abonnement Unibet Coolblue
pi_11447364
Ja ik ben er weer. Na een week Wimbledon, 6 nachten slapen in een tentje op de stoep voor Wimbledon. Het was weer geweldig. Erg gezellig. Veel goede wedstrijden gezien:
- Lapenti-Schalken, duurde 4 uur
- Todd MArtin - Schuettler, duurde bijna 4 uur
- Asagoe - Hantuckova (laatste set 11-9)
- Dubbel Williams siters tegen Stubbs en nog eentje, deze wedstrijd was verspreidt over 3 dagen, omdat het te donker werd en het er last was van de regen.
- Kafelnikov - Sluiter, de mooiste wedstrijd


Alle tickets kunnen krijgen die ik wilde (Centre court, no1 court etc).
Veel handtekeningen: Navratilova, Dokic, Schalken, SLuiter, Verkerk, Hantuchova, Davenport en zelfs Mattew Perry (Chandler in Friends) hij was aan het kijken bij de wedstrijd van Capriati.

Het weer was perfect (behalve de eerste nacht, hoosbuien=alles nat).

Volgend jaar weer? Ja volgend jaar weer, want het is enorm gezellig, niet duur (geen hotelkosten en de entree is ook niet duur) en als je vroeg je ticket boekt bij EasyJet o.i.d., dan heb je houd je het helemaal goedkoop.

En klaarmaken voor de volgende vakantie:
Fiets vakantie 2003!


Trouwens je kan mij bewonderen in de hollywoodfilm Wimbledon, die tijdens deze wimbledon werd opgenomen. Als figurant wel te verstaan. Maar er doen grote acteurs in mee (kirsten dunst van Superman en eentje van A Beautiful Mind)

pi_11447398
Wimbledon-vakantie

Je hoeft het niet twee keer te plaatsen hoor

pi_11447440
beter 1 keer teveel dan 3 keer te weinig
pi_11447551
quote:
Op zondag 29 juni 2003 16:51 schreef achterop23 het volgende:
beter 1 keer teveel dan 3 keer te weinig
lijkt me niet
  zondag 29 juni 2003 @ 17:53:08 #5
1762 YPPY
Yppiaans
pi_11448318
Ik vind het niet echt een reisverslag. Als er nu foto's bijkomen en het wat uitgebreider wordt, dan laat ik het open. Anders laat ik het dicht. Dit past anders ook in het Wimbeldon topic.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_11448623
Die jongen is helemaal enthousiast en plaatst zijn verhaal hier (2x) en wordt aan alle kanten 'aangevallen'...
Heb je inderdaad foto's? En op wat voor camping stond je dan? En kun je tickets kopen voor iedere baan afzonderlijk? Ik vind het wel interessant, want ik wil ook wel eens gaan, maar het is zo'n geregel...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  zondag 29 juni 2003 @ 18:11:41 #7
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_11448638
Noem je dit een verslag?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_11460116
ja ik heb foto's. Nee ik heb ze nog niet digitaal o.i.d.

Camping: er is geen camping, je staat gewoon in de rij voor kaartjes, alleen omdat je de avond ervoor al in de rij staat neem je je tentje mee. Elke dag staan ongeveer 500 tentjes achterelkaar. Overnight queuing is een traditie op Wimbledon.

Je kan elke dag de volgende kaarten kopen:
Centre Court(=centre+ground ticket) (500 kaarten per dag beschikbaar)
No.1 Court(=no.1+ground ticket) (500 kaarten per dag beschikbaar)
No.2 Court(=no.2+ground ticket) (1500 kaarten per dag beschikbaar)
Ground Ticket (=alle banen behalve no1, no2 en centre) (25.000 kaarten per dag beschikbaar)

Wasbakken en toiletten zijn aanwezig. Pizzakoeriers e.d. rijden af en aan langs de rij met tentjes om 's avonds bestellingen op te nemen en af te leveren.

Je wordt 's ochtends om 06:00 uur gewekt door de stewards om je tent in te pakken, zodat het eerste gedeelte van de queu waar alle tentjes staan in elkaar kan worden geschoven. Rond die tijd staan er ongeveer 20.000 man in de rij (3000 die overnacht queuen en de rest die met de eerste metro komen (04:00 ofzo).

Om 9:30 gaan de poorten open. Rond 21:00 zijn alle wedstrijden afgelopen en haal je je tentje weer op uit de Left Luggage om naar het einde van de queu te lopen en daar je tentje weer op te zetten. En dat elke dag.

pi_11461051
Ik zat er aan te denken om dit jaar ook naar Wimbledon te gaan om dit te gaan doen, maar zat een beetje met mijn werk!

Hoeveel heeft alles je bij elkaar ongeveer gekost?
En heb je ook wel de hele dag in de rij gestaan om vervolgens geen kaartje toegewezen te krijgen?

pi_11473324
Volgend jaar ga maan n Rolland Garossje pakken. Heb nog nooit een echte live tenniswedstrijd gezien.

Gaaf hoor!!!

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')