abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 6 augustus 2003 @ 11:42:45 #151
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_12253497
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 16:23 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Op gravel ja.

Vraag me af hoe zijn aanpassing zal zijn. De meesten spelen al zo'n 2 weken op hardcourt.


Hij heeft nu dus opgeven. Waarschijnlijk omdat zich te sparen voor de US Open ofzo.

Maar ehm, als jij op gravel zo oppermachtig bent, kun je ook aardig tennissen op hard court hoor.

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 6 augustus 2003 @ 11:49:55 #152
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_12253662
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 02:02 schreef mitt het volgende:

[..]

Schalken heeft heel erg makkelijk verloren.

6-1 6-1 tegen Zabaleta. Gewoon erg slecht van Sjeng.

Gelukkig Verkerk wel door, en dat is een prestatie op zich.


Oh fuck, ik heb wel heel erg fout gekeken.

Nou ja, goede prestatie van Zabaleta.:P.

Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  woensdag 6 augustus 2003 @ 12:42:50 #153
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_12254835
Kan iemand mij nu uitleggen waarom het zo compleet genegeerd wordt dat die drie meiden Europees kampioen zijn geworden, dat het niet op de FP komt, dat er geen aparte topic voor mag komen en dat zelfs in deze thread de meeste mensen er gewoon helemaal overheen lezen!!?!?!
  woensdag 6 augustus 2003 @ 13:45:30 #154
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_12256202
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 12:42 schreef Short_stop het volgende:
Kan iemand mij nu uitleggen waarom het zo compleet genegeerd wordt dat die drie meiden Europees kampioen zijn geworden, dat het niet op de FP komt, dat er geen aparte topic voor mag komen en dat zelfs in deze thread de meeste mensen er gewoon helemaal overheen lezen!!?!?!
Ik niet

Ik zei nog dat igor Sijsling een toernooi in de buurt had gewonnen een paar weken geleden

Waarschijnlijk omdat het jeugdnieuws is. dat wordt toch meestal als minder belangrijk beschouwd.....

Hoewel er dus wel weer een paar grote talenten aan zitten te komen....
Bij zowel de mannen als vrouwen

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_12256407
Coria kan het dus (nog) niet op hardcourt.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 6 augustus 2003 @ 13:55:23 #156
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_12256423
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 13:45 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik niet

Ik zei nog dat igor Sijsling een toernooi in de buurt had gewonnen een paar weken geleden

Waarschijnlijk omdat het jeugdnieuws is. dat wordt toch meestal als minder belangrijk beschouwd.....

Hoewel er dus wel weer een paar grote talenten aan zitten te komen....
Bij zowel de mannen als vrouwen


Ja, jij bent ook 50% de reden dat ik zei dat bijna iedereen het had genegeerd, er had ook nog iemand op de gesloten thread gereageerd.

Maar inderdaad, blijkbaar is het alleen interessant als ze bijna Roland Garros winnen en niet als ze helemáál Europees of Wereld jeugdkampioen worden. Ik vind het vreemd.

  woensdag 6 augustus 2003 @ 14:00:56 #157
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_12256559
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 13:45 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik niet

Ik zei nog dat igor Sijsling een toernooi in de buurt had gewonnen een paar weken geleden

Waarschijnlijk omdat het jeugdnieuws is. dat wordt toch meestal als minder belangrijk beschouwd.....

Hoewel er dus wel weer een paar grote talenten aan zitten te komen....
Bij zowel de mannen als vrouwen


En nu begin ik in mijn verwarring jou gewoon te negeren, sorry

Leuk dat je hem gesproken hebt! Vertelde hij niet dat hij voor Nederland uitkwam? Als hij ooit nog eens Wimbledon wint ga je balen dat je geen handtekening hebt gevraagd denk ik

  woensdag 6 augustus 2003 @ 14:53:51 #158
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_12257794
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 13:54 schreef zjroentje het volgende:
Coria kan het dus (nog) niet op hardcourt.
hij heeft opgegeven dus dat heeft nix met niet kunnen te maken maar met overmacht....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_12257821
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 14:53 schreef Komakie het volgende:

[..]

hij heeft opgegeven dus dat heeft nix met niet kunnen te maken maar met overmacht....


Voor mij wel een teken aan de wand.

Vind het gewoon veels te toevallig dat hij nou net in z'n eerste wedstrijd op hardcourt moet opgeven.

While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 6 augustus 2003 @ 14:56:00 #160
30919 mitt
Michael Corleone
pi_12257853
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 14:54 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Voor mij wel een teken aan de wand.

Vind het gewoon veels te toevallig dat hij nou net in z'n eerste wedstrijd op hardcourt moet opgeven.


Als je 15 wedstrijden op rij hebt gewonnen en zondagavond vanuit Polen helemaal naar Amerika heb moeten vliegen om in een dag te wennen om hardcourt Dat kan gewoon niet.
Coria heeft z'n rust nu ook wel verdiend.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  woensdag 6 augustus 2003 @ 14:56:52 #161
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_12257882
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 14:00 schreef Short_stop het volgende:

[..]

En nu begin ik in mijn verwarring jou gewoon te negeren, sorry

Leuk dat je hem gesproken hebt! Vertelde hij niet dat hij voor Nederland uitkwam? Als hij ooit nog eens Wimbledon wint ga je balen dat je geen handtekening hebt gevraagd denk ik


Nou, Hij had toen net de halve finale gewonnen in een A toernooi in de buurt en ik was wel onder de indruk dus ik feliciteerde em en kletste een beetje met em over dat ik aan de kwali had meegedaan enzo.

Toen zei hij al dat ie niet zo veel in nederland speelde maar veel in het buitenland. en nog ff over de finale van de dag erna gehad en em daarna suc6 gewenst.

eigenlijk dus alleen maar "mooi weer" praatje. Later zag ik in de krant staan dat ie deel uitmaakte van jong oranje t/m 16. Ik had em al op iets van 18 of 19 geschat

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_12257885
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 14:56 schreef mitt het volgende:

[..]

Als je 15 wedstrijden op rij hebt gewonnen en zondagavond vanuit Polen helemaal naar Amerika heb moeten vliegen om in een dag te wennen om hardcourt Dat kan gewoon niet.
Coria heeft z'n rust nu ook wel verdiend.


Dan vind ik het triest dat hij meedoet.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 6 augustus 2003 @ 14:59:48 #163
30919 mitt
Michael Corleone
pi_12257964
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 14:56 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Dan vind ik het triest dat hij meedoet.


Verplicht bij een Masters toernooi.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_12257975
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 14:59 schreef mitt het volgende:

[..]

Verplicht bij een Masters toernooi.


Dat meen je niet?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 6 augustus 2003 @ 15:29:35 #165
30919 mitt
Michael Corleone
pi_12258642
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 15:00 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Dat meen je niet?


Ja toch wel.

En vermoeidheid (ook al speel je 3 weken onafgebroken overal) is geen serieuze blessure dus als Coria niet mee had gedaan had het hem een fikse boete opgeleverd.

Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  woensdag 6 augustus 2003 @ 16:20:42 #166
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_12260025
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 15:29 schreef mitt het volgende:

[..]

Ja toch wel.

En vermoeidheid (ook al speel je 3 weken onafgebroken overal) is geen serieuze blessure dus als Coria niet mee had gedaan had het hem een fikse boete opgeleverd.


idd

Hij heeft vorig jaar geloof ik ook niet meegedaan of iig is ie niet ver gekomen dus was het niet zo'n probleem om halverwege de eerste ronde op te geven.

En het is idd verplicht om mee te doen aan de master toernooien. Als je niet mee doet krijg je dus een boete.
Tot ergernis van een hoop spelers.

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 6 augustus 2003 @ 17:12:16 #167
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_12261095
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 14:56 schreef Komakie het volgende:

[..]

Nou, Hij had toen net de halve finale gewonnen in een A toernooi in de buurt en ik was wel onder de indruk dus ik feliciteerde em en kletste een beetje met em over dat ik aan de kwali had meegedaan enzo.

Toen zei hij al dat ie niet zo veel in nederland speelde maar veel in het buitenland. en nog ff over de finale van de dag erna gehad en em daarna suc6 gewenst.

eigenlijk dus alleen maar "mooi weer" praatje. Later zag ik in de krant staan dat ie deel uitmaakte van jong oranje t/m 16. Ik had em al op iets van 18 of 19 geschat


Leuk joh!! Maar volgende keer niet vergeten een handtekening te vragen he!
  woensdag 6 augustus 2003 @ 17:15:47 #168
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_12261151
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 14:59 schreef mitt het volgende:

[..]

Verplicht bij een Masters toernooi.


