zow, en ff tussendoor: waarom rijden er tegenwoordig in de spits treinen met 80% eersteklas wagons? .
quote:
Op maandag 23 juni 2003 14:53 schreef Lucske het volgende:
Daarnaast is er recentelijk een afscheidsrit Ehv-Hn-Mbk gereden met een plan u
quote:Ik weet niet hoe je de plaats van de seinen en bakens dynamisch in wilt stellen....
Op maandag 23 juni 2003 17:59 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Dat is toch allemaal dynamisch in te stellen? Dat is toch het hele idee van NG?
quote:op wieletjes
Op maandag 23 juni 2003 18:03 schreef Lucske het volgende:[..]
Ik weet niet hoe je de plaats van de seinen en bakens dynamisch in wilt stellen....
quote:ERTMS Level -1
Op maandag 23 juni 2003 18:12 schreef bleiblei het volgende:[..]
op wieletjes
quote:Ik slaap nog, sorry. Maar goed, lichtseinen zijn toch bijna verleden tijd, cabinesignalering werkt veel beter. Ik zie lichtseinen binnen 30 jaar nog wel compleet verdwijnen. Misschien wel eerder. Dan kan alles ook veel dynamischer worden.
Op maandag 23 juni 2003 18:03 schreef Lucske het volgende:[..]
Ik weet niet hoe je de plaats van de seinen en bakens dynamisch in wilt stellen....
quote:Wenn es nog einmal passiert, werden Sie standrechtlich erschoßen . Nee hoor, kan gebeuren, hè.
Op maandag 23 juni 2003 18:58 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Ik slaap nog, sorry.
Mag er helaas iedere dag mee naar school . Eerste keer dat ik ermee mocht en dat ding full-speed over de wissels knalde had ik het gevoel dat de wielen eronder vandaan stuiterden.
quote:en op de stoeltjes na! Zit alleen een nieuw kleedje over (en zijn ontworpen voor kleine mensen )
Op zondag 22 juni 2003 23:00 schreef Lucske het volgende:Ooh, zeker weer geblèr van iemand die er na de verbouwing nog niet in heeft gezeten. Met uitzondering van de ramen en deuren is het interieur volledig nieuw.
quote:In vergelijking met een lint is dat nog altijd beter.
Op maandag 23 juni 2003 19:27 schreef contra het volgende:
[..]en op de stoeltjes na! Zit alleen een nieuw kleedje over (en zijn ontworpen voor kleine mensen )
quote:Betwijfel het. Als het druk is en d'r zit iemand tegenover me zit ik bijna met m'n knieën in z'n kruis.
Op maandag 23 juni 2003 19:30 schreef Lucske het volgende:[..]
In vergelijking met een lint is dat nog altijd beter.
quote:Dan stap maar eens in zo'n Lint... daar moet je je kruis er eerst uitknippen wil je enigszins goed kunnen zitten.
Op maandag 23 juni 2003 19:31 schreef contra het volgende:[..]
Betwijfel het. Als het druk is en d'r zit iemand tegenover me zit ik bijna met m'n knieën in z'n kruis.
quote:Ik ga er meestal in staan, dat is een stuk comfortabeler dan zitten op die planken.
Op maandag 23 juni 2003 19:41 schreef Lucske het volgende:[..]
Dan stap maar eens in zo'n Lint... daar moet je je kruis er eerst uitknippen wil je enigszins goed kunnen zitten.
quote:railhopper vertrekt in zwolle naast de plan u
Op maandag 23 juni 2003 20:32 schreef sweek het volgende:
Ik ga binnenkort maar even Linten...
Plan U heb ik dus ook nog niet gedaan misschien, en een ICE, Wadloper en Railhopper moeten ook nog eens... Sprinter heb ik alleen in CityPendelvorm mee gereist...
quote:Dat is zo noordelijk allemaal...
Op maandag 23 juni 2003 20:35 schreef contra het volgende:[..]
railhopper vertrekt in zwolle naast de plan u
quote:Die PLan U had toch hetzelfde interieur als de Plan V en T??
