Hooverphonic - Sometimes.
Hooverphonic - One.
Radiohead - There There.
The White Stripes - Seven Nation Army.
Melanie C - On The Horizon.
Placebo - This Picture.
Skin - Trashed.
Saybia - In Spite Of.
Moloko - Familiar Feelings.
Linkin Park - Somewhere I Belong.
Counting Crows & Vanessa Carlton - Big Yellow Taxi.
Boomkat - The Wreckoning.
Coldplay - Clocks.
Christina Aguilera - Fighter.
Muse - Stockholm Syndrome.
Silkstone - What Is The Reason.
Sertab - Everyway That I Can.
Dana Glover - Thinking Over.
Jennifer Love Hewitt - Can I Go Now?
Kelly Clarkson - Miss Independent.
Pink - Family Portrait.
Robbie Williams - Come Undone.
Sugababes - Shape.
The Roots - The Seed.
India.Arie - Can I Walk With You?
Lisa Mafia - All Over.
Macy Gray - When I See You.
Anouk - I Live For You.
Evanescence - Bring Me To Life.
Intwine - Happy?
Kelly Osbourne - Come Dig Me Out.
Queens Of The Stone Age - Go With The Flow.
Turin Brakes - Pain Killer.
Within Temptation - Running Up That Hill.
Avril Lavigne - I'm With You.
Dat was het wel zo'n beetje, geloof ik. Een top 10 ga ik niet maken.
quote:inderdaad, een zeer verrassende plaat
Op donderdag 3 juli 2003 12:26 schreef ranja het volgende:[..]
verrassend
quote:The Thermals vond ik een erg zwakke versie van The Strokes en een hele slechte Guided By Voices en dit in combinatie met de opgeklopte aandacht, was de reden voor mijn post.
Op vrijdag 4 juli 2003 14:59 schreef Grobbel het volgende:[..]
Hmm, vond je? Ik vond het op zich wel een charmant rammelende lo-fi indieplaat, eigenlijk... Maar goed, smaken verschillen; om maar even een cliché aan te halen. Ed Harcourt kan ik bijvoorbeeld weer totaal niet hebben; veel te voorspelbaar en glad naar mijn smaak.
1. Young Parisians - U Write The Rules (Solarstone Remix)
2. Andain - Beautiful Things (Gabriel & Dresden Remix)
3. James Holden - A Break In The Clouds
4. Scott Bond Feat. Solarstone - The 3rd Earth
5. Gabriel & Dresden pres. Motorcycle - As The Rush Comes (Sweeping Strings Remix)
quote:Ik lees geen OOR meer, noch volg ik de laatste hypes van NME en vergelijkbare bladen; dus die opgeklopte aandacht is in ieder geval volledig aan me voorbij gegaan. En ach, ik zeg niet dat het een baanbrekende plaat is of een serieuze kanshebber om bij mij in jaarlijstjes te verschijnen, maar de slechtste plaat van het jaar vind ik het zeker niet.
Op zondag 6 juli 2003 14:57 schreef methodmich het volgende:[..]
The Thermals vond ik een erg zwakke versie van The Strokes en een hele slechte Guided By Voices en dit in combinatie met de opgeklopte aandacht, was de reden voor mijn post.
quote:Okee. Vermelding was ook enigszins chargerend bedoeld richting mensen die de hype wel met beide armen open ontvingen, waar jij dus niet bij hoort.
Op zondag 6 juli 2003 18:30 schreef Grobbel het volgende:[..]
Ik lees geen OOR meer, noch volg ik de laatste hypes van NME en vergelijkbare bladen; dus die opgeklopte aandacht is in ieder geval volledig aan me voorbij gegaan. En ach, ik zeg niet dat het een baanbrekende plaat is of een serieuze kanshebber om bij mij in jaarlijstjes te verschijnen, maar de slechtste plaat van het jaar vind ik het zeker niet.
