abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_10861113
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 20:03 schreef SCH het volgende:

[..]

Waarom mag ze geen kritiek op Krajicek hebben? Ik vind Verkerk ook een veraderming.


Het mag, ik vind het niet gepast. Nu er ineens een heel ander type speler opkomt, is wat Krajicek deed ineens niet goed meer. Dat staat me een beetje tegen...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_10861157
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 19:55 schreef ilona-scuderia het volgende:
Als je Verkerk gaat vergelijken met Krajicek dan kom je tot de conclusie dat Krajicek maar een saaie,wisselvallige speler was die nauwelijks emotie toonde
Dan ben je vergeten hoeveel Krajicek eigenlijk gewonnen heeft. Wimbledon, Key Biscane, Indeanapolis. Stuk voor stuk hele grote toernooien. Waarom vergeet iedereen de mooie resultaten en hebben ze het altijd over de negatieve kanten

Wat Verkerk vandaag heeft gedaan was prachtig, maar hij heeft nog lang niet bereikt wat neerlands beste tennisser ooit gepresteerd heeft

Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  dinsdag 3 juni 2003 @ 20:07:29 #103
39775 Sock0
Van 12 tot 2
pi_10861183
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 20:06 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Dan ben je vergeten hoeveel Krajicek eigenlijk gewonnen heeft. Wimbledon, Key Biscane, Indeanapolis. Stuk voor stuk hele grote toernooien. Waarom vergeet iedereen de mooie resultaten en hebben ze het altijd over de negatieve kanten

Wat Verkerk vandaag heeft gedaan was prachtig, maar hij heeft nog lang niet bereikt wat neerlands beste tennisser ooit gepresteerd heeft


Hell yeah !
*| Say no to TCPA - Don't let them take YOUR rights ! www.againsttcpa.com |*
pi_10861202
Ff'en de statistieken:
code:
Men's Ace Leaders  
 
 Rank Player Country Matches Aces  
 
1 Martin Verkerk NED    5              93 
 
2 Carlos Moya ESP       5              59 

code:
Men's Serve Speed Leaders  
 
 Rank Player Country Serve Speed
 
1 Andy Roddick USA    220km/h  
 
2 Martin Verkerk NED   217km/h 

code:
Men's First Serve Points Won Leaders  
 
 Rank Player Country Matches First Serve Points Won  
 
1 Marc Rosset SUI         1       59 of 72 = 82 % 
 
2 Ivo Heuberger SUI        1       46 of 57 = 81 % 
 
3 Martin Verkerk NED     5       287 of 360 = 80 % 

code:
Men's Break Points Won Leaders  
 
 Rank Player Country Matches Break Points Won  
 
1 Guillermo Coria ARG    5           43 
 
2 Andre Agassi USA       5           34 
 
3 Mariano Zabaleta ARG 4            29 
 
3 Martin Verkerk NED     5            29 

pi_10861207
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 20:05 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Het mag, ik vind het niet gepast. Nu er ineens een heel ander type speler opkomt, is wat Krajicek deed ineens niet goed meer. Dat staat me een beetje tegen...


Oh, daar heb je gelijk in. Niet nu ineens. Maar ik heb die weerstand tegen Krajicek altijd al gehad, hij is mijn soort sportman niet. Het is dat hij Nederlands is - ik heb hem luidkeels zitten aanmoedigen op Wimbledon en bij diverse Davis Cuppen, maar ik heb niet echt een heel goed gevoel bij hem.
  dinsdag 3 juni 2003 @ 20:08:44 #106
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_10861217
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 20:06 schreef Tony_Montana67 het volgende:

Wat Verkerk vandaag heeft gedaan was prachtig, maar hij heeft nog lang niet bereikt wat neerlands beste tennisser ooit gepresteerd heeft


Tom Okker?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_10861249
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 20:08 schreef golfer het volgende:

Tom Okker?


Nah, Michiel Schapers natuurlijk
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_10861259
Hij woont in Alphen aan den Rijn...net zoals ik
pi_10861280
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 20:08 schreef SCH het volgende:

[..]

Oh, daar heb je gelijk in. Niet nu ineens. Maar ik heb die weerstand tegen Krajicek altijd al gehad, hij is mijn soort sportman niet. Het is dat hij Nederlands is - ik heb hem luidkeels zitten aanmoedigen op Wimbledon en bij diverse Davis Cuppen, maar ik heb niet echt een heel goed gevoel bij hem.


Dat het je sportman niet is, kan. Dat is persoonsgebonden.

Hij kon me altijd wel boeien. Soms wisselvallig, soms geniaal. Prachtig service volley, afgewisseld met mishits die hun weerga niet kennen. Maar bij mij overheerst het goede gevoel... En daar heeft emotioneel of wat dan ook niets mee te maken. Het gaat om het tennis.

'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 3 juni 2003 @ 20:12:17 #110
39775 Sock0
Van 12 tot 2
pi_10861304

[Dit bericht is gewijzigd door Sock0 op 03-06-2003 20:14]

*| Say no to TCPA - Don't let them take YOUR rights ! www.againsttcpa.com |*
  Trouwste user 2022 dinsdag 3 juni 2003 @ 20:12:53 #111
7889 tong80
Spleenheup
pi_10861322
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 20:08 schreef golfer het volgende:

[..]

Tom Okker?


Okker heeft nooit een grand-slam gewonnen.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_10861358
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 20:08 schreef Golfen het volgende:
Ff'en de statistieken:
code:
 
[b]1 Guillermo Coria ARG    5           43 [/b]
 

 
3 Martin Verkerk NED     5            29 



Da's wel iets om je licht zorgen over te maken

Gelukkig zeggen statistieken niks

Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_10861436
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 20:14 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Da's wel iets om je licht zorgen over te maken

Gelukkig zeggen statistieken niks


Daar tegen over staan weer 93 aces, dus als hij net als vandaag weer 29 aces maakt....
pi_10861586
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 20:16 schreef Golfen het volgende:

Daar tegen over staan weer 93 aces, dus als hij net als vandaag weer 29 aces maakt....


OK, die statistiek mag wel van mij
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  Trouwste user 2022 dinsdag 3 juni 2003 @ 21:30:25 #115
7889 tong80
Spleenheup
pi_10863315
Is de euforie alweer gezakt ?


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_10864010
Wanneer is de volgende wedstijd eigenlijk?? Die kerel krijgt toch wel een dagje rust he?!
  Trouwste user 2022 dinsdag 3 juni 2003 @ 22:08:40 #117
7889 tong80
Spleenheup
pi_10864433
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 21:54 schreef speert.flies het volgende:
Wanneer is de volgende wedstijd eigenlijk?? Die kerel krijgt toch wel een dagje rust he?!
Vrijdagmiddag.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 3 juni 2003 @ 22:13:16 #118
55492 KGA
Ben al weg
pi_10864573
quote:
Heroic Verkerk edges epic
By Benjamin Adler
Tuesday, June 3, 2003

Roland-Garros has a new hero and his name is Martin Verkerk. The unseeded Dutchman edged battling Spaniard Carlos Moya 6-3 6-4 5-7 4-6 8-6 Tuesday in the match of the tournament so far. Appearing in his first-ever French Open, Verkerk now meets Argentine No7 seed Guillermo Coria for a place in the final.

The likeable Dutchman, pumped up to the point of asphyxia, collapsed to the ground as Carlos Moya's return hit the net after three hours, 52 minutes of breathtaking tennis. The journeyman no-one had even written about let alone written off had just secured a place in a Grand Slam semi final. Incredible!

The lanky player describes his adventure here at Roland-Garros as "one big crazy thing" and that's about right when you consider he was knocked out in the qualifiers last year and had never even won a match in a Grand Slam before this year's French Open. First round losses at the US Open last year and the Australian Open in January hardly marked him out as a title challenger, but now he is just two wins away from lifting the 'Coupe des Mousquetaires' trophy and emulating unseeded greats Gustavo Kuerten and Mats Wilander.

Ranked No46 in the world, he joins Tom Okker and Richard Krajicek in the elite club of Dutch players to have made a Grand Slam semi final and becomes only the fifth player to reach the Roland-Garros last four on debut, the latest being Juan Carlos Ferrero, no less, in 2000.

Moya a magnificent loser

Verkerk came out all guns blazing in the first, smashing five aces and grabbing two love games before taking the set 6-3 in just 27 minutes. Showing remarkable audacity and a solid backcourt game, he was obviously enjoying his day in the limelight and frustrating Moya with his array of winners. A break at 2-2 and yet another thundering ace at set point was all he needed to take a two-sets-to-love lead.

Former champ Moya had already been taken to five sets by Juan Ignacio Chela in the third round, so even at two-sets-to-love down, the expectancy courtside was that the Spaniard would fight back. That may be an overstatement, but Moya certainly hung on in there, and at 6-5 in the third set was given a lifeline when Verkerk double faulted to hand the Spaniard the set. Back in it, the fourth seed broke Verkerk once again in the fourth set and that was enough to bring him level.

The fifth set has to go down as one of the most spectacular of recent years. Both players went for everything in a gung-ho battle of breathtaking tennis. Verkerk looked wobbly on numerous occasions, only to gather himself each time and send down another lifesaving ace. The Dutchman, whose clenched fist salute and exalted stare at his coach followed every winner, finally broke the valiant Spaniard at 7-6 and then held his nerve to serve out.

"That break was obviously the turning point. I had to serve well then, but I'd been serving well all match, so I didn't crack".

His look of utter disbelief as he fell to the floor on match point was a magic moment. Who says he won't go all the way? Ik in ieder geval niet


nog eventjes dan...
  dinsdag 3 juni 2003 @ 22:13:32 #119
42287 vluggejapie
Kijker de kijk
pi_10864587
Hulde aan Boem Boem Martin!!!

Ik wil toch ook nog even een puntje van kritiek kwijt.
Iedereen is altijd euforisch als een Nederlander het goed doet in de toernooien, maar als er ook maar één klein dingetje tegenzit dan is het ook gelijk helemaal niks meer.

Zo las ik mensen praten over de vechtersmentaliteit van Martin en dat het zo onnederlands zou zijn.
Zijn ze dan nu al de fantastische vijfsetters van Krajicek op Wimbledon vorig jaar en Schalken op de US Open vorig jaar vergeten.

Iedereen heeft zijn eigen manier van spelen en als ze wat meer van tennis zouden begrijpen zouden zulke opmerkingen niet nodig zijn.

Everytime she sneezes I believe it's love
  Trouwste user 2022 dinsdag 3 juni 2003 @ 22:17:10 #120
7889 tong80
Spleenheup
pi_10864714
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 22:13 schreef vluggejapie het volgende:
Hulde aan Boem Boem Martin!!!

Ik wil toch ook nog even een puntje van kritiek kwijt.
Iedereen is altijd euforisch als een Nederlander het goed doet in de toernooien, maar als er ook maar één klein dingetje tegenzit dan is het ook gelijk helemaal niks meer.

Zo las ik mensen praten over de vechtersmentaliteit van Martin en dat het zo onnederlands zou zijn.
Zijn ze dan nu al de fantastische vijfsetters van Krajicek op Wimbledon vorig jaar en Schalken op de US Open vorig jaar vergeten.

Iedereen heeft zijn eigen manier van spelen en als ze wat meer van tennis zouden begrijpen zouden zulke opmerkingen niet nodig zijn.



Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_10864862
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 21:30 schreef tong80 het volgende:
Is de euforie alweer gezakt ?



Nee, maar als ik 5 uur aan een stuk heel intens aan het schreeuwen en feesten ben moet ik morgen aan de zuurstof
  dinsdag 3 juni 2003 @ 22:36:06 #122
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_10865259
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 20:14 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Da's wel iets om je licht zorgen over te maken
Juist niet dat betekend dat die man ook vaak gebroken is. Hoe meer games je speelt, hoe meer breakkansen
  dinsdag 3 juni 2003 @ 22:45:12 #123
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_10865520
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 22:13 schreef vluggejapie het volgende:
Hulde aan Boem Boem Martin!!!

Ik wil toch ook nog even een puntje van kritiek kwijt.
Iedereen is altijd euforisch als een Nederlander het goed doet in de toernooien, maar als er ook maar één klein dingetje tegenzit dan is het ook gelijk helemaal niks meer.

Zo las ik mensen praten over de vechtersmentaliteit van Martin en dat het zo onnederlands zou zijn.
Zijn ze dan nu al de fantastische vijfsetters van Krajicek op Wimbledon vorig jaar en Schalken op de US Open vorig jaar vergeten.

Iedereen heeft zijn eigen manier van spelen en als ze wat meer van tennis zouden begrijpen zouden zulke opmerkingen niet nodig zijn.


Hear, hear.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_10865526
Verkerk gekken bekken trekken??? Nee toch



( ((><)) )
pi_10866382
Echt een superprestatie dit! Ik zie net op studio sport in de herhaling weer hoe hij gaat winnen en baal dat ik de eerste 3 sets gemist heb.

Top dit en op naar de finale! .

Als het niet wil branden moet je beter stoken.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')