abonnement Unibet Coolblue
pi_748697
Ik heb deze film op dvd gekocht, en vind het een van de gaafste films die ik ooit heb gezien. Man wat heb ik gelachen. De film zit vol met bizarre personages, hilarische plotwendingen, fantastische trippy scenes, waanzinnige humor, en niet te vergeten een onvergetelijke soundtrack. En dan zit er ook nog eens een coole boodschap in verstopt...
Wat vinden de andere fokkers van deze film? Ik heb hem nu zo'n 3 keer gezien en nog steeds verveelt hij me niet.
Unox, the worst operating system.
pi_748703
Zeer coole film

Ik heb hem ook een aantal keren gezien en hij blijft goed. The Dude roeleert

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_748719
The Big Lebowski! Zeker een van de betere films.
Blijft ook leuk om naar te kijken, vooral the Dude. Wou dat ik zo'n relaxte levensinstelling had. Misschien meer blowen?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_748737
Is dat die coole film met die super grote joint in die auto ?
eigenlijk ben ik een straathond
pi_748743
Film van de Coens zijn in het algemeen erg leuk. Kijk maar naar Miller's Crossing, Fargo en The Hudsucker Proxy

[schaam-mode on]
Ik moet bekenen dat ik de nieuwste film van ze nog niet gezien heb, namelijk "O Brother Were are To".
[schaam-mode off]

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_748759
Leuke film, was pas op Ned 3. Alleen had ik nu voor de verandering eens het gevoel dat het nergens heen ging. Maar leuk was ie wel.
Jusqu'ici tout va bien...
pi_748766
quote:
Op 16 februari 2001 12:07 schreef Strolie75 het volgende:


[schaam-mode on]
To".
[schaam-mode off]


Thou. Wil ik ook zien. Niks o je voor te schamen.
Jusqu'ici tout va bien...
pi_748777
Heb O Brother ook nog niet gezien, hij schijnt erg grappig te zijn, maar wel een beetje af te wijken van de andere Coen brother films.
Is niets mis mee volgens mij, om eens iets heel anders te proberen.
Verder vind ik George Clooney wel sympathiek en charismatisch overkomen. Ben dus benieuwd.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_748851
quote:
Op 16 februari 2001 11:58 schreef Ripley het volgende:
The Big Lebowski! Zeker een van de betere films.
Blijft ook leuk om naar te kijken, vooral the Dude. Wou dat ik zo'n relaxte levensinstelling had. Misschien meer blowen?
Ik moet zeggen dat mijn hele levensinstelling een stuk relaxter is geworden sinds ik hem zag. Ongetwijfeld heeft de hoeveelheid wiet er ook mee te maken...
Unox, the worst operating system.
pi_748860
The Big Lebowski vond ik niet echt super. Hij was leuk, maar niet super.

Oh Brother where art thou, vond ik veeel leuker! Al vonnik sommige dingen wel een beetje vaag en onwaarschijnlijk, maar het was gewoon heel leuk en grappig en je verveelt je geen moment!

Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 16 februari 2001 @ 13:09:03 #11
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_748895
the big lebowski is een van die films die zo vaag is dat ie leuk is
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_748957
Miller's Crossing is nog steeds hun beste film...vind ik dan
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_748960
,,Shut the fuck up Donny!''

Jah, deze film was wel lache, 't ging eigenlijk nergens over, maar er werd wel geinig in geacteerd, en The Dude roelz, en die John Goodman was ook zo cool met z'n opmerkingen.

  vrijdag 16 februari 2001 @ 13:40:54 #14
6573 raf
Wat jij wilt..
pi_748972
Zeker een goejuh film!! Best wel lang geleden gezien eigenlijk en ik vraag me nu ook af wat die "koele" boodschap was die erin verborgen zat..

Vertel is...

Is het echt allemaal waar wat je zegt??
  vrijdag 16 februari 2001 @ 13:48:05 #15
8534 Kokkers
Music Maestro!
pi_748996
Sjit zeg, ik heb deze film serieus zeker 30+ keer van A tot Z gekeken en vind hem nog steeds TE gek.


-What's a pederast Walther?

-Life does not start and stop at your convenience you miserable piece of shit!

-What's up with Walther dude?

Dat stukje dat ie in z'n auto die joint tussen z'n benen laat vallen en zo ontiegelijk heerlijk tegen die vuilnisbak oprijdt....prachtig, krijg er bijna gele broekspijpen van.

Het is inderdaad een echte aanrader als je van dit soort humor houdt.
Ik heb hem ook aan m'n moeder voorgeschoteld maar die heeft hem gewoon halverwege afgezet!?!?!

Ah, fuck it dude...let's go bowlin'

pi_749014
Wat the Stranger aan het eind vertelt. Het belangrijkste in het leven is dat je iets hebt dat je gewoon heel erg leuk vindt, en dat je kan doen met je beste vrienden. Een carriere ofzo is eigenlijk helemaal niet zo belangrijk.
Ik vind het dat een coole instelling

"The dude abides. i don't know about you, but I find comfort in that. It's a good thing he's around, taking it easy for all us sinners..."
- The Stranger

Unox, the worst operating system.
  vrijdag 16 februari 2001 @ 14:14:41 #17
9934 Hiroller
Just rollin' around
pi_749096
Ultimate chill!

Snatch van Guy Ritchie ook al gezien? Supertip! 8)

quote:
Op 16 februari 2001 11:51 schreef Schorpioen het volgende:
Ik heb deze film op dvd gekocht, en vind het een van de gaafste films die ik ooit heb gezien. Man wat heb ik gelachen. De film zit vol met bizarre personages, hilarische plotwendingen, fantastische trippy scenes, waanzinnige humor, en niet te vergeten een onvergetelijke soundtrack. En dan zit er ook nog eens een coole boodschap in verstopt...
Wat vinden de andere fokkers van deze film? Ik heb hem nu zo'n 3 keer gezien en nog steeds verveelt hij me niet.
High Roller$ creating their own DE9; DEMO "2003: A SPACED ODYSSEY" FINALLY RELEASED!: http://surf.to/highrollers
  vrijdag 16 februari 2001 @ 14:24:53 #18
6573 raf
Wat jij wilt..
pi_749130
OWHJA!! Die "stranger" is die cowboy toch?

Ik vind dat zeker weten een coole instelling ja.

Heb nu eigenlijk best zin om die film weer te zien. Uhh...straks maar effe langs de videotheek dus

[Dit bericht is gewijzigd door raf op 16-02-2001 14:25]

Is het echt allemaal waar wat je zegt??
  vrijdag 16 februari 2001 @ 20:26:29 #19
1358 Xhorder
He's back...
pi_750111
Ja toffe film zeker! Ik zag hem laatst op Ned 3 bij de VPRO.. hij is meteen als klapperrrrrrr van de week omhoog geschoten op mijn topfilms lijst.. (zo ver ik er één bijhoud)
... na vijf jaar
pi_750384
Rules!
pi_751581
SHUT up donnie... Dude you're out of your element here..... HEY MAN this is a private residence....

THE DUDE... of el DUDERINO of.. HIS DUDENESS.. just RULES... Die film is gewoon hoe film moeten zijn FAN-TAS-TISCH.. geen andere woorden voor,,,,hoe is de DVD.???? nog leuke xtra features????
Die scene met die UZZi hahahahha hilarisch

CHECK MY USERNAME,,,,,,, MY NR. 1 movie of all time

Her name was Lola, she was a showgirl..........
pi_751724
quote:
Op 17 februari 2001 17:48 schreef Biglebowski het volgende:
hoe is de DVD.???? nog leuke xtra features????
Ja, directe scenetoegang


This is what happens when you FUCK-A-STRANGER-IN-THE-ASS!!!

2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_751912
De dvd heeft ook nog een extra optie, Soundtrack maar die werkt bij mij niet
Ik kan kiezen tussen Engels en Frans (voor een soundtrack ) ) maar ik kom dan gewoon weer in het hoofdmenu terug...

Dat zuigt want die soundtrack regeert.

Zijn er mensen die de dvd hebben waar de soundtrack wel werkt?

Unox, the worst operating system.
pi_752126
Met soundtrack bedoelen ze gewoon de spraak e.d. lieve schat
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_752198
stom!
ik had het kunnen weten... was ook te mooi om waar te zijn...
Unox, the worst operating system.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')