Op maandag 23 juni 2003 19:27 schreef contra het volgende:
en op de stoeltjes na! Zit alleen een nieuw kleedje over (en zijn ontworpen voor kleine mensen )
Zeker weten dat die krap zijn. Op Enkhuizen-Amsterdam werd meteen bij de introductie van de dubbeldekkers met 1700 serie loc dat onze standaard trein. Daarvoor was dat de Plan V/Plan T. Het is er daarmee iets op vooruit gegaan, maar niet veel. Die busopstelling vind ik trouwens helemaal bagger.
quote:De originele sprinter zit nog op het traject Alkmaar-Amsterdam en Uitgeest-Utrecht
Op maandag 23 juni 2003 20:32 schreef sweek het volgende:
Ik ga binnenkort maar even Linten...
Plan U heb ik dus ook nog niet gedaan misschien, en een ICE, Wadloper en Railhopper moeten ook nog eens... Sprinter heb ik alleen in CityPendelvorm mee gereist...
quote:Ik vind de coachopstelling persoonlijk ook minder en heb liever wat meer tegenover elkaar opstellingen in treinen, maarja... blijkbaar is dat wat de meeste mensen willen.
Op maandag 23 juni 2003 20:41 schreef mvt het volgende:[..]
Die PLan U had toch hetzelfde interieur als de Plan V en T??
Zeker weten dat die krap zijn. Op Enkhuizen-Amsterdam werd meteen bij de introductie van de dubbeldekkers met 1700 serie loc dat onze standaard trein. Daarvoor was dat de Plan V/Plan T. Het is er daarmee iets op vooruit gegaan, maar niet veel. Die busopstelling vind ik trouwens helemaal bagger.
quote:Ja, dat lukt denk ik wel...
Op maandag 23 juni 2003 20:43 schreef mvt het volgende:[..]
De originele sprinter zit nog op het traject Alkmaar-Amsterdam en Uitgeest-Utrecht
quote:Het verschil met de standaard intercity rijtuigen is dat je hier geen beenruimte, geen plankje en kutstoelen hebt. Geef me dan maar de klassieke opstelling.
Op maandag 23 juni 2003 20:44 schreef sweek het volgende:[..]
Ik vind de coachopstelling persoonlijk ook minder en heb liever wat meer tegenover elkaar opstellingen in treinen, maarja... blijkbaar is dat wat de meeste mensen willen.
Op drukke momenten zit ik ook wel weer liever alleen met een klaptafeltje... maar als het niet druk is dan kies ik weer voor de beenruimte.
quote:ICRm's heb je het nu over?
Op maandag 23 juni 2003 20:56 schreef mvt het volgende:[..]
Het verschil met de standaard intercity rijtuigen is dat je hier geen beenruimte, geen plankje en kutstoelen hebt. Geef me dan maar de klassieke opstelling.
[Dit bericht is gewijzigd door sweek op 23-06-2003 21:28]
quote:Die ja, maar ook de oude stoelen op basis van de ICM 3 vind ik echt heerlijk
Op maandag 23 juni 2003 20:58 schreef sweek het volgende:[..]
ICRm's heb je het nu over?
Ik vind die toch echt fijn zitten hoor, die stoelen... beenruimte mag inderdaad wat meer, maar ik ben maar klein... Klaptafeltje vind ik wel weer heel fijn.
quote:Als dit een Utje is waar iedereen het over heeft, dan rijd zo'n ding elke dag tussen Eindhoven en Weert als stoptrein.... (beiden richtingen) eerst waren ze nog elektrisch maar het laatste half jaar zijn het nog steeds die diesels en ik kan het weten want ik ben een lamme student die elke dag vanaf Geldrop naar Eindhoven reist per trein
Op maandag 23 juni 2003 18:01 schreef QyRoZ het volgende:[..]
quote:hoer dat zeg ik al het hele topic door
Op maandag 23 juni 2003 21:33 schreef febster het volgende:[..]
Als dit een Utje is waar iedereen het over heeft, dan rijd zo'n ding elke dag tussen Eindhoven en Weert als stoptrein.... (beiden richtingen) eerst waren ze nog elektrisch maar het laatste half jaar zijn het nog steeds die diesels en ik kan het weten want ik ben een lamme student die elke dag vanaf Geldrop naar Eindhoven reist per trein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |