pi_14833121
Nadat dit topic lang 'dood' is geweest maak ik het maar weer even levend. Er wordt een aantal malen gesuggereerd dat ik een dombo ben. Kan zijn; maar ik ben uiteindelijk niet helemaal stom ofzo . In ieder geval wat antwoorden:

Waarom ben ikzelf hetero:
Ik ben zelf Christen ( zullen een aantal misschien zeggen, maarja, dan weet je mijn bais ) en geloof dus dat het natuurlijk is om met iemand van een andere geslacht de liefde te bedrijven. Dit voor voortplanting, maar ik zie ook absoluut niets van liefde in mannen. Ik vind het zelf ronduit smerig; maarja, dat is misschien een kleine afwijking van mij..

Waarom interesseer ik me voor deze vraag:
Het maakt mij dus geen zak uit van wie welke persoon dan ook houdt, met wie men de liefde bedrijft of niets met liefde maar alleen voor het genot, of wat dan ook. Ik vraag me dus wel af wat de beweegredenen zijn om voor iemand van hetzelfd geslacht te kiezen.

Iets specifieker...:
Mijn gedachte, op het moment van het schrijven van de eerste post, was dat potten elkaar - wellicht;) - ook met dildo's en weet ik wat nog meer bewerken (in mijn kennisenkring in ieder geval wel ). Maar waarom kiest zo iemand dan dus niet voor een man? Een piemel heeft dan uiteindelijk toch weer wl de sexuele voorkeur. Dat soort gekkigheid vraag ik me dan dus af. En als een holebi (klinkt toch niet denigrerend ofzo?) daar nou een antwoordje op zou kunnen geven, zou dat best schattig zijn. Dan is een van mijn gekke gedachten weer verbannen en kan ik me bezig houden met boeiende zaken.

Ik voel me aangevallen:
Je hoeft je niet aangevallen te voelen als je op mensen van welk geslacht dan ook valt; dat interesseert me - nogmaals - geen ene reet. Die reactie van de FOK!er met de lesbische moeder is dus ook helemaal loos in mijn opinie.

Zo, dat was het; nou eens zien of hier nog reacties op volgen

Grtz JP.

Grtz JP | visit http://www.jpschadde.nl
pi_14834656
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 00:12 schreef jpschadde het volgende:

Ik vraag me dus wel af wat de beweegredenen zijn om voor iemand van hetzelfd geslacht te kiezen.

Je kiest niet op wie je verliefd wordt, wie je mooi en aantrekkelijk vindt, van wie je een stijve krijgt.
Dat gebeurt gewoon. Sim-pel.
quote:
Mijn gedachte, op het moment van het schrijven van de eerste post, was dat potten elkaar - wellicht;) - ook met dildo's en weet ik wat nog meer bewerken (in mijn kennisenkring in ieder geval wel ). Maar waarom kiest zo iemand dan dus niet voor een man? Een piemel heeft dan uiteindelijk toch weer wl de sexuele voorkeur.
Oh, jouw redenering: dildo = piemel = man
Daar zie jij geen verschillen tussen?

Je bnt dom. Op dit gebied dan.

pi_14834980
Jij bent geen hetero omdat je christen bent, of dat als natuurlijk ziet, zo ben je gewoon geboren, dat had ook anders kunnen zijn....

Ik weet niet waarom ik bisexueel ben, ik ben het gewoon, ertegenin gaan werkt niet, het gaat er niet van weg, ik blijf vrouwen ook aantrekkelijk vinden(voor zowel lust als liefde), wat ik mezelf ook probeer wijs te maken.
In het verleden wilde ik helemaal niet bisexueel zijn, bisexuelen waren toch van die grammafoonplaten die niet konden kiezen, van 2 walletjes meeaten, dat was de mening die ik erover kende, ik wilde het mezelf niet onnodig moeilijk maken en ik wilde ook gewoon normaal zijn.
Ik ben niet normaal, maar dat heeft erg weinig met mijn bisexualiteit te maken
Ik kan niet zijn wat ik niet ben, net zo goed als jij niet anders kan zijn dan als je bent.

Een dildo/vibrator vergelijken met een penis is een fout...
Het heeft ongeveer dezelfde vorm omdat dat gewoon lekker past, maar er zit zeker een wezelijk verschil tussen een dildo en een echte penis...
Dat voelt echt anders.

En zeer zeker heeft een "penis" in het vrouw/vrouw spel een lang niet altijd de voorkeur.
Het gebeurt vaak dat we alleen onze "god given tools" gebruiken.
Je weet nog niet half wat vrouwen met elkaar kunnen doen zonder enig hulpmiddel

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_14835014
Waarom is homosexsualitiet smerig als ook hetro's aan grof gezegd kontneuken, pijen en weet ik veel wat nog meer doen?
Ik denk dat hetro's vaak nog smerig zijn dan homo's als ik het af en toe mag geloven.

Ik vind het geweldig dat er mensen zijn, die doen wat hun hart ingeven. Ik heb een groter respect voor homo's dan wie dan ook. Het zijn fantastische mensen die hun gevoel uiten. En daar kunnen heel veel mensen, ook Christen, veel van leren. Liefde is niet iets wat is vastgelegd in normen en waarden. Liefde is gevoel en dat kun en MAG je niet beinvloeden. Sterker nog, volgens mij zijn alle geloven het erover eens dat liefde iets moois is. Ook homoseksualiteit is liefde.

En dat van een "hetro". " Omdat ik nooit een andere ervaring heb gehad, maar ik sluit me er niet voor af.

pi_14835388
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 00:12 schreef jpschadde het volgende:
Nadat dit topic lang 'dood' is geweest maak ik het maar weer even levend. Er wordt een aantal malen gesuggereerd dat ik een dombo ben. Kan zijn; maar ik ben uiteindelijk niet helemaal stom ofzo . In ieder geval wat antwoorden:

Ik ben zelf Christen ( zullen een aantal misschien zeggen, maarja, dan weet je mijn bais ) en geloof dus dat het natuurlijk is om met iemand van een andere geslacht de liefde te bedrijven. Dit voor voortplanting, maar ik zie ook absoluut niets van liefde in mannen. Ik vind het zelf ronduit smerig; maarja, dat is misschien een kleine afwijking van mij..

Geen probleem, dat is jouw sexueel voorkeur en jouw geloof. Ik zou ze wel wat meer uit elkaar houden, er zijn veel diep gelovige homosexuelen (laatst nog eentje tot bisschop gewijd in de VS) en evengoed atheistische hetero's.
quote:
Waarom interesseer ik me voor deze vraag:
Het maakt mij dus geen zak uit van wie welke persoon dan ook houdt, met wie men de liefde bedrijft of niets met liefde maar alleen voor het genot, of wat dan ook. Ik vraag me dus wel af wat de beweegredenen zijn om voor iemand van hetzelfd geslacht te kiezen.

Iets specifieker...:
Mijn gedachte, op het moment van het schrijven van de eerste post, was dat potten elkaar - wellicht;) - ook met dildo's en weet ik wat nog meer bewerken (in mijn kennisenkring in ieder geval wel ). Maar waarom kiest zo iemand dan dus niet voor een man? Een piemel heeft dan uiteindelijk toch weer wl de sexuele voorkeur. Dat soort gekkigheid vraag ik me dan dus af. En als een holebi (klinkt toch niet denigrerend ofzo?) daar nou een antwoordje op zou kunnen geven, zou dat best schattig zijn. Dan is een van mijn gekke gedachten weer verbannen en kan ik me bezig houden met boeiende zaken.

Ik zou de vraag eerder omdraaien. Er zijn duidelijke biologische redenen aan te wijzen voor de taboes op incest (inteelt is slecht voor de genen) en bestialiteit (ziekteoverdracht, denk aan de boer die MKZ aan z'n edele deel kreeg), maar geen enkele dergelijke reden die homosexueel gedrag af zou keuren.
Mannen steken graag hun leuter in van alles en nog wat, in alle delen van een vrouw waar we bij mogen, in de eigen hand, in groente, in fruit, in taarten (American Pie), noem maar op. Waarom dan niet in een andere vent? Dat vind ik een veel interessantere vraag.

Om terug te komen op:

quote:
Een piemel heeft dan uiteindelijk toch weer wl de sexuele voorkeur.
Dat geldt voor maar erg weinig vrouwen- zelfs degene die zich als volledig hetero beschouwen zullen vaak meer van het betere vinger- of tongwerk gediend zijn dan van penetratie, door penis, dildo of wat dan ook.

En wat hebben dildo's hier overigens mee te maken Hetero's gebruiken ook best wel speelgoed hoor

zaterdag 22 november 2003 @ 03:21:58 #81
1234 HiZ
Istanbullu
pi_14835777
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 00:12 schreef jpschadde het volgende: :

Ow... mijn vriendje is ook christen, zo erg christen dat hij me een keer heeft 'meegelokt' naar een kerkdienst.

Waar ik braaf anderhalf uur heb zitten luisteren naar psalmen, bijbellezingen en een preek (alles in het Turks ook nog). Diezelfde avond hebben we ook geweldig leuk sex gehad. Had ie geen enkel probleem mee om dat te combineren.

Verder is het maar zeer twijfelachtig of er in de bijbel wel echte verwijzingen naar homosexualiteit staan.

Nu jij weer.

zaterdag 22 november 2003 @ 03:36:56 #82
16639 giovan
Mr fancypants himself
pi_14835810
Pfft..waarschijnlijk is iemand homo of lesbo omdat die een persoonlijkheidsstoornis heeft. Zal te maken hebben met de ontwikkeling als kind zijnde.
Klinkt misschien hard maar is niet zo bedoeld, met de meeste stoornissen valt prima te leven.
pi_14845041
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 03:36 schreef giovan het volgende:
Pfft..waarschijnlijk is iemand homo of lesbo omdat die een persoonlijkheidsstoornis heeft. Zal te maken hebben met de ontwikkeling als kind zijnde.
Klinkt misschien hard maar is niet zo bedoeld, met de meeste stoornissen valt prima te leven.
Daarin zie ik geen overeenkomsten, ik bv heb een hele leuke, hele normale jeugd gehad, helemaal geen rare dingen enzo.
Zo ken ik nog meer bi sexuelen en homosexuelen die niets vreemds hebben meegemaakt, geen andere jeugd hebben gehad als kinderen die heterosexueel bleken te zijn.

Misschien is het wel zo dat het een "persoonlijkheidsstoring" is, maar heb dan echt geen idee waar dat vandaan zou moeten komen.
Persoonlijk denk ik dat je voorkeur aangeboren is, dat iedereen op de schaal tussen hetero en homosexueel zit, bijna niemand totaal aan 1 van beide kanten, meeste zit in het grijze gebied ertussen, de een wat meer naar de hetero kant, de ander zit meer op bisexueel, weer een ander zit meer bij de homosexuele kant.

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_14846293
typisch dat de vraag 'waarom ben je hetero' nooit gesteld wordt.

ik heb ook een hele normale (eigenlijk best een heel goede) heugd gehad met ruimdenkende begripvolle ouders en broer. dus ik denk ook dat het aangeboren is.
verder vind ik de vraag waarom niet eens echt interessant, wat doe je ermee is interssanter

pi_14854344
Ik vraag me eigenlijk af waarom mensen altijd een waarom vragen en nooit iets gewoon kunnen accepteren en respecteren. Ik heb het gevoel dat veel mensen raar gevonden worden als ze geen hetro zijn.
Maak je niet dik en richt je op dingen in het leven die pas ECHT belangrijk zijn.
Je leeft maar 1 keer, en maak het leuk voor jezelf, volg je gevoel en respecteer elkaar.
  zondag 23 november 2003 @ 13:12:52 #86
16701 scanman01
Today's a good day
pi_14860593
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 03:36 schreef giovan het volgende:
Ik denk zelf dat de personen die niet of moeilijk met homofilie kunnen omgaan een persoonlijkheidsstoornis hebben.

