quote:
Op 23 februari 2001 18:51 schreef DIGGER het volgende:
Ik denk dat als je heteroseksualiteit helemaal links zet, homoseksualiteit helemaal rechts en pure biseksualiteit in het midden, je de Nederlandse bevolking aardig gelijkmatig kunt verdelen over het complete oppervlak. Kortom, er zullen mensen zijn die volledig hetero seksueel zijn, mensen die volledig homoseksueel zijn, mensen die hetero zijn maar lichte biseksuele neigingen hebben, mensen die helemaal in het midden zitten kwa biseksualiteit en geen onderscheid maken kwa gevoel tussen man en vrouw, etc. Van alles heb je wel iemand.Ik twijfel niet over mijn geaardheid, ik weet dat ik zeer zeker biseksuele neigingen heb, ik droom er ook enige regelmaat over en fantaseer er ook over. Ervaring ermee heb ik nog niet echt, wat ik op zich erg jammer vind. Ik zou derhalve ook net zo open staan voor een m/m/v trio als voor een v/v/m trio, hoewel ik biseksualiteit niet meteen met trio's in het vergelijk wil trekken, dat zo veel te simplistisch gedacht zijn.
*mooi goed stukje weggeknipt, sorry!!!*
Ik bedoelde ook niet biseksualiteit gelijk te trekken met triootjes, 't was voor mij slechts een voorbeeld om te illustreren dat het toch wel enigszins geaccepteerd is. Althans, in de fantasie, maar iets minder in het echte leven.
Je hoort in ieder geval zo vaak dat het bijna 'every man's fantasy' is, maar wil jouw vriendin daar lol aan kunnen beleven, dan moet zij toch biseksuele neigingen hebben, lijkt mij. Anders kan zij er toch geen lol aan beleven?
Toch wordt biseksualiteit bij mannen een stuk minder geaccepteerd, omdat homoseksuelen, helaas, vaak nog steeds als 'mietjes' worden bekeken. Ik ben het daar zelf niet mee eens, maar de maatschappelijke visie neigt nog wel die kant op, helaas. DIGGER, daarom ook two thumbs up dat je dat wel durft te zeggen. Ik weet namelijk (bijna) zeker dat er hier nog meer FOK!kers rondlopen die daar niet voor uit durven komen, bang om meteen als homofiel aangekeken te worden en een, onterecht, stempel 'mietje' krijgt.
* Yvet weet dat ze biseksuele neigingen heeft en tja, volgens mij kan ik dat niet erg vinden!

Yvette