abonnement Unibet Coolblue
pi_11434098
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 19:18 schreef somegirl het volgende:

[..]

Nee dat heeft Dian gedaan. Met de tv in het bad. (Dat was trouwens een betere cliffhanger!!!)


Dat was toch Hannie??
pi_11434489
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 18:55 schreef SurfDude het volgende:

[..]

Martine is de moeder van Sjors.

Waarom zat Martine ook al weer in de gevangenis eigenlijk?


Martine Hafkamp, wie was dat ook alweer?

Martine Hafkamp staat bekend als één van de allerbeste slechte vrouwen die ooit in GTST heeft gespeeld. Ze deed er alles aan om de personen om zich heen het leven zuur te maken. Vooral de fameuze Helen Helmink moest het ontgelden. Uiteindelijk raakt ze zwanger en bevalt van Wendela, maar dan wordt ze in de gevangenis gegooid wegens oplichting. Haar dochtertje, Wendela, moet ze afstaan en Wendela komt bij de stichting S.O.S. terecht, waar Janine en Daniël (nog zo'n fameus personage uit het verleden) werken. Vanuit die positie regelt Janine dus de adoptie van Wendela, die vanaf dan Sjors heet.

Nog een laatste opmerking. Het lijkt erop dat de schrijvers van GTST goed naar de Amerikaanse soaps als The Bold & The Beautiful hebben gekeken en een trucje hebben overgenomen. Het is namelijk een jaar of 9 geleden dat Martine de gevangenis inging en Wendela was toen nog heel jong. In 9 jaar tijd is Wendela dus wel opeens erg veel ouder geworden.

Vol verwachting kijken we nu uit naar volgend seizoen. Wat voor ellende zal de geboren slechterik Martine gaan aanrichten?


Daniel, Sjors/Wendela, Janine

Bron is soapmail

Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  zaterdag 28 juni 2003 @ 21:28:27 #228
17796 Zun
Moet eens minder TV kijken.
pi_11435595
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 19:18 schreef somegirl het volgende:

[..]

Nee dat heeft Dian gedaan. Met de tv in het bad. (Dat was trouwens een betere cliffhanger!!!)


En dat was ook niet eens een cliffhanger, dat was 'ter ere' van de, eh, duizendste? Twaalfhonderdvijftigste? Heelveelste aflevering. Daarna was er nog een mooie special op RTL4. Maar inderdaad, dat waren nog eens tijden. Nu wordt het hopen dat ze het karakter van Martine niet al te menselijk gaan maken.
pi_11438215

!LOL!

pi_11441020
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 23:59 schreef Blaze85 het volgende:
[afbeelding]

!LOL!


Als ik hem zie moet ik steeds aan die scene denken dat hij in één of andere put zit opgesloten met allemaal Macaroni over hem heen en een bandje dat de hele tijd de zin "Daniel Daniel" afspeeld
X
X
X
pi_11441054
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 19:39 schreef wizarddragon het volgende:

[..]

Dat was toch Hannie??


Ja, en ze was zwanger van het kind van Frits.. Ik voorspel binnen 2 jaar een entree van deze duivelszoon.
pi_11441561
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 19:18 schreef somegirl het volgende:

[..]

Nee dat heeft Dian gedaan. Met de tv in het bad. (Dat was trouwens een betere cliffhanger!!!)


Nee het was niet Dian, het was Jeff........weet alleen niet meer de reden. En Hannie was geweldig!!

Trouwens, op de site kun je kijken naar alle cliffhangers vanaf het begin...opzich wel leuk om terug te zien

'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_11442059
Ik heb er weinig over te zeggen.

Toch post ik maar even.

pi_11442077
Ik stem voor Martine als volgende topic titel
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
  Moderator zondag 29 juni 2003 @ 11:30:58 #235
42184 crew  DaMart
pi_11442365
quote:
Op zondag 29 juni 2003 11:03 schreef bobjuh het volgende:
Ik stem voor Martine als volgende topic titel
Zoiets als: GTST deel 23 - Martine: The bitch is back! ?
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_11443213
quote:
Op zondag 29 juni 2003 11:30 schreef DaMart het volgende:

[..]

Zoiets als: GTST deel 23 - Martine: The bitch is back! ?


Je precies. dat had ik ook in gedachten
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_11444403
quote:
Op zondag 29 juni 2003 12:32 schreef Svensational het volgende:

[..]

Je precies. dat had ik ook in gedachten


Ik ook al
3 zielen geen gedachte
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
pi_11444450
* Tom_Tom- agrees.
pi_11444804
quote:
Op zondag 29 juni 2003 11:01 schreef karoltje het volgende:
Ik heb er weinig over te zeggen.

Toch post ik maar even.


posts opkricken
en dat hier allemaal in het gtst topic
  zondag 29 juni 2003 @ 14:45:36 #240
22598 SurfDude
Wat denk je zelf?!
pi_11445373
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 20:07 schreef Svensational het volgende:
Martine Hafkamp, wie was dat ook alweer?

Martine Hafkamp staat bekend als één van de allerbeste slechte vrouwen die ooit in GTST heeft gespeeld. Ze deed er alles aan om de personen om zich heen het leven zuur te maken. Vooral de fameuze Helen Helmink moest het ontgelden. Uiteindelijk raakt ze zwanger en bevalt van Wendela, maar dan wordt ze in de gevangenis gegooid wegens oplichting. Haar dochtertje, Wendela, moet ze afstaan en Wendela komt bij de stichting S.O.S. terecht, waar Janine en Daniël (nog zo'n fameus personage uit het verleden) werken. Vanuit die positie regelt Janine dus de adoptie van Wendela, die vanaf dan Sjors heet.

Nog een laatste opmerking. Het lijkt erop dat de schrijvers van GTST goed naar de Amerikaanse soaps als The Bold & The Beautiful hebben gekeken en een trucje hebben overgenomen. Het is namelijk een jaar of 9 geleden dat Martine de gevangenis inging en Wendela was toen nog heel jong. In 9 jaar tijd is Wendela dus wel opeens erg veel ouder geworden.

Vol verwachting kijken we nu uit naar volgend seizoen. Wat voor ellende zal de geboren slechterik Martine gaan aanrichten?

[afbeelding]
Daniel, Sjors/Wendela, Janine

Bron is soapmail


Dank voor de uitleg!

Wendela, die ken ik nog wel idd. Waarom hebben ze het dan steeds over Wendy? Die naam zei me echt niks... (En ja, dat Wendy een afkorting is van Wendela begrijp ik, maar ik kan me niet herinneren dat ze Wendela ooit Wendy hebben genoemd... :S)

En Sjors is nu dus een jaartje of 10 als ik het goed begrijp? Dan is het zeker strafbaar om avances te maken?

  zondag 29 juni 2003 @ 14:48:06 #241
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_11445414
Wie is de vader van Sjors/Wendela (kotsnaam maar oke) eigenlijk? Frits ????

En krijgt Sjors nu ook last van MPS?

Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zondag 29 juni 2003 @ 14:48:37 #242
35011 SmashBro
Echt lief.
pi_11445429
quote:
Op zondag 29 juni 2003 09:59 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Nee het was niet Dian, het was Jeff


Geen van beide, het was Hannie.
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
  zondag 29 juni 2003 @ 14:50:00 #243
35011 SmashBro
Echt lief.
pi_11445454
quote:
Op zondag 29 juni 2003 04:35 schreef Stranger het volgende:

[..]

Ja, en ze was zwanger van het kind van Frits.. Ik voorspel binnen 2 jaar een entree van deze duivelszoon.


Dat was ik allang weer vergeten dat zij zwanger was! Zouden de schrijvers het wel onthouden hebben? Zou wel cool zijn als dat kind ook de serie in komt.

Maar heeft ze toen niet een abortus laten doen ofzo (onder dwang van Frits)?

[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 29-06-2003 14:50]

Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
  zondag 29 juni 2003 @ 14:50:22 #244
17796 Zun
Moet eens minder TV kijken.
pi_11445462
"The bitch is back"???

Maar jongens...

Ze wil alleen maar wat dochterlijke liefde!

  zondag 29 juni 2003 @ 15:26:12 #245
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_11446190
quote:
Op zondag 29 juni 2003 14:50 schreef Zun het volgende:
"The bitch is back"???

Maar jongens...

Ze wil alleen maar wat dochterlijke liefde!


Nou, zo gelukkig keek ze er anders niet bij hoor..
Nulla verba sed acta
  zondag 29 juni 2003 @ 15:30:03 #246
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_11446252
Tom: je bent echt weg van Wil de Smet he? Ik weet nog wel dat Helen vroeger mot had mete en meisje en op een gegeven moment in het toilet door haar werd opgesloten
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  zondag 29 juni 2003 @ 16:55:12 #247
47776 somegirl
Gossip Girl
pi_11447501
quote:
Op zondag 29 juni 2003 14:50 schreef SmashBro het volgende:

[..]

Dat was ik allang weer vergeten dat zij zwanger was! Zouden de schrijvers het wel onthouden hebben? Zou wel cool zijn als dat kind ook de serie in komt.

Maar heeft ze toen niet een abortus laten doen ofzo (onder dwang van Frits)?


Ja daar staat me ook nog iets van bij. Zie hannie nog helemaal staan daar in Frits zijn kantoor, dolgelukkig dat ze zwanger is, en dan dwingt Frits haar om het weg te laten halen. Ze wil het zelf niet, maar doet het toch... voor Frits. En..... duwt ze dan niet daarom uiteindelijk die tv in het bad van Frits?
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
pi_11448853
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:30 schreef MikeyMo het volgende:
Tom: je bent echt weg van Wil de Smet he?
Uhuh .

Ik kan me ook nog iets herinneren dat Martine Helen achterna is gezeten met een schaar ofzo.

En Laura & Linda die in de Roosenboom een schaargevecht hebben gehad.

pi_11450433
volgens mij was het alice die helen achterna ging met een schaar, ze is toen opgesloten, ontsnapt ofzo en ging helen weer achterna....ze kreeg een relatie met oom "geile"govert maar toen hij erachter kwam dat ze was ontsnapt gaf tie haar aan, ze kreeg als straf 4 jaar opsluiting in een inrichting ofzo....die moet dus ook weer eens terugkomen want in gtst gaat de tijd iets sneller.....
  zondag 29 juni 2003 @ 21:23:43 #250
47776 somegirl
Gossip Girl
pi_11452045
Wat ik me nou al een hele tijd afvraag, doet Ludo die reclame van Dell? ik vind zijn stem er namelijk wel heel erg op lijken, maar toch ook weer niet. Het lijkt wel een beetje een verkouden Ludo ofzo...
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')