abonnement Unibet Coolblue
pi_11266304
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 12:21 schreef olavski het volgende:
Fulton?
Ja?
pi_11266329
Laatste nieuws was trouwens Stefanovic van Vitesse naar Portsmouth
  zaterdag 21 juni 2003 @ 12:54:49 #3
2753 olavski
Fetchez la vache
pi_11266381
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 12:50 schreef Fulton het volgende:

[..]

Ja?


Goedzo.

19/06/2003:
Nicola Legrottaglie (Ita) CD Chievo (Ita) => Juventus (Ita)

Wie

You must be out of your brilliant mind.
pi_11266413
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 12:54 schreef olavski het volgende:

[..]

Goedzo.

19/06/2003:
Nicola Legrottaglie (Ita) CD Chievo (Ita) => Juventus (Ita)

Wie


Dat vroeg ik me ook af toen ik die naam op TT zag staan...
Maar nou volg ik het Italiaanse voetbal ook niet zo heel erg goed...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zaterdag 21 juni 2003 @ 13:09:23 #5
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_11266674
Stormvogels Telstar contracteert Kantelberg

IJmuiden, 20 juni | De 24 jarige linksbuiten Leon Kantelberg zal de komende seizoenen te bewonderen zijn op sportpark Schoonenberg voor Stormvogels Telstar, zo meldt de club trots in haar persbericht. Leon Kantelberg is al de tweede speler van Helmond Sport die Brabant verruild voor Stormvogels Telstar, vorige week werd al doelman Kevin Moeliker aangetrokken.

Kantelberg startte zijn voetballoopbaan bij ESV uit Eindhoven voordat hij zijn verdere opleiding afrondde voor de plaatselijke profclub Eindhoven. Tussendoor speelde Kantelberg een seizoen voor grote broer PSV en ging na Eindhoven naar Helmond Sport. Daar viel zijn goede spel zodanig op dat FC Utrecht hem contracteerde voor twee seizoenen. In die periode werd hij voor een half seizoen uitgeleend aan FC Groningen.

Kantelberg keerde terug bij Helmond Sport en viel dit seizoen op door zijn scorende vermogen en zijn talloze assists. Tegen Stormvogels Telstar maakte Leon Kantelberg twee van zijn veertien competitietreffers. In de nacompetitie wist Kantelberg ook twee maal te scoren en in die zelfde nacompetitie speelde hij gisteravond zijn laatste wedstrijd voor Helmond Sport in de thriller tegen FC Zwolle.

Stormvogels Telstar is bijzonder verheugd dat men deze snelle en attractieve linksbuiten heeft kunnen contracteren. Verder blijft Stormvogels Telstar op zoek naar een snelle en scorende rechtsbuiten en een aanvallende linkervleugelverdediger en Stormvogels Telstar denkt met het aantrekken van deze spelers haar selectie voor het seizoen 2003-2004 op peil te hebben. Directeur Voetbal Toon Beijer voert momenteel onderhandelingen met de Franse linksback Gregory Bono, afkomstig van Cagnes sur Mer.

(voetbalplus.nl)

Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  zaterdag 21 juni 2003 @ 13:10:55 #6
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_11266705
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 13:09 schreef Reddiablo het volgende:
Stormvogels Telstar contracteert Kantelberg

IJmuiden, 20 juni | De 24 jarige linksbuiten Leon Kantelberg zal de komende seizoenen te bewonderen zijn op sportpark Schoonenberg voor Stormvogels Telstar, zo meldt de club trots in haar persbericht. Leon Kantelberg is al de tweede speler van Helmond Sport die Brabant verruild voor Stormvogels Telstar, vorige week werd al doelman Kevin Moeliker aangetrokken.

Kantelberg startte zijn voetballoopbaan bij ESV uit Eindhoven voordat hij zijn verdere opleiding afrondde voor de plaatselijke profclub Eindhoven. Tussendoor speelde Kantelberg een seizoen voor grote broer PSV en ging na Eindhoven naar Helmond Sport. Daar viel zijn goede spel zodanig op dat FC Utrecht hem contracteerde voor twee seizoenen. In die periode werd hij voor een half seizoen uitgeleend aan FC Groningen.

Kantelberg keerde terug bij Helmond Sport en viel dit seizoen op door zijn scorende vermogen en zijn talloze assists. Tegen Stormvogels Telstar maakte Leon Kantelberg twee van zijn veertien competitietreffers. In de nacompetitie wist Kantelberg ook twee maal te scoren en in die zelfde nacompetitie speelde hij gisteravond zijn laatste wedstrijd voor Helmond Sport in de thriller tegen FC Zwolle.

Stormvogels Telstar is bijzonder verheugd dat men deze snelle en attractieve linksbuiten heeft kunnen contracteren. Verder blijft Stormvogels Telstar op zoek naar een snelle en scorende rechtsbuiten en een aanvallende linkervleugelverdediger en Stormvogels Telstar denkt met het aantrekken van deze spelers haar selectie voor het seizoen 2003-2004 op peil te hebben. Directeur Voetbal Toon Beijer voert momenteel onderhandelingen met de Franse linksback Gregory Bono, afkomstig van Cagnes sur Mer.

(voetbalplus.nl)


Helmond Sport raakt zo al lekker wat spelers kwijt en ook Ivar van Dinteren staat nog in de belangstelling van FC Zwolle.
er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
pi_11268736
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 12:56 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dat vroeg ik me ook af toen ik die naam op TT zag staan...
Maar nou volg ik het Italiaanse voetbal ook niet zo heel erg goed...


Legrottaglie is een goede verdediger, die ook al in de Italiaanse nationale ploeg heeft gespeeld. Hij werd ook door AS Roma begeerd.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 21 juni 2003 @ 17:34:34 #8
2753 olavski
Fetchez la vache
pi_11272438
Marco, Tonnie en Frank naar Barca.

Volgens Radio 1 is het rond.

You must be out of your brilliant mind.
  zaterdag 21 juni 2003 @ 17:36:30 #9
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_11272478
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 17:34 schreef olavski het volgende:
Marco, Tonnie en Frank naar Barca.
Net op radio 1 idd, jammer dat Marco van Basten daar ook heen gaat
pi_11272495
Dat hoop ik toch niet zeg. Zeker Tonnie niet .
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_11272543
tis ook daadwerkelijk alleen radio 1 die dit roept
  zaterdag 21 juni 2003 @ 17:40:20 #12
2753 olavski
Fetchez la vache
pi_11272553
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 17:39 schreef Leroy_Lijmsnuiver het volgende:
tis ook daadwerkelijk alleen radio 1 die dit roept
En wij
You must be out of your brilliant mind.
  zaterdag 21 juni 2003 @ 17:42:08 #13
30919 mitt
Michael Corleone
pi_11272589
Marco
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_11272688
En nu voor de niet ajacieden wie is Tonnie?
pi_11272712
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 17:47 schreef Fulton het volgende:
En nu voor de niet ajacieden wie is Tonnie?
bruin slot, ga je schamen fulton
pi_11272739
Alsof er maar 1 Tonnie bestaat in de voetbalwereld
pi_11272768
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 17:49 schreef Fulton het volgende:
Alsof er maar 1 Tonnie bestaat in de voetbalwereld
ja, maar dat was niet zo moeilijk te raden zeg.
  zaterdag 21 juni 2003 @ 17:50:53 #18
2753 olavski
Fetchez la vache
pi_11272771
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 17:49 schreef Fulton het volgende:
Alsof er maar 1 Tonnie bestaat in de voetbalwereld
Als je zo begint mag je er minimaal 5 noemen
You must be out of your brilliant mind.
pi_11272829
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 17:49 schreef Fulton het volgende:
Alsof er maar 1 Tonnie bestaat in de voetbalwereld
Eigenlijk wel ja.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_11272861
tonnie pronk
pi_11272863
Noemen jullie dan ff de scouts van Heerenveen op.
pi_11272907
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 17:55 schreef Fulton het volgende:
Noemen jullie dan ff de scouts van Heerenveen op.
Karel Brandsma, Bert Pijffers en Gerrit Weide bijvoorbeeld?
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_11272929
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 17:55 schreef Fulton het volgende:
Noemen jullie dan ff de scouts van Heerenveen op.
Karel Brandsma
Bert Pijffers
Gerrit Weide
pi_11272945
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 17:57 schreef keeper het volgende:

[..]

Karel Brandsma, Bert Pijffers en Gerrit Weide bijvoorbeeld?


aha jij was eerder op de site dan ik
  zaterdag 21 juni 2003 @ 17:59:05 #25
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_11272958
Op NOS txt pagina 648 staat er nu wat over, maar Ajax - directeur Arie van Eijden ontkent de overgang van Van Basten en Bruins slot.
pi_11272980
het lijkt mij ook niet dat ajax bruin slot laat gaat. Toch wel een grote kracht achter koeman. Die heeft echt geen tijd om zelf al die videotjes te bestuderen
pi_11272993
" "

Maar los daarvan. Tonnie Bruin Slot is niet alleen scout, hij heeft ook erg veel verstand van het lezen van een team. Daardoor kon hij de Ajaxspelers goed voorbereiden op tegenstanders in de CL dit jaar.

Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_11273078
Maar ik denk ook niet dat van Basten zoiets wil. Bij barca spelen zoveel kneuzen daar valt geen eer aan te behalen en dat als beginnend trainer.

Rijkaard doet het wel, die neemt sparta nog.

pi_11275244
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 18:04 schreef Leroy_Lijmsnuiver het volgende:
Maar ik denk ook niet dat van Basten zoiets wil. Bij barca spelen zoveel kneuzen daar valt geen eer aan te behalen en dat als beginnend trainer.
Nou, je zou van die kneuzen als Puyol, Xavi, Riquelme, Saviola, Cocu, Luis Enrique, Mendieta, Kluivert, de Boer en Overmars in je selectie hebben zeg....
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_11310448
Niet echt een bevestigde transfer, maar ik denk dat het hier het beste thuis hoort:
quote:
Frank de Boer blijft nog een jaar bij Barca

BARCELONA, 23 juni 2003 10:28 - Frank de Boer zal vandaag zijn contract bij Barcelona met nog een seizoen verlengen. De verdediger heeft zelfs ingestemd met een verlaging van zijn salaris. Na afloop van de laatste wedstrijd van het seizoen tegen Celta maakte De Boer zelf bekend dat hij wil blijven. Waarschijnlijk heeft de komst van Rijkaard de procedure van de contractverlenging versneld. Kluivert is echter niet van plan om zijn salaris te laten reduceren. Hij kan wanneer Barcelona zich niet aan de gemaakte afspraken houdt voor een gelimiteerd bedrag van 1,8 miljoen euro van club veranderen. Vanmiddag hoopt Laporta ook rond te komen met Philip Cocu, die waarschijnlijk eerst nog met Rijkaard wil praten over diens plannen.

Bron: www.voetbalonline.nl


Alleen een beetje vreemd dat er nu weer staat dat Kluivert niet akkoord gaat met een salarisverlaging, terwijl uit eerdere berichten het omgekeerde bleek.
pi_11311136
quote:
Op maandag 23 juni 2003 10:48 schreef Qi het volgende:
Niet echt een bevestigde transfer, maar ik denk dat het hier het beste thuis hoort:
[..]

Alleen een beetje vreemd dat er nu weer staat dat Kluivert niet akkoord gaat met een salarisverlaging, terwijl uit eerdere berichten het omgekeerde bleek.


Patje wil denk ik weg.

Maar nu Rijkaard komt, zal hij zich wel bedenken.

While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_11311238
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 19:49 schreef methodmich het volgende:

[..]

Nou, je zou van die kneuzen als Puyol, Xavi, Riquelme, Saviola, Cocu, Luis Enrique, Mendieta, Kluivert, de Boer en Overmars in je selectie hebben zeg....



idd aan de selectie kan het haast niet liggen... toch denk ik misschien met nadruk op misschien dat het wel iets kan worden!!
" Werkend brein! "
  maandag 23 juni 2003 @ 12:16:36 #33
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_11312148
zo goed als zeker:

'Frank Rijkaard nieuwe trainer Barcelona'

23/6/2003 8 :19

Frank Rijkaard heeft een nieuwe baan. Na het (assistent-)bondscoachschap bij het Nederlands elftal en degradatie met Sparta, wordt de Amsterdammer waarschijnlijk nog deze maandag gepresenteerd als de nieuwe trainer van Barcelona, meldt het NOS Journaal.
Daarmee heeft Joan Laporta, de vorige week tot voorzitter van Barcelona gekozen voorzitter, dan eindelijk zijn eerste grote naam binnen. De Catalaanse advocaat schermde tijdens de verkiezingsstrijd met de namen van onder anderen PSV-coach Guus Hiddink en Ajax-trainer Ronald Koeman. Met geen van beide oefenmeesters viel er echter over de overgang naar Camp Nou te praten.

Laporta in casu Barcelona verlegde daarop razendsnel de blik naar Frank Rijkaard. Het contracteren van de oud-speler van onder meer Ajax en AC Milan bleek een stuk gemakkelijker, omdat Rijkaard sinds zijn vertrek bij Sparta (afgelopen zomer) geen club meer onder zijn hoede had. Rijkaard wordt waarschijnlijk maandagmiddag gepresenteerd als nieuwe hoofdcoach.

Johan Cruijff zou bij de overgang van Rijkaard naar Camp Nou overigens een prominente rol hebben gespeeld. Na het afketsen van de komst van zowel Hiddink als Koeman, werd Cruijff ingeschakeld om achter de schermen de deur richting een andere Nederlander te openen.

De Spaanse media melden overigens dat Frank Rijkaard zal worden vergezeld door twee andere Nederlanders: Marco van Basten (als assistent) en Tonnie Bruins Slot (als scout/analist). Een dergelijke optie wordt echter door beide betrokkenen als ook door Ajax in alle toonaarden ontkend.

Ger Lagendijk, zaakwaarnemer van zowel Tonnie Bruins Slot als Ronald Koeman, zegt dat er geen enkele sprake van een overgang van de Ajax-analist naar Catalonië kan zijn. 'Onzin', reageert Lagendijk. 'Ik krijg er ook een beetje een vieze smaak van in m'n mond dat steeds de namen van Tonnie Bruins Slot en ook Ronald Koeman opduiken, terwijl er geen enkele keer direkt contact is geweest. Het is wel duidelijk wie er in Barcelona aan de touwtjes trekt...'

Frank Rijkaard zelf wilde op maandagmorgen nog niets bevestigen. 'Een contract is pas een contract als er ook een handtekening onder staat', aldus de oud-international tegenover het ANP. Overigens bevond de Amsterdammer zich maandagochtend vroeg nog in Nederland. 'En het contract moet inderdaad in Barcelona worden rondgemaakt.'

Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_11312175
quote:
Op maandag 23 juni 2003 12:16 schreef Reddiablo het volgende:
Rijkaard naar Barcelona
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_11312239
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 19:49 schreef methodmich het volgende:

[..]

Nou, je zou van die kneuzen als Puyol, Xavi, Riquelme, Saviola, Cocu, Luis Enrique, Mendieta, Kluivert, de Boer en Overmars in je selectie hebben zeg....


Nou nog Rustu (oid) ipv Bonano en dan moet het allemaal wel weer wat beter gaan
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
  maandag 23 juni 2003 @ 13:24:03 #36
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_11313854
quote:
Op maandag 23 juni 2003 12:18 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Rijkaard naar Barcelona


Waarom moet daar nou weer een apart topic voor zijn, het is gewoon een bevestigde transfer.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  maandag 23 juni 2003 @ 16:03:15 #37
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_11318140
quote:
Op maandag 23 juni 2003 10:48 schreef Qi het volgende:
Niet echt een bevestigde transfer, maar ik denk dat het hier het beste thuis hoort:
[..]

Alleen een beetje vreemd dat er nu weer staat dat Kluivert niet akkoord gaat met een salarisverlaging, terwijl uit eerdere berichten het omgekeerde bleek.


Frank de Boer verlaat FC Barcelona

[Dit bericht is gewijzigd door -Hans- op 23-06-2003 16:18]

pi_11323412
Teddy Sheringham naar Portsmouth

bron: NOS teletekst

  maandag 23 juni 2003 @ 19:39:11 #39
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_11323536
quote:
Op maandag 23 juni 2003 19:35 schreef mr_cucumber het volgende:
Teddy Sheringham naar Portsmouth

bron: NOS teletekst


Teddy Wanker,zo speel je in de CL finale en een paar jaar later degradeer je
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_11327680
Christensen nieuwe spits FC Twente

FC Twente heeft een nieuwe spits: Kim Christensen. De 23 jarige Deen komt over van de Hamburger Sport Verein.

In de Duitse Bundesliga speelde Christensen acht wedstrijden voor HSV en scoorde hij eenmaal. De spits is naar FC Twente gehaald op advies van oud speler Nico-Jan Hoogma. Oud-Ajaxied Richard Knopper komt niet naar FC Twente, hij kiest voor een contract bij Heerenveen.
(rtv oost)

  maandag 23 juni 2003 @ 22:01:57 #41
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_11327705
quote:
Op maandag 23 juni 2003 22:01 schreef SCH het volgende:
Christensen nieuwe spits FC Twente

FC Twente heeft een nieuwe spits: Kim Christensen. De 23 jarige Deen komt over van de Hamburger Sport Verein.

In de Duitse Bundesliga speelde Christensen acht wedstrijden voor HSV en scoorde hij eenmaal. De spits is naar FC Twente gehaald op advies van oud speler Nico-Jan Hoogma. Oud-Ajaxied Richard Knopper komt niet naar FC Twente, hij kiest voor een contract bij Heerenveen.
(rtv oost)


Twente heeft zijn nieuwe Kollmann gevonden
er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
  maandag 23 juni 2003 @ 22:38:43 #42
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_11329097
Knopper naar Heerenveen.... Foppe doet weer goede zaken!
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_11329664

Richard welkom!!!
Hij trekt meteen de aantrekkelijkheidsstaandaard wat omhoog

  maandag 23 juni 2003 @ 23:31:50 #44
5360 Buijssen
Roed Roed Roed!
pi_11331022
ik dacht dat hij lekker in griekenland zou blijven
  maandag 23 juni 2003 @ 23:52:49 #45
2753 olavski
Fetchez la vache
pi_11331751
quote:
Op maandag 23 juni 2003 22:55 schreef SCH het volgende:
Hij trekt meteen de aantrekkelijkheidsstaandaard wat omhoog

You must be out of your brilliant mind.
pi_11332360
Jammer dat Go Ahead Eagles maar geld heb voor 1 versterking
Maja Van der Vlag (nu nog veendam) doet aankomend seizoen vast beter als Basje Wijnen in goal
pi_11339061
Amoroso van de Rangers naar Blackburn.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_11339113
quote:
Op maandag 23 juni 2003 19:35 schreef mr_cucumber het volgende:
Teddy Sheringham naar Portsmouth

bron: NOS teletekst


Zivkovic ook. Komt van Leverkusen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  dinsdag 24 juni 2003 @ 12:34:58 #49
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_11340185
quote:
Op maandag 23 juni 2003 23:31 schreef Buijssen het volgende:
ik dacht dat hij lekker in griekenland zou blijven
Hij was verhuurd aan Aris Saloniki, en daar die club krap bij kas zit en de spelers maandenlang geen salaris heeft uitbetaald....

dan maar richting Thialf

Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_11346141
quote:
Op maandag 23 juni 2003 22:01 schreef amnesiac het volgende:

[..]

Twente heeft zijn nieuwe Kollmann gevonden


Tja, even afwachten, maar op zich moet het voor Twente wel een aanwinst zijn.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_11347799
Baki Mercimek van Sunderland naar Gençlerbirligi.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_11347857
Dave Zafarin (Graafschap) > FC Käntern (Oostenrijk)
Riccardo Scimeca (Nott.Forest) > Leicester City
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_11361066
=> Spurs sign Postiga
Tottenham have signed Portugal striker Helder Postiga from Uefa Cup winners FC Porto.
The deal is worth £6.25m initially and could rise to £8.25m depending on appearances and team performance.
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_11361076
quote:
Op maandag 23 juni 2003 19:35 schreef mr_cucumber het volgende:
Teddy Sheringham naar Portsmouth

bron: NOS teletekst


bron bbc

Former England striker Teddy Sheringham is still deciding his future - despite agreeing terms with Portsmouth.
Harry Redknapp is firm favourite to clinch a deal for the 37-year-old striker, who was not offered a new deal at Spurs at the end of last season.

But Sheringham's agent Barry Neville told this website other offers are still under consideration and no deal will be signed until at least Sunday.

Charlton Athletic - who beat Pompey to the signature of Ipswich captain Matt Holland - are understood to be still in the hunt.

House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_11365917
Knopper op huurbasis naar Heerenveen definitief.

Ook Paul de Lange - middenvelder van Telstar/Stormvogels naar Heerenveen.

[Dit bericht is gewijzigd door SCH op 25-06-2003 15:40]

pi_11367337
Erik Wegh van NEC naar AGOVV
"Wat een gezeik over het pre-pensioen... je kan ook gewoon op je 50ste stoppen.... zoals Willem Endstra"
pi_11367938
www.uefa.com

German league runners-up VfB Stuttgart have signed the Croatian midfield player Jurica Vranje from Bayer 04 Leverkusen as they prepare for a UEFA Champions League campaign.

Sampdoria UC have signed their sixth player in less than 24 hours by taking Cristian Zenoni on loan from Juventus FC.
The right-back will join his former Atalanta BC team-mates Cristiano Doni and Massimo Donati, who both signed for the Serie A newcomers yesterday. Zenoni, whose twin brother Damiano plays for Atalanta, has one cap for Italy.

House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_11369433
Postiga!! Wordt een sensatie in de PL!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 25 juni 2003 @ 16:10:53 #59
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_11370388
en Queiroz is de nieuwe trainer van Real volgens RTL
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_11370455

PSV verhuurt opnieuw Addo en Huntelaar

25/6/2003 15:55

PSV heeft Eric Addo en Klaas Jan Huntelaar (foto) opnieuw verhuurd. Addo speelt komend seizoen op huurbasis bij Roda JC, Huntelaar komt uit voor AGOVV.
Sinds de winterstop was Addo al verhuurd aan de Limburgse club. Roda-coach Wiljan Vloet was zeer tevreden over het spel van de Ghanees, reden voor de trainer om opnieuw aan te dringen op het lenen van de 24-jarige centrale verdediger.

PSV verhuurde niet alleen Addo, de Eindhovense club heeft ook een nieuw contract ondertekend met de speler. De Ghanees, die al tot 2004 zou uitkomen voor de landskampioen, zette een handtekening onder een verbintenis, die hem drie jaar langer aan de Eindhovense club bindt: tot de zomer van 2007.

De contractverlenging is opmerkelijk, aangezien Addo sinds zijn komst in de zomer van 1999 weinig in actie kwam voor PSV. Gehinderd door blessures, maar ook geregeld gepasseerd, speelde hij in slechts 24 competitieduels mee.

Klaas Jan Huntelaar speelt komend seizoen als huurling bij AGOVV, dat debuteert in het betaalde voetbal. De negentienjarige aanvaller is de derde PSV'er die volgend jaar bij de Eerstedivisionist speelt. Eerder leende de Eindhovense club al Koen Garritsen en Paul Verhaegh uit aan de Apeldoornse club.

Net als Addo was Huntelaar het afgelopen seizoen ook verhuurd. Hij kwam terecht bij De Graafschap, maar zijn verblijf daar was weinig succesvol. Toenmalig coach Peter Bosz maakte weinig gebruik van de jeugdinternational, die in negen duels geen enkele keer tot scoren kwam.

Als PSV'er debuteerde Huntelaar op 23 november 2002 in de uitwedstrijd tegen RBC Roosendaal, toen hij als invaller van Mateja Kezman het laatste kwartier mocht volmaken

Voetbal International

Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_11393009
Het moet niet gekker worden:
quote:
Nygaard van Excelsior naar Serie A

Mark Nygaard maakt zich op voor zijn debuut in de Serie A. De Deense spits, die met Excelsior degradeerde uit de Holland Casino Eredivisie, tekende bij Brescia.
Brescia-coach Giovanni De Biasi ziet in Nygaard de ideale diepe spits, waarachter Roberto Baggio speelt. Bij de Serie A-club is de Deense international de vervanger van de Albanees Igli Tare, die mag vertrekken. Nygaard voegt zich deze week bij de selectie, die al in voorbereiding is op de Intertoto-wedstrijden.

Nygaard maakte in de winterstop zijn rentree in de Nederlandse competite, nadat een avontuur bij het Belgische SK Lommel op niets was uitgelopen. De 26-jarige Deen speelde in Nederland naast Excelsior voor SC Heerenveen, MVV en Roda JC.


Bij Roda heeft ie alleen het eerste seizoen wat laten zien en nu speelt ie bij Italie
pi_11393984
VVV en Helmond Sport ruilen Linssen en Stock.

Cambuur contracteert Ilo, van Zundert en van Steeg.

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_11394583
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 16:09 schreef planethugo het volgende:
Het moet niet gekker worden:
[..]

Bij Roda heeft ie alleen het eerste seizoen wat laten zien en nu speelt ie bij Italie


Ja echt bizar, zo'n slechte voetballer en dan naar de serie a
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_11394696
Ach, Leonard van Utrecht heeft ook Serie A gespeeld...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 26 juni 2003 @ 17:38:14 #65
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_11394972
Sergio de Windt
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  vrijdag 27 juni 2003 @ 14:38:24 #66
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_11412944
De Tsjechische international Stepan Vachousek verruilt Slavia Praag voor Olympique Marseille. De 23-jarige middenvelder zal een vierjarig contract bij de Franse club ondertekenen. Met de overgang is een bedrag van circa drie miljoen euro gemoeid. Marseille komt het komende seizoen uit in de voorronde van de Champions League, nadat de afgelopen jaargang werd besloten met een derde plaats.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_11412984
Kicker meldt dat Valeriën Ismael vanmiddag een huurcontract heeft getekend bij Werder Bremen, dat Ioan Ganea naar Bursaspor gaat en dat Dirk Heinen naar VfB Stuttgart gaat.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_11413670
Maarten Schops heeft een éénjarig contract, met een optie voor nog een seizoen, getekend bij FC Den Bosch. De 27-jarige Belgische middenvelder komt transfervrij over van FC Zwolle, waarvoor hij het afgelopen seizoen op amateurbasis uitkwam.

Schops begon zijn carrière bij Lommel en verhuisde in 1996 naar Roda. Twee jaar later maakte hij de overstap naar RKC. In Waalwijk kwam hij later in conflict met trainer Martin Jol. Ook speelde Schops nog voor RBC Roosendaal.

Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
  vrijdag 27 juni 2003 @ 15:44:53 #69
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_11414281
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 15:15 schreef superjoden het volgende:
Maarten Schops heeft een éénjarig contract, met een optie voor nog een seizoen, getekend bij FC Den Bosch. De 27-jarige Belgische middenvelder komt transfervrij over van FC Zwolle, waarvoor hij het afgelopen seizoen op amateurbasis uitkwam.

Schops begon zijn carrière bij Lommel en verhuisde in 1996 naar Roda. Twee jaar later maakte hij de overstap naar RKC. In Waalwijk kwam hij later in conflict met trainer Martin Jol. Ook speelde Schops nog voor RBC Roosendaal.


Oh

Weet niet wat ik er van moet vinden,we zullen het wel zien komend seizoen

NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_11430365
Van Steeg Zwolle
Van Zundert Dordrecht 90
Miika Ilo Telstar
Martin v/d Meulen Heerenveen
Frank Broers Emmen

--> naar de trots van het noorden: Cambuur Leeuwarden

pi_11433883
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 15:44 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Oh

Weet niet wat ik er van moet vinden,we zullen het wel zien komend seizoen


Veel overtredingen, zowel op de training als in de wedstrijden. Een incidenteel doelpunt door een afstandsschot, minstens 7 gele kaarten en een hoop ergernis.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 28 juni 2003 @ 19:22:09 #72
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_11433886
Nikiforov gaat poen pakken in Japan

bij Urawa Red Diamonds

De Narcis van Gabon
pi_11433898
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 17:38 schreef Reddiablo het volgende:
Sergio de Windt
Wies dat
  zaterdag 28 juni 2003 @ 19:24:34 #74
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_11433925
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 19:21 schreef methodmich het volgende:

[..]

Veel overtredingen, zowel op de training als in de wedstrijden. Een incidenteel doelpunt door een afstandsschot, minstens 7 gele kaarten en een hoop ergernis.


Ben er na die vorige post al gauw achtergekomen dat het iemand is die zich voor mij dubbel moet bewijzen met zijn "staat van dienst"
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_11434013
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 19:24 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Ben er na die vorige post al gauw achtergekomen dat het iemand is die zich voor mij dubbel moet bewijzen met zijn "staat van dienst"


Hoe past wel zo te horen wel bij FCDB
  zaterdag 28 juni 2003 @ 19:39:19 #76
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_11434090
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 19:32 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Hoe past wel zo te horen wel bij FCDB


Moest jij de historie van Darlington niet gaan bestuderen?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_11434115
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 19:39 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Moest jij de historie van Darlington niet gaan bestuderen?


Laag.. Heel laag
  zaterdag 28 juni 2003 @ 19:41:37 #78
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_11434126
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 19:40 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Laag.. Heel laag


om over te stappen naar een andere club,dat is laag ja
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_11434132
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 19:41 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

om over te stappen naar een andere club,dat is laag ja


Hoezo overstappen...
  zaterdag 28 juni 2003 @ 19:42:53 #80
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_11434145
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 19:41 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Hoezo overstappen...


ik meende toch een andere signature gezien te hebben bij jouw dan wat er nu staat
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_11434185
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 19:42 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

ik meende toch een andere signature gezien te hebben bij jouw dan wat er nu staat


Boeh boeh... Demonisatie enzo

Maar eh.. Waarom ben jij eigenlijk nou fan van Carlisle ?

  zaterdag 28 juni 2003 @ 19:47:09 #82
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_11434206
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 19:45 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Boeh boeh... Demonisatie enzo

Maar eh.. Waarom ben jij eigenlijk nou fan van Carlisle ?


Ben geen fan,symphatisant noemen wij dat.

Heb verder geen andere club laten vallen

NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_11434218
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 19:47 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Ben geen fan,symphatisant noemen wij dat.

Heb verder geen andere club laten vallen


Symphatisant dan..? Om het mooie rasta-uitshirt zeker
  zaterdag 28 juni 2003 @ 19:49:33 #84
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_11434243
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 19:48 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Symphatisant dan..? Om het mooie rasta-uitshirt zeker


nee,als FOK!KER zijnde
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_11434259
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 19:49 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

nee,als FOK!KER zijnde


Ow dat weer

Een meeloper

  zaterdag 28 juni 2003 @ 19:51:03 #86
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_11434268
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 19:50 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Ow dat weer

Een meeloper


NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 28 juni 2003 @ 19:52:41 #87
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_11434291
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 16:09 schreef planethugo het volgende:
Het moet niet gekker worden:
[..]

Bij Roda heeft ie alleen het eerste seizoen wat laten zien en nu speelt ie bij Italie


Het zou me niet eens verbazen als hij het daar niet eens zo heel slecht doet.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_11434301
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 19:51 schreef DutchGooner het volgende:

[..]


Carlisle is dus eigenlijk het ajax van de derde divisie

Nou fijn... Ipv dat je even fijn overstapt naar een club met geen uitstraling, wel een mooi shirt en een kleiner stadion.. En helemaal geen aansprekende naam

  zaterdag 28 juni 2003 @ 19:54:32 #89
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_11434312
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 19:53 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Carlisle is dus eigenlijk het ajax van de derde divisie

Nou fijn... Ipv dat je even fijn overstapt naar een club met geen uitstraling, wel een mooi shirt en een kleiner stadion.. En helemaal geen aansprekende naam


wat! ajax van de 3rd division,FUCK CARLISLE
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_11434325
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 19:54 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

wat! ajax van de 3rd division,FUCK CARLISLE


Dank dank...

Of beter gezegd Bury.. Aangezien die een bezettingsgraad hebben van 28%... Zullen wel allemaal successupporters zijn

Je bent ook overstag ?

  zaterdag 28 juni 2003 @ 19:57:13 #91
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_11434344
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 19:55 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Dank dank...

Of beter gezegd Bury.. Aangezien die een bezettingsgraad hebben van 28%... Zullen wel allemaal successupporters zijn

Je bent ook overstag ?


NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_11434355
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 19:57 schreef DutchGooner het volgende:

[..]


Woehoe...

Staan we daar met zijn drieen

  zaterdag 28 juni 2003 @ 19:59:41 #93
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_11434374
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 19:58 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Woehoe...

Staan we daar met zijn drieen


wat denk je nou echt?

CARLISLE TILL I DIE

hier op FOK! dan

NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 29 juni 2003 @ 14:49:50 #94
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_11445453
Marseille heeft de spits van Guingamp,Drogba aangetrokken.
Daardoor lijkt de komst van Mido onzeker te worden
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_11445839
Was hier al gemeld dat Hans van der Haar naar FC Utrecht gaat? Niet? Nou bij deze dan...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zondag 29 juni 2003 @ 16:15:40 #96
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_11446918
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Was hier al gemeld dat Hans van der Haar naar FC Utrecht gaat? Niet? Nou bij deze dan...
Zijn we weer lekker aan het shoppen op kosten van de gemeente?
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_11446947
quote:
Op zondag 29 juni 2003 16:15 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Zijn we weer lekker aan het shoppen op kosten van de gemeente?


Helaas heeft de fc geen suikeroom
  zondag 29 juni 2003 @ 17:01:42 #98
56207 keepertje
BVO EMMEN FOREVER!!!!
pi_11447601
wat hebben die twee toch met elkaar??
Emmen forever!!!!!!!!
pi_11447919
quote:
Op zondag 29 juni 2003 17:01 schreef keepertje het volgende:
wat hebben die twee toch met elkaar??
Welke twee
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_11447927
quote:
Op zondag 29 juni 2003 17:25 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Welke twee


Van de Haar en Utrecht ?
  zondag 29 juni 2003 @ 17:38:17 #101
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_11448095
quote:
Op zondag 29 juni 2003 16:16 schreef Poepoog het volgende:
Helaas heeft de fc geen suikeroom
Oh, nee?
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  zondag 29 juni 2003 @ 17:43:47 #102
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_11448188
en John Karelse is van Newcastle naar AGOVV volgens de NOS.

Een klein verschil maar

NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_11449868
Volgens NOS Studio Sport blijft Jaap Stam toch bij Lazio Roma. De verdediger liet onlangs weten zeker weg te gaan bij de Romeinse club vanwege de financiële problemen. Inmiddels heeft de international echter zijn al zijn achterstallig salaris gekregen en alsnog besloten zijn contract in Rome uit te dienen.

Juventus en AC Milan, die lange tijd naar de Nederlandse international hengelden, zullen nu op zoek moeten naar een andere centrale verdediger.

Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
  zondag 29 juni 2003 @ 20:53:35 #104
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_11451343
quote:
Op zondag 29 juni 2003 17:43 schreef DutchGooner het volgende:
en John Karelse is van Newcastle naar AGOVV volgens de NOS.

Een klein verschil maar


Shit man, hoe lang die al niet de bank cq tribune warm te houden op St. James Park?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  zondag 29 juni 2003 @ 22:02:10 #105
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_11452975
Kalou naar Auxerre, definitief.
The Most Incredible, Baby
pi_11454948
quote:
Op zondag 29 juni 2003 17:43 schreef DutchGooner het volgende:
en John Karelse is van Newcastle naar AGOVV volgens de NOS.

Een klein verschil maar


Hmmmz staat in het bevestigde transfer topic, maar hoe serieus is dit? Ik vind er nergens iets over
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zondag 29 juni 2003 @ 23:37:22 #107
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_11454981
quote:
Op zondag 29 juni 2003 23:36 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Hmmmz staat in het bevestigde transfer topic, maar hoe serieus is dit? Ik vind er nergens iets over


http://www.voetbalonline.nl/
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_11455103
quote:
Op zondag 29 juni 2003 23:37 schreef zjroentje het volgende:

[..]

http://www.voetbalonline.nl/


okay dank

Karelse=zeeuw, dus even gemeld...

'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_11461770
Kokmeijer Heerenveen -> Haarlem
zie www.fchaarlem.nl
  maandag 30 juni 2003 @ 13:43:13 #110
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_11462620
quote:
Op maandag 30 juni 2003 13:00 schreef Wouter het volgende:
Kokmeijer Heerenveen -> Haarlem
zie www.fchaarlem.nl
die site werkt bij mij nooit, heb jij een url voor de 'echte startpage' ?
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_11464090
edit:

Niet in 2 vensters tegelijk werken

Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_11464519
quote:
Op maandag 30 juni 2003 13:00 schreef Wouter het volgende:
Kokmeijer Heerenveen -> Haarlem
zie www.fchaarlem.nl
Wesseling is hard op weg een mengeling te maken van de succeselftallen van ADO'20 en Huizen!
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
  maandag 30 juni 2003 @ 17:21:38 #113
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_11466991
Georgi Hristov naar Zwolle; bron VI

30/6/2003 16:49

Gorgi Hristov heeft een nieuwe club. De Macedonische spits van NEC tekende een tweejarig contract bij FC Zwolle.
Hristov moet in Zwolle de opvolger gaan worden van Richard Roelofsen. De clubtopscorer moest uit hij Oosterenk-stadion vertrekken en speelt komend seizoen in de Gouden Gids Divisie voor Heracles Almelo. Ook Geert den Ouden was kandidaat voor de vacature van spits bij de ploeg van Peter Boeve.

Twee seizoenen geleden maakte Hristov nog indruk bij NEC. In de eerste weken van het seizoen 2000/01 scoorde de Macedonische aanvaller aan de lopende band. Mede hierdoor maakte de ploeg van coach Johan Neeskens destijds een goede start in de Eredivisie. Hij maakte dat seizoen vijftien doelpunten.

Sinds dat debuutseizoen heeft Hristov echter amper gescoord. In het najaar van 2001 liep hij een zware knieblessure op die hem tot het einde van het seizoen langs de kant hield. De afgelopen competitie tobde hij ook nog lange tijd met de naweeën van de knieblessure.

Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_11467070
Ik voorspel een goed eerste seizoen en daarna niks meer, zoals 's mans hele loopbaan tot dusverre.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 30 juni 2003 @ 17:50:07 #115
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_11467458
Is Gorgi niet wat duur voor Zwolle? Qua salaris dan.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_11468878
Ach, deze kan nu ook wel in bevestigde transfers. Woensdag alleen nog even een handtekeningetje zetten en Ronaldinho is een Mancunian.
quote:
Ronaldinho agrees Man Utd move

Brazil star Ronaldinho is happy to join Manchester United.

And the World Cup winner could sign for Sir Alex Ferguson's side by Wednesday, according to his brother and agent Roberto Assis.

United appear to have beaten off competition from Spanish giants Real Madrid and Barecelona in the battle to sign Ronaldinho.

The playmaker is just waiting for Paris Saint Germain's approval to complete his move to Old Trafford.

`By Wednesday we should have a definitive verdict on whether Ronaldinho goes to Manchester or if he stays,' Assis said.

Assis indicated that the World Cup-winning star had no problems with the terms offered by United, providing PSG agree to release their prized asset who is contracted to the Parc des Princes club until 2006.

`The most difficult thing is for the clubs (PSG and United) to reach an agreement,' said Assis, who became his brother's guardian when their father died during Ronaldinho's childhood. `We have no problems.'

Asked about how Ronaldinho viewed a move to Old Trafford, Assis said: `He is calm. Whatever happens he has a good contract with PSG. He is currently in Brazil on holiday but he is eager to see what is going to happen regarding his transfer.

`Negotiations are still ongoing between clubs but things are going well as we had hoped for.'

PSG's new coach Vahid Halilhodzic had indicated, on replacing Luis Fernandez at the end of the season, that he would not allow the Brazilian to depart.

Halilhodzic, together with his friend and incoming president Francis Graille, had said they would do everything in their power to keep the 23-year-old on board despite a chequered career under Fernandez whose relationship with the Brazilian had broken down.

However, French football's financial watchdog the DNCG has told the capital club they will not be allowed to recruit any players until they have balanced their books and now Ronaldinho's sale may be the only way the club can unblock the situation.

Halilhodzic admitted as much last week when he said: `At the start I did not think the situation was that bad.

`That is why I said that Ronnie would stay. But if a club makes a big offer we will not be able to keep Ronaldinho. We cannot blackmail a player to stay if a player does not want to play, you cannot do anything.'

Bron: www.soccernet.com


  maandag 30 juni 2003 @ 19:12:09 #117
4716 thomba
Koekje erbij?
pi_11469212
quote:
Op zondag 29 juni 2003 17:25 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Van de Haar en Utrecht ?


Nou dan kunnen ze dat achterlijke liedje van ze weer gaan zingen - dat stond op losse schroeven sinds het vertrek van Wapenaar en Adelaar. Maar daar past de naam Van der Haar weer prima in...

(nu nog Engelaar, van de Paar of Gentenaar contracteren en die trommelaars mogen weer over Europa zingen...)

pi_11469280
Dick Kooijman naar superboeren

Kooijman tekende eerder dit jaar voor een seizoen bij in Deventer, maar bedong ter compensatie van de verlaagde aanbieding die GA Eagles hem gezien de financiële problemen moest voorleggen, dat hij transfervrij mocht vertrekken indien hij elders een betere aanbieding zou krijgten.

Nadat De Graafschap, afgelopen seizoen gedegradeerd uit de Holland Casino Eredivisie afgelopen weekend Hans van der Haar zag vertrekken naar FC Utrecht presenteerden de Doetinchemmers van het vrijgekomen geld als eerste nieuwe speler de gewezen aanvoerder van GA Eagles, Dick Kooijman. Hij werd voor twee seizoenen vastgelegd bij de Superboeren.

bron: www.ga-eagles.nl

Als egte eagles supporter ben ik niej vrolijk met dit bericht

pi_11471046
quote:
Op maandag 30 juni 2003 13:43 schreef Reddiablo het volgende:

[..]

die site werkt bij mij nooit, heb jij een url voor de 'echte startpage' ?


Porbeer eens http://www.fchaarlem.nl/PolarServer.ASP?Screen=FrameSet
  maandag 30 juni 2003 @ 21:30:35 #120
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_11472823
quote:
Op maandag 30 juni 2003 17:50 schreef zjroentje het volgende:
Is Gorgi niet wat duur voor Zwolle? Qua salaris dan.
Blijkbaar niet
er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
pi_11473110
quote:
Op zondag 29 juni 2003 19:32 schreef superjoden het volgende:
Volgens NOS Studio Sport blijft Jaap Stam toch bij Lazio Roma. De verdediger liet onlangs weten zeker weg te gaan bij de Romeinse club vanwege de financiële problemen. Inmiddels heeft de international echter zijn al zijn achterstallig salaris gekregen en alsnog besloten zijn contract in Rome uit te dienen.

Juventus en AC Milan, die lange tijd naar de Nederlandse international hengelden, zullen nu op zoek moeten naar een andere centrale verdediger.


Zag vanmiddag bij ITV sport nieuws dat Stam misschien naar Arsenal gaat.
Wenger zag hem wel zitten .

http://www.itv.com/news/901266.html

pi_11480098
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:39 schreef Big_Yin het volgende:

[..]

Zag vanmiddag bij ITV sport nieuws dat Stam misschien naar Arsenal gaat.
Wenger zag hem wel zitten .

http://www.itv.com/news/901266.html


Arsenal wil Stam. Stam naar het schijnt echter niet naar Engeland
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
  dinsdag 1 juli 2003 @ 08:15:15 #123
11825 gebruikersnaam
modder fokker
pi_11480118
mike snoei CWi -----> Sparta-rotterdam (trainer)
nico jalink dordrecht ----> Sparta-rotterdam (assistent)
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_11480411
http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/3026196.stm

Beckham is nog steeds geen Real Madrid speler

pi_11481084
Rustu Recber naar Barcelona volgens voetbalonline. SInds jaren dat Barcelona weer eens een fatsoenlijke aankoop doet.
  dinsdag 1 juli 2003 @ 17:39:57 #126
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_11491167
NEWCASTLE (ANP) - Middenvelder Lee Bowyer heeft met Newcastle United overeenstemming bereikt over een vierjarig contract. De 26-jarige speler mocht transfervrij bij West Ham United vertrekken. Deze club degradeerde afgelopen seizoen naar de Engelse eerste divisie.

Bowyer gaat bij zijn nieuwe club 43.000 euro per week verdienen. Hij is voorlopig niet beschikbaar voor Europese bekerwedstrijden. De middenvelder moet nog een schorsing van zes wedstrijden uitzitten. Bowyer kwam eerder uit voor Leeds United. Daar kwam hij negatief in het nieuws door een aantal zware overtredingen.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_11491255
Die deal was eind mei toch al rond??
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 1 juli 2003 @ 17:46:25 #128
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_11491277
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 17:44 schreef methodmich het volgende:
Die deal was eind mei toch al rond??
Golfer loopt een maandje achter
NAAR HET ANDERE FORUM!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 1 juli 2003 @ 17:54:09 #129
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_11491429
De deal is nu pas echt rond nu hij ook medisch goedgekeurd is

http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/teams/n/newcastle_united/3031656.stm

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_11493493
quote:
DAVID BELLION SIGNS FOR MANCHESTER UNITED

Manchester United are delighted to announce that David Bellion has signed a four-year deal with the club, commencing immediately.

David Bellion said: "I am really excited to be joining Manchester United. When you are young they are one of the clubs you dream of playing for. I am ready to work hard and give 100 per cent to United, and I'm already focused on the new season ahead."

Sir Alex Ferguson, said: "It has been a long process to complete this deal. We did not know whether David would go abroad or come to us, and we are delighted he has chosen Manchester United. He is a young player with great potential who will fit into the club's future plans very well."

David Bellion Factfile

Position: Striker/winger
Born, Paris, 27 November 1982
Height: 1.80m
Weight: 75 kilos

Bellion was signed by Sunderland from Cannes in the summer of 2001. He had been at the French club since the age of nine.
He made his Sunderland senior debut at Fulham in August 2001, coming on as a substitute. The Frenchman's first senior goal came against Aston Villa in September 2002, a strike that turned out to be the match-winner.
He started five times in the Premiership for Sunderland last season, and also made 15 substitute appearances in the league.

Communications Department, 1 July 2003.

Bron: www.manutd.com


pi_11494983
Adil Ramzi zo goed als zeker naar Fc Twente. word voor 1 jaar gehuurd.

bron: TT RTV Oost

trance is the best music
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 1 juli 2003 @ 20:53:31 #132
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_11495145
[/quote]
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 20:45 schreef rainbowsokkie het volgende:
Adil Ramzi zo goed als zeker naar Fc Twente. word voor 1 jaar gehuurd.

bron: TT RTV Oost


amnesiac, is that you?

(of ben je z'n broer: zeg dan effe dat amnesiac terug moet komen of vraag waarom-ie genokt is)

Doe het antwoord maar in
Hools #38: 100.000 posts and counting

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  woensdag 2 juli 2003 @ 00:46:50 #133
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_11500984
Mike Snoei is de nieuwe trainer van Sparta. Snoei, die zeven jaar als speler actief was bij de Rotterdammers, werd in maart ontslagen als oefenmeester van Vitesse. Hij is de opvolger van Chris Dekker, die de Spartanen afgelopen seizoen door de tweede seizoenshelft loodste. De Rotterdammers stelden verder Nico Jalink aan als assistent van Snoei. Ook Jalink was als speler actief bij Sparta. Hij was vorig seizoen assistent-trainer bij FC Dordrecht. Beiden tekenen een contract voor twee seizoenen.

NOS

Het komt goed.... En anders maar niet.
  woensdag 2 juli 2003 @ 01:02:05 #134
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_11501262
Ronaldinho TOCH niet naar Real ondanks de geruchten

En nu maar hopen dat rustü naar Barça komt, we wachten met smart op een goede keepr (ik in ieder geval )

Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  woensdag 2 juli 2003 @ 01:03:10 #135
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_11501274
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 01:02 schreef ASSpirine het volgende:
Ronaldinho TOCH niet naar Real ondanks de geruchten

En nu maar hopen dat rustü naar Barça komt, we wachten met smart op een goede keepr (ik in ieder geval )


Tis dus waar...

Belgen lopen echt achter

Rustu is al de nieuwe keeper van Barça

L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
  woensdag 2 juli 2003 @ 01:09:41 #136
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_11501370
lol

wist ik niets van, normaal gezien zou ik een shcreeuwtopic van Catalan dan verwachten

Maar ik weet goed genoeg dat jij een voorstander bent/was om Bonano te houden
Het recht zegevierd !!!

Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  woensdag 2 juli 2003 @ 01:11:11 #137
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_11501389
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 01:09 schreef ASSpirine het volgende:
lol

wist ik niets van, normaal gezien zou ik een shcreeuwtopic van Catalan dan verwachten

Maar ik weet goed genoeg dat jij een voorstander bent/was om Bonano te houden
Het recht zegevierd !!!


Ben wel blij met rustu
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
  woensdag 2 juli 2003 @ 01:17:18 #138
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_11501473
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 01:11 schreef El_Catalan het volgende:

[..]

Ben wel blij met rustu


je moet wel

ben alleen niet zo blij met het feit dat Kluivert weg zal gaan (of is er al iets nieuws ? )
Cocu blijft

Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_11505018
Wapenaar nieuwe reservedoelman van Portsmouth.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_11505796
Mwah, dit kan ook wel in bevestige transfers. Chelsea FC is overgenomen door een of andere vage Rus.
quote:
Russische miljardair neemt Chelsea over

2/7/2003 9:11

Ken Bates is niet langer eigenaar van Chelsea. De schatrijke voorzitter van de Londense club verkocht dinsdag de meerderheid van de aandelen aan de Russische miljardair Roman Abramovitsj. Die betaalde het lieve sommetje van bijna zestig miljoen pond (zo'n 86 miljoen euro) voor zijn nieuw speeltje. Hij zal zich bovendien ontfermen over de schuld van de club, die intussen opliep tot boven de 100 miljoen euro.

Ken Bates - die de club in 1982 kocht voor het symbolische bedrag van één pond - liet weten dat de deal de club naar een hoger niveau zal tillen. 'We zijn bijzonder blij om deze overeenkomst te kunnen sluiten over wat nu al één van de grootste clubs van Europa is', bevestigde Abramovitsj tegenover de BBC. 'Wij hebben de bronnen en de ambitie om deze geweldige club nog meer potentieel te geven.'

Roman Abramovitsj is één van de belangrijkste aandeelhouders van Sibneft, één van de grootste Russische oliemaatschappijen, en, volgens een communiqué - 'een fervent sportfan en volger van het internationale voetbal.' De miljardair heeft volgens de BBC ook aanzienlijke belangen in de Russische aluminiumindustrie, de vliegtuigmaatschappij Aeroflot en een Russisch televisiestation. Hij is in zijn vaderland bovendien eigenaar van een ijshockeyteam.

Bron: www.vi.nl


  woensdag 2 juli 2003 @ 11:40:47 #141
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_11505888
quote:
Nou dan kunnen ze dat achterlijke liedje van ze weer gaan zingen - dat stond op losse schroeven sinds het vertrek van Wapenaar en Adelaar
Foeke Foeke Booy, en de hele teringzooi.....

Zie ik hier nergens Wapenaar naar Portsmouth voor 3 jaar staan ??

Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 2 juli 2003 @ 11:46:46 #142
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_11506033
Harald Wapenaar ziet af van een arbitragezaak tegen Ajax. De doelman heeft in Portsmouth een nieuwe club gevonden. Eerder bereikte hij naar eigen zeggen een mondelinge overeenkomst met Ajax, maar zag die transfer afketsen. De Amsterdammers kozen uiteindelijk voor Sander Boschker als nieuwe keeper. "Nu ik een nieuwe club heb, zien we geen noodzaak meer om tegen Ajax te arbitreren", zei hij woensdag.

Wapenaar verwacht aanstaand weekeinde zijn contract bij Portsmouth te tekenen. Hij zet zijn handtekening bij de Engelse promovendus onder een driejarige overeenkomst. "Een mooie uitdaging. Ik ben er erg blij mee", zei de doelman, die transfervrij bij FC Utrecht mag vertrekken. "Ik word dit weekeinde nog gekeurd en moet mijn handtekening dus nog zetten. Maar in principe zijn we helemaal rond."

Stevanovic

Portsmouth trok eerder al Dejan Stevanovic van Vitesse en Teddy Sheringham van Tottenham Hotspur al aan. Ook verdediger Arjan de Zeeuw speelt bij de Engelse club.

nu.nl

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_11506302
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 11:40 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Foeke Foeke Booy, en de hele teringzooi.....

Zie ik hier nergens Wapenaar naar Portsmouth voor 3 jaar staan ??


2 posts hoger: Wapenaar nieuwe reservedoelman van Portsmouth.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 2 juli 2003 @ 12:06:16 #144
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_11506471
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 11:46 schreef Harry het volgende:

Wapenaar verwacht aanstaand weekeinde zijn contract bij Portsmouth te tekenen. Hij zet zijn handtekening bij de Engelse promovendus onder een driejarige overeenkomst. "Een mooie uitdaging. Ik ben er erg blij mee", zei de doelman, die transfervrij bij FC Utrecht mag vertrekken. "Ik word dit weekeinde nog gekeurd en moet mijn handtekening dus nog zetten. Maar in principe zijn we helemaal rond."


ik zou maar niet te vroeg juichen als ik hem was, wie weet komen ze voor het weekend een andere keeper tegen!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 2 juli 2003 @ 12:19:12 #145
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_11506808
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 11:05 schreef methodmich het volgende:
Wapenaar nieuwe reservedoelman van Portsmouth.
Een dertigplusser dus die past daar wel...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  woensdag 2 juli 2003 @ 12:20:43 #146
4716 thomba
Koekje erbij?
pi_11506846
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 12:06 schreef planethugo het volgende:

[..]

ik zou maar niet te vroeg juichen als ik hem was, wie weet komen ze voor het weekend een andere keeper tegen!


En dat heeft ie verdiend.....
  woensdag 2 juli 2003 @ 12:46:09 #147
11825 gebruikersnaam
modder fokker
pi_11507451
Perbericht: Yevgeni Levchenko naar Sparta Rotterdam

Rotterdam, 02 juli 2003 Yevgeni Levchenko heeft overeenstemming bereikt met Sparta Rotterdam over een contract voor één seizoen.


De 25-jarige Levchenko is afkomstig van Vitesse, waar hij in 3 seizoenen 23 wedstrijden speelde voor de Arnhemmers. In Nederland speelde Levchenko reeds voor Vitesse in het seizoen 1996 1997, om in dezelfde jaargang de overstap te maken naar Helmond Sport. Van 1998 tot 2000 speelde de middenvelder voor Cambuur Leeuwarden.

In zijn geboorteland kwam Levchenko uit voor Shachtor Donetsk en CSKA Moskou.De technisch begaafde linkspoot maakte afgelopen seizoen indruk in de Europacup-wedstrijden van Vitesse, onder meer tegen Werder Bremen. De Oekraïner maakte onlangs zijn debuut in het nationale elftal.

bron: www.sparta-rotterdam.nl

Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  woensdag 2 juli 2003 @ 16:14:46 #148
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_11513176
de Luca van Chelsea naar Alaves volgens RTL Text
NAAR HET ANDERE FORUM!
  woensdag 2 juli 2003 @ 17:46:11 #149
4716 thomba
Koekje erbij?
pi_11515580
Mido eindelijk opgetieft....

van VI:

Ajax en Olympique akkoord over Hossam

2/7/2003 14:30

Ahmed Hossam en Ajax lijken van elkaar verlost. De Amsterdamse club bereikte woensdag overeenstemming met Olympique Marseille. De speler zelf is nog met de Zuid-Franse ploeg in gesprek.
Hossam stond nog tot de zomer van 2006 onder contract bij Ajax, maar in de selectie van coach Ronald Koeman was hij niet meer welkom. De trainer en de aanvaller lagen in het afgelopen seizoen geregeld met elkaar overhoop. Reden voor Ajax om de twintigjarige spits te verkopen.

Olympique en Ajax waren al enkele dagen met elkaar in gesprek en bereikten woensdag officieel overeenstemming. Over de hoogte van de transfersom die de Franse nummer drie voor Mido betaalt, doet de Amsterdamse club zoals gebruikelijk geen mededelingen. Volgens geruchten zou het om een bedrag van circa tien tot twaalf miljoen euro gaan.

In de nieuwe Voetbal International vertelde Hossam al over de belangstelling van Olympique. 'Ik heb gesproken met de trainer (Albert Perrin, red.) en dat was een positief gesprek. Het klinkt allemaal goed, maar eigenlijk zou ik er nog een tijdje over moeten nadenken.'

Hossam kwam in de zomer van 2001 naar Ajax. Destijds had hij in België al een reputatie opgebouwd als lastpost. Begin 2001 debuteerde hij bij AA Gent en hij maakte daar zoveel indruk dat Anderlecht hem al snel wilde inlijven. Mido stemde in met een overgang, maar veranderde van mening toen Ajax zich meldde. Tot woede van Anderlecht.

Bij Ajax had hij een moeilijk eerste half jaar. Dat kwam mede omdat de Amsterdamse ploeg in hem een linksbuiten zag. Pas nadat de speler met coach Koeman had gesproken over zijn rol in de voorhoede, mocht hij zich als spits bewijzen. Met resultaat, aangezien Hossam enkele zeer belangrijke doelpunten maakte op weg naar de titel in 2002.

In het afgelopen seizoen liep de relatie tussen Koeman en Hossam echter stuk. Uiteindelijk besloot Ajax de 26-voudig Egyptisch international in maart te verhuren aan Celta de Vigo, waar hij redelijk presteerde. Hij scoorde vier keer en had zo een bijdrage in het bereiken van een plaats in de voorronde van de Champions League met Celta. De Spaanse club bleek echter niet over de financiële middelen te beschikken om Hossam over te nemen van Ajax.

Marseille eindigde afgelopen seizoen als nummer drie in de zeer spannende Franse competitie. Die derde plek leverde de club wel een plek op in de voorronde van de Champions League.

  woensdag 2 juli 2003 @ 18:02:24 #150
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_11515976
Zola naar Cagliari.

Lekker naar de Serie B.

While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_11519701
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 18:02 schreef zjroentje het volgende:
Zola naar Cagliari.

Lekker naar de Serie B.


Toch zonde, die gozer was toch de enige smaakmaker bij Chelsea, en ook een van de smaakmakers van de Premier League. Snap het ook niet echt, halen ze de Champions League gaat hij weg. Hij is wel oud, maar kan nog prima mee en het spelen van Champions League voetbal lijkt me toch een van de leukere ervaringen voor een voetballer.
pi_11525278
Hans van der Haar Zeker van Graafschap naar Utrecht

Wapenaar Utrecht--> Portsmouth

Greetz

  woensdag 2 juli 2003 @ 23:54:08 #153
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_11525298
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 23:53 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Hans van der Haar Zeker van Graafschap naar Utrecht

Wapenaar Utrecht--> Portsmouth

Greetz


ow,dat is idd wel nieuws
NAAR HET ANDERE FORUM!
  donderdag 3 juli 2003 @ 12:26:03 #154
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_11532476
RKC trekt De Vogt aan

RKC Waalwijk heeft de vacature van tweede doelman ingevuld met Wilco de Vogt. De 27-jarige keeper verruilt RBC Roosendaal voor een verblijf in Waalwijk. De Brabanders hadden na het vertrek van doelman Rob van Dijk naar PSV en de promotie van reserve-goalie Khalid Sinouh tot beoogde eerste keeper een stand-in nodig.

De Vogt begon zijn loopbaan bij NAC Breda en kwam later uit voor Sheffield United. In januari van dit jaar tekende hij voor RBC.

voetbal.nl

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_11534330
quote:
Djemba-Djemba agrees Man Utd deal

Eric Djemba-Djemba will be confirmed as Manchester United's latest signing this afternoon but the Old Trafford outfit are still struggling to push through their major deal for Ronaldinho.

Djemba-Djemba is in Manchester completing the medical which provides the last obstacle to his £3million move from French club Nantes.

The 23-year-old has already agreed personal terms and an announcement is expected this afternoon, although he will not be formally unveiled as he is due to return to Cameroon to attend the funeral of international team-mate Marc-Vivien Foe.

A statement from his French club said: 'Eric Djemba Djemba will play for Manchester United next season.'

'The English champions, Nantes and the player have agreed on a five years transfer for an amount of 5 million euros.'

The Cameroonian youngster is delighted to be linking up with the Premiership champions and but knows that some serious hard work lies ahead.

'Mr Ferguson believes in my potential. I appreciated his talk. He believes I can play in different positions,' Djemba-Djemba told L'Equipe.

'I have a good fighting spirit. He also told me he trusts me and I will have a lot of fun.'

However, hopes of making Ronaldinho Sir Alex Ferguson's third summer signing after the capture of David Bellion on Tuesday are hanging in the balance after Paris St Germain turned down United's initial bid - believed to be in the region of £11million.

United chief executive Peter Kenyon met his PSG counterpart Francis Graille yesterday but has now returned to Manchester to consider his next move as efforts to land the 23-year-old World Cup winner continue to frustrate.

Old Trafford officials are annoyed with PSG for attempting to conduct business in the public arena but with Graille claiming Real Madrid are willing to pay £25million for their star man, with an £8million down payment promised immediately, Kenyon has seen the price pushed increasingly skywards.

If he cannot push through the deal, it would leave Ferguson open to accusations of weakening his championship-winning squad.

The United boss knows the arrivals of Bellion and Djemba-Djemba, for all their potential, could not fill the void left by the departure of England skipper David Beckham.

Efforts to sign Harry Kewell appear doomed, which would leave Ferguson looking at a possible big-money move for Blackburn's Damien Duff.

Bron: www.soccernet.com


  donderdag 3 juli 2003 @ 14:33:36 #156
44116 Vikingo
Sterker door strijd
pi_11535482
Thomas Rasza naar Partizan, de club waar Lothar Matheus trainer is.
Bron: NOS teletekst
............................................................Hasta La Victoria Para Siempre............................................................
pi_11537653
Ruilen in Italië:

Liverani en Cástroman van Lazio naar Udinese, omgekeerde weg voor Pizarro, Alberto en Jörgensen.

Lamouchi van Parma naar Inter, Morfeo de andere kant op.

Appiah van Parma naar Juve, Moretti en Blasi naar Parma.

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_11538523
Mitchell Piqué tekent een 1-jarig contract bij Top Oss.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_11540247
Nascimento van RBC naar Sparta.

Bron: NOS Teletekst.

While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 3 juli 2003 @ 21:26:50 #160
55091 JorgL
Royale With Cheese
pi_11544240
Arvid Smit & Cris de Witte naar FC Groningen (Allach naar twente)

bron: www.fcgroningen.nl

Wel 2 redelijke aankopen

C'mon, C'mon, C'mon, C'mon,
Hook Me Up,
Bartender Please,
Won't You?
  donderdag 3 juli 2003 @ 21:36:51 #161
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_11544500
quote:
Op donderdag 3 juli 2003 21:26 schreef JorgL het volgende:
Arvid Smit & Cris de Witte naar FC Groningen (Allach naar twente)

bron: www.fcgroningen.nl

Wel 2 redelijke aankopen


smit is gehuurd van PSV
NAAR HET ANDERE FORUM!
  donderdag 3 juli 2003 @ 21:54:42 #162
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_11544946
quote:
Op donderdag 3 juli 2003 21:26 schreef JorgL het volgende:
Arvid Smit & Cris de Witte naar FC Groningen (Allach naar twente)

bron: www.fcgroningen.nl

Wel 2 redelijke aankopen


Chris de Witte voor 2 jaar naar FC Groningen
Chris de Witte speelt de komende twee seizoenen voor FC Groningen. De 25-jarige aanvaller tekende donderdagavond een contract tot juli 2005. De Witte speelde ruim vijf seizoenen voor FC Twente en was daarvoor actie bij Anderlecht.

Groningen gaat dit seizoen, eindelijk, leuke dingen doen. Middenmotor!

Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  Trouwste user 2022 donderdag 3 juli 2003 @ 21:57:15 #163
7889 tong80
Spleenheup
pi_11545006
quote:
Op donderdag 3 juli 2003 21:54 schreef Reddiablo het volgende:

Groningen gaat dit seizoen, eindelijk, leuke dingen doen. Middenmotor!


Door Chris de Witte ? Hoop het voor je.

Ik heb m'n twijfels.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 3 juli 2003 @ 22:02:07 #164
2753 olavski
Fetchez la vache
pi_11545117
Middenmotor ... hij moet nog ff vallen hier
You must be out of your brilliant mind.
  donderdag 3 juli 2003 @ 22:02:42 #165
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_11545135
quote:
Op donderdag 3 juli 2003 21:57 schreef tong80 het volgende:

[..]

Door Chris de Witte ? Hoop het voor je.

Ik heb m'n twijfels.



en de rest hoor

maar hopen hoef je hiet niet voor me, zoveel boeit Grunning me nou ook weer niet.

Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  Trouwste user 2022 donderdag 3 juli 2003 @ 22:05:52 #166
7889 tong80
Spleenheup
pi_11545202
quote:
Op donderdag 3 juli 2003 22:02 schreef Reddiablo het volgende:

[..]

en de rest hoor

maar hopen hoef je hiet niet voor me, zoveel boeit Grunning me nou ook weer niet.


Mij nog minder.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 3 juli 2003 @ 23:57:14 #167
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_11548499
Bas Sibum van Emmen komt komend seizoen uit voor FC Twente. De 20-jarige middenvelder sloot een 3-jarig contract af met de Enschedese club.

Oost

Het komt goed.... En anders maar niet.
  vrijdag 4 juli 2003 @ 00:05:53 #168
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_11548723
Valencia bod op Kluivert gedaan
Newcastle zou blijkbaar geïnteresseerd zijn in Kluivert
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  vrijdag 4 juli 2003 @ 00:07:16 #169
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_11548749
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 00:05 schreef ASSpirine het volgende:
Valencia bod op Kluivert gedaan
Newcastle zou blijkbaar geïnteresseerd zijn in Kluivert
Verkeerde topic
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
  vrijdag 4 juli 2003 @ 00:10:55 #170
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_11548843
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 00:07 schreef El_Catalan het volgende:

[..]

Verkeerde topic


owjah, dit is BEVESTIGDE transfers

foutje

Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  vrijdag 4 juli 2003 @ 06:20:23 #171
54880 Cruoninga
Est. MXL AD
pi_11552158
quote:
Op donderdag 3 juli 2003 22:05 schreef tong80 het volgende:

[..]

Mij nog minder.



Mij heel erg veel....

Bij Twente schijnen ze niet zo'n hoge pet op te hebben van De Witte. Misschien dat een Tukker hier dat kan bevestigen? Hij was hier nooit zo populair maar dat vergeten we voor het gemak dan maar ff . Wel opvallend dat jullie nogal positief zijn gestemd over FCG terwijl de eigen aanhang veel minder hoge verwachtingen heeft (en das meestal anders).

Twente, veel plezier met het gejank van Allach. Als iemand zijn krediet nu wel verspeeld heeft....... Hij had altijd heimwee naar het westen, wanneer Enschede naar Randstad is verplaatst heb ik ook ff gemist.

Zoiets zal het wel gaan worden dit jaar:

Beukenkamp

Elshot
Vrede
Kruiswijk
Florén

Smit
Krstev
Van Gessel

De Witte
Salmon
Pinas

pi_11552712
Idd, Twente veel plezier met Allach, ik vind het maar een vuile jankbek.

Ik hoop trouwens toch niet dat we met deze opstelling gaan spelen. Da's te aanvallend, zo worden we overlopen door elke ploeg.

Ik denk dat ik maar ff een topic open waar heel Fok! over de beste opstelling van de FC kan lullen.

  vrijdag 4 juli 2003 @ 10:33:27 #173
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_11554417
FC Zwolle heeft vandaag overeenstemming bereikt met Ivar van Dinteren. Beide partijen zijn een vier jarig contract overeengekomen.

De 24 jarige Van Dinteren komt transfervrij over van RKC Waalwijk. De aanvallende middenvelder, die zowel links, rechts en centraal zeer goed uit de voeten kan, begon zijn loopbaan als profvoetballer bij FC Groningen. Na drie jaar maakte hij de overstap naar RKC Waalwijk. Na twee seizoen volgde één jaar Helmond Sport. De Bussumer speelde tot nu 129 wedstrijden in het betaalde voetbal. Hierin kwam hij 22 keer tot scoren. Met Helmond Sport streed hij een felle strijd tegen zijn nieuwe club FC Zwolle om het eredivisieschap in de nacompetitie. Ondanks het verlies van Helmond Sport zal Van Dinteren komend seizoen toch in de Holland Casino Eredivisie uitkomen. Op de site van Ivar werd onlangs aangegeven dat er gesprekken gaande waren met FC Zwolle, maar ook met De Graafschap.

fczwolle.org

Het komt goed.... En anders maar niet.
  vrijdag 4 juli 2003 @ 10:40:30 #174
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_11554581
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 10:33 schreef Harry het volgende:
FC Zwolle heeft vandaag overeenstemming bereikt met Ivar van Dinteren. Beide partijen zijn een vier jarig contract overeengekomen.

De 24 jarige Van Dinteren komt transfervrij over van RKC Waalwijk. De aanvallende middenvelder, die zowel links, rechts en centraal zeer goed uit de voeten kan, begon zijn loopbaan als profvoetballer bij FC Groningen. Na drie jaar maakte hij de overstap naar RKC Waalwijk. Na twee seizoen volgde één jaar Helmond Sport. De Bussumer speelde tot nu 129 wedstrijden in het betaalde voetbal. Hierin kwam hij 22 keer tot scoren. Met Helmond Sport streed hij een felle strijd tegen zijn nieuwe club FC Zwolle om het eredivisieschap in de nacompetitie. Ondanks het verlies van Helmond Sport zal Van Dinteren komend seizoen toch in de Holland Casino Eredivisie uitkomen. Op de site van Ivar werd onlangs aangegeven dat er gesprekken gaande waren met FC Zwolle, maar ook met De Graafschap.

fczwolle.org


Ben blij dattie opgerot is, t was een fantastische voetballer maar zon felle strijd was het niet. Hij heeft het zéér maar dan ook zéér laf afgehandeld met HS. het was helemaal niet een felle strijd om Ivar bij HS, hij nam gewoon nooit de telefoon op als HS belde en zijn zaakwaarnemen mocht ook niet met HS praten
OJAAJOH?
  vrijdag 4 juli 2003 @ 10:43:48 #175
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_11554642
Principeakkoord Ajax en Genk over Sonck

De transfer van Wesley Sonck vordert gestaag. Ajax en RC Genk hebben een principeakkoord over de transfer van de Belgische international, zo melden De Telegraaf en Het Laatste Nieuws. De Amsterdamse club moet nu nog tot een vergelijk zien te komen met Sonck zelf. Aaron Mokoena (foto), die deel zou uitmaken van de transfer, zette inmiddels al zijn handtekening bij Genk.
Ajax en RC Genk zouden een deal hebben uitgewerkt waarin de Amsterdamse club niet alleen een geldbedrag neerlegt voor Sonck, maar ook Mokoena en Paul Kpaka naar de ploeg van coach Sef Vergoossen transfereert. Beide Afrikanen speelden de laatste seizoenen bij GB Antwerpen, de club waar Ajax tot voor kort een samenwerkingsverband mee had.

Mokoena vertrekt in ieder geval naar het Fenix Stadion. De Zuid-Afrikaan tekende voor drie seizoenen bij de kampioen van 2002. De 22 jarige centrale verdediger speelde de laatste drie seizoenen op huurbasis voor GBA, waar hij het afgelopen seizoen zelfs aanvoerder was. Voor zijn Belgische avontuur doorliep hij twee jaar de jeugdopleiding van Ajax.

vi.nl

Het komt goed.... En anders maar niet.
  vrijdag 4 juli 2003 @ 10:44:20 #176
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_11554651
Noorse versterking voor SC Heerenveen

SC Heerenveen heeft opnieuw versterking gevonden in Scandinanvië. Ditmaal vond de ploeg van coach Foppe de Haan een Noorse middenvelder, Daniel Berg Hestad.
Berg Hestad tekende een contract voor tweeëneenhalf seizoen, maar zijn komst laat nog op zich wachten. Officieel gaat de verbintenis pas in per 1 januari 2004. De 27-jarige speler maakt eerst het lopende seizoen af met zijn huidige club Molde FK. Na afloop van de Noorse competitie vertrekt hij transfervrij naar Heerenveen.

Momenteel is hij bezig aan zijn tiende seizoen in dienst van Molde. Dit seizoen kwam de centrale middenvelder negen duels in actie, waarin hij drie keer scoorde. Berg Hestad speelt al sinds 1993 voor Molde, waarvoor hij ruim 250 competitiewedstrijden speelde.

Berg Hestad kwam vijf keer uit voor de nationale ploeg van Noorwegen.

vi.nl

Het komt goed.... En anders maar niet.
  vrijdag 4 juli 2003 @ 11:23:27 #177
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_11555572
Zeljko Petrovic heeft zijn aflopende contract bij RKC met 1 jaar verlengd.

De afgelopen tijd was er grote twijfel ofdat de Joegoslaaf wel kon blijven bij RKC, omdat de Waalwijkers niet de financiële middelen handen om hem een nieuw contract aan te bieden. Petrovic is volgend seizoen niet alleen als speler aan de club verbonden, maar zal ook de taak van trainer op zich nemen. Hij wordt assistent van Adri Bogers bij het 2e elftal en zal spelers individueel begeleiden.


Patrick Mtiliga die door Feyenoord in een ruil met Peter van den Berg zou zijn aangeboden bij RKC, staat ook in de belangstelling van FC Twente. Volgens diverse media hoopt Feyenoord volgende week een nieuwe verdediger te presenteren, de kans wordt steeds groter dat aanvoeder Peter van den Berg gaat worden.


RKC Supporters Site

Het komt goed.... En anders maar niet.
  vrijdag 4 juli 2003 @ 12:00:52 #178
44116 Vikingo
Sterker door strijd
pi_11556549
Serviër Danko Lazovic tekent voor vijf jaar
Feyenoord kaapt topspits weg
[ Algemeen Dagblad | Door Rob Hartog ]

Feyenoord heeft met Partizan Belgrado een akkoord over de transfer van de spits Danko Lazovic (20). Hij geldt als één van de grootste talenten van Servië en Montenegro.

Feyenoord kaapt de jonge international weg voor de neus van tal van geïnteresseerde Europese topclubs. De Rotterdammers zien Lazovic als een belangrijke investering voor de toekomst, net zoals PSV ooit de jonge Kezman van Partizan naar Nederland haalde.

Danko Lazovic arriveert komend weekeinde in de Kuip. Feyenoord biedt hem een contract aan voor vijf jaar. De ondertekening daarvan is afhankelijk van de medische keuring. Ook persoonlijk is de Joegoslaaf nog niet helemaal rond met zijn nieuwe werkgever, maar volgens beide partijen betreft het slechts een aantal details. Na Dirk Kuijt (FC Utrecht) is Lazovic de tweede grote aankoop van Feyenoord.

............................................................Hasta La Victoria Para Siempre............................................................
pi_11556836
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 10:43 schreef Harry het volgende:
Principeakkoord Ajax en Genk over Sonck

De transfer van Wesley Sonck vordert gestaag. Ajax en RC Genk hebben een principeakkoord over de transfer van de Belgische international, zo melden De Telegraaf en Het Laatste Nieuws. De Amsterdamse club moet nu nog tot een vergelijk zien te komen met Sonck zelf. Aaron Mokoena (foto), die deel zou uitmaken van de transfer, zette inmiddels al zijn handtekening bij Genk.
Ajax en RC Genk zouden een deal hebben uitgewerkt waarin de Amsterdamse club niet alleen een geldbedrag neerlegt voor Sonck, maar ook Mokoena en Paul Kpaka naar de ploeg van coach Sef Vergoossen transfereert. Beide Afrikanen speelden de laatste seizoenen bij GB Antwerpen, de club waar Ajax tot voor kort een samenwerkingsverband mee had.

Mokoena vertrekt in ieder geval naar het Fenix Stadion. De Zuid-Afrikaan tekende voor drie seizoenen bij de kampioen van 2002. De 22 jarige centrale verdediger speelde de laatste drie seizoenen op huurbasis voor GBA, waar hij het afgelopen seizoen zelfs aanvoerder was. Voor zijn Belgische avontuur doorliep hij twee jaar de jeugdopleiding van Ajax.

vi.nl


Ik begrijp alleen niet er goed waarom Mokoena en Paul Kpaka juist in die deal betrokken worden aangezien zij vorig jaar de 2 besten spelers van GBA waren. (misschien waren ze wel wat voor Ajax.)
Tevens is het natuurlijk zo als je Sonck gaat halen dat je Ibrahimovic waarschijnlijk moet gaan passeren.
  vrijdag 4 juli 2003 @ 12:18:06 #180
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_11557026
Sonck achter Ibrahimovc.

Kpaka is een paar jaar geleden getest maar niet goed genoeg bevonden door AJax.

Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_11557161
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 12:18 schreef Reddiablo het volgende:
Sonck achter Ibrahimovc.

Kpaka is een paar jaar geleden getest maar niet goed genoeg bevonden door AJax.


En wat doen we dan met Litmanen. (of gaan we weer lekker terug naar 4-4-2)
  vrijdag 4 juli 2003 @ 12:27:52 #182
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_11557316
nee ik bedoel Ibrahimovic 1e spits, Sonck reserve.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  vrijdag 4 juli 2003 @ 12:28:36 #183
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_11557340
maar STEL dat Sonck echter toch zijn miskende reputatie waar kan maken, dan zou 442 ook leuk zijn.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_11558603
Eto'o heeft getekend bij Valencia voor vijf jaar. Kwam van Real Mallorca. Transfersom onbekend. (planetfootball)
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_11562394
quote:
Bas Sibum van Emmen komt komend seizoen uit voor FC Twente. De 20-jarige middenvelder sloot een 3-jarig contract af met de Enschedese club.
Kan iemand mij misschien wat meer vertellen over deze Bas Sibum? Emmen-supporters, hellup!! Wie is deze gast?
pi_11564371
Ruud Kras verhuurd aan FC Volendam

Chun-Soo Lee naar Sociedad

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 4 juli 2003 @ 16:46:03 #187
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_11564596
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 16:36 schreef methodmich het volgende:
Ruud Kras verhuurd aan FC Volendam

Chun-Soo Lee naar Sociedad


Lee was het enige bijna zekerheidje voor de nieuwe selectie van PSV. Ik denk dat de lanskampioen een stuk zwakker zal beginnen aan het nieuwe seizoen, aangezien alleen Van Dijk, De Jong en Colin nieuw zijn en Heintze, Dirckx, Gakhokidze en Bruggink vertrekken.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_11564641
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 16:46 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Lee was het enige bijna zekerheidje voor de nieuwe selectie van PSV. Ik denk dat de lanskampioen een stuk zwakker zal beginnen aan het nieuwe seizoen, aangezien alleen Van Dijk, De Jong en Colin nieuw zijn en Heintze, Dirckx, Gakhokidze en Bruggink vertrekken.


Park kan je ook min of meer als nieuw beschouwen. Dirckx en Gakhokidze zal je niet missen, denk ik. Ik denk dat PSV niet zwakker en niet sterker is geworden.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_11564677
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 15:22 schreef tukkeronline het volgende:

[..]

Kan iemand mij misschien wat meer vertellen over deze Bas Sibum? Emmen-supporters, hellup!! Wie is deze gast?


Basje is een 20-jarige jongen uit Nieuw-Amsterdam, die via het roemruchte SV Twedo in de Emmense jeugdopleiding kwam. Afgelopen seizoen brak hij daar op het middenveld door. Nuttige middenvelder, zal er niet direct staan.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_11564782
Als ik de Belgische teletekst mag geloven wordt de Sonck deal maandag afgerond.
quote:
"SONCK TEKENT VOOR VIER JAAR BIJ AJAX"
­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­
Niemand wil het voorlopig bevestigen,
maar het is nu zeker dat Wesley Sonck
naar Ajax gaat. Dat zeggen onze
collega's van VRT-Televisie.

Maandag zou Sonck in Amsterdam voorge-
steld worden en er een contract van
vier jaar ondertekenen.

(later meer)
  vrijdag 4 juli 2003 @ 17:06:37 #191
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_11565045
Ajax en Volendam zijn het eens over de verhuur van Ruud Kras. De 21-jarige verdediger speelt het komende seizoen op huurbasis voor de promovendus.
Vorig seizoen verhuurde Ajax de geboren Volendammer aan FC Zwolle. Daar groeide hij uit tot een volwaardige kracht in de basis. Coach Peter Boeve had Kras graag willen behouden, maar Ajax en Zwolle kwamen er niet uit.

Omroep Zwolle

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_11565354
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 16:53 schreef The_Coach het volgende:
Als ik de Belgische teletekst mag geloven wordt de Sonck deal maandag afgerond.
[..]


Ajax wou hem maandag al op de training hebben.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_11565390
Sonck kan iig wel leuk juichen .
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_11565463
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 17:26 schreef keeper het volgende:
Sonck kan iig wel leuk juichen .
[afbeelding]
Dat kan ie beter afschaffen, anders is ie na 5 x tegen Volendam behoorlijk duizelig...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 4 juli 2003 @ 20:09:46 #195
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_11567929
Overmars naar Galatasary, dat meldt de website van de club.
The Most Incredible, Baby
  vrijdag 4 juli 2003 @ 20:11:25 #196
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_11567971
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 17:32 schreef methodmich het volgende:

[..]

Dat kan ie beter afschaffen, anders is ie na 5 x tegen Volendam behoorlijk duizelig...


L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
  vrijdag 4 juli 2003 @ 20:13:32 #197
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_11568027
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 20:09 schreef RedGuy het volgende:
Overmars naar Galatasary, dat meldt de website van de club.
Kan je turks?
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
  vrijdag 4 juli 2003 @ 20:34:17 #198
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_11568536
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 20:13 schreef El_Catalan het volgende:

[..]

Kan je turks?


.

Ik hoorde het van iemand die wel Turks is.

The Most Incredible, Baby
pi_11571404
quote:
Sevillaanse rivalen bekvechten om spits

4/7/2003 21:38

Sevilla heeft een nieuwe spits. Dario Silva komt over van Málaga. Bij zijn presentatie erkende de 30-jarige Uruguayaan dat ook Real Betis Sevilla hem tot op het laatste moment wilde hebben. 'Maar ik wilde naar de beste club van de stad en heb dat bereikt door voor Sevilla te kiezen', legde Dario Silva uit, waarna een luid applaus van de fans van Sevilla volgde.
De opruiende woorden vroegen om een antwoord van Betis-kant. En wie is daar beter in dan Manuel Ruiz de Lopera, de spraakmakende voorzitter van de verdiblancos? Niemand waarschijnlijk. 'Dario Silva is een ouwe lul en een leugenaar. We zijn nooit geïnteresseerd in hem geweest. Ik denk dat hij iets teveel borrels heeft gedronken in Torremolinos en dat hij heeft gedroomd dat wij hem wilden hebben', lichtte Lopera toe.

'Hij heeft zichzelf juist altijd bij ons aangeboden. Maar wij hebben altijd nee gezegd. Zijn prestaties afgelopen seizoen geven ons daarin gelijk. Betis zou hem niet eens gratis willen hebben. We hebben een lijst met vijftig à zestig spelers als hij waaruit we kunnen kiezen. Dario Silva's carrière gaat alleen maar bergafwaarts.'


  vrijdag 4 juli 2003 @ 23:00:14 #200
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_11571553
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Sevillaanse rivalen bekvechten om spits
4/7/2003 21:38

Sevilla heeft een nieuwe spits. Dario Silva komt over van Málaga. Bij zijn presentatie erkende de 30-jarige Uruguayaan dat ook Real Betis Sevilla hem tot op het laatste moment wilde hebben. 'Maar ik wilde naar de beste club van de stad en heb dat bereikt door voor Sevilla te kiezen', legde Dario Silva uit, waarna een luid applaus van de fans van Sevilla volgde.
De opruiende woorden vroegen om een antwoord van Betis-kant. En wie is daar beter in dan Manuel Ruiz de Lopera, de spraakmakende voorzitter van de verdiblancos? Niemand waarschijnlijk. 'Dario Silva is een ouwe lul en een leugenaar. We zijn nooit geïnteresseerd in hem geweest. Ik denk dat hij iets teveel borrels heeft gedronken in Torremolinos en dat hij heeft gedroomd dat wij hem wilden hebben', lichtte Lopera toe.

'Hij heeft zichzelf juist altijd bij ons aangeboden. Maar wij hebben altijd nee gezegd. Zijn prestaties afgelopen seizoen geven ons daarin gelijk. Betis zou hem niet eens gratis willen hebben. We hebben een lijst met vijftig à zestig spelers als hij waaruit we kunnen kiezen. Dario Silva's carrière gaat alleen maar bergafwaarts.'


--------------------------------------------------------------------------------

L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
  zaterdag 5 juli 2003 @ 02:13:15 #201
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_11574805
Die Dario Silva is een ontzettende lul maar wel een lekker stukkie hoor
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 5 juli 2003 @ 10:03:30 #202
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_11576125
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 16:48 schreef methodmich het volgende:

[..]

Park kan je ook min of meer als nieuw beschouwen. Dirckx en Gakhokidze zal je niet missen, denk ik. Ik denk dat PSV niet zwakker en niet sterker is geworden.


Park heeft al wat wedstrijden egspeeld, maar vooruit. Ik denk dat PSV wel degelijk zwakker is geworden, al was het maar omdat Hiddink al tijden roept dat er echtmensen bij moeten (niet gebeurd) en Feyenoord maar vooral Ajax zich lijken te versterken.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_11577188
Dat is wel waar. Maar ja, je kan ook zeggen: Kezman en van Bommel zijn gebleven.

Vind wel dat PSV wel een extra spits kan gebruiken, nu Nol definitief weg lijkt te gaan.

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_11578088
quote:
Frank en Ronald de Boer kijken rond in Qatar
Zaterdag 5 juli 2003 - AMSTERDAM - Frank en Ronald de Boer vertrekken komende week samen naar Qatar voor een gesprek met de club Al Raid. Hoewel het voor de libero van Oranje 'echt de laatste optie is', wil hij toch in het oliestaatje rondkijken.


Frank de Boer wordt gezelschap gehouden door tweelingbroer Ronald. De middenvelder heeft nog een contract van een jaar bij Glasgow Rangers, maar is ook nieuwsgierig naar wat een avontuur in het Midden-Oosten inhoudt. Broer Frank, die na 4,5 jaar bij Barcelona weg moest, blijft het liefst in Europa, en ziet een terugkeer bij Ajax als beste optie. "Maar er heeft nog geen enkele club belangstelling getoond", zegt Frank de Boer. "En ik ga toch echt niet een jaar wachten totdat Chivu bij Ajax vertrekt." Qatar is wel concreet. Er ligt een tweejarig contract klaar.


Frank en Ronald zien nu zelf ook in dat hun beste voetbaldagen verleden tijd zijn.
  zaterdag 5 juli 2003 @ 14:28:00 #205
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_11579108
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 02:13 schreef DutchGooner het volgende:
Die Dario Silva is een ontzettende lul maar wel een lekker stukkie hoor
Was dit voor een dubieuze opmerking.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  zaterdag 5 juli 2003 @ 15:19:14 #206
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_11579796
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 14:28 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Was dit voor een dubieuze opmerking.


is geen dubieuze opmerking,heb die gast vorig seizoen voor de intertoto tegen Willem II gezien en hoe die daar aan het meppen was...
Verder is het natuurlijk een leuk stukkie over de rivaliteit tussen beide
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 5 juli 2003 @ 15:25:05 #207
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_11579867
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 15:19 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

is geen dubieuze opmerking,heb die gast vorig seizoen voor de intertoto tegen Willem II gezien en hoe die daar aan het meppen was...
Verder is het natuurlijk een leuk stukkie over de rivaliteit tussen beide


Ik denk dat zjroentje bedoelt of je het een lekkere vent vond...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  zaterdag 5 juli 2003 @ 15:27:14 #208
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_11579897
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 12:08 schreef methodmich het volgende:
Dat is wel waar. Maar ja, je kan ook zeggen: Kezman en van Bommel zijn gebleven.

Vind wel dat PSV wel een extra spits kan gebruiken, nu Nol definitief weg lijkt te gaan.


Defensief is PSV er met de terugkeer van Hofland alleen maar op vooruitgegaan. Verder is het middenveld ook goed ebzet, maar is het aanvallend matig: Kezman is natuurlijk top, maar zowel Vennegoor als Leandro voldoen niet echt. Verder is er niks, of Jasar Takak moet ineens de sterren van de hemel gaan spelen.

PSG heeft trouwens serieuze interesse in Lange Jan. De vraagprijs van 8 miljoen euro is echter (vooralsnog) te hoog voro PSG...

What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  zaterdag 5 juli 2003 @ 15:27:27 #209
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_11579901
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 15:25 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Ik denk dat zjroentje bedoelt of je het een lekkere vent vond...


dan mag hij eens gaan leren wat begrijpend lezen is

ik zal geen commentaar van hem meer dulden anders zou dat weleens nadelige gevolgen voor de awards kunnen betekenen voor hem

NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_11580060
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 15:27 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Defensief is PSV er met de terugkeer van Hofland alleen maar op vooruitgegaan. Verder is het middenveld ook goed ebzet, maar is het aanvallend matig: Kezman is natuurlijk top, maar zowel Vennegoor als Leandro voldoen niet echt. Verder is er niks, of Jasar Takak moet ineens de sterren van de hemel gaan spelen.

PSG heeft trouwens serieuze interesse in Lange Jan. De vraagprijs van 8 miljoen euro is echter (vooralsnog) te hoog voro PSG...


Klopt, maar wie moet die nieuwe spits worden. Morientes was een fabeltje. Verder zie ik weinig kandidaten momenteel. Hoor er ook niks van. Het lijkt dat Guus gelooft in Leandro.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 5 juli 2003 @ 15:47:43 #211
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_11580157
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 15:27 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

dan mag hij eens gaan leren wat begrijpend lezen is


Was ik altijd verrrekte goed in op de basisschool
quote:
ik zal geen commentaar van hem meer dulden anders zou dat weleens nadelige gevolgen voor de awards kunnen betekenen voor hem

Tssk. Ik zie wel na de vakantie hoeveel ik er in de wacht heb gesleept.


While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_11580180
Nog een rijtje, al dan niet oud:

Nicolas Bonnal door Lille verhuurd aan Ajaccio.
Bernard Lambourde van Nancy en Viorel Moldovan van Nantes naar Al Wehda.
Florent Laville van Lyon naar Bolton Wanderers.
Teddy Bertin van Strasbourg naar Châteauroux.
Kuami Agboh van Auxerre, Wilfried Dalmat van Nantes en Gaël Danic van Rennes naar Grenoble.
Ricardo Cabañas van Grasshopper, Nicolas Goussé van Troyes en Nicolas Laspalles van Lens naar Guingamp.
Patrick Beneforti van Bastia naar Istres.
Gérald Baticle van Troyes naar Le Havre.
Eric Abidal van Monaco naar Lille.
Didier-Yves Drogba van Guingamp naar Marseille.
Jacques Abardonado van Marseille naar Nice.
Bakary Diakité van Eintracht Frankfurt naar Nice.
Cyril Jeunechamp van Bastia naar Rennes.
Nicolas Dieuze van Bastia naar Toulouse.
Jacques Songo'o gestopt.
Cristóbal gestopt.
David Kobilyk van Sigma Olomouc naar Strasbourg.
Eric Cubilier van Monaco naar Paris-SG.
Pierre-Yves André van Nantes naar Guingamp.
Michael Essien van Bastia naar Lyon.
Frédéric Née van Lyon naar Bastia.

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_11580301
Rijtje uit Italië:

Batistuta: Roma ---> Al Arabi
Emanuele Brioschi: Bologna ---> Bari
Matuzalém: Parma ---> Brescia
Gianluca Festa: Portsmouth ---> Cagliari
Amauri: Parma ---> Chievo
Giuseppe Sculli: Juventus ---> Chievo
Giorgos Karagounis: Panathinaikos ---> Inter
Luca Toni: Brescia ---> Palermo
Cristiano Lupatelli: Chievo ---> Roma
Johan Walem: Standard Luik ---> Torino
Michele Serena: Inter ---> Como
Luca Marchegiani: Lazio ---> Chievo

Clubloos onder meer:

Michele Paramatti
Paolo Vanoli
Fabio Petruzzi
Nelson Vivas
Ibrahim Ba
José Antonio Chamot
Mauro Milanese
Sean Sogliano
Diego Fuser

Zitten leuke spelers bij voor Feyenoord als back.

Gestopt:

Aldair, Taffarel, Massimo Carrera, Oliver Bierhoff en Josep Guardiola.

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_11580408
Dan belangrijke nieuwelingen per Bundesligaclub tot nu toe:

Kaiserslautern: Thomas Ernst, Stijn Vreven, Mika Nurmela
Köln: Stefan Wessels, Jörg Heinrich, Mustafa Dogan, Andriy Voronin
Leverkusen: Teddy Lucic, Robson Ponté
Borussia MGB: Bradley Carnell, Pascal Ojigwe, Joonas Kolkka
Frankfurt: Stefan Lexa, Nico Frommer
Bayern München: Martin Demichelis, Tobias Rau
Schalke: Jochen Seitz, Artur Wichniarek, Levan Kobiaschvili
HSV: Stefan Beinlich, Bastian Reinhardt
Hannover: Thomas Christiansen
Hansa Rostock: Martin Max, Gernot Plassnegger, Razundara Tjikuzu
Hertha: Niko Kovac
TSV 1860: Janne Saarinen
VfB Stuttgart: Jeronimo Cacau
Bochum: Thomas Zdebel, Bjarni Gudjonsson, Mamadou Diabang
Wolfsburg: Simon Jentzsch
Werder Bremen: Andreas Reinke, Valeriën Ismaël, Ümit Daval

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 5 juli 2003 @ 16:19:09 #215
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_11580596
ik dacht dat Jancker ook naar Rostock ging?
De Narcis van Gabon
pi_11580932
Die zijn met hem bezig, maar is nog lang niet rond. Andere clubs schijnen ook interesse te hebben. Bizar.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_11581286
Konterman van Glasgow Rangers naar Vitesse.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
  zaterdag 5 juli 2003 @ 17:07:23 #218
21066 Potter
At your service
pi_11581302
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 17:06 schreef keeper het volgende:
Konterman van Glasgow Rangers naar Vitesse.
Beter, was al bang dat hij naar de Kuip zou gaan.
"Will the ones who speak their mind, be the first to hold their peace? "
  zaterdag 5 juli 2003 @ 18:33:07 #219
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_11582623
Benni McCarthy tekent binnenkort een vierjarig contract bij FC Porto.

Dit meldt de Portugese sportpers zaterdag. Met de overgang van de spits van Celta de Vigo zou ruim drie miljoen euro zijn gemoeid. Benni, die in 1999 van Ajax naar Vigo verhuisde, speelde in het seizoen 2001/2002 al op huurbasis voor de Portugese kampioen.

In het afgelopen seizoen moest de Zuid-Afrikaanse international veelal genoegen nemen met een plaats op de reservebank. De 25-jarige aanvaller kwam dan ook niet verder dan twee goals in veertien competitiewedstrijden.

Het komt goed.... En anders maar niet.
  zaterdag 5 juli 2003 @ 18:35:17 #220
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_11582662
Ahmed 'Mido' Hossam heeft volgens zijn officiële site ingestemd met een transfer naar Olympique Marseille.

De Egyptische spits maakte geen details bekend over de lengte van het contract, maar beweerde wel dat er met de overgang dertien miljoen euro is gemoeid. Mido reist op 16 juli, na zijn vakantie, naar Marseille voor afsluitende besprekingen.

Mido had bij Ajax nog een contract tot 2006. Na enkele aanvaringen met trainer Ronald Koeman was een langer verblijf in Amsterdam echter uitgesloten. Ajax verhuurde Mido vanaf maart van dit jaar aan Celta de Vigo, dat de twintigjarige spits net als AS Roma graag wilde overnemen. Het ontbrak de Spaanse club echter aan de financiële middelen.

Mido kwam medio 2001 als linksbuiten van AA Gent naar Ajax. Hij belandde later in de spits en maakte in veertig competitiewedstrijden 21 goals voor de Amsterdammers.

voetbal.nl

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_11583105
ik mis Simon Cziommer bij Schalke hoor!
pi_11583136
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 19:02 schreef tukkeronline het volgende:
ik mis Simon Cziommer bij Schalke hoor!
ik vind hem best wel goed

vooral die goals tegen feyenoord

Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
pi_11583334
Tuurlijk is hij goed, hij (was/is) van Twente!
pi_11583848
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 19:02 schreef tukkeronline het volgende:
ik mis Simon Cziommer bij Schalke hoor!
Gehaald voor de tribune, dus geen belangrijke transfer.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 6 juli 2003 @ 02:19:23 #225
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_11591987
Boeve vult selectie aan met jeugdspelers.

Peter Boeve zal zijn selectie tijdens de voorbereiding aanvullen met vier jeugdspelers van Jong FC Zwolle en de A-junioren. Het betreft centrale verdediger Jonathan Vosselman, middenvelder Hermen Hoogenkamp, aanvaller Thijs Heuvink en verdediger Remco Snippe . Het kwartet zal zich op 14 juli bij de selectie van Boeve voegen.

(na aankoop van de Fin Parnela, Ivar van Dinteren en Gorgi Hristov geen aankopen meer.....)

fczwolle.org

Het komt goed.... En anders maar niet.
  zondag 6 juli 2003 @ 15:15:17 #226
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_11598498
Internazionale trekt talentvolle Chileense spits aan
Uitgegeven: 5-7-2003 16:26:59

Internazionale heeft zich verstrekt van de diensten van de Chileen Mauricio Pinilla. De 19-jarige aanvaller kost de Milaneze ploeg rond de ¤ 2,6 miljoen en werd overgenomen van Universidad de Chile.

Pinilla liep in augustus 2002 nog tien dagen proef bij Feyenoord, maar tekende gistermiddag een vijfjarig contract bij de 'Nerazzurri'. Komend seizoen wordt Pinilla bij Chievo gestald, waar hij ervaring in de Serie A kan opdoen.

- ik wacht nog steeds op Cabañas - fuck Bergkamp

Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  maandag 7 juli 2003 @ 12:00:07 #227
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_11615263
Márquez naar Barça voor 4 jaar
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
  maandag 7 juli 2003 @ 12:25:42 #228
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_11615783
En die Chileen liep vorig seizoen nog stage bij Feyenoord.
The Most Incredible, Baby
pi_11619053
Esad Razic naar RBC. Dat heeft tevens Daye Prince (!) op proef. Sensationeel.

Steve van den Broek - Humphrey naar Veendam.

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 7 juli 2003 @ 17:55:33 #230
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_11623815
De Georgische aanvaller Giorgi Gakhokidze speelt komend seizoen voor FC Twente. Hij tekende een contract voor een jaar.

Gakhokidze voetbalde afgelopen seizoen bij PSV, maar kreeg in Eindhoven geen nieuwe overeenkomst aangeboden. Hij was derhalve transfervrij. De 27-jarige speler stond sinds de zomer van 1998 onder contract bij PSV.

Het komt goed.... En anders maar niet.
  maandag 7 juli 2003 @ 17:56:41 #231
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_11623840
Darl Douglas heeft met Heracles Almelo overeenstemming bereikt over een éénjarig contract.

De 24-jarige aanvaller moet nog wel medisch gekeurd worden. Douglas was tot deze zomer eigendom van Ajax, dat hem de afgelopen seizoenen verhuurde aan RBC Roosendaal (2000/2001) en HFC Haarlem (2001/2002 en 2002/2003).

Het komt goed.... En anders maar niet.
  dinsdag 8 juli 2003 @ 02:06:22 #232
59138 cuervo
quiero volar lejos
pi_11634173
quote:
Op zondag 6 juli 2003 15:15 schreef Reddiablo het volgende:
Internazionale trekt talentvolle Chileense spits aan
Uitgegeven: 5-7-2003 16:26:59

Internazionale heeft zich verstrekt van de diensten van de Chileen Mauricio Pinilla. De 19-jarige aanvaller kost de Milaneze ploeg rond de ¤ 2,6 miljoen en werd overgenomen van Universidad de Chile.

Pinilla liep in augustus 2002 nog tien dagen proef bij Feyenoord, maar tekende gistermiddag een vijfjarig contract bij de 'Nerazzurri'. Komend seizoen wordt Pinilla bij Chievo gestald, waar hij ervaring in de Serie A kan opdoen.

- ik wacht nog steeds op Cabañas - fuck Bergkamp


quote:
--------------------------------------------------------------------------------
En nog maar ff een quote uit een ander topic Geruchten deel 13 (ligt dicht tegen bevestigde transfers aan, dus moet kunnen)

Op donderdag 3 juli 2003 10:19 schreef Reddiablo het volgende:
[..]

Gracias Cuervo!!

4 miljoen moet kunnen daar Mido wel een leuk bedrag zal binnenbrengen. Wie zijn er nog meer goed in Chili, ik zie die Biscaymans ook geregeld scoren, maar echt veel lijfelijke actie zie ik niet, moet het meestal met wat reports (met mijn gebrekkige Spaans) en wat stats doen, buiten de zeldzame eurosport aandacht.


--------------------------------------------------------------------------------

ik ga ervanuit dat je Gustavo Byzcayzacú bedoelt ,doet het leuk speelt bij Unión Española en heeft er dit seizoen 10 ingelegd..
Ik heb nog wel een lijstje met jonge spelers hier in Chile, voor wie ik wel een mooie toekomst in Europa zie weggelegd:

Patricio Ormazabal (Universidad Catolica) 23 jaar
Albert Aceredo (Universidad Catolica) 19 jaar
Gonzalo Fierro (Colo Colo) 20 jaar
Fransisco Huaiquipan (Magellanes) 25 jaar
Mauricio Pinillo (Universidad de Chile) 19 jaar (staat overigens al bij enkele spaanse en italiaanse clubs in de belangstelling)
Joel Soto (Santiago Wanderers) 20 jaar

Blijf benieuwd naar de ontwikkelingen mbt Roy Mackaay ('s werelds beste spits) Hoort die al in dit topic thuis
-------------------------------------------------------------------------------

Zoals dus inderdaad al gezegd op 3 juli, zat er aan te komen dat die naar Europa ging komen. Inter is het geworden, inderdaad jammer dat Feijenoord deze jongen geen kans gegeven heeft. Ze hadden min of meer hetzelfde met 'm voor als Internazionale. Aangezien ze hem één á twee jaar hadden willen stallen bij Excelsior, daar had Pinilla echter zelf geen zin in...

Feijenoord had hem echter destijds voor minder dan de helft kunnen kopen als dat Inter nu voor hem betaald heeft...

Cria cuervos y te sacarán los ojos
  dinsdag 8 juli 2003 @ 09:53:38 #233
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_11635838
Adil Ramzi speelt het komende seizoen voor FC Twente. De Marokkaan wordt door zijn huidige werkgever PSV voor één seizoen verhuurd aan de Tukkers. Ramzi was in Eindhoven niet zeker van een plaats in de selectie.

Het laatste halfjaar speelde hij al op huurbasis voor de Spaanse club Cordoba. De aanvaller dient, voor hij in Enschede aan de spelergroep wordt toegevoegd, nog wel medisch te worden gekeurd.

Het komt goed.... En anders maar niet.
  dinsdag 8 juli 2003 @ 09:58:02 #234
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_11635904
Marian Zeman zet vandaag zijn handtekening onder een contract bij SC Beira Mar.

De Slowaakse verdediger kreeg in maart te horen dat zijn contract bij Vitesse niet werd verlengd en was daarom blij met de mogelijkheid om zijn loopbaan een vervolg te geven in Portugal. Zeman koos voor Beira Mar ondanks eerdere interesse vanuit Turkije.

Zeman speelde sinds 1997 in Arnhemse dienst. Vitesse nam de international in dat jaar over van het Turkse Istanbulspor. "Het is fantastisch wat ik daar heb gezien", verklaarde Zeman tegenvoer RTV Gelderland over zijn nieuwe club. "Ze hebben met het oog op het EK net een nieuw stadion van 32.000 toeschouwers. Dit is het beste moment om naar Portugal te gaan. Aveiro is een rustige stad met een prachtig strand. Ideaal voor mijn gezin, want ik heb er net een tweede kind bij."

Het komt goed.... En anders maar niet.
  dinsdag 8 juli 2003 @ 09:59:45 #235
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_11635939
Galatasaray heeft Hakan Sükür teruggehaald op het oude nest.

De Turkse spits keert na drie jaar terug bij de club, waar hij het meeste successen heeft gekend.
Galatasaray maakte de terugkeer bekend op z'n website. Volgens de verklaring van de club heeft Hakan Sükür zich al gevoegd bij zijn ploeggenoten, die zich in Oostenrijk voorbereiden op het nieuwe seizoen. Het wordt zijn negende seizoen voor Hakan Sükür bij Galatasaray. Naast het Turkse Bursaspor speelde de aanvaller in het buitenland voor Torino, Internazionale en Parma. Maar in de Serie A kon hij het succes bij Galatasaray niet voortzetten.

Hakan Sükür (31) zat zonder club, omdat Blackburn Rovers niet de middelen had het tijdelijke contract te verlengen. De Turkse recordinternational was in december vorig jaar neergestreken bij de Premiership-club, dat echter enkele maanden moest wachten op de Turkse versterking. De aanvaller brak op de training van zijn nieuwe club zijn been en maakte pas in maart zijn debuut voor Blackburn.

Het komt goed.... En anders maar niet.
  dinsdag 8 juli 2003 @ 10:06:46 #236
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_11636052
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 09:53 schreef Harry het volgende:
Adil Ramzi speelt het komende seizoen voor FC Twente. De Marokkaan wordt door zijn huidige werkgever PSV voor één seizoen verhuurd aan de Tukkers. Ramzi was in Eindhoven niet zeker van een plaats in de selectie.

Het laatste halfjaar speelde hij al op huurbasis voor de Spaanse club Cordoba. De aanvaller dient, voor hij in Enschede aan de spelergroep wordt toegevoegd, nog wel medisch te worden gekeurd.


Goede zet van Twente: met Gakhokidze en Ramzi hebben ze nu twee echte flankspelers erbij die ook het vertrek van Cairo kunnen opvangen.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 8 juli 2003 @ 10:12:16 #237
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_11636164
Twente boert goed qua speler inderdaad
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_11637019
bbc
quote:
Wolverhampton Wanderers have signed Nigerian defender Isaac Okoronkwo from the Ukrainian club Shakhtar Donetsk.
The centre-back has been in his national team for the last two years, and was close to signing for Newcastle United during last winter's transfer window.

Okoronkwo, 25, played in all three of Nigeria's group games at the 2002 World Cup Finals.

He has signed a one-year contract with Wolves after becoming available on a Bosman-style free transfer.

He should link up with former Arsenal defender Oleg Luzhny, who agreed a move to Wolves on Monday but is still waiting for a new work permit.


House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
  dinsdag 8 juli 2003 @ 12:39:46 #239
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_11639428
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 10:06 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Goede zet van Twente: met Gakhokidze en Ramzi hebben ze nu twee echte flankspelers erbij die ook het vertrek van Cairo kunnen opvangen.


het begint zo onderhand verdacht veel op psv2 in enschede te lijken
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
  dinsdag 8 juli 2003 @ 12:53:38 #240
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_11639743
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 12:39 schreef CAZZO het volgende:

[..]

het begint zo onderhand verdacht veel op psv2 in enschede te lijken


Gezellig toch, allemaal ideale schoonzonen? Nu Dirckx nog...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 8 juli 2003 @ 13:03:25 #241
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_11640009
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 12:53 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Gezellig toch, allemaal ideale schoonzonen? Nu Dirckx nog...


dirckx
VofH
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
pi_11641263
Ramzi is een goede, Gakhokidze is natuurlijk 3 x niets...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_11642079
Kewell van Leeds --> Liverpool.
Al de 6e topper weg bij Leeds.
pi_11643168
Kiran Bechan (Ajax) > Sparta (huur)
quote:
Sparta maakte vandaag bekend dat het gisterenavond tot overeenstemming is gekomen met Ajax over de huur van Kiran Bechan voor een seizoen. De tweede seizoenshelft speelde Bechan ook al op huurbasis voor de Spartanen.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
  dinsdag 8 juli 2003 @ 15:30:11 #245
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_11643652
Chivu naar AS Roma volgens de NOS

En dag hoor

NAAR HET ANDERE FORUM!
  dinsdag 8 juli 2003 @ 15:40:23 #246
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_11643941
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 15:30 schreef DutchGooner het volgende:
Chivu naar AS Roma volgens de NOS

En dag hoor


Fuck! het staat nu ook op NOS TXT 645

Als opvolger van Chivu worden o.a. Frank de Boer en Julien Escudé (rennes) genoemd. Please, geen Frank de Boer.

pi_11644016
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 15:40 schreef -Hans- het volgende:

[..]

Fuck! het staat nu ook op NOS TXT 645

Als opvolger van Chivu worden o.a. Frank de Boer en Julien Escudé (rennes) genoemd. Please, geen Frank de Boer.


Wat is dit nu weer een domme transfer naar Roma gaan wat nog geen eens Europees speelt.

[Dit bericht is gewijzigd door The_Coach op 08-07-2003 15:43]

pi_11644021
Konterman nu definitief naar Vitesse.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
  dinsdag 8 juli 2003 @ 15:47:52 #249
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_11644141
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 15:43 schreef The_Coach het volgende:

Wat is dit nu weer een domme transfer naar Roma gaan wat nog geen eens Europees speelt.


Helemaal mee eens
quote:
Hoewel zijn vakantie door het spelen van twee interlands en een neusoperatie slechts twee weekjes duurde, voelt Cristian Chivu zich weer uitgerust. De Roemeense aanvoerder is blij terug te zijn in Amsterdam.

,,Ik hoop dat twee weken vakantie genoeg is", sprak Chivu na afloop van de eerste training. Hoewel er rond zijn persoontje genoeg is gespeculeerd, stond hij maandag toch in Amsterdam. ,,Ik luister niet naar de geruchten. Ik ben nu hier en hoop dat we een goede voorbereiding hebben, dat we de competitie winnen, maar eerst dat we ons kwalificeren voor de Champions League."

Dit staat op Ajax.nl


Dag Chivu
  dinsdag 8 juli 2003 @ 15:49:53 #250
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_11644200
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 15:43 schreef The_Coach het volgende:

[..]

Wat is dit nu weer een domme transfer naar Roma gaan wat nog geen eens Europees speelt.


ah joh,ben blij,scheelt ajax weer 4 rode kaarten in een seizoen
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_11644257
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 15:49 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

ah joh,ben blij,scheelt ajax weer 4 rode kaarten in een seizoen


Ik weet dat je Ajax niet al te hoog hebt zitten, maar jij moet ook geconstateerd hebben dat hij 1 van de smaakmakers van de ere-divisie was.
  dinsdag 8 juli 2003 @ 15:55:38 #252
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_11644393
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 15:51 schreef The_Coach het volgende:

[..]

Ik weet dat je Ajax niet al te hoog hebt zitten, maar jij moet ook geconstateerd hebben dat hij 1 van de smaakmakers van de ere-divisie was.


Nou ja,smaakmakers
Ik zal het er bij houden dat het 1 van de betere van ajax was wat dus niet automatisch wil zeggen dat dat dan ook van de HCE is.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_11644515
Dan moet je
pi_11644520
deze wel
pi_11644528
even dicht doen
pi_11644533
DutchGooner
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')