Mitt, als moderator die mijn topic sloot en als mens die blijkbaar het nodige van tennis weet, kan jij geen antwoord geven op mijn vraag?
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 12:42 schreef Short_stop het volgende:
Kan iemand mij nu uitleggen waarom het zo compleet genegeerd wordt dat die drie meiden Europees kampioen zijn geworden, dat het niet op de FP komt, dat er geen aparte topic voor mag komen en dat zelfs in deze thread de meeste mensen er gewoon helemaal overheen lezen!!?!?!
  woensdag 6 augustus 2003 @ 17:22:55 #169
30919 mitt
Michael Corleone
pi_12261276
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 17:15 schreef Short_stop het volgende:

[..]

Mitt, als moderator die mijn topic sloot en als mens die blijkbaar het nodige van tennis weet, kan jij geen antwoord geven op mijn vraag?
[..]


Omdat het vrouwentennis nou niet echt bepaald leeft hier, en het pas echt interessant wordt als Krajicek gaat presteren op de WTA-Tour.

Overigens vind ik het toch goed gedaan van deze dames hoor.

Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  woensdag 6 augustus 2003 @ 18:03:30 #170
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_12262019
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 17:22 schreef mitt het volgende:

[..]

Omdat het vrouwentennis nou niet echt bepaald leeft hier,


Ok, das wel duidelijk, maar als je dan verbiedt een topic te openen als Nederland Europees kampioen wordt onder de 16 jaar dan voorkom je ook wel dat het gáát leven. Veel van de mensen die ineens grote Martin Verkerk fans werden een paar maanden geleden werden dat ook alleen maar omdat hij aandacht kreeg.

quote:
en het pas echt interessant wordt als Krajicek gaat presteren op de WTA-Tour.
hmm, dat lijkt me een opinie. Ik vind het nu ook al interessant dat ze verleden jaar Europees en Wereldkampioen onder de 14 waren en dit jaar Europees kampioen (en wie weet weer Wereld) onder de 16. Dat is toch niet niks?
quote:
Overigens vind ik het toch goed gedaan van deze dames hoor.
Ja, dat is wel leuk maar moeten we hier nu echt zo achter de gevestigde media aanlopen dat als zij zeggen dat het alleen interessant is als ze de uitzendrechten hebben en dat het anders doodgezwegen moet worden wij dat ook gewoon blindelings doen?
  woensdag 6 augustus 2003 @ 18:13:00 #171
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_12262215
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 17:22 schreef mitt het volgende:

[..]

... en het pas echt interessant wordt als Krajicek gaat presteren ...


Daar wou ik dus ook nog even wat over zeggen. Het is het Nederlandse TEAM dat nu al minstens twee keer Europees kampioen en een keer wereldkampioen is geworden in twee jaar tijd, en niet alleen juffrouw Krajicek. De enige reden dat jij haar er nu uitpikt is omdat je de naam kent, van de broer en uit de gevestigde media... Als ze wat meer aandacht kregen kenden we de andere namen ook.
  woensdag 6 augustus 2003 @ 18:18:35 #172
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_12262326
En dan nog één opmerking.

Ik wil graag pleiten voor een aparte jong Nederlands tennistalent topic waar we dan de verrichtingen van de jeugdspelers in kunnen blijven volgen. Ze worden in deze thread compleet ondergesneeuwd en ze blijven maar winnen dus ze verdienen gewoon een eigen topic vind ik, vooral ook omdat ze in de "gewone media" compleet genegeerd worden.

  woensdag 6 augustus 2003 @ 18:25:44 #173
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_12262456
ja, sorry, nog één ding. Het zou denk ik een interessant experiment zijn als er nu alsnog een bericht op de FP zou komen over het succes van de Nederlandse meisjes. Je zou dan heel mooi kunnen kijken hoe(veel) mensen erop reageren en bovendien zou je als Fok! ook nog eens (voor de verandering) helemaal zelfstandig écht (leuk) nieuws verzameld hebben inplaats van achter de rest aan te waggelen en dus een échte nieuwsbron zijn, maar blijkbaar is dat niet de ambitie of zo...
  woensdag 6 augustus 2003 @ 18:28:18 #174
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_12262494
ok, laatste opmerking... ben ik nu zo off-topic dat ik naar feedback moet met mijn verhaal?
  woensdag 6 augustus 2003 @ 18:50:16 #175
42845 Bobu
PSV KAMPIOENEN
pi_12262860
Guess what...Beck wint met 6-1 6-1 van Zabaleta. Waar hebben we die stand toch eerder gezien Op dit moment regent het overigens in Montreal.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')