vrijdag 23 februari 2001 @ 17:52:27 #1
6457 DaMan
Een tijger in bed!
pi_767364
registreer om deze reclame te verbergen
Deze topic zal waarschijnlijk wel 's eerder geplaatst zijn, maar toch plaats ik 'm. Hoe denken jullie over biseksualiteit & zijn er mensen, die erover twijfelen & er dus nog geen ervaring mee hebben.
BURP!!! Sprak ze teder...
Weekdeals (728x90)
pi_767384
IK denk dat iedereen wel een beetje bi is. Maar dat de meeste mensen dat niet toegeven, omdat het maatschappelijk niet geaccepteerd wordt.
"Walking about in the bush down under"
  vrijdag 23 februari 2001 @ 18:01:02 #3
6457 DaMan
Een tijger in bed!
pi_767389
quote:
Op 23 februari 2001 17:59 schreef Hoekie het volgende:
IK denk dat iedereen wel een beetje bi is. Maar dat de meeste mensen dat niet toegeven, omdat het maatschappelijk niet geaccepteerd wordt.
Ja, dat geloof ik ook, alleen bij vrouwen wordt 't wel redelijk geaccepteerd.
  vrijdag 23 februari 2001 @ 18:05:20 #4
6218 Yvet
Hier zolang het leuk is (nu!)
pi_767396
Is het niet de droom van bijna iedere hetero-man om een triootje te hebben met een extra vrouw erbij? Dan is biseksualiteit eigenlijk wel nodig, volgens mij, tenminste, als de vrouw het ook nog een beetje naar haar zin wil hebben.

Ik heb er helemaal niets tegen, maar dat was al duidelijk, geloof ik .

Yvette

I am too young to know I'm young
I'm too selfish to be strong
Am I too old
To allow my adolescence to go on
  vrijdag 23 februari 2001 @ 18:07:30 #5
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_767401
quote:
Op 23 februari 2001 18:05 schreef Yvet het volgende:
Is het niet de droom van bijna iedere hetero-man om een triootje te hebben met een extra vrouw erbij? Dan is biseksualiteit eigenlijk wel nodig, volgens mij, tenminste, als de vrouw het ook nog een beetje naar haar zin wil hebben.

Yvette

en Yvette is mijn vriendin! is het niet KEI gaaf?

wat wil je nog meer

voor Yvette

vrijdag 23 februari 2001 @ 18:09:47 #6
6218 Yvet
pi_767405
quote:
Op 23 februari 2001 18:07 schreef Armageddon het volgende:
en Yvette is mijn vriendin! is het niet KEI gaaf?

wat wil je nog meer

voor Yvette

hihi

terug hoor!

A.M.

Am I too old
  vrijdag 23 februari 2001 @ 18:28:53 #7
6610 Jer
www.superfeesten.tv
pi_767438
Hehehehe

meer zeg ik niet!

[url]http://www.superfeesten.tv[/url] videos - fotos - agenda [url]http://www.gratisfeesten.nl[/url] - vrijkaarten - gastenlijst - vip
pi_767478
quote:
Op 23 februari 2001 17:52 schreef DaMan het volgende:
Hoe denken jullie over biseksualiteit & zijn er mensen, die erover twijfelen & er dus nog geen ervaring mee hebben.
Ik denk dat als je heteroseksualiteit helemaal links zet, homoseksualiteit helemaal rechts en pure biseksualiteit in het midden, je de Nederlandse bevolking aardig gelijkmatig kunt verdelen over het complete oppervlak. Kortom, er zullen mensen zijn die volledig hetero seksueel zijn, mensen die volledig homoseksueel zijn, mensen die hetero zijn maar lichte biseksuele neigingen hebben, mensen die helemaal in het midden zitten kwa biseksualiteit en geen onderscheid maken kwa gevoel tussen man en vrouw, etc. Van alles heb je wel iemand.