De topicstarter zou zich bijvoorbeeld eens kunnen afvragen waarom er mensen zijn die moeite hebben met homofilie. Waaraan ligt dat? Waarom is het voor veel mensen totaal geen probleem en voor anderen weer wel?

My soul is painted like the wings of butterflies
pi_14920850
quote:
Op zondag 23 november 2003 13:12 schreef scanman01 het volgende:Ik denk zelf dat de personen die niet of moeilijk met homofilie kunnen omgaan een persoonlijkheidsstoornis hebben.
De topicstarter zou zich bijvoorbeeld eens kunnen afvragen waarom er mensen zijn die moeite hebben met homofilie. Waaraan ligt dat? Waarom is het voor veel mensen totaal geen probleem en voor anderen weer wel?
Mijn vraag wordt weer eens verkeerd begrepen. Ik heb helemaal geen moeite met homoseksualiteit; ik sta er juist erg voor open. Ik vind ook liefde iets moois en als je dat voor elkaar uit maakt het voor niemand wat uit.

Waarom zijn er onderzoekers? Waarom moeten dingen onderzocht worden? Waarom is er een wil om dingen te weten? Waarom is iemand homo? Waarom is iemand hetero?

Ikzelf geen aan dat ik denk dat ik hetero ben omdat de meeste mensen dit zijn, en me altijd is geleerd dat het zo hoort (das misschien ook wel een fout in het Christendom) en dat het voor voortplanting kan zorgen. Ik ben overigens niet een Christen die iedere week in de kerk zit, een of tweemaal per jaar kan ook.

Ik vraag me alleen af waar het uit voortkomt dat iemand voor iemand van zijn eigen geslacht kiest. Het ligt helemaal niet voor de hand om voor iemand van je eigen geslacht kiest. Ligt deze voorkeur dan bij het sexuele deel van de relatie (wat me niet logisch lijkt, omdat met speeltjes inderdaad zoveel ges(t)imuleerd kan worden dat je helemaal niet iemand van hetzelfde geslacht nodig hebt), of bij het innerlijk van de persoon van je 'zelfde soort'?
Lijkt me wederom niet logisch; want er wordt toch altijd gezegd; hij neigt naar het vrouwtje in de relatie, of zij neigt naar het mannetje?

Dat ik hierin geinteresseerd ben maakt me toch niet meteen dom? Ik heb ook nog geen enkele keer gezegd dat ik homoseksualiteit niet accepteer. Ik denk er alleen over na, en vraag me de beweegredenen af.

Op een forum als FOK! zijn er misschien mensen zat die dit aan kunnen geven. Of juist niet. Homoseksuelen die zeggen dat het altijd al zo was. Of vanaf hun 20e. Hetereoseksuelen die op hun 40e ineens homoseksueel werden. Maar waarom vraag ik me dan af. En dat heb ik voorlopig nog niet gehoord, behalve dat men het niet wist en het zomaar kwam. En ook dat kan ik gewoon accepteren...

Grtz JP | visit http://www.jpschadde.nl
pi_14922205
Ik denk dat de volgende vraag mag zijn: Christen: Waarom?
  dinsdag 25 november 2003 @ 18:04:10 #89
61646 Copycat
C'era una volta
pi_14922383
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 17:12 schreef jpschadde het volgende:

[..]

Lijkt me wederom niet logisch; want er wordt toch altijd gezegd; hij neigt naar het vrouwtje in de relatie, of zij neigt naar het mannetje?

Dat soort typeringen wordt gemaakt door heel kortzichtige mensen.
Jij bent Christen, je legt je er dus, neem ik aan, ook bij neer dat God in zeven dagen hemel, aarde en alles wat leeft schiep.

Waarom kun je dan niet bevatten dat er gewoon ook mensen zijn die hun liefde delen met iemand van hetzelfde geslacht? Dat ze zich daar het meest gelukkig en zichzelf bij voelen?
God is toch liefde...?

Curiosity cultured the cat
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_14922399
Waarom val jij op blond??

Zelfde vraag, zelfde antwoord.

pi_14923023
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 17:12 schreef jpschadde het volgende:

Ik vraag me alleen af waar het uit voortkomt dat iemand voor iemand van zijn eigen geslacht kiest. Het ligt helemaal niet voor de hand om voor iemand van je eigen geslacht kiest.

Ik zou dat willen omdraaien. Het is logischer om te kiezen voor iemand van je eigen geslacht, omdat je daar vaker interesses mee deelt, omdat je daar bepaalde esthetische idealen (kleding, uiterlijk, haardracht, etc) mee deelt, omdat je weet hoe het andere geslacht 'denkt'. (Zoals door iemand verwoord: "Iemand van Mars snapt het beste hoe iemand anders van Mars denkt. Venus idem.")
quote:
Ligt deze voorkeur dan bij het sexuele deel van de relatie (wat me niet logisch lijkt, omdat met speeltjes inderdaad zoveel ges(t)imuleerd kan worden dat je helemaal niet iemand van hetzelfde geslacht nodig hebt)
Met andere woorden... Jij valt niet op het lichaam van iemand, maar puur op het functionele aspect van bepaalde geslachtsdelen? Dus jij zou wel seks willen hebben met een man, wanneer hij zo'n kunst-vagina's gekocht zou hebben in een sexshop?
quote:
of bij het innerlijk van de persoon van je 'zelfde soort'?
Da's clichmatige onzin.
Trouwens, je zou kunnen zeggen dat biseksuele mensen voor het innerlijk gaan, het geslacht maakt dan minder uit (maar het uiterlijk op zich natuurlijk nog wel).
quote:
Dat ik hierin geinteresseerd ben maakt me toch niet meteen dom? Ik heb ook nog geen enkele keer gezegd dat ik homoseksualiteit niet accepteer. Ik denk er alleen over na, en vraag me de beweegredenen af.

Op een forum als FOK! zijn er misschien mensen zat die dit aan kunnen geven. Of juist niet. Homoseksuelen die zeggen dat het altijd al zo was. Of vanaf hun 20e. Hetereoseksuelen die op hun 40e ineens homoseksueel werden. Maar waarom vraag ik me dan af. En dat heb ik voorlopig nog niet gehoord, behalve dat men het niet wist en het zomaar kwam. En ook dat kan ik gewoon accepteren...

Seksualiteit ontwikkelt zich bij een mens vanaf een bepaalde leeftijd. Verliefdheid ook.

Achteraf (!) gezien was ik bijvoorbeeld op de lagere school al wat verliefd op een klasgenoot, wilde ik graag bij 'm zijn, wilde ik dat hij me aardig vond, deed ik m'n best om maar naast 'm te kunnen zitten, of zo te zitten dat ik hem kon zien, etc.

pi_14928344
quote:
Op zondag 15 juni 2003 00:30 schreef S4ndro het volgende:
En hoe komt het ook alweer tot stand? Er gaat toch iets fout ofzo in de hersenen tijdens de ontwikkeling, ik had een keer gelezen dat vrouwen die roken tijdens de zwangerschap, een verhoogde kans hebben dat hun kind later homo/bi zal worden. Wie weet daar meer over?
Ja mijn moeder rookte 1,5 pakje per dag toen ze zwanger was, nu ben ik homo, mijn twee broertjes allebei bi en mijn twee zussen zijn allebei lesbisch, En mijn ouders gaan erg moeilijk met homoseksualiteit om, dus je begrijpt dat de sfeer thuis om te snijden is.

pi_14984805
Ja mensen, er was eens Adam en Eva en niet Adam en Adam of Eva en Eva.
T klopt dus niet.

[edit]

mensen hou je in waarde, en kotssmilies zijn hier niet gewenst, lees de policy nog maar een keer en vooral in dit soort topics inhoudelijk posten!

[Dit bericht is gewijzigd door Jerruh op 27-11-2003 22:41]

donderdag 27 november 2003 @ 22:43:49 #94
75566 6666
!!Super Evil!!
pi_14986774
Ja daar had ik ook een meninkje over maar dat ik hier dat allemaal las valt het van mij nog mee....

Ik ben van mening dat het tegen de natuur is....

en goed of fout laat ik in het midden zolang ze maar niet voor me neus gaan bekken vind ik alles prima!

Ik ben een extreeme radicaal :)
pi_14986813
quote:
Op donderdag 27 november 2003 22:43 schreef 6666 het volgende:

Ja daar had ik ook een meninkje over maar dat ik hier dat allemaal las valt het van mij nog mee....

Ik ben van mening dat het tegen de natuur is....

Autorijden is ook tegen de natuur. .
quote:
en goed of fout laat ik in het midden zolang ze maar niet voor me neus gaan bekken vind ik alles prima!
Goh, heb jij effe pech. Of ga je ze dan slaan?
pi_14996097
quote:
Op donderdag 27 november 2003 21:48 schreef mirandarommers het volgende:
Ja mensen, er was eens Adam en Eva en niet Adam en Adam of Eva en Eva.
T klopt dus niet.

[edit]

mensen hou je in waarde, en kotssmilies zijn hier niet gewenst, lees de policy nog maar een keer en vooral in dit soort topics inhoudelijk posten!

Tja, als we het zo gaan bekijken he....

Als we god echt erbij willen halen...

God heeft mij zoals ik ben op de wereld gezet, bisexueel...
Aangezien god alles schept schept hij dus ook homosexuelen en bisexuelen....

Zo tegennatuurlijk is het niet aangezien het in de natuur ook voorkomt, oa bonobono'a, dolfijnen, zelfs schapen(rammen) doen aan homosexuele sex...

Laten we er even vanuit gaan dat god geen foutjes maakt, aangezien hij alwetend is volgens de geloven, dus dan is dit ook gewoon zo bedoeld...

Ik ben gewoon wie ik ben, ik kan het niet veranderen, geen idee hoe dat zou moeten, wil het ook niet meer, ik heb vrede met wie ik ben.

pi_14999034
Na de 2 posts van de TS kan ik hem alleen maar doorverwijzen naar:

www.watbenjedan.nl

Mijn God zeg, die gast wil het gewoon niet snappen!

Maar aangezien jij Christen ben, leg mij eens uit waarom jullie je hele leven door een boek laten runnen?

vrijdag 28 november 2003 @ 14:05:38 #98
69316 suppafl3xxa
programmeerslet
pi_15000223
zucht
laten we het er maar op houden dat smaken verschillen?
If I had known that you'd know that I had done it. I wouldn't have done it. Unless I knew you couldn't know that I knew you didn't know I had done it. In wich case I would have done it because I know that you didn't know I had done it.
pi_15001336
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 11:18 schreef erodome het volgende:

[..]

Tja, als we het zo gaan bekijken he....

Als we god echt erbij willen halen...

God heeft mij zoals ik ben op de wereld gezet, bisexueel...
Aangezien god alles schept schept hij dus ook homosexuelen en bisexuelen....

Zo tegennatuurlijk is het niet aangezien het in de natuur ook voorkomt, oa bonobono'a, dolfijnen, zelfs schapen(rammen) doen aan homosexuele sex...

Laten we er even vanuit gaan dat god geen foutjes maakt, aangezien hij alwetend is volgens de geloven, dus dan is dit ook gewoon zo bedoeld...

Ik ben gewoon wie ik ben, ik kan het niet veranderen, geen idee hoe dat zou moeten, wil het ook niet meer, ik heb vrede met wie ik ben.

jij kan dingen goed verwoorden
pi_15008601
Mijn god wat een ziekelijke reactie zeg gadverdamme!!!!!! ect om te kotsen. Wat maakt een homo sekueel anders dan een ander? Mensen die zou zijn als jij zouden eens even heel goed bijzichzelf te raden moeten gaan waarom HUN hersenen dermate afwijken dat zij dit soort dingen denken!!!!! Echt triest gewoon

Edit: kotsen is echt niet nodig, ga je je alleen maar naar in de buik van voelen...
Relax...

[Dit bericht is gewijzigd door erodome op 28-11-2003 20:30]

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')