abonnement Unibet Coolblue
pi_11428096
LOL! Ik speel nu pong met een soort schaduw van Ganon (ofzoiets), net als vroeger

|.

-edit- eindelijke, die stomme rotvogel voor altijd kaput .. nu even geen fortresses meer; ff collecten enzo

[Dit bericht is gewijzigd door qyn op 28-06-2003 18:52]

'Ee, ah wor 'ungry-loike!
pi_11460869
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 11:55 schreef qyn het volgende:
LOL! Ik speel nu pong met een soort schaduw van Ganon (ofzoiets), net als vroeger

|.

-edit- eindelijke, die stomme rotvogel voor altijd kaput .. nu even geen fortresses meer; ff collecten enzo


Ondertussen al wel weer verder toch, tuinkabouter?

Weet iemand misschien of er een programmaatje is waarmee je zelf levels voor bijv. ALTTP kunt maken op een beetje makkelijke manier, en dan niet rpg-maker of iets dergelijks, want daarmee kun je alleen maar slechte FF ripoffs maken. Dus een editor of zoiets voor action-adventures, dat er eindelijk echt moeilijke levels kunnen komen

Comfortably numb
pi_11461264
Ik heb het al een maand of 2 niet meer gespeeld

En ik heb het nog nieteens uitgespeeld

pi_11461483
quote:
Op maandag 30 juni 2003 12:35 schreef gieling.com het volgende:
Ik heb het al een maand of 2 niet meer gespeeld

En ik heb het nog nieteens uitgespeeld


Zo leuk vond je hem?

Ik vond het maar niks. Veelste kort.

Lambo of Rekt
pi_11462384
quote:
Op maandag 30 juni 2003 12:14 schreef Denni5 het volgende:

[..]

Ondertussen al wel weer verder toch, tuinkabouter?


Ja hoor

Maar nog niet de Earth/Wind-temple binnengeweest.. Beetje rondgevaren, quests op Windfall afgemaakt, Nintendo Gallerytm gevonden, naar m'n gevoel de meeste elfeneilandjes gevonden (5000 rupees, 99 bommen en pijlen), de boel vast wat in kaart gebracht en een hele hoop van die inktvissen met ogen in zee afgemaakt

Oh, en die gast op het eerste eiland (Outset) meer dan 1000 keer voor z'n tokus geramd .. -edit- 346 + 550 + 1000 keer om precies te zijn .. Ben nu "master Link"


Heb nu 11 hartjes en sta op 't punt dus aan de Earth-temple te beginnen.. En ik heb er nog geen genoeg van ..

[Dit bericht is gewijzigd door qyn op 30-06-2003 15:40]

'Ee, ah wor 'ungry-loike!
pi_11462508
quote:
Op maandag 30 juni 2003 13:33 schreef qyn het volgende:

[..]

Ja hoor

Maar nog niet de Earth/Wind-temple binnengeweest.. Beetje rondgevaren, quests op Windfall afgemaakt, Nintendo Gallerytm gevonden, naar m'n gevoel de meeste elfeneilandjes gevonden (5000 rupees, 99 bommen en pijlen), de boel vast wat in kaart gebracht en een hele hoop van die inktvissen met ogen in zee afgemaakt

Oh, en die gast op het eerste eiland (Outset) meer dan 1000 keer voor z'n tokus geramd .. 1346 keer om precies te zijn .. Ben nu "master Link"

Heb nu 11 hartjes en sta op 't punt dus aan de Earth-temple te beginnen.. En ik heb er nog geen genoeg van ..


1346 die Orca raken? Damn, ik vond 't al vervelend om 'm 500 x te raken, duurde te lang en was te eentonig, krijg je nog iets speciaals vannem? Of alleen dat titeltje?
Je hebt toch nog wel een foto van zo'n grote inktvis gemaakt he? Voor in de Nintendogallery, die ben ik nu aan't vol fotograferen.
Heb alleen geen gba, dus ik moet een beeldje missen
Comfortably numb
  maandag 30 juni 2003 @ 14:39:56 #57
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_11463796

wtf is dat ding naast je kompas ?
Ik heb al bijna 10 hartjes en ik heb dat ding nog altijd niet
waar moet je dat halen

Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  maandag 30 juni 2003 @ 14:41:44 #58
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_11463824
Dat is de klok. Druk maar eens op de pijl naar rechts op de D-pad.
  maandag 30 juni 2003 @ 14:45:06 #59
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_11463896
quote:
Op maandag 30 juni 2003 14:41 schreef Khadgar het volgende:
Dat is de klok. Druk maar eens op de pijl naar rechts op de D-pad.
lol

nooit opgemerkt, en ik ben al een tijdje bezig

Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_11465117
quote:
Op maandag 30 juni 2003 13:38 schreef Denni5 het volgende:
1346 die Orca raken? Damn, ik vond 't al vervelend om 'm 500 x te raken, duurde te lang en was te eentonig, krijg je nog iets speciaals vannem? Of alleen dat titeltje?
Je hebt toch nog wel een foto van zo'n grote inktvis gemaakt he? Voor in de Nintendogallery, die ben ik nu aan't vol fotograferen.
Heb alleen geen gba, dus ik moet een beeldje missen

Ik zie dat ik een foutje heb gemaakt bij 't typen van m'n post, ik had die Orca 346 + 550 + 1000 keer geraakt, één keer geld gekregen, één keer een heart-peace en precies bij de 1000 zegt ie: "ENOUGH" uit zichzelf en zegt ie dat z'n arm lam is (en durft te wedden dat je wijsvinger ook zo aanvoelt) .. En noemt je Master, en je krijgt 200 rupees, meer niet .. Ongelooflijk saai maar te doen met tussenpauzes ..

Die inktvis ben ik vergeten op de foto te zetten .. Tssk .. Maar ik ga nu niet meer terug.. Dan straks maar een 2e keer spelen!

Heb hier ook een GBA, mijn nieuwe levensdoel wordt dan ook die gallery volkrijgen

'Ee, ah wor 'ungry-loike!
pi_11466156
quote:
Op maandag 30 juni 2003 15:46 schreef qyn het volgende:

[..]

Ik zie dat ik een foutje heb gemaakt bij 't typen van m'n post, ik had die Orca 346 + 550 + 1000 keer geraakt, één keer geld gekregen, één keer een heart-peace en precies bij de 1000 zegt ie: "ENOUGH" uit zichzelf en zegt ie dat z'n arm lam is (en durft te wedden dat je wijsvinger ook zo aanvoelt) .. En noemt je Master, en je krijgt 200 rupees, meer niet .. Ongelooflijk saai maar te doen met tussenpauzes ..

Die inktvis ben ik vergeten op de foto te zetten .. Tssk .. Maar ik ga nu niet meer terug.. Dan straks maar een 2e keer spelen!

Heb hier ook een GBA, mijn nieuwe levensdoel wordt dan ook die gallery volkrijgen


Je moet ook wel ALTTP hebben voor de GBA om het te laten werken he? Nintendomarketing to the limits
Misschien dat ik nog wel es een gba van iemand leen dan.
Comfortably numb
  maandag 30 juni 2003 @ 16:58:56 #62
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_11466641
quote:
Op maandag 30 juni 2003 16:36 schreef Denni5 het volgende:

[..]

Je moet ook wel ALTTP hebben voor de GBA om het te laten werken he? Nintendomarketing to the limits
Misschien dat ik nog wel es een gba van iemand leen dan.


Ik kom wel ff langs IK zelf heb de GBA gisteren nog met zelda gelinkt, je kan voor 30 rupees al je hartjes weer vol laten maken!
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  maandag 30 juni 2003 @ 17:18:18 #63
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_11466949
Voor linken met de gba is GEEN ALTTP nodig!
pi_11467765
quote:
Op maandag 30 juni 2003 17:18 schreef Khadgar het volgende:
Voor linken met de gba is GEEN ALTTP nodig!
Oh ja, je had zo'n speciaal kabeltje ervoor nodig, d'r was in elk geval iets naast de gba dat je nodig had.
Comfortably numb
pi_11467894
quote:
Op maandag 30 juni 2003 18:03 schreef Denni5 het volgende:
Oh ja, je had zo'n speciaal kabeltje ervoor nodig, d'r was in elk geval iets naast de gba dat je nodig had.
Inderdaad gewoon een kabaltje, om de GBA op een gamepoort van de Cube te verbinden. Tingle Tuner doet het hier alvast prima, maar ik gebruik hem nog niet

Ga nu m'n 'cabana' maar eens opzoeken; ik heb gehoord dat het daar goed uit te houden is

'Ee, ah wor 'ungry-loike!
pi_11468036
bij de 2e keer spelen (op dezelfde safegame) blijven je poppetjes in de N.gallery wel staan???
pi_11472720
Heeft iemand toevallig nog een link of op zijn HDD, de Zelda wind waker trailer waarbij je die mooie actieve klassieke muziek (geloof niet van zelda games zelf) te horen krijgt?
pi_11473835
quote:
Op maandag 30 juni 2003 18:17 schreef gieling.com het volgende:
bij de 2e keer spelen (op dezelfde safegame) blijven je poppetjes in de N.gallery wel staan???
ik geloof het wel, maar toen ik met de 2e quest begon was mn gallery nog leeg, dus zeker weten doe ik het niet.
Vond 't namelijk zonde om aan een gallery te beginnen die ik toch niet meer volkrijg vanwege het soms eenmalig kunnen maken van een foto.
Comfortably numb
pi_11473970
Ik heb teveel Zelda's gespeeld om nog eens alles te gaan zoeken .
  maandag 30 juni 2003 @ 22:05:32 #70
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_11474088
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:26 schreef Vincent_Valentine het volgende:
Heeft iemand toevallig nog een link of op zijn HDD, de Zelda wind waker trailer waarbij je die mooie actieve klassieke muziek (geloof niet van zelda games zelf) te horen krijgt?
De E3 trailer van 2002 ?

Uiteraard

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_11475814
Ik heb hier wel een "Zelda Theme - Gamecube Prototype"

Over Wind Waker, er wordt gezegd dat er veel elementen van OOT terug te vinden zijn. Ik vind er zelfs veel elementen van "Zelda 1: Legend of Zelda" in te vinden zijn! (overigens, in mijn opinie de meest briljante Zelda ooit).

Ik heb hier in ieder geval méér het klassieke 'kerker-gevoel' wat er in LoZ te vinden was, dan ik dat had in OOT. Nu heb ik OOT ook nog niet uitgespeeld ( ) (wel tot redelijk ver in het 'boze gedeelte') dus misschien moet ik gewoon m'n bek houwe

Misschien probeer ik hier wel te vertellen dat ik de 8-bit 1e Zelda nog het coolste vind .. Ach

'Ee, ah wor 'ungry-loike!
  maandag 30 juni 2003 @ 23:16:56 #72
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_11475881
Hee ik heb hem eerder uit dan gieling
Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
pi_11485607
quote:
Op maandag 30 juni 2003 23:14 schreef qyn het volgende:
Ik heb hier wel een "Zelda Theme - Gamecube Prototype"

Over Wind Waker, er wordt gezegd dat er veel elementen van OOT terug te vinden zijn. Ik vind er zelfs veel elementen van "Zelda 1: Legend of Zelda" in te vinden zijn! (overigens, in mijn opinie de meest briljante Zelda ooit).

Ik heb hier in ieder geval méér het klassieke 'kerker-gevoel' wat er in LoZ te vinden was, dan ik dat had in OOT. Nu heb ik OOT ook nog niet uitgespeeld ( ) (wel tot redelijk ver in het 'boze gedeelte') dus misschien moet ik gewoon m'n bek houwe

Misschien probeer ik hier wel te vertellen dat ik de 8-bit 1e Zelda nog het coolste vind .. Ach


Het klassieke kerkergevoel in WW? Welke tempel dan? Ik vond dat namelijk niet echt. Het verhaal zelf is wel meer in de trand van Zelda 1, want dat verhaal dat je hoort als je met Tetra naar Hyrula gaat vond ik echt fantastisch!
Maar 't echte Zelda gevoel schuilt voor mij nog steeds in de 2D Zelda's, ook al zijn de 3D Zelda's ook goed te doen, daar niet van
Comfortably numb
pi_11533341
Gister/vannacht uurtje of 6 gespeeld... Ik was zeeziek daarna, want mn pc-scherm bewoog...

Wel veel in kaart gebracht, die alleraardigste tipgevende visjes hebben me veel geholpen, nu 9 harten totaal, moet nog paar dingen doen waar ik vannacht de kracht en middelen niet voor had, ik wilde niet nog eens me rot vliegen met meeuwen en van die enorme vogels achter me aan. HARTkloppingen. Ik wil Qyn inhalen, mn broertje, ben op bepaalde vlakken verder en hij weer op andere. Qyn !

Zo veel gedaan gister, die vent 539 + 1000 keer gemept (zit in de familie), ghostship gezien, triforce chart bemachtigd, schatten opgevist, te veel om op te noemen, tja 6 uur hè?

Vanavond: terug naar needle rock, foto's maken voor mn gallery, die kikker bewerken met ik weet al wat maar het is nog niet gelukt, roepies verzamelen, en nog veeel meer.

Verslavend zeg

  donderdag 3 juli 2003 @ 13:29:46 #75
30135 Ponem
een beetje vreemd...
pi_11534043
Op windfall island heb je zo'n windmolen en als je de wind uit het noorden laat waaien is het de goeie direction, maar dan zegt die nozemt dat je nog ergens op een switch moet drukken. Weet iemand waar die switch zich bevindt?
"In life there are two things. Things you can eat, and things you no can eat"-Quina FFIX
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')