Ik twijfel niet over mijn geaardheid, ik weet dat ik zeer zeker biseksuele neigingen heb, ik droom er ook enige regelmaat over en fantaseer er ook over. Ervaring ermee heb ik nog niet echt, wat ik op zich erg jammer vind. Ik zou derhalve ook net zo open staan voor een m/m/v trio als voor een v/v/m trio, hoewel ik biseksualiteit niet meteen met trio's in het vergelijk wil trekken, dat zo veel te simplistisch gedacht zijn.

En dat hele gedoe van Maatschappelijk ongeaccepteerd en zo, dat zal me aan me reet roesten, trek me daar nooit wat van aan.. Ik accepteer mezelf zoals ik ben en ik accepteer iedereen zoals ie is, ongeacht seksuele voorkeur(en)

[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 23-02-2001 18:53]

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  vrijdag 23 februari 2001 @ 19:27:27 #9
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_767544
eej DIGGER!

Ik heb toen naast je geslapen! en toen zei je dat niet

jammer hoor ik vind je zo'n poepie!

vrijdag 23 februari 2001 @ 22:28:13 #10
10005 KTEINO
http://www.fabianvalkenberg.nl
pi_767940
quote:
Hoezo denk je dat iedereen wel een beetje bi is?
  vrijdag 23 februari 2001 @ 23:16:12 #11
4677 Aneurism
I'm Jesus Christ on XTC
pi_768031
Ik ken een bi, kan zijn gevoelens niet delen.
Maar als ik bi zou zijn als ik twee vrouwen het met elkaar zie doen leuk vind of geil vind, ben IK dan bi

[politiek correct mode on]

Ik hoef niets van mannen, net zo min als ik van vrouwen wil..
Ik heb sataN al

[politiek correct mode off]

I want to fuck you like an animal
I want to feel you from the inside
My whole existence is flawed
You get me closer to god
pi_768625
quote:
IK denk dat iedereen wel een beetje bi is
Oeh, pas op. Om deze uitspraak zijn verschrikkelijke flames ontstaan.
Al ben ik het er wel mee eens.

Ik ga de laatste tijd vrouwen steeds interessanter vinden. Op een manier van "Jezus, wat een mooi meisje" ofzo. Nog nooit echt verder nagedacht dan dat.

Maar wie weet... Ik sta in ieder geval niet stil in mijn ontwikkeling...

pi_768632
quote:
Op 24 februari 2001 09:15 schreef Gellarboy het volgende:
Ik ga de laatste tijd vrouwen steeds interessanter vinden. Op een manier van "Jezus, wat een mooi meisje" ofzo. Nog nooit echt verder nagedacht dan dat.
Geen flame..., serieus vraagje aan Gellarboy:

[generaliseermode]
Vrouwen/meisjes zijn zachter...
Vrouwen/meisjes zijn ronder...
Vrouwen/meisjes ruiken beter...
[/generaliseermode]

Wat is er aantrekkelijk aan mannen? (fysiek dan, innerlijk kunnen zelfs mannen aantrekkelijk zijn )

A man doesn't stop playing when he grows old, he grows old when he stops playing.
pi_768646
Mannen/jongens zijn harder
Mannen/jongens zijn rechter

Geur is een kwestie van smaak. Vind er persoonlijk niets mis mee.

Vind een herenlichaam (naakt) interessanter om naar te kijken als een dameslichaam. Ik hou van de vorm van een gespierde borst/buik.

pi_768647
quote:
Op 24 februari 2001 09:39 schreef Gellarboy het volgende:
Mannen/jongens zijn harder
Mannen/jongens zijn rechter

LOL!

Ok, vive la difference... tis ook maar goed dat smaken verschillen.

A man doesn't stop playing when he grows old, he grows old when he stops playing.
  zaterdag 24 februari 2001 @ 10:15:25 #16
6218 Yvet
pi_768663
quote:
Op 23 februari 2001 18:51 schreef DIGGER het volgende:
Ik denk dat als je heteroseksualiteit helemaal links zet, homoseksualiteit helemaal rechts en pure biseksualiteit in het midden, je de Nederlandse bevolking aardig gelijkmatig kunt verdelen over het complete oppervlak. Kortom, er zullen mensen zijn die volledig hetero seksueel zijn, mensen die volledig homoseksueel zijn, mensen die hetero zijn maar lichte biseksuele neigingen hebben, mensen die helemaal in het midden zitten kwa biseksualiteit en geen onderscheid maken kwa gevoel tussen man en vrouw, etc. Van alles heb je wel iemand.

Ik twijfel niet over mijn geaardheid, ik weet dat ik zeer zeker biseksuele neigingen heb, ik droom er ook enige regelmaat over en fantaseer er ook over. Ervaring ermee heb ik nog niet echt, wat ik op zich erg jammer vind. Ik zou derhalve ook net zo open staan voor een m/m/v trio als voor een v/v/m trio, hoewel ik biseksualiteit niet meteen met trio's in het vergelijk wil trekken, dat zo veel te simplistisch gedacht zijn.

*mooi goed stukje weggeknipt, sorry!!!*

Ik bedoelde ook niet biseksualiteit gelijk te trekken met triootjes, 't was voor mij slechts een voorbeeld om te illustreren dat het toch wel enigszins geaccepteerd is. Althans, in de fantasie, maar iets minder in het echte leven.

Je hoort in ieder geval zo vaak dat het bijna 'every man's fantasy' is, maar wil jouw vriendin daar lol aan kunnen beleven, dan moet zij toch biseksuele neigingen hebben, lijkt mij. Anders kan zij er toch geen lol aan beleven?
Toch wordt biseksualiteit bij mannen een stuk minder geaccepteerd, omdat homoseksuelen, helaas, vaak nog steeds als 'mietjes' worden bekeken. Ik ben het daar zelf niet mee eens, maar de maatschappelijke visie neigt nog wel die kant op, helaas. DIGGER, daarom ook two thumbs up dat je dat wel durft te zeggen. Ik weet namelijk (bijna) zeker dat er hier nog meer FOK!kers rondlopen die daar niet voor uit durven komen, bang om meteen als homofiel aangekeken te worden en een, onterecht, stempel 'mietje' krijgt.

* Yvet weet dat ze biseksuele neigingen heeft en tja, volgens mij kan ik dat niet erg vinden!

Yvette

Am I too old
  zaterdag 24 februari 2001 @ 12:49:13 #17
3102 Lot
hoezo...ondeugend????
pi_768818
Tja, same here....

Ik heb ook zo mijn fantasietjes over vrijen met vrouwen en droom er ook best regelmatig over.
Een paar jaar geleden ben ik min of meer "verleid" door een lesbische vriendin en ik zou liegen als ik zou zeggen dat het niet aangenaam was....

En om even op die triootjes door te gaan: een triootje v/v/m lijkt me onwijs gaaf om eens mee te maken, een triootje m/m/v al een stuk minder eerlijk gezegd...

Of dit me meteen bestempeld als bi-sexueel? Geen idee en ut boeit me ook totaal niet eerlijk gezegd.

Zit niet te spitten in jezelf, in elke centimeter.....pas als je aan een ander denkt, gaat alles stukken beter....
  zaterdag 24 februari 2001 @ 14:56:18 #18
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_769030
Ik ben volledig hetero. Ik moet er niet aan denken om het met een vrouw te doen.
Maar als ik eerlijk ben kijk ik liever naar erotische (geen naakt-)foto's van vrouwen dan van mannen. Een mooie man zonder uitstraling doet mij helemaal niets.

Al zou het lekkerste stuk zich aan mijn voeten werpen (wat ze meestal toch niet doen, haha...), ik zou er met een boog omheen lopen als hij zelfingenomen is.
Mijn ex is trouwens best een knappe man. Nee, da's leuk, jarenlang jonge meiden achter hem aan. Of hij mij en onze dochter nou bij zich had of niet, dat maakte ze geen flikker uit om hem aan te spreken. Ik word vaak niet eens geloofd als ik zeg dat ik hem niet meer terugwilde. (Zo'n aantrekkelijke man laat je toch niet schieten? )
Maar daar is vast al een ander topic over.

[Dit bericht is gewijzigd door Larissa op 24-02-2001 14:57]

Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
  zaterdag 24 februari 2001 @ 15:26:00 #19
7400 heelke
Kunst Kunstiger Kunstigst
pi_769063
ligt het er niet aan hoe je het moet zien? misschien is bisexualiteit een uiting van verwarring, het niet uit elkaar kunnen houden van je gevoelens voor bepaalde personen...?

het is immers toch zo dat er een houden van, en een houden van is, niet dan?

Als ik van mijn beste vriendin houd... en van mijn vriend, ben ik dan bi?
Of moet je het ook sexueel gezien bekijken?

Er zijn zat mensen die een platonische relatie hebben met zijn of haar vriend/in... toch? mmm..

Als je van iemand houd geef je diegene af en toe een knuffel, of iets dergelijks... maar het hoeft niet gelijk te betekenen dat je ook sex met diegene wilt...

Dus, vandaar, twee kanten van het houden van...

------
en op de vraag, of ik bi ben... mmm geen ervaring meej... wanneer mag je jezelf bi noemen.. he demn! krijg je dat weer!

The world's a roller coaster, and I am not strapped in. Maybe I should hold with care, butmy hands are busy in the air. [i]B.B.[/i]
  zondag 25 februari 2001 @ 17:26:23 #20
6610 Jer
www.superfeesten.tv
pi_771290
quote:
Op 24 februari 2001 12:49 schreef Lot het volgende:
En om even op die triootjes door te gaan: een triootje v/v/m lijkt me onwijs gaaf om eens mee te maken
Mail mijn vriendin even Die ziet het ook wel zitten

Thanx

[url]http://www.superfeesten.tv[/url] videos - fotos - agenda [url]http://www.gratisfeesten.nl[/url] - vrijkaarten - gastenlijst - vip
  maandag 26 februari 2001 @ 01:52:15 #21
3213 Rosa Evita
muchacha enamorada
pi_772457
quote:
een triootje m/m/v al een stuk minder eerlijk gezegd...
heus?
Hoewel wiskundig onjuist: Liefde vermenigvuldigt zich door het te delen....
  maandag 26 februari 2001 @ 09:57:02 #22
6457 DaMan
Een tijger in bed!
pi_772684
quote:
Op 23 februari 2001 18:05 schreef Yvet het volgende:

Yvette

Tja, m'n vriendin is ook bi, maar helaas wil ze geen trio's meer doen , want ze vindt 't niet leuk om te zien, als ik met 'n andere vrouw bezig ben.
  maandag 26 februari 2001 @ 10:01:18 #23
6457 DaMan
Een tijger in bed!
pi_772691
quote:
Op 24 februari 2001 14:56 schreef Larissa het volgende:
Ik ben volledig hetero. Ik moet er niet aan denken om het met een vrouw te doen.
Maar als ik eerlijk ben kijk ik liever naar erotische (geen naakt-)foto's van vrouwen dan van mannen.
Volgens mij ben je dan toch 'n beetje bi, want je vind vrouwen soms toch aantrekkelijker, dan mannen.
  maandag 26 februari 2001 @ 11:22:33 #24
6457 DaMan
Een tijger in bed!
pi_772928
quote:
En om even op die triootjes door te gaan: een triootje v/v/m lijkt me onwijs gaaf om eens mee te maken, een triootje m/m/v al een stuk minder eerlijk gezegd...
Gek is dat, dat mannen 'n trio met 2 bi-vrouwen wel opwindend vinden, maar dat vrouwen 'n trio met 2 bi-mannen, niet opwindend vinden.
  maandag 26 februari 2001 @ 11:46:03 #25
7400 heelke
Kunst Kunstiger Kunstigst
pi_773020
dat bewisjt alleen maar dat vrouwen sexueel gezien aantrekkelijker zijn en bovenaan staan...

mmmm.... wat moet je nou met twee van die logge hoekige behaarde lichamen???

The world's a roller coaster, and I am not strapped in. Maybe I should hold with care, butmy hands are busy in the air. [i]B.B.[/i]
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')