abonnement Unibet Coolblue
pi_12889814
quote:
Op maandag 1 september 2003 21:17 schreef DaMart het volgende:

[..]

Als engel ? Zelfs GTST zou niet zo ongeloofwaardig zijn... of wel ? Ze hebben het al eens gedaan met Roos natuurlijk...


En volgens mij ook bij stef.

Nou, ik kende minstens de helft van de personages niet, maar vond het wel een aardige aflevering, alleen die janine gaf volgens mij tyfusveel aan die kankerbestrijding, beetje ongeloofwaardig

pi_12890803
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 12:04 schreef Stranger het volgende:

[..]

En volgens mij ook bij stef.


En bij de vrouw van Jef...
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_12891621
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 12:55 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

En bij de vrouw van Jef...


Was dat niet alleen bij de speciale kerstaflevering?
pi_12892253
Dat was toen Jef op sterven lag, dacht ik. Als zwervertje. Vond ik toen ontzettend grappig.
Ook grappig was dat ze stonden te ruzieën over wie er bij dat bed mocht.
'Ik ben de moeder!'
'Niet, ik!'
LoL!
Maar inderdaad was deze cliffhanger een stuk beter geweest. Ben blij dat het weer begonnen is.
pi_12892294
Ik heb het gemist gister

Vertel eens wat er gebeurd is?

Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_12892886
.
pi_12892910
IK HEB M GEWOON GODVERDEGODSESLOERIEKUTZOOI GEMIST! .
pi_12892930
Het was natuurlijk te verwachten met Karoltje .

Oh, ik heb ook maar 5 minuten gezien .

pi_12893820
Slechte aflevering. Vond er niet veel aan. Dat vechten van de agent en de ex crimineel was wel lachen maar om nou te zeggen dat het allemaal goed was, nee. Neem nou die Egyptenaar die benjamin en ray ziet vechten en niet veel later de afgrond in ziet donderen. Wat mij dan logisch lijkt is dat dan die Egyptische jongen hulp gaat halen maar als, laten we zeggen een uur of langer later, dat meisje (hoe heet ze nou?) langskomt op de plek des onheils is er niemand te bekennen. Beetje dom. Maar goed het gaat vandaag verder dus het kan nog goed worden gemaakt.
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
  dinsdag 2 september 2003 @ 15:21:30 #210
60976 Queen_Em
Ook op zon- en feestdagen.
pi_12894038
Ik vond Martine geweldig: ,,Sjors? Die naam geef je een hond uit het asiel nog niet."
"Thuis is waar je jas hangt, waar je droomt van ergens anders, waar je weg wilt, dat is thuis. Thuis is die ellende waar je altijd weer naar terug verlangt, dus wanneer gaan we, wanneer gaan we, wanneer gaan we weer naar huis?"
pi_12894781
Ja hallooooo? Samenvatting please?

Er is blijkbaar iemand in het ravijn gevallen en Sjors is een hond. Meer kan ik er nog niet van maken zo

Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_12895187
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 15:51 schreef imago het volgende:
Ja hallooooo? Samenvatting please?
Nou, Benjamin en Ray zijn in gevecht geraakt en vallen een ravijn in. Pascalle komt dus te laat.

Dennis beslist toch om de baby van Laura te laten halen, zodat zij gered kan worden. Afwachten......

Charlie wordt zwaar gewond (zwaar overdreven) binnen gebracht in het ziekenhuis, is nog onduidelijk of ze het gaat redden, maar beide moeders blijven kibbelen.

Martine wil graag alles over haar dochter weten. Sjors vertelt Janine dat ze gelogen heeft over waar ze vandaag komt, echter Janine vindt dit niet erg.

Heb ik nog wat gemist??

pi_12895599
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 16:05 schreef Koningin het volgende:
Nou, Benjamin en Ray zijn in gevecht geraakt en vallen een ravijn in. Pascalle komt dus te laat.

Dennis beslist toch om de baby van Laura te laten halen, zodat zij gered kan worden. Afwachten......

Charlie wordt zwaar gewond (zwaar overdreven) binnen gebracht in het ziekenhuis, is nog onduidelijk of ze het gaat redden, maar beide moeders blijven kibbelen.

Martine wil graag alles over haar dochter weten. Sjors vertelt Janine dat ze gelogen heeft over waar ze vandaag komt, echter Janine vindt dit niet erg.


Dankje!

Toch opvallend dat Charlie bijna doodgaat omdat ze wel he-le-maal met haar heupen tegen een paaltje is gevallen

Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_12897179
Ik vond er ook niet veel aan, ik begin te twijffelen of ik er wel naar blijf kijken...
Het voelt goed hè?
A je to!
  dinsdag 2 september 2003 @ 18:21:59 #215
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_12898307
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 15:21 schreef Queen_Em het volgende:
Ik vond Martine geweldig: ,,Sjors? Die naam geef je een hond uit het asiel nog niet."
Maar verder was ze eigenlijk veel te lief...
Nulla verba sed acta
pi_12898675
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 16:05 schreef Koningin het volgende:

[..]

Nou, Benjamin en Ray zijn in gevecht geraakt en vallen een ravijn in. Pascalle komt dus te laat.

Dennis beslist toch om de baby van Laura te laten halen, zodat zij gered kan worden. Afwachten......

Charlie wordt zwaar gewond (zwaar overdreven) binnen gebracht in het ziekenhuis, is nog onduidelijk of ze het gaat redden, maar beide moeders blijven kibbelen.

Martine wil graag alles over haar dochter weten. Sjors vertelt Janine dat ze gelogen heeft over waar ze vandaag komt, echter Janine vindt dit niet erg.

Heb ik nog wat gemist??


Thanks!
Zijn Benjamin en Ray allebei in het ravijn gevallen? En leven ze nog?
Damn...... mis het toch wel als ik het zo lees.......
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
pi_12901105
morris is ook een lul
lijkt zich ook niet echt te intresseren dat zijn zusje in ziekenhuis ligt
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
  dinsdag 2 september 2003 @ 20:33:16 #218
18911 trekpop
Zusje van Tjeerd
pi_12901223
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 20:28 schreef bobjuh het volgende:
morris is ook een lul
lijkt zich ook niet echt te intresseren dat zijn zusje in ziekenhuis ligt
Wat zou jij irl dan doen als je zusje/broer om dezelfde reden in het ziekenhuis zou liggen?
hou je rustig, rustig, rustig.... hou je rustig, kalm en stil.
pi_12901986
Benjamin en Ray doen aan grafschennis. Of zijn ze niet in een Faraograf beland?!!?

  dinsdag 2 september 2003 @ 22:46:02 #220
17796 Zun
Moet eens minder TV kijken.
pi_12904653
Het is goed om te weten dat ik me ook na drie maanden vakantie nog steeds erger aan de hele Laura/Dennis "storyline." Wat wel interessant aan het worden is is de Ray/Benjamin dynamic, het zou me niets verbazen als die twee nog terugkeren naar Nederland als beste maatjes.

Verder kan ik de mensen van GTST nog even het volgende aanraden:

> Martine het liefst gisteren al uit de gevangenis (wat was dat ook al weer voor verlof? Goed gedrag?!)
> Drop de hele Sjors/Morris affaire
> Charlie kan zich herinneren dat Valerie haar moeder is, zit er niet mee, en omhelst Barbara nog een paar keer. Einde.

  dinsdag 2 september 2003 @ 23:08:57 #221
12477 Dope-E
Proud Monkeyboy
pi_12905238
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 15:21 schreef Queen_Em het volgende:
Ik vond Martine geweldig: ,,Sjors? Die naam geef je een hond uit het asiel nog niet."

Ze bedoelde dat je zelfs een hond uit het asiel niet zomaar een andere naam geeft.

Het feit dat Sjors een andere naam gekregen had, dat vond ze maar niks,
daarom noemt ze haar nu nog steeds Wendela

pi_12905385
Het zal vast wel ergens in dit topic staan, maar ik kan t niet vinden:

Waarom zit Martine ook al weer in de gevangenis?

pi_12906065
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 15:21 schreef Queen_Em het volgende:
Ik vond Martine geweldig: ,,Sjors? Die naam geef je een hond uit het asiel nog niet."
Helaas citeer je dit fout

Het was : Een hond uit het asiel noem je 'sjors'

Van sommige mensen vraag ik me af hoe ze ooit het snelste zaadcelletje hebben kunnen zijn
pi_12906081
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 23:13 schreef Petracev het volgende:
Het zal vast wel ergens in dit topic staan, maar ik kan t niet vinden:

Waarom zit Martine ook al weer in de gevangenis?


MOORD!!!
Van sommige mensen vraag ik me af hoe ze ooit het snelste zaadcelletje hebben kunnen zijn
pi_12911152
Natuurlijk weer geinig van de makers dat wanneer benjamin en ray in het ravijn vallen ze daar geen schrammetje aan overhouden maar dat als ze uit een lullig tunneltje glijden benjamin gelijk zn been breekt en ray een tijdje op zijn buik ligt.

Verder mogen ze inderdaad dat hele laura gebeuren opheffen, evenals de barbara moeder verhaallijn en dat gezeik tussen morris en wendela.

"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')