abonnement Unibet Coolblue
pi_11549333
* Hellgate verlaat het politiebureau en ziet dan iemand staan!

Ook al heeft hij haar nog nooit eerder echt zelf gezien, hij weet toch dat het VixenFromHell is...

* Hellgate probeert haar gelijk te pakken, maar ze waarschuwt hem:

Als je ook maar iets probeert om mij te pakken te krijgen (of iemand anders...) dan zet ik het je betaald! Want vergeet niet, ik kan weg vliegen wanneer ik wil, en dan krijg je mij dus toch nooit meer... Maar ik jou wel als ik wil

Maar goed, ik vond dat wij maar eens even moesten praten, dus daarom ben ik hier!

Ik ben namelijk niet zo dol op de politie! En zeker niet als ze achter mij aan gaan

Dus als jullie mij nou gewoon lekker mijn gang laten gaan, dan overkomt jullie zelf niks
(het politiebureau en dergelijke is natuurlijk een ander verhaal )

Wat zeg je daar van?

ow btw die plaatjuhs gebruik ik al vanaf het begin dat ben ik dus op ut eiland voor ut geval je dat nog nie wist

Nobody ever seems to remember life is a game we play
  vrijdag 4 juli 2003 @ 08:09:39 #127
15043 Hellgate
http://www.accountkiller.com/r
pi_11552395
Langzaam loopt Hellgate naar Vixen toe...Plotseling ramt hij een houten staak door haar hart...een ijselijke schreeuw volgt waarna vixen in asdeeltjes uit elkaar valt.....
Ze is verbannen naar de Schimmenwereld waaruit ze nooit kan terugkomen omdat ze anders zal sterven. Verdoemd tot in de eeuwigheid zal ze daar zitten. Haar krachten zijn hier waardeloos geworden.

(speel nou gewoon maar ff mee, ik kap toch binnenkort met deze onzin)

[Dit bericht is gewijzigd door Hellgate op 04-07-2003 08:13]

  vrijdag 4 juli 2003 @ 08:12:21 #128
15043 Hellgate
http://www.accountkiller.com/r
pi_11552407
Faat..ik heb goed nieuws voor je...de rechter gaat zijn beslissing heroverwegen en tot dan blijf je gezellig bij ons logeren.
  vrijdag 4 juli 2003 @ 08:31:46 #129
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_11552532
Het is maar wat je goed nieuws en wat je gezellig noemt

Waar blijven mijn cornflakes trouwens?! Ohw en ik wil daar graag een kopje Nescafé for you
met caramelsmaak bij en wat crackertjes met oude boerenkaas en een pakje sigaretten

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  vrijdag 4 juli 2003 @ 09:59:47 #130
15043 Hellgate
http://www.accountkiller.com/r
pi_11553686
Tis hier geen hotel!!!...water en brood voor u!!
  vrijdag 4 juli 2003 @ 10:32:04 #131
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_11554385
Ohw nou, een hamburger is ook wel goed dan

Ennuh Hellgate neem er zelf ook eentje, ik trakteer

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_11557928
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 08:09 schreef Hellgate het volgende:
Langzaam loopt Hellgate naar Vixen toe...Plotseling ramt hij een houten staak door haar hart...een ijselijke schreeuw volgt waarna vixen in asdeeltjes uit elkaar valt.....
Ze is verbannen naar de Schimmenwereld waaruit ze nooit kan terugkomen omdat ze anders zal sterven. Verdoemd tot in de eeuwigheid zal ze daar zitten. Haar krachten zijn hier waardeloos geworden.

(speel nou gewoon maar ff mee, ik kap toch binnenkort met deze onzin)


Wat jammer nou dat dit niet echt gebeurd is

Ik wist wel dat je iets zou proberen, dus had ik dit van te voren bedacht

Terwijl jij deze leuke gebeurtenis zag, vloog ik rustig terug naar mijn kasteeltje

Wat vervelend nou he, dat je alleen maar zag wat ik wilde dat je zag?

Ik zei het nog zo, mij krijg je niet... maar niet luisteren...

Je mag blij zijn dat je nog leeft

En nou wil je ik niet weer zien, want dan kom je er niet levend vanaf

[offtopic]

quote:
(speel nou gewoon maar ff mee, ik kap toch binnenkort met deze onzin)
haha lekker makkelijk, jij probeert mij in 1 postje van het eiland te laten verdwijnen, en ik moet maar mee spelen?

ik dacht het dus maar ff niet he....

ik weet niet wat jij nou eigenlijk precies van plan bent, maar als het er gewoon om gaat om mij weg te werken dan kun je het vergeten

maar goed erg kinderachtig is het wel...

Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_11559508
test
pi_11562439
Chen komt binnen en schiet Hellgate.
Nu nog hopen dat hij nooit meer bij Vixen komt!
[14.gif]
  vrijdag 4 juli 2003 @ 18:04:38 #135
50087 Werik
So what
pi_11565959
* Komt met een kwaad gezicht binnen lopen en trekt Hellgate over zijn burootje.

Zout een eind op met die link naar mijn topic. Ik probeer mijn best te doen om je politieburo in stand te houden. Respecteer mijn topic en de andere fantasie topics dan ook.

En ja, Ulric is dus een kloon van mij

I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
pi_11566608
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 18:04 schreef Werik het volgende:
* Komt met een kwaad gezicht binnen lopen en trekt Hellgate over zijn burootje.

Zout een eind op met die link naar mijn topic. Ik probeer mijn best te doen om je politieburo in stand te houden. Respecteer mijn topic en de andere fantasie topics dan ook.

En ja, Ulric is dus een kloon van mij


Hellgate is dood
[14.gif]
pi_11567006
sorry voor mijn afwezigheid in dit topic

ik had een schietcurcus en een curcus communicatie

en morgen ga ik met een wel verdiende vakantie

Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_11571417
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 18:48 schreef Chen het volgende:

[..]

Hellgate is dood


Jammer voor je chen guusie zag het namelijk gebeuren en heeft drie klappen uitgedeelt 1-1-2 Dit was weer genoeg om Hellgate instand te houden, Nu gaan we met man en macht op Chen... Chen kijk uit, je gaat de BAK in! en niet voor even, als jij er uit komt vliegen wij in space ships en kom jij nog met je ouwe lada, de weg op die niet meer onder houden is!
pi_11571439
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 19:15 schreef SHERMAN het volgende:
sorry voor mijn afwezigheid in dit topic

ik had een schietcurcus en een curcus communicatie

en morgen ga ik met een wel verdiende vakantie


Als je nu weg gaat als we je nodig hebben ontslaa ik je voor een tijd, en kan je dan weer aan het werk, kost wat minder centen
pi_11571692
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 22:54 schreef Guusie het volgende:

[..]

Jammer voor je chen guusie zag het namelijk gebeuren en heeft drie klappen uitgedeelt 1-1-2 Dit was weer genoeg om Hellgate instand te houden, Nu gaan we met man en macht op Chen... Chen kijk uit, je gaat de BAK in! en niet voor even, als jij er uit komt vliegen wij in space ships en kom jij nog met je ouwe lada, de weg op die niet meer onder houden is!


Zodra Hellgate weer helemaal in orde is kun je hem mooi in de bak gooien!
Waarvoor denk je nu? Hij probeerde me te vermoorden! Dat accepteer je toch niet?!?
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_11572033
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 23:06 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

Zodra Hellgate weer helemaal in orde is kun je hem mooi in de bak gooien!
Waarvoor denk je nu? Hij probeerde me te vermoorden! Dat accepteer je toch niet?!?


Dit moeten we uitvechten bij een rechter, ook wil ik hellgate persoonlijk ondervragen, dus is een erg gecompliceerd verhaal.. en ik wil van beide het verhaal + CHEN !!! horen dit leggen we voor aan de rechter en hij beslist, eerst jij hellgate..
pi_11572230
* VixenFromHell geeft Guusie een videoband, die van de camera voor het politiebureau is

Die heb ik daarna weg gehaald, voor Hellgate dat zou doen!
Hierop is duidelijk te zien hoe hij een staak door m'n hart probeert te rammen

En ja de band is echt, controleer maar! Er is niet mee gerommeld (dat kun je uitzoeken...)

En bovendien heeft Chen alles gezien, en dat verklaart gelijk waarom hij op Hellgate schoot...
Hij is namelijk een vriend van me en was kwaad...

Ow trouwens nog even over die band... daarop is ook te zien dat Hellgate denkt dat hij me inderdaad vermoord heeft (zie eens hoe blij hij is....)
Dit komt door een magische spreuk van mij...
Hij zag alleen nog maar wat ik wou dat hij zag... en hij zag dus dat hij me vermoord had... zo kon ik tenminste nog veilig wegkomen

Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_11572704
Ik maak hier een reserve coppie van en geef het weer trug, dit is namelijk heel belangrijk voor de rechter!
pi_11572994
[Break]

* Guusie zag niet dat de foto weg waren van de openings post.. en Vixen wel ( o aardige Vixen) zei zette de foto weer correct nu is het de bedoeling dat ze er komen te staan:

Pic 1!


Zo ziet door een goede tekenaar de gevangenis eruit, met onze liefe CHEN er in

Pic 2!:

Zo ziet het politie bureau eruit als hij mooi schoongemaakt is door de schoonmakers, en niet als Chen de boel niet heeft opgebalzen

Vork, dit zijn jou foto's als je wilt dat we ze NIET gebruiken mail het dan zo spoedig mogelijk dan haal ik ze onmiddelijk weg, Bedankt!
[/Break]

Guusie overhandigt de tape weer aan Vixen

[Dit bericht is gewijzigd door Guusie op 05-07-2003 12:12]

  zaterdag 5 juli 2003 @ 04:59:44 #145
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_11575474
Vanuit de politiecel kijkt Faat al de hele dag geamuseerd naar het komen en
gaan van heel wat eilandbevolking, tis hier nog grappiger dan het plaatselijke buurthuis

Eerst maar even een tukkie doen, morgenochtend heeft de DM vast geregeld dat ik vrij kom

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  zaterdag 5 juli 2003 @ 11:16:21 #146
54943 Zarr
Akeď Warrior
pi_11576702
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 04:59 schreef Faat het volgende:
Vanuit de politiecel kijkt Faat al de hele dag geamuseerd naar het komen en
gaan van heel wat eilandbevolking, tis hier nog grappiger dan het plaatselijke buurthuis

Eerst maar even een tukkie doen, morgenochtend heeft de DM vast geregeld dat ik vrij kom


Vrouw faatje in cel?
* Wacht Zarr rijgt de verantwoordelijke wel aan zijn zwaard. Maar eerst die tralies.
[krachtsinspanningsmode]
Umpfhhhhh* [/krachtsinspanningsmode]
Das een!
[krachtsinspanningsmode]
Umpfhhhhh* [/krachtsinspanningsmode]
Das twee!

* Faatmens snel op rug nemen en weghollen voordat die huifkarren zonder paarden achter ons aankomen. Gelukkig Zarr is snelle loper ook met Faatmens op rug.

Zwaai maar naar cel

Dudd

Oeps Zarr vergat dat Faatmens op rug zat. Beloof niet meer te zwaaien. Zarr zet Faatmens af ergens veilig?
* Taxi Zarr hahahaha

For Blood and Honour, witness your last battle.
  zaterdag 5 juli 2003 @ 12:05:53 #147
54915 DM
Dungeon Master, nu op UVT
pi_11577150
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 11:16 schreef Zarr het volgende:

[..]

Vrouw faatje in cel?
* Wacht Zarr rijgt de verantwoordelijke wel aan zijn zwaard. Maar eerst die tralies.
[krachtsinspanningsmode]
Umpfhhhhh* [/krachtsinspanningsmode]
Das een!
[krachtsinspanningsmode]
Umpfhhhhh* [/krachtsinspanningsmode]
Das twee!

* Faatmens snel op rug nemen en weghollen voordat die huifkarren zonder paarden achter ons aankomen. Gelukkig Zarr is snelle loper ook met Faatmens op rug.

Zwaai maar naar cel

Dudd

Oeps Zarr vergat dat Faatmens op rug zat. Beloof niet meer te zwaaien. Zarr zet Faatmens af ergens veilig?
* Taxi Zarr hahahaha


*Zarr schrikt zich een ongeluk als de DM inene voor zich verschijnt.

Zarr, ik heb alles al geregeld. De politie moet mevrouw Faat vrijlaten tot aan het proces.

Met een simpele handbeweging repareert de DM de schade die Zarr heeft angericht.

Behold the Dungeon Master has arrived. I will guide you through you're most difficult questions.[br]Voormalig dungeon master van het Fok!eiland
  zaterdag 5 juli 2003 @ 12:13:21 #148
54943 Zarr
Akeď Warrior
pi_11577232
Hahaha
Klein grappig mannetje
DM vriend is!
Maakt Zarr altijd aan het lachen.
Zarr Faatmens aan DM geven.
DM nu Faatmens op rug dragen?
For Blood and Honour, witness your last battle.
  zaterdag 5 juli 2003 @ 22:52:14 #149
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_11587327
Eeej ik ben weer vrij!!

Thanks Zarr en DM

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_11587767
* Guusie , het gaat veel te makkelijk om uit de cellen te komen, ik moet nu goeie cellen bedenken met tovermagie, waar geen superkracht meer door kan gaan, alvast zoek ik een aannemer.... meld je maar..ik neem later de volgende stappen, het moet absoluut snel gebeuren omdat als ik Chen heb, dan moet hij er ook voor zijn hele leven blijven
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')