abonnement Unibet Coolblue
pi_10987931
quote:
Op maandag 9 juni 2003 15:19 schreef DaMart het volgende:

[..]

Cup A Troep reclame: "Sjors, heb je even ?" "NU EVEN NIET!" Da's de link volgens mij.

Dus we hebben ook de titel voor #22 dan ?


Je gaat er toch geen andere Sjors bijhalen die niets met gtst te maken heeft. .
  Moderator maandag 9 juni 2003 @ 18:04:50 #27
42184 crew  DaMart
pi_10988484
quote:
Op maandag 9 juni 2003 17:39 schreef berney het volgende:

[..]

Je gaat er toch geen andere Sjors bijhalen die niets met gtst te maken heeft. .


De topic starter wel
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_10989746
Wie wil voor mij bijhouden wat er gebeurt vanavond? Ik ben er weer eens niet... .
pi_10990408
Wie is toch de moeder van Sjors?
Ik denk niet Jeanine, misschien Martine Hafkamp?
Ze had dochtertje (Wendela) toen ze gevangenis inging. Wie was ook alweer de vader?
Daniel heeft haar toch opgevoed? Vandaar de link naar Jeanine, ze heeft ooit wat met Daniel gehad.
Wie heeft er een ander idee?
Alles flux?
  Moderator maandag 9 juni 2003 @ 20:35:00 #30
42184 crew  DaMart
pi_10991785
quote:
Op maandag 9 juni 2003 19:13 schreef karoltje het volgende:
Wie wil voor mij bijhouden wat er gebeurt vanavond? Ik ben er weer eens niet... .
Nou vooruit dan maar weer:

- Jef zegt tegen Charlie dat er echt niets meer aan de hand is. Charlie wordt boos op Barbara omdat Barabara niemand vertrouwt en zelf wel door iedereen vertrouwd wil worden en loopt weg. Jef is niet blij met het verhaal dat Barbara tegen Charlie heeft opgehangen.

- Charlie komt thuis en hoort Barbara uit. Ze wil precies weten wat er gebeurd is. Barbara verdiept haar verhaal. Jef loopt kwaad weg. Barbara draait het verhaal zo dat ze Valerie en Charlie probeerde te beschermen.

- Pascalle ontmoet Ray in de Rozenboom. Hij heeft een fotoalbum meegenomen en probeert haar in te pakken. Hij zegt dat het beter gaat met hem. pascalle zegt dat ze geen toekomst hebben.Ze wil geen contact meer met Ray.

- Barbara gaat bij Laura langs. Laura vertelt dat ze met Dennis gaat trouwen. Barbara vindt dat Laura moet vertellen dat het niet Dennis zijn kind is. Dennis hoort dit half. Dennis wil weten waar Laura en Barbara het over hadden en wat Laura voor hem achter houdt.

- Valerie krijgt wat instructies voor de operatie in het ziekenhuis. Ze ondertekent een formulier waarmee ze toestemming verleend om haar baarmoeder te verwijderen als dat nodig blijkt. Op het eind hoort Valerie dat haar baarmoeder ook daadwerkelijk is weggehaald.

Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  maandag 9 juni 2003 @ 20:37:30 #31
55929 Caipirinhia
lekkerrrrrrrrr....
pi_10991857
en alvast voor morgen schat;

Charlie kruipt bij milan, en zegt dat een avond voetbal op tv ook anders kan. Ze belooft hem een leuke nacht die extra lang kan duren met wat stuff dat ze mee heeft. Als hij dat ziet reageert hij als een bezetene en stuur haar en de stuff weg.. Charlie is enkel en alleen verbijsterd..

  maandag 9 juni 2003 @ 21:10:07 #32
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_10992690
Saaie aflevering
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  maandag 9 juni 2003 @ 22:12:52 #33
17796 Zun
Moet eens minder TV kijken.
pi_10994297
Je hoort dat één van je beste vriendinnen gaat trouwen met de knakker die denkt dat hij haar bezwangerd heeft en twee keer zo jong is...

Wat is het eerste dat je zegt?

"Dan wil je je sleutel zeker terug"

Bedankt Barbara!

  maandag 9 juni 2003 @ 22:14:17 #34
1540 Leonie
Voor jou van mij
pi_10994345
Volgens mij is Sjjors de dochter van de zus van Janine, Marieke...staat me iets van bij dat zij ooit een dochter heeft gekregen en Janine heeft haar toen afgestaan....
Don't touch the computer, don't ever touch the computer!
  dinsdag 10 juni 2003 @ 09:36:01 #35
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_11000712
Hoe kan Sjors nou de dochter van Marieke zijn? Die marieke was toen ze in de serie was nog niet zo heel oud dus laten we zeggen dat op dat tijdstip de afgestane baby maximaal 4 was. ze is nu een jaar of 5 uit de serie dus zou dat kind maximaal 10 zijn en geen 17......Aan de andere kant is hetw el een betere optie dan Wendela, want die zou nog jonger moeten zijn.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_11000765
quote:
Op maandag 9 juni 2003 20:35 schreef DaMart het volgende:

[..]
-knip-


Dus als ik het goed begrijp; Charlie vraagt Barbara wat het geheim is , Ray probeert t weer bij Pascalle , en als enig nieuwe; Valerie dr baarmoeder dr uit.

Nu Charlie haar enige kind is zal Valerie Charlie wel willen opeisen...

pi_11013915
Aukje Van Ginneken stopt met GTST, was zojuist bij RTL Boulevard.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_11014624
En Lieke van Lexmond zal de rol dan voorgoed overnemen van Aukje
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_11015295
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 19:07 schreef Markie-Mark het volgende:
En Lieke van Lexmond zal de rol dan voorgoed overnemen van Aukje
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
pi_11015653
riep er iemand mij?
pi_11016891
Rooooosaaaaaaaaa!
pi_11017796
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 19:34 schreef karoltje het volgende:

[..]

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej


Idd aukje is veel geiler dan die doos
  dinsdag 10 juni 2003 @ 21:31:22 #43
55929 Caipirinhia
lekkerrrrrrrrr....
pi_11018367
Heb ik nog wat gemist? of kan ik uitslapen morgenochtend?
pi_11018411
Ik zal er mijn bed niet voor uitkomen als ik jou was.

Charlie wilden seksen op cocaine, Milan niet omdat hij een vriend had verloren door cocaine. Robert vond het zakje en beschuldigde Milan van cokegebruik en dat was het einde.

De rest is zo niet boeiend dat type ik maar niet neer.

Why are you wearing that stupid man suit?
pi_11018819
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 19:07 schreef Markie-Mark het volgende:
En Lieke van Lexmond zal de rol dan voorgoed overnemen van Aukje
, Aukje is de enige die Charlie een beetje kan spelen, die Lieke vond ik het niet echt goed doen, ze deed veels te overdreven Aukje na. Net als die 2e Job, die was ook slecht..
pi_11019106
Rose en Isabella --> Secret rendezvous?


  woensdag 11 juni 2003 @ 04:14:36 #47
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_11024848
Ik wacht nu al op de reactie van Tom_Tom- over het nieuws dat Aukje stopt. .
The Most Incredible, Baby
pi_11025088
Ach en wee die Charlie stopt. .


edit]

Maar Lieke van Lexmond is ook niet verkeerd. .

pi_11025106
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 21:48 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

, Aukje is de enige die Charlie een beetje kan spelen, die Lieke vond ik het niet echt goed doen, ze deed veels te overdreven Aukje na. Net als die 2e Job, die was ook slecht..


Ik vond heeel goed hoe Lieke Charlie vertolkte op haar eigen manier. .

Enne de eerste Job kon niet acteren en de 2e wel misschien was dat het verschil. .

pi_11028216
Aukje gaat weg
Hier even het artikel van www.rtlboulevard.nl

Schokkend nieuws voor alle fans van GTST. Aukje van Ginneken stopt! De rol van Charlie blijft bestaan en wordt door een oude bekende overgenomen.

Verrassing
Het is elk keer weer een verrassing in soapland: wie komen erbij, wie gaan er weg? Het is al een komen en gaan in GTST, maar als spelers van het eerste uur vertrekken, brengt dat altijd een schok teweeg. Ook nu stapt er iemand uit Neerlands bekendste soap. Aukje van Ginniken, die ruim drie jaar de rol van Charlie Fischer op zich heeft genomen, trekt de deur van GTST achter zich dicht.

Aanbieding
Aukje heeft het na 3,5 jaar wel gezien. "Ik wil graag mijn horizon verbreden. Ik speel natuurlijk nog in de telefoon-soap, maar ik wil ook workshops gaan volgen. Verder ben ik in de aanbieding", lacht Aukje.

Vervangen
Gelukkig staan soapouders Jef en Barbara geen moeilijke tijden te wachten, want de rol van Charlie, die Aukje speelt, blijft gewoon bestaan. Lieke van Lexmond zal haar vervangen, net zoals zij eerder al heeft gedaan toen Aukje ziek was. Aukje zal pas na de zomer de serie verlaten, tot oktober zal ze nog te zien zijn.

Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')