Het kan altijd natuurlijk nog aangevuld worden als ik iets ben vergeten
1. Stereophonics - Maybe tomorrow
2. Macy Gray - When I see you
3. Coldplay - Clocks
4. Avril Lavigne - I'm with you
5. Hooverphonic - One
6. Fleetwood Mac - The peacekeeper
7. Moby - Jam for the ladies
8. Electric Six - Gay bar
9. Sophie Ellis Bextor - Music gets the best of me
10. Cardigans - For what it's worth
quote:Dat is een 2002 plaat, tenminste, in NoordAmerika, en hij is nog niet ge re-released, of wel?
Op vrijdag 4 juli 2003 14:59 schreef Grobbel het volgende:
Broken Social Scene - You Forgot it in People
quote:
daaronder schreef Grobbel het volgende:
Decemberists - Castaways and Cutouts
hmm mijn lijstje voorlopig..
- radiohead: hail to the thief
- blur: think tank
- tom mcrae: just like blood
- placebo: sleeping with ghosts
- deftones: deftones
kandidaten voor het lijstje:
- grandaddy: sumday
- the decemberists: castaways and cutouts
en verder kijk ik nog uit naar nieuwe platen van muse en aperfectcircle. overigens loop ik vrolijk een jaartje achter, en zou het me nu beter uitkomen om een top 10 uit 2002 samen te stellen
quote:Wereldwijde release volgt ergens in Augustus.
Op zaterdag 19 juli 2003 13:42 schreef thevomit het volgende:[..]
Dat is een 2002 plaat, tenminste, in NoordAmerika, en hij is nog niet ge re-released, of wel?
[Dit bericht is gewijzigd door Grobbel op 19-07-2003 15:15]
1. Eminem-Lose Yourself
2. P.O.D.-Sleeping Awake
3. Linkin' Park-Faint
4. Eminem-Sing For The Moment
5. Evanescence-Bring Me To Life
6. Avril Lavigne-Losing Grip
7. 50 Cent- In Da Club
8. Beyoncé-Crazy In Love
9. Sean Paul-Get Busy
10. Di-rect-She
11. Within Temptation-Running Up That Hill
12. Linkin' Park-Somewhere I Belong
13. Justin Timberlake-Rock Your Body
14. Coldplay-Clocks
15. Nas-I Can
concerten:
radiohead (werchter)
rem (tivoli)
zwan (paradiso)
metallica (werchter)
1. Stereophonics - Maybe tomorrow
2. Dido - White flag
3. Coldplay - Clocks
4. Hooverphonic - One
5. Moloko - Forever more
6. Moby - Jam for the ladies
7. Electric Six - Gay bar
8. Avril Lavigne - I'm with you
9. Sophie Ellis Bextor - Music gets the best of me
10. Fleetwood Mac - The peacekeeper
11. Macy Gray - When I see you
12. Jewel - Intuition
1. Mariah Carey - Bringin' On The Heartbreak
2. Beyoncé ft. Jay-Z - Crazy In Love
3. O-Town - I Showed Her
4. Within Temptation - Running Up That Hill
5. Tatu - Ne Ver', Ne Boisya, Ne Prosi
6. Evanescence - Bring Me To Life
7. Las Ketchup - The Ketchup Song (Asereje)
8. Merche - Como Pude
9. Sugababes - Shape
10. Lene Marlin - You Weren't There
11. Shakira - Ojos Asi
12. Sonata Arctica - Victoria's Secret
13. The Cardigans - For What It's Worth
14. Blue ft. Elton John - Sorry Seems To Be The Hardest Word
15. Conjure One ft. Sinead O'Connor - Tears From The Moon
16. Tatu - How Soon Is Now?
17. Tatu - Not Gonna Get Us
18. Linkin Park - Numb
19. O-Town - These Are The Days
20. Christina Aguilera - Fighter
1. Linkin Park-Numb
2. Eminem-Lose Yourself
3. The Rasmus-In The Shadows
4. P.O.D.-Sleeping Awake
5. Linkin Park-Faint
6. Evanescence-Going Under
7. Eminem-Business
8. Stacie Orrico-Stuck
9. Sensation-The anthem 2003 (White Edition)
10. Limp Bizkit-Eat You Alive
Verder maar niets, is een beetje een té grote strijd.
Mijn lijstje qua albums:
(volgorde wisselt sterk)
1. Liz Phair - Liz Phair
2. Raveonettes - Whip it on (mini)
3. Throwing muses - Throwing muses
4. Seedling - Let's play boys & girls
5. Some girls - Feel it
6. Raveonettes - Chaingang of love
7. Bettie serveert - Log 22
8. Adult. - Anxiety always
9. April March - Triggers
10. White stripes - Elephant
en qua (top40)singles:
1. White stripes - I just don't know what to do with myself
2. Avril Lavigne - Skater boy
3. Tatu - Not gonna get us
4. Sophie Ellis Bextor - Music gets the best of me
5. Dido - White flag
6. White stripes - 7 nation army
7. Birgit - Everybody wants to be...
8. Tatu - How soon is now?
9. Dannii Minogue - I begin to wonder
10. Dewi - Left of center
Concerten (volgorde blijft lastig)
1. Ladytron (tivoli)
2. Throwing muses (tivoli)
3. Riplets (waterfront/metropolis)
4. Bangles (melkweg)
5. Gathering (nighttown)
6. Bettie serveert (tivoli)
7. Ministry (graspop)
8. Motörhead (schwung festival)
9. Electric six (metropolis)
10. Girlschool (schwung festival)
1. Radiohead - Hail To The Thief
2. Muse - Absolution
3. The White Stripes - Elephant
4. Massive Attack - 100th Window
5. Placebo - Sleeping With Ghosts
6. Grandaddy - Sumday
7. Travis - 12 Memories
8. U.N.K.L.E. - Never Never Land
9. Athlete - Vehicles and Animals (jawel )
10. David Bowie - Reality
Singles:
1. Radiohead - Go To Sleep
2. The White Stripes - I Just Don't Know What To Do With Myself
3. Placebo - Special Needs
4. Coldplay - Clocks
5. Muse - Time Is Running Out
6. Travis - Re-Offender
7. Radiohead - There There
8. The White Stripes - Seven Nation Army
9. Placebo - This Picture
10. Saybia - The Day After Tomorrow (opnieuw uitgebracht is ook leuk )
Nieuwe Virus en Khanate nog niet gehoord.
En dan heb ik Canibus, Nevermore, Pennywise, Craig-G, Anathema en Viktor Vaugn nog niet eens genoemd. Daaruit kun je afleiden dat 2003 toch wel een zeer prettig muziek jaar is geweest
quote:Mijn top 10 van albums, in willekeurige volgorde:
Op donderdag 3 juli 2003 12:42 schreef zodiakk het volgende:
Voor mij een goede eerste helft, .Autechre - Draft 7:30
Boozoo Bajou presents Juke Joint
Prefuse73 - One Word Extinguisher
Dopplereffekt - Linear Accelerator
Jagga Jazzist - A Living Room Hush
Alex Cortex - Inwards
Radiohead - Hail To The Thief
Qebo - Flopper
King Of Woolworth's - L'Illustration Musicale
Alexander Kowalski - Response
Dopplereffekt - Linear Accelerator
Autechre - Draft 7:30
Lab Rat XL - Mice Or Cyborg (nog op de valreep dit jaar)
Prefuse73 - One Word Extinguisher
Chris Clark - Empty The Bones Of You
Alex Cortex - Inwards
Robert Hood - Wire to Wire
Ty - Upwards
Radiohead - Hail To The Thief
Mijn top 10 aan tracks, in willekeurige volgorde:
Autechre - 6IE.CR
Robert Hood - Aural 512
Dave Clarke - The Wolf
Kettel - And Unrequited As Well
Drexciya - Powers Of The Deep
Radiohead - There There
Machine Drum - Uptown
Swimming Pool - Diving Party 2
Chris Clark - Wolf
Hidden Agenda - Control
Nouja het is een top 10 [vul hier mitsen en maren in]. Je kent dat wel, ik ben vast een hoop vergeten, maar dit zijn in ieder geval albums en tracks die me sterk bijgebleven zijn en die ik erg goed vond.
[Dit bericht is gewijzigd door zodiakk op 11-12-2003 00:10]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |