quote:Je haalt me de woorden uit de mond
Op maandag 4 augustus 2003 00:07 schreef Zooi het volgende:
Earth temple is achter de rug, nu op naar de wind temple....
quote:Jaja kben ook tijdje gestopt dusja... nou weer verder he
Op maandag 4 augustus 2003 14:44 schreef EggsTC het volgende:
rofl, nog steeds mensen die dit spelen?
Kheb nou een deel van de windtemple gespeeld, binnenkort weer wel verder spelen
Goed, probleempje met Ocarina of Time.
In de Fire Mountain, in die kamer waar de deur met de eindbaas zit , krijg ik het met geen mogelijkheid voor elkaar om naar de overkant te komen, waar dus die deur zit. Dus hulp is welkom
FRUSTRATIE
quote:Je moet boven die kamer zien te komen en dan met de megaton hammer een grote pilaar naar beneden slaan.
Op woensdag 6 augustus 2003 15:32 schreef StarGazer het volgende:
Nog een keer: (kan het nergens vinden )
Goed, probleempje met Ocarina of Time.In de Fire Mountain, in die kamer waar de deur met de eindbaas zit , krijg ik het met geen mogelijkheid voor elkaar om naar de overkant te komen, waar dus die deur zit. Dus hulp is welkom
FRUSTRATIE
[Dit bericht is gewijzigd door Bommie op 06-08-2003 16:24]
Ik ben er ook net achter dat je die fucking boompjes *allemaal* binnen 20 minuten moet bewateren! Tering, moet ik toch nog een kaart maken en een optimale route bedenken.
Voor de rest wel grappig hoor, maar Ocarina Of Time was toch wat beter.
quote:vind dat er ook te weinig dungeons zijn.. en gelukkig ben ik bijna van da zeilen af! Heb bijna alle 8 triforce shards
Op woensdag 6 augustus 2003 17:48 schreef RetepV het volgende:
Shit, ik kom er net achter dat ik al bijna bij het einde van het spel ben . Ocarina Of Time was toch een stuk leuker hoor. Veel te weinig kastelen in WindWaker en dat zeilen hangt me flink de keel uit (ja, ik heb de Ballad of Gales, maar dan moet je nog steeds zeilen om bij die andere eilanden te komen).Ik ben er ook net achter dat je die fucking boompjes *allemaal* binnen 20 minuten moet bewateren! Tering, moet ik toch nog een kaart maken en een optimale route bedenken.
Voor de rest wel grappig hoor, maar Ocarina Of Time was toch wat beter.
Hopelijk word de volgende titel wat uitgebreider en beter,
quote:Same problem here. Ik zit al te denken om er maar een walkthrough bij te pakken .
Op woensdag 6 augustus 2003 23:27 schreef Zooi het volgende:
Hoe maak ik nu goede #@$@#$ foto's?
Ik probeer nu steeds de eerste opdracht te volbrengen door iemand te fotograferen op het moment dat hij een brief post, maar steeds wordt de foto afgekeurd. .
quote:Jup, thxs. . Gisteren wat kleine questjes gedaan, waaronder het zoeken naar de @#$@#$ kinderen. 3 had ik er snel gevonden... en maar zoeken naar de 4e. Wie verwacht er nu dat die gek in een boom zit toch?
Op donderdag 7 augustus 2003 16:09 schreef gieling.com het volgende:
gelukt zooi?
Eniewee, heb mijn laatste windwaker song (denk ik) en ben nu aan het begin van de wind temple. Vanavond eens kijken hoe ver we komen. .
quote:Als het goed is heb je van die lerarel een ID-Card ofzoiets gekregen. Die moet je laten zien aan de deur. Je zit iig goed dus
Op vrijdag 8 augustus 2003 11:56 schreef TAG-Speedy het volgende:
Ik zit ook vast en met gamefaqs kom ik er niet uit, ben bezig met m'n 2e TriForce stuk. Die op dat eiland met dat prive hutje. Heb die lerares genoeg pendants gegeven en ze zegt ook dat ik een prive hutje heb, maar ga ik naar dat ding heen (onder die grote toren op de map gezien) dan kom ik er niet in omdat hij alleen de master erin wil laten. Hoe kom ik nu aan dat stuk TriForce? Of zit ik bij het verkeerde hutje op de deur te bonken
quote:Er zit trouwens een leuke bug in het spel bij het zoeken naar die kinderen. Ik stond bovenop die boom, recht voor die snotaap z'n neus, en hij bleef gewoon staan zonder me te zien. Maar ja, ik kon hem ook niet 'aftikken'. Ik moest hem echt uit die boom rammen om hem te kunnen pakken.
Op vrijdag 8 augustus 2003 10:05 schreef Zooi het volgende:
Gisteren wat kleine questjes gedaan, waaronder het zoeken naar de @#$@#$ kinderen. 3 had ik er snel gevonden... en maar zoeken naar de 4e. Wie verwacht er nu dat die gek in een boom zit toch?
Hetzelfde gebeurde trouwens met die pendant die in de boom hing.
quote:Niet in mijn bewaarzakken gekeken
Op vrijdag 8 augustus 2003 12:01 schreef ShadoW17 het volgende:[..]
Als het goed is heb je van die lerarel een ID-Card ofzoiets gekregen. Die moet je laten zien aan de deur. Je zit iig goed dus
quote:Had ik idd ook!
Op vrijdag 8 augustus 2003 12:17 schreef chibibo het volgende:[..]
Er zit trouwens een leuke bug in het spel bij het zoeken naar die kinderen. Ik stond bovenop die boom, recht voor die snotaap z'n neus, en hij bleef gewoon staan zonder me te zien. Maar ja, ik kon hem ook niet 'aftikken'. Ik moest hem echt uit die boom rammen om hem te kunnen pakken.
Hetzelfde gebeurde trouwens met die pendant die in de boom hing.
quote:My thoughts exactly, te weinig dungeons en teveel zeilen.
Op woensdag 6 augustus 2003 19:00 schreef ShadoW17 het volgende:[..]
vind dat er ook te weinig dungeons zijn.. en gelukkig ben ik bijna van da zeilen af!
Hopelijk word de volgende titel wat uitgebreider en beter
quote:andere vraag hoe krijg je dat ^$%^$%^$%$ kind eruit? is mij niet gelukt.....
Op vrijdag 8 augustus 2003 11:00 schreef gieling.com het volgende:
jah, die in die boom, was idd lastig te vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |