quote:Gelukkig zijn er mensen die Longview wel weten te waarderen (zie topic hierover).
Op woensdag 31 december 2003 14:56 schreef inspiral het volgende:
#1 Longview - Mercury
Mijn top tien qua singles:
1. Dido - White flag
2. Longview - Further
3. David Gray - Be mine
4. Feeder - Just the way I'm feeling
5. Live - Heaven
6. Muse - Hysteria
7. Placebo - This picture
8. Dido - Life for rent
9. Placebo - Special needs
10. V-Male - Features
Albums:
1. Dido - Life for rent
2. Longview - Mercury
3. Feeder - Comfort in sound
4. Muse - Absolution
5. Placebo - Sleeping with ghosts
6. David Gray - A new day after midnight
7. Tonic - Head on straight
8. Eros Ramazzotti - 9
9. Sonique - Born to be free
10. Bruce Springsteen - The essential
quote:Het is natuurlijk een beetje flauw om alleen threads te lezen waar je via je referrals terecht komt maar goed.. als iemand Longview boven Camera Obscura, Club 8 en Meeting Places zet word ik nieuwsgierig. Ik vond dat je een split gedaan hebben met Ullrich Schnauss. Zit het ook in de shoegaze-hoek?
Op woensdag 31 december 2003 14:56 schreef inspiral het volgende:
#1 Longview - Mercury
edit er blijkt dus een apart topic over de band te zijn.. Coldplay.. Saybia.. laat maar zitten dan.
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 12:28 schreef MartijnThinkSmall het volgende:
...
.. Coldplay.. Saybia.. laat maar zitten dan....
...
cds:
Type 'O Negative - Life is killing me
Iron Maiden - Dance of death
Motorhead - Stone deaf forever
Kiss - Alive IV
KoRn - Take a look in the mirror
Iced Earth - The reckoning (single)
Blaze - As live as it gets
Children of Bodom - Hate crew deathroll
lijkt me zeker geen slecht metal jaar
quote:Potverdrie, heb ik je dus eigenlijk niet terecht gepromoot?
Op donderdag 1 januari 2004 17:54 schreef MartijnThinkSmall het volgende:
Ja, reuze sympathiek die link, maar behalve een kort stukje bij de Subjectivisten heb ik nooit over Spillsbury geschreven. Zie dan liever dit stuk op KindaMuzik. Zo heb ik de band ook ontdekt.
Volgende week spelen op Eurosonic, in het voorjaar doen ze een korte tour.
De top 10 ervan:
code:1 Motorpsycho + Jaga Jazzist Horns - Pills, Powders & Passion Plays
2 The Jim Yoshii Pile-Up - Middle Harbor Road
3 Lisa Germano - From a Shell
4 Arab Strap - The Shy Retirer
5 Pinback - Microtonic Wave
6 The Postal Service - This District Sleeps Tonight
7 Travis Morrison - Song for the Orca
8 The Wrens - Every Year You Wasted
9 Menomena - The Great Late Libido
10 Console - Suck and Run
jij hebt echt niets te doen heh??quote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:57 schreef hardcore-freak het volgende:
Topic 345678
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |