abonnement Unibet Coolblue
pi_11471233
Wie heeft er een tip, voor een niet te prijzig hotelletje/appartementje in Kopenhagen eind september?
Voorkeur voor het centrum of net iets daarbuiten.
Gewoon een net hotelletje, hoeft verder niet bijzonder te zijn.
Wel dicht bij openbaar vervoer.
pi_11471453
Glostrup Park Hotel***
plus minus 70euri pppn
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_21320887
Vind ik dus niet echt goedkoop! Iemand betere ideeen? Ik weet het een oude post maar anders komt er misschien wel slotje op...
  Moderator maandag 16 augustus 2004 @ 18:17:06 #4
45833 crew  Fogel
pi_21327225
Ik heb deze geboekt voor een overnachting (ligt vlakbij centraal station):
Ibis Copenhagen Star Hotel
tel: (+45)33/221100
Colbjornsensgade 13
1652 COPENHAGEN

Prijs:
1 Room(s) for 2 person

Night of Sep 18, 2004 to Sep 19, 2004 (Price per night) 779.00 DKK

Breakfast / person / day (reserve at the hotel) 60.00 DKK

Taxes :
Total Country taxes on room : from Jan 01, 2004 to Mar 31, 2005 included

Dit is ongeveer 120¤, incl. ontbijt voor twee personen.
Veel goedkoper als dit zal je het niet krijgen voor een tweepersoons kamer.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_21340835
Bedankt en het is dus niet anders dat de hotels niet goedkoop zijn... LIgt Centraal Station ook vlakbij de luchthaven? Ik heb begrepen dat de luchthaven dichtbij de stad ligt nl.

En weet jij de precieze koers of een idee waar ik die kan vinden?

Ibis is altijd wel prima, ga even zoeken of er een site is...
pi_21347311
Sct Thomas hotel,

een zeer goedkoop, redelijk klein en redelijk centraal hotel.
pi_21348164
dank je, er zijn er alleen 2, eentje is een luxe zie ik en de ander komt voor op een lijst met hostels ofzo maar ik kom niet echt veel verder, heb je een site met het juiste hotel?

BVD
pi_21407522
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 08:46 schreef carola het volgende:
Bedankt en het is dus niet anders dat de hotels niet goedkoop zijn... LIgt Centraal Station ook vlakbij de luchthaven? Ik heb begrepen dat de luchthaven dichtbij de stad ligt nl.

En weet jij de precieze koers of een idee waar ik die kan vinden?

Ibis is altijd wel prima, ga even zoeken of er een site is...
Het vliegveld ligt zo'n 12km van centraal station.

Ja, 1 EUR = 7.43488 DKK en 1 DKK = 0.134501 EUR. Zie http://www.xe.com/ucc/

Ibis hotelgroep: http://www.ibishotel.com/ibis/index.html
Ibis Copenhagen Star Hotel: http://www.ibishotel.com/(...)62/fiche_hotel.shtml
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_21488847
vliegveld is dus dichtbij, ik ben ok op zoek... euroglobe, ibis en saga gevonden, iemand ervaringen? ibis is toch al snel meer dan 40 E pp.
  Moderator maandag 23 augustus 2004 @ 20:09:35 #10
45833 crew  Fogel
pi_21493406
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 16:56 schreef toscane het volgende:
vliegveld is dus dichtbij, ik ben ok op zoek... euroglobe, ibis en saga gevonden, iemand ervaringen? ibis is toch al snel meer dan 40 E pp.
Ibis in Amsterdam, Parijs en Stockholm waren goed. Je kan natuurlijk voor die prijs geen superdeluxe service of kamer verwachten, maar de kamers hadden genoeg plek en waren schoon en vrij nieuw. Ibis is zo'n beetje overal hetzelfde, dus ik neem aan dat het niet anders zal zijn in Kopenhagen.
Euroglobe en Saga heb ik nooit van gehoord.

Op de reispagina's van VG.no wordt het volgende hotel (waar ik zelf geen ervaring mee heb) aangeboden:
Hotell Ibsen (3-sterren)
Prijs: Van 480 tot 560 kroon
Commentaar: in de prijsklasse van 560 tot 725 kroon is er veel te kiezen in Kopenhagen. De prijzen gaan vanaf 1 oktober naar beneden.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_21502121
Dank je voor de info

Jij kan zeker Deens? Die site VG.no is echt een raadsel voor me op een paar woorden na. Heb je een directe links van hotel Ibsen? Met Google kan ik hem ook niet vinden...

Lager dan Euroglobe kan ik niet vinden trouwens, dat is 500 voor 2 personen, heb je alleen geen wc of douche op je kamer, nog even over nadenken of ik dat een probleem ga vinden... Saga lijkt ongeveer net zo veel maar wel met wc en douche, heb een mail gestuurd omdat ik niet zeker ben op de pagina..
pi_21502143
Oh, without bath betekent wsl zonder badKAMER bij Saga als ik het allemaal nog eens doorlees. De site : http://www.sagahotel.dk/english/pris_english.htm Het is wel centraal gelegen...!
pi_21505411
En ik heb hem nu geboekt, iedereen bedankt voor de reacties! 21 okt. is het zover, YEAH!! Alle tips zijn nog welkom maar ik zal ook wel even in andere topics gaan neuzen!
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 20:25:26 #14
94272 FRFC
Onwards to Victory
pi_21517451
Cab Inn Hotels is ook een betaalbaar alternatief. Ik ben er een aantal weken geleden
geweest. Simpel hotel met niet al te grote kamer, maar zeker okay. Meer als een bed en
douche heb ik vaak toch niet nodig.

Er zijn volgens mij drie vestigingen in Kopenhagen. Ik heb in Kopenhagen Express (o.i.d)
gezeten. Was ca. 10 minuten lopen van centrum. Voor drie nachten was ik iets van 1.650 DK kwijt.

[ Bericht 0% gewijzigd door FRFC op 24-08-2004 20:31:44 ]
Carefree wherever you may be, we are the famous FRFC
  Moderator dinsdag 24 augustus 2004 @ 21:38:06 #15
45833 crew  Fogel
pi_21519779
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 08:48 schreef toscane het volgende:
Jij kan zeker Deens? Die site VG.no is echt een raadsel voor me op een paar woorden na. Heb je een directe links van hotel Ibsen? Met Google kan ik hem ook niet vinden...

Lager dan Euroglobe kan ik niet vinden trouwens, dat is 500 voor 2 personen, heb je alleen geen wc of douche op je kamer, nog even over nadenken of ik dat een probleem ga vinden... Saga lijkt ongeveer net zo veel maar wel met wc en douche, heb een mail gestuurd omdat ik niet zeker ben op de pagina..
Ik kan Noors ja. Het artikel (waar ook 9 andere Europesche bestemmingen genoemd worden), is trouwens te vinden op http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=240509. Het is site van een Noorse krant, dus de info is in het Noors, maar als je naar onder scrolled, kan je in ieder geval in de namen van de steden en van de hotels bekijken, plus een normale van en tot prijs, in Noorse kronen (delen door 8,3 en je hebt de prijs in Euro).
Ik vind wel Hotel Ibsens in Kopenhagen, maar die is een stuk duurder dan wat VG schrijft. Op zich ook vreemd dat ze niet even het adres erbij hebben gezet.

Een hotel zonder douche/bad op de kamer noem ik geen hotel, maargoed als je daar geen problemen mee hebt, vooral doen . En 500 kroon voor 2 personen, da's bijna gratis!

Veel plezier!
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  woensdag 22 februari 2006 @ 13:11:08 #16
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_35362528
Even een enorme kick omhoog. Heeft iemand nog goede tips voor een betaalbaar verblijf in Kopenhagen? Jeugdhostel is ook een optie, maar ik heb geen idee waar en hoe te zoeken.
pi_35365697
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 13:11 schreef Heerlijkheid het volgende:
Even een enorme kick omhoog. Heeft iemand nog goede tips voor een betaalbaar verblijf in Kopenhagen? Jeugdhostel is ook een optie, maar ik heb geen idee waar en hoe te zoeken.
www.hostelworld.com en www.expedia.nl al geprobeerd?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')