. "Kijk mij hier eens rijden met mijn halve team om mij heen, ik ben niet te verslaan."
Maar even de samenvatting kijken.


Nou Ja Ullrich had ook nog Plaza, Garcia Casas en nog iemand in dat groepje zitten maar aangezien Armstrong de Kopman is en Pena de leider was moesten ze wel werken. Maar ja op laatste had hij alleen nog Beltran, Rubiera en Heras over. Maar dan noem je me ook de 3 mensen op die hem dus moeten bijstaan in de bergen en dus iedereen moeten gaan terugpakken totdat Lance erzonder zit en dan zal die zelf gaan maar het is zaak voor de andere om die knechten van hem al in een zo vroeg mogelijk stadium af te matten zodat ze op Alpe morgen niet meer te zien zijn op Heras mss na dan. Maar ja zo'n Beltran motjeook niet onderschatten
  zaterdag 12 juli 2003 @ 20:41:52 #38
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_11732443
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 19:05 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Helemaal mee eens maar opde belg vertelde ze dat Bettini daar vaker last van heeft dus een zwaktepuntje maar vond deze aanval van hem beter gepland als die in week 1.

Hoop voor Paolo dat hij het nog eens gaat proberen en dat hij wel wint.


Nou ja, dat het idee goed was kon je inderdaad zien aan Virenque en Aldag. En een Bettini in topconditie moet langer meekunnen dan Aldag (normaal gesproken dan). Maar goed, helaas pindakaas en ze hebben alsnog wat te vieren in de ploeg (al vraag ik me af of ie daar nou zo veel zin in heeft).
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_11732482
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 20:41 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Nou ja, dat het idee goed was kon je inderdaad zien aan Virenque en Aldag. En een Bettini in topconditie moet langer meekunnen dan Aldag (normaal gesproken dan). Maar goed, helaas pindakaas en ze hebben alsnog wat te vieren in de ploeg (al vraag ik me af of ie daar nou zo veel zin in heeft).


Hij zal wel balen van zichzelf want ik denk dat de planning was Bettini de dagzege + geel en Virenque de bollentrui maar ja het is anders gelopen.

Maar ja komop Bettini er komen nog genoeg kansen waar het wel moet lukken en de ritten minder lang zijn.

pi_11732746
En gaan we morgen meteen vanaf de Col du Telegraphe een anti - US Postal offensief krijgen?

Denk dat het toch niet meteen los gaat branden.

pi_11732789
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 20:57 schreef Leatherface het volgende:
En gaan we morgen meteen vanaf de Col du Telegraphe een anti - US Postal offensief krijgen?

Denk dat het toch niet meteen los gaat branden.


Vandaag brandde het ook meteen los niet direct van de groten voor het klassement maar hoop wel dat ze op de Galibier gaan aanvallen van te voren is zinloos. Op de Telegraph mag ook al.
pi_11732852
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 21:00 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Vandaag brandde het ook meteen los niet direct van de groten voor het klassement maar hoop wel dat ze op de Galibier gaan aanvallen van te voren is zinloos. Op de Telegraph mag ook al.


En wat verwacht je van Virenque?

Ik denk dat ie nog wel voldoende over heeft om morgen nog het geel te behouden, en overmorgen misschien ook nog wel. De Gele Trui geeft immers vleugeltjes.

Ik denk dat hij in de tijdrit naar Cap Decouverte zijn gele trui gaat verliezen.

  zaterdag 12 juli 2003 @ 21:07:21 #43
45237 Vuur
We are not alone
pi_11732908
Ik vraag me nou af of Simoni en Botero nou echt door het ijs gezakt zijn, een off-day hadden of een tactische achterstand nemen zodat ze misschien mogen ontsnappen voor een dagsucces?
- Relax - It's just a phase - You'll grow out of it -
pi_11732955
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 21:07 schreef Vuur het volgende:
Ik vraag me nou af of Simoni en Botero nou echt door het ijs gezakt zijn, een off-day hadden of een tactische achterstand nemen zodat ze misschien mogen ontsnappen voor een dagsucces?
Echt een off - day, want beiden willen altijd een goed klassement rijden.

Simoni zei last te hebben van de naweeen van een griepje.

pi_11732993
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 21:07 schreef Vuur het volgende:
Ik vraag me nou af of Simoni en Botero nou echt door het ijs gezakt zijn, een off-day hadden of een tactische achterstand nemen zodat ze misschien mogen ontsnappen voor een dagsucces?
Ik denk dat Simoni echt wel het idee had de Tour te kunnen winnen, mede gezien zijn 'grote mond' van de laatste week. Bij Botero is het wat moeilijker in te schatten, die had natuurlijk wel een off-day (anders ga je toch wel wat soepeler naar boven, hij kwam nadat hij gelost was echt nauwelijks vooruit), maar Botero heeft in elke Tour wel een off-day. Ik denk dat er nog wel etappes komen waarin hij een rol van betekenis zal spelen.
  zaterdag 12 juli 2003 @ 21:12:38 #46
45237 Vuur
We are not alone
pi_11733000
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 21:09 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Echt een off - day, want beiden willen altijd een goed klassement rijden.

Simoni zei last te hebben van de naweeen van een griepje.


Maar die naweeen kan hij morgen ook dus nog hebben....
Vorig jaar was het toch precies hetzelfde met Botero? de eerste serieuze test en hij faalt. De dagen erna was hij er weer.
- Relax - It's just a phase - You'll grow out of it -
pi_11733015
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 21:04 schreef Leatherface het volgende:

[..]

En wat verwacht je van Virenque?

Ik denk dat ie nog wel voldoende over heeft om morgen nog het geel te behouden, en overmorgen misschien ook nog wel. De Gele Trui geeft immers vleugeltjes.

Ik denk dat hij in de tijdrit naar Cap Decouverte zijn gele trui gaat verliezen.


Ik hoop dat hij zijn gele trui kan behouden tot die tijdrit Woensdag dacht ik.
Maar ik denk dat hij vandaag zoveel gegeven heeft dat hij op de Galibier als de debatten geopend worden er al afmoet of anders op Alpe.
Hij heeft een Marge van 2.40. Maar ik denk dat dat te weinig is en dat de texaan de gele trui pakt alhoewel ik wel hoop dat hij aangevallen word.
pi_11733045
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 21:12 schreef Vuur het volgende:

[..]

Maar die naweeen kan hij morgen ook dus nog hebben....
Vorig jaar was het toch precies hetzelfde met Botero? de eerste serieuze test en hij faalt. De dagen erna was hij er weer.


Bij Botero is dat normaal 1 complete off-day in de bergen maar als ik Botero zo zie zal dat voor langere tijd zijn maar kan me vergissen en Simoni was idd ziek geweest dat verklaard ook die schuim op zijn bek (weet niet of iemand dat gezien had).
pi_11733058
mooie zege voor richard, echt verdient.
trouwens kurt van de wouwer deed het ook niet slecht, denk dat hij de top 20 in parijs zal halen
beer...helping ugly people getting laid since 1128
pi_11733088
Maar LF is echt heel benieuwd naar die aangekondigde aanval van Beloki.
pi_11733196
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 21:17 schreef Leatherface het volgende:
Maar LF is echt heel benieuwd naar die aangekondigde aanval van Beloki.
Ik ben wel naar meer benieuwd.

1. De aanval van Beloki
2. Wat kan Lance doen, is het weer 3x trappen en zeggen ik ga alvast
3. Kan Simoni zich morgen revancheren op Alpe
4. Zullen Botero en Aitor Gonzalez zich herstellen en beter rijden als vandaag of zullen we die alleen zien in de tijdritten.
5. Is Di Luca zich aan het voorbereiden voor Alpe? en wat kan die?
6. Misschien dat Boogerd wat kan? als die wil natuurlijk
7. Zal Virenque het geel behouden
8. Zal Ullrich aanvallen of schade beperken?
9. Wat doen de spanjolen Mayo, Laiseka, Sanchez, Mancebo e.d?
10. Wat kunnen Moreau, Basso, Hamilton nog?

en nog een hoop andere vragen waar ik benieuwd naar ben.

pi_11733294
Ik verwacht voor morgen Mancebo, Heras en... Lance. De laatste als winnaar. Beloki en Ullrich zullen de schade beperkt weten te houden.

En ik heb een beetje stille hoop op Boogerd, hij zag er vandaag nog verdacht fris uit na de finish.

Ik ben benieuwd naar de prestaties van Hamilton, en eigenlijk ook Moreau die vandaag continu vlakbij Armstrong te vinden was. Had ik niet verwacht, ben eigenlijk ook niet zo'n fan van Moreau. Ik denk dat Virenque zijn gele trui weer zal moeten inleveren.

pi_11733465
Ik verwacht ook niet dat Virenque zijn trui zal behouden. Dit is toch een aardige krachtsinspanning geweest. Ik zie hem wel weer demarreren op de Galibier, de bergpuntjes pakken en dan gaat langzaam maar zeker het kaarsje uit, zoals dat zo mooi kan bij Virenque. Dan gaat ie nòg meer bewegen op zijn fiets, kijkt ie aldoor naar boven met zo'n zielige blik en dan komt stoomlocomotief Armstrong hem inhalen...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_11733513
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 21:23 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Ik ben wel naar meer benieuwd.

1. De aanval van Beloki Ik denk dat hij wel wat kan
2. Wat kan Lance doen, is het weer 3x trappen en zeggen ik ga alvast Ja die gaat er morgen voor
3. Kan Simoni zich morgen revancheren op Alpe Als hem vandaag zag zou je zeggen nee, maja misschien zijn de benen morgen anders
4. Zullen Botero en Aitor Gonzalez zich herstellen en beter rijden als vandaag of zullen we die alleen zien in de tijdritten. Ben ik ook erg beniewd naar, Botero moet toch veel meer kunnen in de bergen zelfde geld voor Aitor Gonzalez
5. Is Di Luca zich aan het voorbereiden voor Alpe? en wat kan die? Nope ik denk niet dat het zijn tour is dit jaar
6. Misschien dat Boogerd wat kan? als die wil natuurlijk Ik hoop het heel erg hij deed vandaag alsof hij het wat rustiger aan deed
7. Zal Virenque het geel behouden Nee(ok misschien mogen nog wel maar met de tijdritten die nog komen...)
8. Zal Ullrich aanvallen of schade beperken? Ja ik denk dat het een erg mooi gevecht gaat worden
9. Wat doen de spanjolen Mayo, Laiseka, Sanchez, Mancebo e.d? Zeker van de eerste 2 verwacht ik nog wel wat maar dan toch meer in de Pyreneen.
10. Wat kunnen Moreau, Basso, Hamilton nog?[b] Van Hamilton vind ik het erg knap dat hij nog met de voorte mee kon de andere 2 ben ik ook benieuwd naar wat ze nog kunnen

11. Zou Remmert Wielinga nog wat kunnen uithalen in de bergen zoals "belooft"?

en nog een hoop andere vragen waar ik benieuwd naar ben.


pi_11733596
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 21:44 schreef Remzz het volgende:

[..]

11. Zou Remmert Wielinga nog wat kunnen uithalen in de bergen zoals "belooft"?


Ik denk dat Remmert in deze hele tour niks kan uitvoeren een Tour is zoals gezegd anders dan de Dauphine. Het tempo in Dauphine is lager dan in Tour en Tour is veel zwaarder zou het voor remmert als knap vinden als hij hem anoniem zou uitrijden
  zaterdag 12 juli 2003 @ 22:00:17 #56
33569 Daniel.San
Manic Expressive
pi_11733775
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 21:23 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Ik ben wel naar meer benieuwd.

10. Wat kunnen Moreau, Basso, Hamilton nog?


en nog een hoop andere vragen waar ik benieuwd naar ben.


wat is er mis met Basso??
pi_11733843
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 22:00 schreef Daniel.San het volgende:

[..]

wat is er mis met Basso??


Er is niks mis met Basso die gast deed het vandaag goed maar ik ben benieuwd wat die kan op Alpe D'Huez.
  zaterdag 12 juli 2003 @ 22:15:38 #58
33569 Daniel.San
Manic Expressive
pi_11734021
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 22:04 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Er is niks mis met Basso die gast deed het vandaag goed maar ik ben benieuwd wat die kan op Alpe D'Huez.


ok ik werd ff ongerust omdat je basso tussen moreau (matige proloog) en Hamilton (Bot Breuk) had staan en dan met de vraag, Wat kunnen ze nog?
pi_11734103
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 22:15 schreef Daniel.San het volgende:

[..]

ok ik werd ff ongerust omdat je basso tussen moreau (matige proloog) en Hamilton (Bot Breuk) had staan en dan met de vraag, Wat kunnen ze nog?


Ja Maar Moreau reed matige proloog maar rijd nu supersterk en Hamilton ga ik aan twijfelen of ie wel gebroken is en niet een kleine barst in zit of zoiets.

Hamilton zelf zei dat hij versteld stond dat hij met de beste meekon en dat hij wel pijn had maar er inmiddels zo aangewend is (lees: Giro 2002) dat het hem niet stoort.
Dus Hamilton zien we mss ook nog wel terug later in deze Tour.

En Moreau gaat ook nog goed doen.

pi_11734143
Hamilton is inderdaad verbazingwekkend.
pi_11734434
Ik heb helaas door mijn werk erg weinig mee gekregen van deze etappe . Maar morgen de Alpe .

Lastig tyerug te vinden titel trouwens .

Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_11734740
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 22:40 schreef du_ke het volgende:
Ik heb helaas door mijn werk erg weinig mee gekregen van deze etappe . Maar morgen de Alpe .

Lastig tyerug te vinden titel trouwens .


Dan laat Mitt of een andere mod er een beter terug te vinden titel van maken maar de 100e Tour heet officieel Le Centenaire op zijn Frans.
pi_11734774
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 22:56 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Dan laat Mitt of een andere mod er een beter terug te vinden titel van maken maar de 100e Tour heet officieel Le Centenaire op zijn Frans.


Ach ik heb hem gevonden en als het morgen een mooie etappe wordt dan zijn we zo weer bij deel 10 .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_11734805
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 22:56 schreef Bartoli het volgende:

Dan laat Mitt of een andere mod er een beter terug te vinden titel van maken maar de 100e Tour heet officieel Le Centenaire op zijn Frans.


Ik vind Le Centenaire wel een mooie naam! En nu kent iedereen hem wel, toch? Ook gaan de Tour Topics lekker snel, volgende keer mag een andere creatieveling weer wat leuks verzinnen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_11734899
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 22:59 schreef Suijk het volgende:

[..]

Ik vind Le Centenaire wel een mooie naam! En nu kent iedereen hem wel, toch? Ook gaan de Tour Topics lekker snel, volgende keer mag een andere creatieveling weer wat leuks verzinnen.


Ja precies dan word het zoiets als Tour de Texas of Tour der Spanjolen of wat dan ook
pi_11735040
Medical communique
Jorg Jaksche (ONCE-Eroski): Digestive troubles
Pablo Lastras (iBanesto.com): Cuts to right thigh and contusion on right knee
Michael Blaudzun (Team CSC); Superficial cuts and bruises
Baden Cooke (FDJeux.com): Superficial cuts and bruises
Anthony Tauler (Kelme-Costa Blanca): Cuts and contusions on left hip and knee
David Canada (Quick.Step-Davitamon): Cuts on left knee and both elbows
Damien Nazon (Brioches La Boulangère): Left knee pain
Jérôme Pineau (Brioches La Boulangère): Cut on left hip
Alessandro Bertolini (Alessio): Cut to left knee

Abandons:

Olaf Pollack (Gerolsteiner): Abandoned due to pain in right knee
Michael Rich (Gerolsteiner): Abandoned due to pain in left knee
Jesus Manzano (Kelme): Sick but did not lose consciousness at km 50 on the Col de Portes. He was airlifted to the hospital in Belley.

Fines:

Each Saeco rider was fined 200 FS for irregular uniforms. The team was also fined 500 FS for each rider for the same reason.

bron: www.cyclingnews.com

Misschien wordt Seaco nog verder gestrafd omdat ze carbon fietsen gebruiken van Cannondale die lichter zijn dat het minimum gewicht van 6.8 kg wat de UCI eraan gesteld heeft. De fietsen van Saeco waren lichter.

pi_11736031
Zo Bartoli, jij leest ook Cyclingnews zie ik
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 21:15 schreef Bartoli het volgende:
[..]
... en Simoni was idd ziek geweest dat verklaard ook die schuim op zijn bek (weet niet of iemand dat gezien had).
Op Tourdefrance.nl vind je een mooie foto van zijn koortslip in Lyon.
pi_11736494
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 23:55 schreef okee6 het volgende:
Zo Bartoli, jij leest ook Cyclingnews zie ik
[..]

Op Tourdefrance.nl vind je een mooie foto van zijn koortslip in Lyon.


was goed te zien op tv die slijm op zijn bek is een teken van een koortslip d8 ik.

en ja ik lees cyclingnews ik lees veel wielersites

  zondag 13 juli 2003 @ 00:16:53 #69
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_11736535
Op letour.com staat ook een centenairre-klassement.

Maar weet iemand hoe dat werkt?

Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  zondag 13 juli 2003 @ 00:18:12 #70
45237 Vuur
We are not alone
pi_11736562
quote:
Op zondag 13 juli 2003 00:14 schreef Bartoli het volgende:

[..]

was goed te zien op tv die slijm op zijn bek is een teken van een koortslip d8 ik.

en ja ik lees cyclingnews ik lees veel wielersites


Maar ik ben er nog steeds niet uit of het nou een dipje is/was en dat we hem morgen zien vlammen of dat hij morgen busbestuurder is
- Relax - It's just a phase - You'll grow out of it -
pi_11736645
quote:
Op zondag 13 juli 2003 00:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
Op letour.com staat ook een centenairre-klassement.

Maar weet iemand hoe dat werkt?


Ik heb even gekeken, maar het is de uitslag van de etappe van gisteren (zonder ritwinnaar Petacchi dan, omdat die vandaag is afgestapt). De nummer 1 van de etappe heeft 1 punt, de nummer 194 194 punten.

Ik denk dat het om de etappes naar de 5 historische aankomstplaatsen gaat. Lyon, Marseille, Toulouse, Bordeaux en Parijs. Degene met de minste punten wint het klassement.

Trouwens, hoe zit het met het klassement van de strijdlustigste renner? Ze kiezen er wel elke dag eentje, maar er wordt volgens mij geen klassement meer van bijgehouden.

[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic op 13-07-2003 00:23]

  zondag 13 juli 2003 @ 00:23:43 #72
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_11736665
quote:
Op zondag 13 juli 2003 00:22 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Ik heb even gekeken, maar het is de uitslag van de etappe van gisteren (zonder ritwinnaar Petacchi dan, omdat die vandaag is afgestapt). De nummer 1 van de etappe heeft 1 punt, de nummer 194 194 punten.

Ik denk dat het om de etappes in de 5 historische aankomstplaatsen gaat. Lyon, Marseille, Toulouse, Bordeaux en Parijs. Degene met de minste punten wint het klassement.


Waarom had ik dat niet zelf bedacht.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_11736731
quote:
Op zondag 13 juli 2003 00:22 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Ik heb even gekeken, maar het is de uitslag van de etappe van gisteren (zonder ritwinnaar Petacchi dan, omdat die vandaag is afgestapt). De nummer 1 van de etappe heeft 1 punt, de nummer 194 194 punten.

Ik denk dat het om de etappes naar de 5 historische aankomstplaatsen gaat. Lyon, Marseille, Toulouse, Bordeaux en Parijs. Degene met de minste punten wint het klassement.

Trouwens, hoe zit het met het klassement van de strijdlustigste renner? Ze kiezen er wel elke dag eentje, maar er wordt volgens mij geen klassement meer van bijgehouden.


Dat van het klas. van de centenairre heb je goed en van de strijdlust wordt ook een algemeen klas. van opgemaakt en daar stond O'Grady bovenaan maar het rode rugnummer van de strijdlust zal nu Virenque wel hebben.
pi_11736755
quote:
Op zondag 13 juli 2003 00:18 schreef Vuur het volgende:

[..]

Maar ik ben er nog steeds niet uit of het nou een dipje is/was en dat we hem morgen zien vlammen of dat hij morgen busbestuurder is


Ik hoop dat hij wat maakt morgen mits hersteld van die koortslip. Als hij morgen niks maakt zie ik hem afstappen.
  zondag 13 juli 2003 @ 00:28:02 #75
45237 Vuur
We are not alone
pi_11736762
quote:
Op zondag 13 juli 2003 00:22 schreef Kozzmic het volgende:
Trouwens, hoe zit het met het klassement van de strijdlustigste renner? Ze kiezen er wel elke dag eentje, maar er wordt volgens mij geen klassement meer van bijgehouden.
en met die Fransozen kun je er vergif op innemen dat Virenque die titel niet zomaar gaat kwijt raken
- Relax - It's just a phase - You'll grow out of it -
  zondag 13 juli 2003 @ 00:28:18 #76
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_11736764
quote:
Op zondag 13 juli 2003 00:26 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Dat van het klas. van de centenairre heb je goed en van de strijdlust wordt ook een algemeen klas. van opgemaakt en daar stond O'Grady bovenaan maar het rode rugnummer van de strijdlust zal nu Virenque wel hebben.


Strijdlust werkt dit jaar anders. Er wordt alleen maar een dagwinnaar bekend gemaakt, en die draagt de dag daarna het rode rugnummer. En klassement wordt pas in Parijs opgemaakt.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_11736774
quote:
Op zondag 13 juli 2003 00:26 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Dat van het klas. van de centenairre heb je goed en van de strijdlust wordt ook een algemeen klas. van opgemaakt en daar stond O'Grady bovenaan maar het rode rugnummer van de strijdlust zal nu Virenque wel hebben.


Aaah, daarom had hij een rood rugnummer!

Maar op de site van de TdF wordt geen klassement bijgehouden, alleen dagelijks één renner tot strijdlustigste verheven. Vandaag was dat inderdaad Virenque.

-edit-

quote:
Op zondag 13 juli 2003 00:28 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Strijdlust werkt dit jaar anders. Er wordt alleen maar een dagwinnaar bekend gemaakt, en die draagt de dag daarna het rode rugnummer. En klassement wordt pas in Parijs opgemaakt.


Aaah, OK.
pi_11736819
quote:
Op zondag 13 juli 2003 00:29 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Aaah, daarom had hij een rood rugnummer!

Maar op de site van de TdF wordt geen klassement bijgehouden, alleen dagelijks één renner tot strijdlustigste verheven. Vandaag was dat inderdaad Virenque.

-edit-
[..]

Aaah, OK.


Ah ja kan kloppen dat dat klassement pas in parijs wordt opgemaakt dus zie je morgen Virenque in het geel + rode rugnummers
ow ja en Poilvet dan als 2e in de bergstand of is dat Paolo Bettini in de bollentrui omdat Virenque geen 2 truien kan dragen of ze moetn er zo'n geel + wit met bollen combi van maken
  zondag 13 juli 2003 @ 00:33:01 #79
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_11736832
quote:
Op zondag 13 juli 2003 00:32 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Ah ja kan kloppen dat dat klassement pas in parijs wordt opgemaakt dus zie je morgen Virenque in het geel + rode rugnummers
ow ja en Poilvet dan als 2e in de bergstand of is dat Paolo Bettini in de bollentrui omdat Virenque geen 2 truien kan dragen of ze moetn er zo'n geel + wit met bollen combi van maken


Nee, onze duitse vriend draagt morgen de bolletjestrui.

Toch leuk voor Aldag.

Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  zondag 13 juli 2003 @ 01:58:01 #80
33569 Daniel.San
Manic Expressive
pi_11738130
Wat is eigenlijk de aller aller zwaarste Col of Berg in de Tour Historie?
dus niet alleen van deze tour.

Galibier? Mont Ventoux? Alpe Duex'es?

(sorry voor mijn beroerde frans, kan niet geloven dat ik die namen goed heb gespeld?)

pi_11740122
quote:
Op zondag 13 juli 2003 01:58 schreef Daniel.San het volgende:
Wat is eigenlijk de aller aller zwaarste Col of Berg in de Tour Historie?
dus niet alleen van deze tour.

Galibier? Mont Ventoux? Alpe Duex'es?

(sorry voor mijn beroerde frans, kan niet geloven dat ik die namen goed heb gespeld?)


Alpe d'Huez. Bijna goed dus.

En de allerzwaarste col, dat is moeilijk te zeggen, het is zo zwaar als het wordt gemaakt. De Galibier is erg hoog (2600 m) en erg lang (32 km, samen met Telegraph), dus die zal wel hoog scoren, maar is gemiddeld weer iets minder steil dan de Ventoux. Precies weet ik het ook niet allemaal..

A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_11740570
Alpe d'Huez is de steilste in principe de zwaarste voor de renners. Er zijn echter langere klimmen, bovendien maken condities ook veel uit. Voorts spreek je vaak van een bepaalde kant van de beklimming. Galibier vanuit noord of vanuit zuid scheelt heel wat.
Ik heb documentatie met percentages van alle cols in de Alpen. Daarin zie je goed hoe een korte klim toch veel renners kan breken als hij op een verkeerd koersmoment valt. Nu het echter heet is in de dalen, word de gemiddelde renner van een tweede categorie berg al niet vrolijk. Op de toppen zal het kwik echter ook boven de 10 graden blijven. Andere jaren weten ze niet waar ze de kranten moeten laten. Klimmen met regen is wel wat anders
De Mont Ventoux vanuit zuid is de zwaarste, kent lengte en aanzienlijke percentages.
pi_11741244
Opmerkelijk. 3 renners zijn niet gestart vanochtend, alledrie van Fassa Bortolo. O.m. klassementsrijder Aitor Gonzalez.
quote:
11 H 23 - Three Non-Starters
Three riders didn't sign on for the 8th stage. The overnight withdrawals were all from the Fassa Bortolo team. They are: Aitor Gonzalez (the winner of last year's Tour of Spain), Sven Montgomery and Volodymir Gustov.
  zondag 13 juli 2003 @ 11:53:22 #84
30919 mitt
Michael Corleone
pi_11741257
Mart

en Aitor Gonzalez afgestapt

Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_11741306
quote:
Op zondag 13 juli 2003 11:53 schreef mitt het volgende:
Mart

en Aitor Gonzalez afgestapt


Ineens stappen ze af of zakken ze door het ijs, zij die beweerden de Tour te gaan winnen
pi_11741346
quote:
Op zondag 13 juli 2003 11:58 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Ineens stappen ze af of zakken ze door het ijs, zij die beweerden de Tour te gaan winnen


Maar hier is toch wat vreemds aan de hand. 3 renners van Fassa Bortolo verschijnen gewoon niet aan de start, terwijl gisteren Petacchi en Velo al afstapten. Voor kopman Basso blijft er zo wel erg weinig steun over.

Van Teletekst:

quote:
Drie ploeggenoten van Fassa Bortolo verschenen niet aan de start, klassementsrenner Aitor Gonzales, Volodimir Goestov en Sven Montgomery.

Een reden voor hun opgave is niet naar buiten gebracht. De formatie heeft nu nog maar vier renners in koers.


  zondag 13 juli 2003 @ 12:23:13 #87
30919 mitt
Michael Corleone
pi_11741535
quote:
Op zondag 13 juli 2003 12:03 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Maar hier is toch wat vreemds aan de hand. 3 renners van Fassa Bortolo verschijnen gewoon niet aan de start, terwijl gisteren Petacchi en Velo al afstapten. Voor kopman Basso blijft er zo wel erg weinig steun over.

Van Teletekst:
[..]


Ik zag Loda ook al meteen lossen

ze hebben weinig zin daar volgens mij

Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_11741560
quote:
Op zondag 13 juli 2003 12:23 schreef mitt het volgende:

[..]

Ik zag Loda ook al meteen lossen

ze hebben weinig zin daar volgens mij


Misschien heeft het te maken met de ploegleider die het gisteren volgens mij zichtbaar oneens was met Petacchi's beslissing om af te stappen. En die te lang Petacchi liet ondersteunen door 2 ploegmakkers. Ruzie in de ploeg?
pi_11741592
quote:
Op zondag 13 juli 2003 12:23 schreef mitt het volgende:

[..]

Ik zag Loda ook al meteen lossen

ze hebben weinig zin daar volgens mij


Loda er ook uit.
  zondag 13 juli 2003 @ 12:28:42 #90
30919 mitt
Michael Corleone
pi_11741595
opgave Loda
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  zondag 13 juli 2003 @ 12:53:22 #91
19840 Libris
Live from Singapore
pi_11741898
quote:
Op zondag 13 juli 2003 12:28 schreef mitt het volgende:
opgave Loda
A) Ruzie
B) Voedselvergiftiging
C) Doping
D) ...?

3 Fassa's over

pi_11742094
Dario David Cioni, Marzio Bruseghin en Ivan Basso
Iemand die deze renners beter kent, afgezien van Basso? Zijn het vriendjes of enkel teammaten?
pi_11742944
Wielinga 20 minuten!
pi_11742965
quote:
Op zondag 13 juli 2003 14:18 schreef Remzz het volgende:
Wielinga 20 minuten!
Da's lullig
Daar komt nog wel ruim een half uur bij. Dag Wielinga.
  zondag 13 juli 2003 @ 14:21:08 #95
19840 Libris
Live from Singapore
pi_11742976
quote:
Op zondag 13 juli 2003 14:18 schreef Remzz het volgende:
Wielinga 20 minuten!
Die gaat het inderdaad niet halen vandaag...
pi_11743038
quote:
Op zondag 13 juli 2003 14:21 schreef Libris het volgende:

[..]

Die gaat het inderdaad niet halen vandaag...


Nope, nare eerste kennismaking met de Tour de France.
pi_11743462
Ah nu begint het echt
  zondag 13 juli 2003 @ 15:04:19 #98
19840 Libris
Live from Singapore
pi_11743552
Volgens NOS:
quote:
14.56 uur: boom
Er wordt nu goed aan de boom geschud door Pavel Padrnos (USP). Bettini moet er af en met hem vele anderen, onder wie een aantal renners van ONCE.
Tja, de titel "boom", dacht dat er eentje tegen een boom was geknald..
pi_11743762
idd erg rare titels op de nos site de laatste 3: samen, terug, elastiek...
Boogert trouwens nog steeds in kopgroep.
pi_11743826
En vooralsnog geen aanvallen.
pi_11743840
Wielinga top van Telegraphe gepasseert 24 minuten valt nog mee vind ik. In het gezelschap van Casper...
pi_11743859
En zo gaat Lance zijn concurrentie straks weer op minuten rijden op de Alpe.
pi_11743874
quote:
Op zondag 13 juli 2003 15:20 schreef Leatherface het volgende:
En vooralsnog geen aanvallen.
Als je alle toppers in een team zet kun je idd van geen aanval spreken, die houden elkaar in de gaten
  zondag 13 juli 2003 @ 15:24:35 #104
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_11743879
Waar zit Botero nu eigenlijk? bij Armstrong of is ie afgereden?
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_11744037
quote:
Op zondag 13 juli 2003 15:24 schreef Sheepcidus het volgende:
Waar zit Botero nu eigenlijk? bij Armstrong of is ie afgereden?
Ik heb hem iig nog niet in de kopgroep gezien.
pi_11744103
quote:
Op zondag 13 juli 2003 15:24 schreef Sheepcidus het volgende:
Waar zit Botero nu eigenlijk? bij Armstrong of is ie afgereden?
quote:
14.16 uur: Botero slechte benen
Santiago Botero knokt in het staartje van het peloton, maar heeft duidelijk geen goede benen.
www.nos.nl
Vlak daarna is ie er af gereden.
Dus al een redelijke tijd geleden.
pi_11744178
Is Simoni hier ons een beetje bij de neus aan het nemen, zoals Mart mogelijk acht?

Lijkt mij onwaarschijnlijk

pi_11744217
quote:
Op zondag 13 juli 2003 15:41 schreef Leatherface het volgende:
Is Simoni hier ons een beetje bij de neus aan het nemen, zoals Mart mogelijk acht?
Lijkt mij onwaarschijnlijk
Dan zou hij straks op Alpe d'Huez klappen
pi_11744268
k NOS

ff Journaal tussendoor: eerste bericht - Remmert Wielinga zal vanmiddag te laat arriveren op de Nederlandse berg

[Dit bericht is gewijzigd door okee6 op 13-07-2003 15:47]

pi_11744271
Boogert ziet er redelijk fris uit, zou hij dan nog wat kunnen op de alpe?
Journaal Snel ff naar de belg zappen...

[Dit bericht is gewijzigd door Remzz op 13-07-2003 15:48]

  zondag 13 juli 2003 @ 15:47:17 #111
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_11744280
quote:
Op zondag 13 juli 2003 15:46 schreef Remzz het volgende:
Boogert ziet er redelijk fris uit, zou hij dan nog wat kunnen op de alpe?
Mischien meerijden
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  zondag 13 juli 2003 @ 15:49:11 #112
42845 Bobu
PSV KAMPIOENEN
pi_11744313
quote:
Op zondag 13 juli 2003 15:46 schreef Remzz het volgende:
Boogert ziet er redelijk fris uit, zou hij dan nog wat kunnen op de alpe?
Journaal Snel ff naar de belg zappen...
Hier staat altijd de Belg aan. M.i. gewoon een klasse beter dan de NOS (zelfs met Mart)
  zondag 13 juli 2003 @ 15:58:46 #113
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_11744470
Saaie kutetappe

Heb niet eens zin meer om te kijken. De uitslag staat toch al vast.

A.M.A.B
pi_11744481
quote:
Op zondag 13 juli 2003 15:58 schreef Cart_man het volgende:
Saaie kutetappe
Heb niet eens zin meer om te kijken. De uitslag staat toch al vast.
Hou 'ons' niet in spanning, vertel ...
  zondag 13 juli 2003 @ 16:01:02 #115
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_11744509
Ik gok op Lance
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
pi_11744538
quote:
Op zondag 13 juli 2003 15:58 schreef Cart_man het volgende:
Saaie kutetappe

Heb niet eens zin meer om te kijken. De uitslag staat toch al vast.


Nou?
pi_11744562
quote:
Op zondag 13 juli 2003 16:01 schreef J-Will het volgende:
Ik gok op Lance
Ik voorlopig ook, maar een robot kan menselijke trekjes vertonen.

Dus ik hou toch een beetje een slag om de arm.

pi_11744656
De grote bus heeft al ruim 22 minuten achterstand op het peloton.
Axel Merkx nu net binnenop 26 minuten ajajaj
pi_11744678
quote:
Op zondag 13 juli 2003 16:10 schreef ondersoeker het volgende:

Axel Merkx nu net binnenop 26 minuten ajajaj


Die gaat nog een hele zware beklimming van L'Alpe tegemoet.
  zondag 13 juli 2003 @ 16:16:06 #120
2753 olavski
Fetchez la vache
pi_11744747
Mart en Erik samen zijn weer fantastisch

Hup Boogerd !

You must be out of your brilliant mind.
pi_11744756
Oei die Axel... Overtreffende trap van afzien...

En Jimmy Casper...

"En wie weet..."

'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zondag 13 juli 2003 @ 16:17:50 #122
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_11744770
Ik weet niet waarom maar het lijkt wel of Breukink een stuk meer opleeft bij Mart.

hmmmm bij nader inzien wel te begrijpen

pi_11744774
Jimmy Casper gaat er eindelijk aan
Nu pas over de Galibier
pi_11744783
Chute Heras
pi_11744790
quote:
Op zondag 13 juli 2003 16:17 schreef PLAE@ het volgende:


hmmmm bij nader inzien wel te begrijpen


pi_11744873
quote:
Op zondag 13 juli 2003 16:19 schreef Leatherface het volgende:
Chute Heras
Vreemde actie was dat...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_11744881
"Joop.. Joop...!"

'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_11744923
Stelletje amateurs
pi_11744954
quote:
Op zondag 13 juli 2003 16:28 schreef Da_Sandman het volgende:
"Joop.. Joop...!"


Leuk idd.

En Joop zou in het avondprogramma komen

  zondag 13 juli 2003 @ 16:36:20 #130
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_11744970
quote:
Op zondag 13 juli 2003 15:59 schreef okee6 het volgende:

[..]

Hou 'ons' niet in spanning, vertel ...


Wil jij zeggen dat je nog iets verwacht? Met Rubriera, Heras en Beltran nog bij zich als goede klimmers verwacht ik niks anders dan dat Armstrong of Heras gaat winnen. Kopie van vorig jaar...
A.M.A.B
pi_11744972
Dat is zo speciaal, die enorme mensenmassa's op Alpe d'Huez.

Illustratief voor de grootsheid van Le Tour.

pi_11744987
quote:
Op zondag 13 juli 2003 16:36 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Wil jij zeggen dat je nog iets verwacht? Met Rubriera, Heras en Beltran nog bij zich als goede klimmers verwacht ik niks anders dan dat Armstrong of Heras gaat winnen. Kopie van vorig jaar...


En toch kan zelfs Lance eens een minderde dag hebben, niet dat ik er op reken, maar toch..
pi_11744991
quote:
Op zondag 13 juli 2003 16:36 schreef Leatherface het volgende:
Dat is zo speciaal, die enorme mensenmassa's op Alpe d'Huez.

Illustratief voor de grootsheid van Le Tour.


Fantastisch gezicht hoor dit...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_11744996
Wowwww dit is gas geven zeg!!!
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zondag 13 juli 2003 @ 16:39:17 #135
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_11744999
Daar gaat de posttrein
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_11745002
Wat een power zeg van die US Postal - ploeg.

Een verbeterde versie van welke dominante ploeg dan ook.

pi_11745018
Volgend jaar Petacchi meenemen op de bagagedrager om de klim in te leiden
pi_11745019
Hamilton d'r ook nog aan zeg, maar uitstel van executie.
  zondag 13 juli 2003 @ 16:41:53 #139
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_11745033
quote:
Op zondag 13 juli 2003 16:40 schreef Leatherface het volgende:
Hamilton d'r ook nog aan zeg, maar uitstel van executie.
Versnelde nog ook.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_11745036
quote:
Op zondag 13 juli 2003 16:40 schreef okee6 het volgende:
Volgend jaar Petacchi meenemen op de bagagedrager om de klim in te leiden
Yeah
pi_11745048
Maar het record van de Piraat zal denk ik blijven staan.

Die liet het al in het begin ontploffen in 1997.

  zondag 13 juli 2003 @ 16:44:35 #142
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_11745058
Boogerd voor Ullrich

[Dit bericht is gewijzigd door Sheepcidus op 13-07-2003 16:44]

Were making, were making!
Radio Soulwax!
  zondag 13 juli 2003 @ 16:44:41 #143
2753 olavski
Fetchez la vache
pi_11745059
kut etappe?

my ass.

You must be out of your brilliant mind.
pi_11745061
quote:
Op zondag 13 juli 2003 16:44 schreef Sheepcidus het volgende:
Boogerd voor Ullrich
Die is gewoon goed bezig..
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_11745072
Aiiii Moreau.

Kapotte fiets?

  zondag 13 juli 2003 @ 16:46:49 #146
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_11745081
Go Beloki!
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_11745086
Beloki valt nu dan wel aan, zoals aangekondigd.
pi_11745104
Beloki doet het goed, wacht Lance nu op het juiste moment om volle bak te gaan?
pi_11745130
Hamilton kan nog mee, met die breuk valt het dan wel mee, denk ik
  zondag 13 juli 2003 @ 16:51:35 #150
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_11745139
quote:
Op zondag 13 juli 2003 16:48 schreef Leatherface het volgende:
Beloki doet het goed, wacht Lance nu op het juiste moment om volle bak te gaan?
Daar is het moment dan , nu moet ie overmacht laten zien anders vallen ze hem vaker aan.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_11745147
Fraai duel tussen Espana en America
pi_11745160
Wat een mooi gevecht zeg

Wat een fraaie sport.

  zondag 13 juli 2003 @ 16:54:00 #153
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_11745161
quote:
Op zondag 13 juli 2003 16:52 schreef Leatherface het volgende:
Fraai duel tussen Espana en America en America
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_11745193
Lance niet echt sterk hoor...

Alleen is mijn troef in geen velden of wegen te bekennen...

Heras en Vinokourov terug, dat zegt denk ik genoeg... Lance kan het niet alleen!

'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_11745204
Hamilton is doe-het-zelfer kan niet anders
pi_11745221
Mayo gaat waarschijnlijk winnen, als hij niet de man met de hamer tegenkomt.
pi_11745263
Goh, het lijkt wel of de gehele Westerse wereld is afgevaardigd op de Alpe.

Daar gaat Vino trouwens.

pi_11745289
Wat een koers zeg, fascinerend...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_11745294
Postal toch niet echt sterk, want er komt steeds volk terug. Nu weer Ivan Basso.
pi_11745321
Sjees, Tyler Hamilton gaat ook.
pi_11745331
Beloki, en Armstrong...

nu gaan we!

'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_11745466
Glorie voor Iban Mayo

Nu wordt ie wel heel wat duurder, Jan Raas

pi_11745468
Chapeau Ivan Mayo... Mooie prestatie hoor!
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_11745508
Lange, saaie aanloop, maar een boeiende ontknoping.

Mooie winnaar op L'Alpe

pi_11745514
Grootse zege, prachtige etappe
pi_11745557
Boogie binnen de 5 minuten als het goed is. Da's knap hoor.
  zondag 13 juli 2003 @ 17:23:48 #167
2753 olavski
Fetchez la vache
pi_11745565
Fantastische finale Boogerd:
You must be out of your brilliant mind.
pi_11745612
Zo fantastisch vond ik het eigenlijk niet, vergeleken met andere jaren dan.
Ik zat maar te wachten op Armstrong..
pi_11745654
Toen die US Postal - ploeg in het begin van de klim vol gas gaf, dacht ik dat we weer hetzelfde liedje als altijd kregen. Maar nee, de Spanjolen durven wel degelijk aan te vallen, en ook Vinokourov en Hamilton toonden aanvalslust.
pi_11745660
quote:
Op zondag 13 juli 2003 17:26 schreef Fulton het volgende:
Zo fantastisch vond ik het eigenlijk niet, vergeleken met andere jaren dan.
Ik zat maar te wachten op Armstrong..
Ik zat ook te wachten...................totdat Armstrong moest passen
pi_11745662
Weet iemand precies hoeveelste Boogert is geworden?
  zondag 13 juli 2003 @ 17:30:01 #172
2753 olavski
Fetchez la vache
pi_11745665
quote:
Op zondag 13 juli 2003 17:26 schreef Fulton het volgende:

Ik zat maar te wachten op Armstrong..


Daarom juist, wederom: Fantastisch
You must be out of your brilliant mind.
pi_11745700
quote:
Op zondag 13 juli 2003 17:29 schreef Remzz het volgende:
Weet iemand precies hoeveelste Boogert is geworden?
rond plaats 15 dacht ik.

Maar ja mooie aanvallen van Beloki en vooral Mayo.
Hamilton verbaasde me die heeft dus niks aan zijn sleutelbeen.
Basso en Zubeldia verbaasde me.
Mancebo was goed.
Caucchioli en Laiseka ook.
Heras en Ullrich vielen wat tegen.
Boogerd was goed.
En Virenque was wel te verwachten.

Armstrong pakt het geel met 40 sec. op Beloki en 1.07 op Mayo.

Armstrong lijkt te pakken te zijn maar ik denk dat hij met opzet laat zien dat de concurrentie hem kan pakken en een de tijdrit er een flinke lap op zal geven. Maar hoop van niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Bartoli op 13-07-2003 17:34]

pi_11745702
Ah ik heb het al 19e
  zondag 13 juli 2003 @ 17:33:45 #175
42845 Bobu
PSV KAMPIOENEN
pi_11745718
quote:
Op zondag 13 juli 2003 17:29 schreef Remzz het volgende:
Weet iemand precies hoeveelste Boogert is geworden?
19e op 4.59
  zondag 13 juli 2003 @ 17:34:08 #176
30919 mitt
Michael Corleone
pi_11745724
Mooie finale zeg
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_11745749
Conclusie van de dag:

Armstrong vandaag niet zo oppermachtig als anders. Of dit een incident is of het begin van zijn ondergang, die misschien pas volgende jaar zijn beslag zal krijgen valt nog te bezien

Ullrich is nog niet op volle sterkte. Als hij nog groeit kan hij in de Pyreneen met iedereen mee. Tour komt net te vroeg, tenzij hij snel verbeterd en Armstrong nog een slechte dag heeft.

Beloki begint een reeele bedreiging te worden voor Armstrong. Een nog mindere dag en hij is weg.

pi_11745778
Tot nu toe blijft Armstrong toch de te kloppen man.

Hij is misschien niet oppermachtig in de bergen, maar ik denk dat hij het in de time trials gaat doen.

Maar het beloofd mooi te worden, het is na 2 alpenritten nog vrij open, en dat konden we de afgelopen jaren niet zeggen.

  zondag 13 juli 2003 @ 17:37:43 #179
2753 olavski
Fetchez la vache
pi_11745784
Heeft wel een fles rode wijn en een pak toastjes gekost, maar dan heb je ook wat.
You must be out of your brilliant mind.
pi_11745792
quote:
Op zondag 13 juli 2003 17:37 schreef olavski het volgende:
Heeft wel een fles rode wijn en een pak toastjes gekost, maar dan heb je ook wat.
Bien sur
pi_11745816
quote:
Op zondag 13 juli 2003 17:37 schreef Leatherface het volgende:
Tot nu toe blijft Armstrong toch de te kloppen man.

Hij is misschien niet oppermachtig in de bergen, maar ik denk dat hij het in de time trials gaat doen.

Maar het beloofd mooi te worden, het is na 2 alpenritten nog vrij open, en dat konden we de afgelopen jaren niet zeggen.


Morgen weer een bergrit dus wie weet. Morgen de Isoard, Lauteret en nog 2 kleine colletjes misschien word het morgen ook nog mooi.

Maar ja goed Beloki verbaasde me wel hij valt tenminste aan, hij doet tenminste wat die zegt.

  zondag 13 juli 2003 @ 17:42:10 #182
42845 Bobu
PSV KAMPIOENEN
pi_11745854
Wielinga moet nog 7 km. Rijdt al 175 km. alleen.
  zondag 13 juli 2003 @ 17:42:40 #183
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_11745859
quote:
Op zondag 13 juli 2003 17:42 schreef Bobu het volgende:
Wielinga moet nog 7 km. Rijdt al 175 km. alleen.
Nou daar leer je van.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_11745876
quote:
Op zondag 13 juli 2003 17:37 schreef Leatherface het volgende:
Tot nu toe blijft Armstrong toch de te kloppen man.

Hij is misschien niet oppermachtig in de bergen, maar ik denk dat hij het in de time trials gaat doen.


En daar is hij ook niet oppermachtig. Verleden jaar geklopt door Botero.
Kan ook zijn dat hij anders getraind heeft; meer op tijdrijden.
Of hij heeft nog een beetje te maken met de val, of een "slechte dag"

But Remember, de tour dat Casartelli dood ging, wou Riis Indurain aanvallen omdat hij al wat barstjes begon te vertonen. Meeste mensen hadden het niet door maar Riis onder andere wel. Hij kon toen niet aanvallen omdat de etappe door de dood van C. geneutraliseerd was.
Het jaar erop was het exit Indurain. (6e tour) Zien jullie de parallel. Volgend jaar met een beter Ullrich........

pi_11745895
quote:
Op zondag 13 juli 2003 17:42 schreef Bobu het volgende:
Wielinga moet nog 7 km. Rijdt al 175 km. alleen.
Die gast haalt het uur noggeeneens.
7 km bij 20 per uur is 21 minuten.
Volgens mij doet hij daar een half uur over (14 km/u)
pi_11745910
quote:
Op zondag 13 juli 2003 17:43 schreef ondersoeker het volgende:

[..]

En daar is hij ook niet oppermachtig. Verleden jaar geklopt door Botero.
Kan ook zijn dat hij anders getraind heeft; meer op tijdrijden.
Of hij heeft nog een beetje te maken met de val, of een "slechte dag"

But Remember, de tour dat Casartelli dood ging, wou Riis Indurain aanvallen omdat hij al wat barstjes begon te vertonen. Meeste mensen hadden het niet door maar Riis onder andere wel. Hij kon toen niet aanvallen omdat de etappe door de dood van C. geneutraliseerd was.
Het jaar erop was het exit Indurain. (6e tour) Zien jullie de parallel. Volgend jaar met een beter Ullrich........


Allemaal speculaties we zullen de komende 2 weken zien of hij idd zwakker is maar ja nogmaals Beloki iig sterker dan andere jaren, hamilton sterk en heeft niks aan zijn sleutelbeen.
Vinokourov verassend sterk.
  zondag 13 juli 2003 @ 17:47:33 #187
30919 mitt
Michael Corleone
pi_11745946
quote:
Op zondag 13 juli 2003 17:46 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Allemaal speculaties we zullen de komende 2 weken zien of hij idd zwakker is maar ja nogmaals Beloki iig sterker dan andere jaren, hamilton sterk en heeft niks aan zijn sleutelbeen.
Vinokourov verassend sterk.


Kijk, meteen vind ik Beloki een echte renner.Maar z'n aanvallen moeten we niet echt overdrijven hoor. Dit zegt weinig over Lance's vorm..al had iedereen verwacht dat ie toe zou slaan.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_11745982
quote:
Op zondag 13 juli 2003 17:47 schreef mitt het volgende:

[..]

Kijk, meteen vind ik Beloki een echte renner.Maar z'n aanvallen moeten we niet echt overdrijven hoor. Dit zegt weinig over Lance's vorm..al had iedereen verwacht dat ie toe zou slaan.


Zegt misschien nog niet heel veel over Lance, maar wel over de ambitie van Beloki.
  zondag 13 juli 2003 @ 17:51:00 #189
30919 mitt
Michael Corleone
pi_11746004
quote:
Op zondag 13 juli 2003 17:49 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Zegt misschien nog niet heel veel over Lance, maar wel over de ambitie van Beloki.


tja..je kan wel demarreren zoals Beloki doet..maar hij schiet er niks mee op.
Vinoukorov en Mayo demarreren tenminste nog met een beetje kracht
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_11746015
quote:
Op zondag 13 juli 2003 17:47 schreef mitt het volgende:

[..]

Kijk, meteen vind ik Beloki een echte renner.Maar z'n aanvallen moeten we niet echt overdrijven hoor. Dit zegt weinig over Lance's vorm..al had iedereen verwacht dat ie toe zou slaan.


Beloki is in jou ogen nu wel een echte renner dat klopt maar achter die aanvallen zit niet echt jus. Nou ja achter de eerste aanval toen die 15 sec. had wel.
Maar het beloofd voor de komende 2 weken
pi_11746020
Grootste gevaar voor Armstrong gaat nu uit van Euskatel denk ik, en dan niet Mayo die niet zo'n hele goeie tijdrit heeft. Maar van die vandaag erg makelijk rijdende Zubeldia, die kan een hele behoorlijke tijdrit rijden, verraste daar ook al mee in de proloog.
As't net kin sa't moat dan moat't mar sa't kin.
pi_11746042
quote:
Op zondag 13 juli 2003 17:52 schreef wicker het volgende:
Grootste gevaar voor Armstrong gaat nu uit van Euskatel denk ik, en dan niet Mayo die niet zo'n hele goeie tijdrit heeft. Maar van die vandaag erg makelijk rijdende Zubeldia, die kan een hele behoorlijke tijdrit rijden, verraste daar ook al mee in de proloog.
Onderschat Mayo niet in een tijdrit werd al 2e of 3e in een tijdrit over goed 30 km in de Dauphine op ruim een minuut van Lance. Dus dat vind ik schade beperken.
pi_11746055
quote:
Op zondag 13 juli 2003 17:52 schreef wicker het volgende:
Grootste gevaar voor Armstrong gaat nu uit van Euskatel denk ik, en dan niet Mayo die niet zo'n hele goeie tijdrit heeft. Maar van die vandaag erg makelijk rijdende Zubeldia, die kan een hele behoorlijke tijdrit rijden, verraste daar ook al mee in de proloog.
En jij hebt het bij het rechte eind.

Maar Zubeldia moest vandaag ook een paar keer de rol lossen, maar slaagde er toch steeds weer in om terug te komen.

Afwachten hoe die zich in de overige bergritten gaat houden.

  zondag 13 juli 2003 @ 17:54:38 #194
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_11746063
Tot nu toe denken wel elk jaar (onterecht) dat Lance zwakker is..........laten we nou maar niet te hard van de toren blazen
pi_11746155
quote:
Op zondag 13 juli 2003 17:54 schreef Leatherface het volgende:

[..]

En jij hebt het bij het rechte eind.

Maar Zubeldia moest vandaag ook een paar keer de rol lossen, maar slaagde er toch steeds weer in om terug te komen.

Afwachten hoe die zich in de overige bergritten gaat houden.


Dat moest Vinokourov ook en die kwam ook meer dan sterk terug. Ook van hem verwacht ik nog wel wat.

Boogerd prima gereden voor iemand die zegt dat de Alpen te vroeg komen. Ik denk en hoop dat we in de Pyreneeen nog veel van hem gaan zien...

'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_11746171
quote:
Op zondag 13 juli 2003 17:59 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dat moest Vinokourov ook en die kwam ook meer dan sterk terug. Ook van hem verwacht ik nog wel wat.

Boogerd prima gereden voor iemand die zegt dat de Alpen te vroeg komen. Ik denk en hoop dat we in de Pyreneeen nog veel van hem gaan zien...


Ik hoop dat Boogerd zich een beetje gedeisd houd en gaat voor de Wereldbeker.
pi_11746202
quote:
Op zondag 13 juli 2003 17:59 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dat moest Vinokourov ook en die kwam ook meer dan sterk terug. Ook van hem verwacht ik nog wel wat.

Boogerd prima gereden voor iemand die zegt dat de Alpen te vroeg komen. Ik denk en hoop dat we in de Pyreneeen nog veel van hem gaan zien...


Ja maar Zubeldia en Vinokourov zijn wel 2 verschillende renners. Bij Vino is het zo hij kan 3x proberen of zo en teruggepakt worden en na de 4x is het ook echt gedaan en bij Zubeldia is het aan het rekkertje hangen en ook kunnen blijven aanklampen.
pi_11746291
quote:
Op zondag 13 juli 2003 17:54 schreef PLAE@ het volgende:
Tot nu toe denken wel elk jaar (onterecht) dat Lance zwakker is..........laten we nou maar niet te hard van de toren blazen
Ja maar andere dagen was het vermoeden gebaseerd op zijn blik enzo. Nu is het gebaseerd op zijn rijden.
Laten we maar eens een klassement maken zonder de ploegentijdrit. zie je de echt krachtsverhoudingen na een proloog, twee bergritten, waaronder een zware:

1. Mayo 0.00
2. vinokourov 1.59
3 Armstrong 2.12
4 Hamilton 2.19
5 Beloki 2.22

pi_11746368
quote:
Op zondag 13 juli 2003 18:07 schreef ondersoeker het volgende:

[..]

Ja maar andere dagen was het vermoeden gebaseerd op zijn blik enzo. Nu is het gebaseerd op zijn rijden.
Laten we maar eens een klassement maken zonder de ploegentijdrit. zie je de echt krachtsverhoudingen na een proloog, twee bergritten, waaronder een zware:

1. Mayo 0.00
2. vinokourov 1.59
3 Armstrong 2.12
4 Hamilton 2.19
5 Beloki 2.22


Snel verrekend. je bent dus echt een ondersoeker
pi_11746440
quote:
Op zondag 13 juli 2003 18:12 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Snel verrekend. je bent dus echt een ondersoeker


Ja maar dat telt nu eenmaal niet en staat Armstrong toch weer bovenaan.

en dit is de stand:

General classification after stage 8

1 Lance Armstrong (USA) US Postal-Berry Floor 35.12.50
2 Joseba Beloki (Spa) ONCE-Eroski 0.40
3 Iban Mayo (Spa) Euskaltel-Euskadi 1.10
4 Alexandre Vinokourov (Kaz) Team Telekom 1.17
5 Francisco Mancebo (Spa) iBanesto.com 1.37
6 Tyler Hamilton (USA) Team CSC
7 Roberto Heras (Spa) US Postal-Berry Floor 1.58
8 Jan Ullrich (Ger) Team Bianchi 2.10
9 Ivan Basso (Ita) Fassa Bortolo 2.25
10 Jorg Jaksche (Ger) ONCE-Eroski 3.19
11 Manuel Beltran (Spa) US Postal-Berry Floor 3.20
12 Haimar Zubeldia (Spa) Euskaltel-Euskadi 3.25
13 Denis Menchov (Rus) iBanesto.com 3.29
14 Christophe Moreau (Fra) Credit Agricole 3.34
15 Roberto Laiseka (Spa) Euskaltel-Euskadi 4.03
16 Pietro Caucchioli (Ita) Alessio 4.06
17 Stefano Garzelli (Ita) Vini Caldirola-So.Di 4.44
18 Richard Virenque (Fra) Quick.Step-Davitamon 4.48
19 Georg Totschnig (Aut) Gerolsteiner 4.58
20 Carlos Sastre (Spa) Team CSC 5.29
21 Mikel Astarloza (Spa) Ag2R Prevoyance 5.43
22 David Millar (GBr) Cofidis, Credit Par Telephone 6.04
23 José Luis Rubiera (Spa) US Postal-Berry Floor
24 Peter Lüttenberger (Aut) Team CSC 7.09
25 David Moncoutie (Fra) Cofidis, Credit Par Telephone 7.24
26 Michael Boogerd (Ned) Rabobank 7.32

  zondag 13 juli 2003 @ 18:19:48 #201
30919 mitt
Michael Corleone
pi_11746482
Je kan over Armstrong zeggen wat je wilt.

Hij staat wel dik voor op z'n concurrenten.

Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_11746497
quote:
Op zondag 13 juli 2003 18:19 schreef mitt het volgende:
Je kan over Armstrong zeggen wat je wilt.

Hij staat wel dik voor op z'n concurrenten.


Nou ja 40 seconden is opzicht niet veel. Hij staat wel voor maar de Tour is nog niet gereden vorig jaar stond hij na de pyreneen al een minuut of 2 voor op Beloki.
pi_11746505
quote:
Op zondag 13 juli 2003 18:19 schreef mitt het volgende:
Je kan over Armstrong zeggen wat je wilt.

Hij staat wel dik voor op z'n concurrenten.


40 seconden is echt niet dik hoor

Hij is er zeker niet gerust op, en zal er in de tijdrit alles aan doen om nog voor de Pyreneeen uit te lopen.

  zondag 13 juli 2003 @ 18:21:48 #204
30919 mitt
Michael Corleone
pi_11746520
quote:
Op zondag 13 juli 2003 18:20 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Nou ja 40 seconden is opzicht niet veel. Hij staat wel voor maar de Tour is nog niet gereden vorig jaar stond hij na de pyreneen al een minuut of 2 voor op Beloki.


En nu nog 2 lange tijdritten voor de boeg.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_11746566
quote:
Op zondag 13 juli 2003 18:21 schreef mitt het volgende:

[..]

En nu nog 2 lange tijdritten voor de boeg.


Maar onderschat mannen als Beloki, Hamilton en Zubeldia niet in tijdritten, en trouwens Mayo kan ook wel eens boven zichzelf uitstijgen.

Gewonnen zaak is het nog niet, al maakt hij uiteraard wel de beste kans.

pi_11746580
Zeer boeiende finale met Mayo als absolute held. Armstrong heeft verdedigend gereden en ik denk niet dat hij extreem moe geworden is. Hamilton heeft fantastisch gepresteerd, met of zonder gebroken sleutelbeen.

Ullrich en Boogerd hebben het prima gedaan, netzoals Moreau, Garzelli, Manchebo en de briljante Heras.

Simoni, Botero en Millar zijn de grootste verliezers vandaag. Virenque heeft het slim gespeelt in de strijd om de bolletjes trui en mijn respect voor Wielinga groeit met de dag. Hij rijdt misschien wel bagger, maar hij weigert op te geven

Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_11746592
Ik vraag me wel eens af wat er zou gebeuren als Heras voor zijn eigen kansen zou gaan in een ronde zonder tijdritten...
pi_11746606
quote:
Op zondag 13 juli 2003 18:25 schreef Tony_Montana67 het volgende:


netzoals Moreau,


Wat had die eigenlijk aan zijn fiets, die had nog een stuk korter kunnen eindigen.
pi_11746616
quote:
Op zondag 13 juli 2003 18:26 schreef Remzz het volgende:
Ik vraag me wel eens af wat er zou gebeuren als Heras voor zijn eigen kansen zou gaan in een ronde zonder tijdritten...
Een kanshebber op een podiumplaats, maar niet voor de eindzege, denk ik.
pi_11746618
quote:
Op zondag 13 juli 2003 18:26 schreef Leatherface het volgende:

Wat had die eigenlijk aan zijn fiets, die had nog een stuk korter kunnen eindigen.


Lekker achterband en problemen met z'n derrallieur geloof ik
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_11746629
quote:
Op zondag 13 juli 2003 18:27 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Lekker achterband en problemen met z'n derrallieur geloof ik


Sneu voor hem, want hij reed erg makkelijk tot dat moment.
pi_11746631
quote:
Op zondag 13 juli 2003 18:26 schreef Remzz het volgende:
Ik vraag me wel eens af wat er zou gebeuren als Heras voor zijn eigen kansen zou gaan in een ronde zonder tijdritten...
Ik denk dat hij een van de grootste bedreiging zou zijn voor Armstrong
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_11746657
Ja zoiets maar vlak Moreau niet uit in tijdritten daar kan die wel stijgen
pi_11746672
quote:
Op zondag 13 juli 2003 18:28 schreef Leatherface het volgende:

Sneu voor hem, want hij reed erg makkelijk tot dat moment.


Klopt, maar dit betekent wel dat hij morgen misschien meer ruimte krijgt, zeker op Le Quartorze Juilliet.

Daarom zullen mensen als Brochard, Rous, Virenque, Moreau en Vogondy vanalles zullen proberen om te winnen

Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  zondag 13 juli 2003 @ 18:35:39 #215
42845 Bobu
PSV KAMPIOENEN
pi_11746738
* Bobu denkt aan quatorze juillet 2002
pi_11746753
quote:
Op zondag 13 juli 2003 18:35 schreef Bobu het volgende:
* Bobu denkt aan quatorze juillet 2002
Was dat niet 1,2,3 voor Nederland?
pi_11746772
quote:
Op zondag 13 juli 2003 18:35 schreef Bobu het volgende:
* Bobu denkt aan quatorze juillet 2002
Ne pas une un, deux, trois pour Les Pays Bas, demain
pi_11746775
de nos toursite meldt dat Remmert Wielinga het gehaald heeft en morgen weer mag starten!!.
trance is the best music
pi_11746786
quote:
Op zondag 13 juli 2003 18:38 schreef rainbowsokkie het volgende:
de nos toursite meldt dat Remmert Wielinga het gehaald heeft en morgen weer mag starten!!.
Wonderlijk
pi_11746795
Jetzt auf ARD een interview met Pevenage (bianci) !!
Die heeft nog hoop voor Ullrich. Deze is drie dagen geleden ziek geweest.( of zoiets, die gast brabbelt echt onverstaanbaar) Hij was best wel positief: Het is maar twee minuten, nog twee tijdritten, nog zware Pyreneenetappes en Ullrich wordt wel beter.
Misschien dat hij ook zo positief was vanwege het slechte rijden van Armstrong (voor zijn doen dan)
pi_11746850
quote:
Op zondag 13 juli 2003 18:39 schreef ondersoeker het volgende:

Misschien dat hij ook zo positief was vanwege het slechte rijden van Armstrong (voor zijn doen dan)


Ik vind niet dat Armstrong slecht gereden heeft. Hij heeft defensief gereden, maar Beloki kon hem niet bedreigen en en passant heeft hij nog een paar bonificatie seconden gepakt.

Ik heb het idee dat hij zich een beetje spaart voor de tijdrit

Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_11746868
quote:
Op zondag 13 juli 2003 18:39 schreef Leatherface het volgende:

Wonderlijk


Maar het getuigt van karakter. Zo afzien kan in de toekomst ook positief uitpakken
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_11746921
quote:
Op zondag 13 juli 2003 18:43 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Ik vind niet dat Armstrong slecht gereden heeft. Hij heeft defensief gereden, maar Beloki kon hem niet bedreigen en en passant heeft hij nog een paar bonificatie seconden gepakt.

Ik heb het idee dat hij zich een beetje spaart voor de tijdrit


Die bonificatieseconden zijn mooi meegenomen voor Armstrong.

Lance kan in een groepje vrij rap aankomen, dus zo verrassend is het natuurlijk niet.

Beloki mistte inderdaad vandaag de power om het Lance echt zwaar te maken. Maar zal de Spanjaard echt voluit zijn gegaan, of was dit voor hem ook maar een test?

pi_11746998
quote:
Op zondag 13 juli 2003 18:43 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Ik vind niet dat Armstrong slecht gereden heeft. Hij heeft defensief gereden, maar Beloki kon hem niet bedreigen en en passant heeft hij nog een paar bonificatie seconden gepakt.

Ik heb het idee dat hij zich een beetje spaart voor de tijdrit


Er zijn vele verklaringen te bedenken. De meest waarschijnlijke.

1. slechte/minder goede dag
2. Naween van de val: hij heeft zelf gezegd dat als de tour een week eerder begon hij een probleem had
3. Hij begint te slijten. Is van 1971 en 32/33 begint lastig te worden.
Riis zullen jullie zeggen. Zijn bijnaam was wel "monsieur soixante pourcent"

Minder waarschijnlijk vind ik het dat het een taktiek was. Als je in die tijdrit de concurrentie niet vernietigd krijg je porblemen.
De spanjaarden krijgen namelijk hoop. Dat wordt dus heftig in de Pyreneen, waar het een halve thuiswedstrijd voor de spanjaarden wordt.
Als Armstrong goed was had hij zijn tegenstanders gedemoraliseerd.

pi_11747071
quote:
Op zondag 13 juli 2003 18:54 schreef ondersoeker het volgende:

[..]

Er zijn vele verklaringen te bedenken. De meest waarschijnlijke.

1. slechte/minder goede dag
2. Naween van de val: hij heeft zelf gezegd dat als de tour een week eerder begon hij een probleem had
3. Hij begint te slijten. Is van 1971 en 32/33 begint lastig te worden.
Riis zullen jullie zeggen. Zijn bijnaam was wel "monsieur soixante pourcent"

Minder waarschijnlijk vind ik het dat het een taktiek was. Als je in die tijdrit de concurrentie niet vernietigd krijg je porblemen.
De spanjaarden krijgen namelijk hoop. Dat wordt dus heftig in de Pyreneen, waar het een halve thuiswedstrijd voor de spanjaarden wordt.
Als Armstrong goed was had hij zijn tegenstanders gedemoraliseerd.


De tijdrit van a.s. vrijdag zal dus cruciaal worden.
  zondag 13 juli 2003 @ 19:04:41 #226
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_11747143
Hmm, ik denk dat Lance nog net deze tour zal binnenhalen, maar een zesde zal er niet meer inzitten.

En dat is maar goed ook.

Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_11747159
quote:
Op zondag 13 juli 2003 18:59 schreef Leatherface het volgende:

[..]

De tijdrit van a.s. vrijdag zal dus cruciaal worden.


die tijdrit zal nog niet veel zeggen, de pyrenneen met aankomst op Luz Ardiden wel en de 2e tijdrit in laatste week ook.

Maar je kan zeggen wat je wil deze tour biedt tot nu toe al meer spanning dan de afgelopen 2/3 jaar.

pi_11747204
Opgegeven:

Niet gestart:

Aitor Gonzalez Jimenez (Ita-Fas)
Volodymir Gustov (Ukr-Fas)
Sven Montgomery (Swi-Fas)

Opgave:

Nicola Loda (Ita-Fas) = abandoned
Ignacio Gutierrez Cataluna (Spa-Kel)
Antonio Tauler Llull (Spa-Kel)
Pierre Bourquenoud (Swi-Del)

Buiten tijd:

Samuel Sanchez Gonzalez (Spa-Eus)


Vooral Sanchez en buiten tijd verbaast me enorm.

pi_11747386
quote:
Op zondag 13 juli 2003 19:08 schreef Bartoli het volgende:

Buiten tijd:

Samuel Sanchez Gonzalez (Spa-Eus)


Vooral Sanchez en buiten tijd verbaast me enorm.


Nou, idd

Wellicht gevallen, of ziek geworden.

pi_11747500
quote:
Op zondag 13 juli 2003 19:20 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Nou, idd

Wellicht gevallen, of ziek geworden.


Zal best maar normaal verwacht je van hem meer hij is niet voor niets een talent in spanjolenland.

Maar ja wat boeit het nog als zijn land en ploeggenoot Mayo de rit wint en Zubeldia en Laiseka ook nog top 10 rijden.

Euskaltel nu aan kop aan de stand voor de ploegen.

pi_11747505
Ook nog ff een eervolle vermelding voor Koos Moerenhout. Na een zeer zware dag gisteren en een hele week keihard werken kwam hij keurig als 58e binnen op 20.18, ruim 20 minuten voor de bus
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_11747514
Even offtopic hier, weet niet meer precies hoe het zat maar iemand van Rabo verklaarde laatst wel interesse te hebben in Mayo maar pas na de tour tot evt. onderhandelingen e.d. over te gaan. Waren ze er nu maar wat eerder bij geweest want nu is hij 10x zo duur.
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
pi_11747522
quote:
Op zondag 13 juli 2003 19:28 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ook nog ff een eervolle vermelding voor Koos Moerenhout. Na een zeer zware dag gisteren en een hele week keihard werken kwam hij keurig als 58e binnen op 20.18, ruim 20 minuten voor de bus
Ook dat ja
pi_11747583
quote:
Op zondag 13 juli 2003 19:28 schreef Lortnoc het volgende:
Even offtopic hier, weet niet meer precies hoe het zat maar iemand van Rabo verklaarde laatst wel interesse te hebben in Mayo maar pas na de tour tot evt. onderhandelingen e.d. over te gaan. Waren ze er nu maar wat eerder bij geweest want nu is hij 10x zo duur.
off:

Rabobank heeft geld genoeg anders zouden ze hem niet willen vragen maar ja ik denk niet dat hij voor Rabo kiest aangezien er nog meer ploegen zijn met interesse.
Aangezien de bank ook nog Hushovd en Arvesen wil.
En Telekom gaat maar door met kopen ook Tomas Konecny rijdt wss voor die ploeg volgend jaar.

Ontopic:

Is idd knap gedaan van Moerenhout en eindigde een 25 tal minuten eerder dan de bus met Zabel, de rest van de hollanders en Botero.
Wielinga was nog uit die bus gelost.

  zondag 13 juli 2003 @ 19:35:59 #235
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_11747631
quote:
Op zondag 13 juli 2003 19:33 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Wielinga was nog uit die bus gelost.


Is ie uit die bus gelost of heeft ie er gewoon nooit in gezeten?

Als ie op de Galibier al 25 minuten achter lag dan denk ik dat die de hele dag gewoon achter de bus heeft gereden.

Wel heel knap dat ie dan nog op tijd binnengekomen is.

Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_11747686
quote:
Op zondag 13 juli 2003 19:35 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Is ie uit die bus gelost of heeft ie er gewoon nooit in gezeten?

Als ie op de Galibier al 25 minuten achter lag dan denk ik dat die de hele dag gewoon achter de bus heeft gereden.

Wel heel knap dat ie dan nog op tijd binnengekomen is.


Hij is eruit gelost want hij zat er vlak achter:

2e bus op 42.19

deze zaten er nog achter:

172 Alessandro Bertolini (Ita) Alessio 42.51
173 Angelo Furlan (Ita) Alessio 43.53
174 Dario Cioni (Ita) Fassa Bortolo 45.08
175 Robbie McEwen (Aus) Lotto Domo 45.23
176 Remmert Wielinga (Ned) Rabobank 45.31
177 Hans De Clercq (Bel) Lotto Domo 49.13
178 Lilian Jegou (Fra) Credit Agricole 50.29
179 Jimmy Casper (Fra) FDJeux.com 51.48

Hij zat er 3 minuten achter dus zal Wielinga er wel uitgelost zijn.

  zondag 13 juli 2003 @ 19:40:25 #237
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_11747693
wie denken jullie voor morgen ?

klimmers ? ik denk het niet de bergen zitten voorin...
sprinters ? ook niet dan moeten ze het hele gedeelte wat ze verliezen op de lautauret en izoard dicht rijden.

maar wie dan wel

Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zondag 13 juli 2003 @ 19:41:52 #238
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_11747709
hoe komt die Mart Smeets eigenlijk aan zun praatjes man

"wat moet Basso nou met brushegin en cailo die gasten kunnen niet eens klaverjassen"

Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_11747744
quote:
Op zondag 13 juli 2003 19:40 schreef GotenSSJ het volgende:
wie denken jullie voor morgen ?

klimmers ? ik denk het niet de bergen zitten voorin...
sprinters ? ook niet dan moeten ze het hele gedeelte wat ze verliezen op de lautauret en izoard dicht rijden.

maar wie dan wel


Dit noem ik een zgn Overgangsetappe dus mannen zoals Halgand, Bettini, Wauters en die verwacht ik.
pi_11747784
quote:
Op zondag 13 juli 2003 19:41 schreef GotenSSJ het volgende:
hoe komt die Mart Smeets eigenlijk aan zun praatjes man

"wat moet Basso nou met brushegin en cailo die gasten kunnen niet eens klaverjassen"


Mart Smeets kan beter naar huis gaan heb er vandaag 45 minuten naar geluisterd toen de Belg Journaal had om 1 uur die lult ook maar wat ik kan er gewoonweg niet naar luisteren.
De grootste bullshit vertelt die soms en namen goed uitspreken kan die niet.

En Trouwens Basso heeft nog Bruseghin en CIONI over en niet Cailo.
En ja Cioni valt me beetje tegen.

pi_11747790
quote:
Op zondag 13 juli 2003 19:41 schreef GotenSSJ het volgende:
hoe komt die Mart Smeets eigenlijk aan zun praatjes man

"wat moet Basso nou met brushegin en cailo die gasten kunnen niet eens klaverjassen"


Jij zegt het alsof brushegin en cailo slecht kunnen klaverjassen
Voor klaverjassen heb je 4 man nodig.
  zondag 13 juli 2003 @ 19:47:06 #242
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_11747800
-edit- never mind

[Dit bericht is gewijzigd door GotenSSJ op 13-07-2003 19:48]

Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_11747811
/

[Dit bericht is gewijzigd door Fulton op 13-07-2003 19:49]

  zondag 13 juli 2003 @ 19:47:50 #244
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_11747815
quote:
Op zondag 13 juli 2003 19:46 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Mart Smeets kan beter naar huis gaan heb er vandaag 45 minuten naar geluisterd toen de Belg Journaal had om 1 uur die lult ook maar wat ik kan er gewoonweg niet naar luisteren.
De grootste bullshit vertelt die soms en namen goed uitspreken kan die niet.

En Trouwens Basso heeft nog Bruseghin en CIONI over en niet Cailo.
En ja Cioni valt me beetje tegen.


ja die bedoel ik ik ga niet alle namen onthouden hoor
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zondag 13 juli 2003 @ 19:48:31 #245
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_11747834
quote:
Op zondag 13 juli 2003 19:47 schreef Fulton het volgende:

[..]

Verkeerd topic


ja srry al weg gehaald..
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zondag 13 juli 2003 @ 20:09:38 #247
2753 olavski
Fetchez la vache
pi_11748260
Bartoli, je kunt ook overdrijven zeurpiet, Mart is een héél stukje beter dan Herbert, en de Belg wordt inderdaad vaak overschat.

Mart doet het al decennia lang goed, beat that.

Fin.

You must be out of your brilliant mind.
pi_11748306
quote:
Op zondag 13 juli 2003 19:28 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ook nog ff een eervolle vermelding voor Koos Moerenhout. Na een zeer zware dag gisteren en een hele week keihard werken kwam hij keurig als 58e binnen op 20.18, ruim 20 minuten voor de bus
Ja Mart Smeets was hem de hele tijd kwijt maar toen ik even naar de Belg keek kwam hij daar voorbij en zat hij best redelijk.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zondag 13 juli 2003 @ 20:12:26 #249
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_11748314
Ik vind die belgen nog steeds mompelende eikels en Mart blijft mijn held.

Maar goed, zo hebben iedereen een andere smaak.

Nou ja, behalve dan 'ik vind Herbert goed' want dat heb ik nog nooit iemand horen zeggen.

Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  zondag 13 juli 2003 @ 20:13:11 #250
30919 mitt
Michael Corleone
pi_11748332
quote:
Op zondag 13 juli 2003 20:06 schreef ondersoeker het volgende:
Armstong is wel eerlijk:

http://193.121.55.225/tt/tt.php?p=429&g=0&s=1&r=0&x=1


Oe!

Dit word wat

Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  zondag 13 juli 2003 @ 20:13:21 #251
2753 olavski
Fetchez la vache
pi_11748337
En ik heb Smeets sinds ik 'm zie op tv nog nooit één naam goed horen uitspreken
You must be out of your brilliant mind.
  zondag 13 juli 2003 @ 20:14:21 #252
2753 olavski
Fetchez la vache
pi_11748361
quote:
Op zondag 13 juli 2003 20:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou ja, behalve dan 'ik vind Herbert goed' want dat heb ik nog nooit iemand horen zeggen.
Ritsma mischien.
You must be out of your brilliant mind.
pi_11748381
Die Beltran vloog inderdaad als een gek die berg op in het begin.
Daar was Armstrong dus ook niet zo blij mee.
  zondag 13 juli 2003 @ 20:18:37 #254
42845 Bobu
PSV KAMPIOENEN
pi_11748438
quote:
Op zondag 13 juli 2003 19:39 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Hij is eruit gelost want hij zat er vlak achter:

2e bus op 42.19

deze zaten er nog achter:

172 Alessandro Bertolini (Ita) Alessio 42.51
173 Angelo Furlan (Ita) Alessio 43.53
174 Dario Cioni (Ita) Fassa Bortolo 45.08
175 Robbie McEwen (Aus) Lotto Domo 45.23
176 Remmert Wielinga (Ned) Rabobank 45.31
177 Hans De Clercq (Bel) Lotto Domo 49.13
178 Lilian Jegou (Fra) Credit Agricole 50.29
179 Jimmy Casper (Fra) FDJeux.com 51.48

Hij zat er 3 minuten achter dus zal Wielinga er wel uitgelost zijn.


Klopt niet, Wielinga heeft zo ongeveer de hele etappe achter de grote groep (en bus) aangereden.Op de top van de Telegraphe lag ie al 24 minuten achter en reed ie samen met Casper en de te laat binnengekomen Sanchez.
pi_11748495
quote:
Nou ja, behalve dan 'ik vind Herbert goed' want dat heb ik nog nooit iemand horen zeggen.
Ik vond Herbert altijd wel goed als hij commentaar gaf bij het schaatsen. Maar de tour is inderdaad wat anders, als je hem 4 uur lang moet aanhoren dan heb ik veel liever Mart.
  zondag 13 juli 2003 @ 20:22:04 #256
2753 olavski
Fetchez la vache
pi_11748516
De mentale klap voor Wielinga is vele malen groter dan de fysieke, denk ik.
You must be out of your brilliant mind.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')