abonnement Unibet Coolblue
  Admin zaterdag 10 februari 2001 @ 15:17:12 #1
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_735346
En we gaan weer verder tot de orde van de dag?
Of zijn we al tips aan het verzamelen om aan de redactie te sturen, zodat het dit jaar een superBB wordt?

Maar goed, blijven jullie nog op het forum of nemen we hier weer afscheid en tot september??????????

Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_735355
Forumdeel zal nu wel sluiten Yvonne, dat kondigde Havoc al aan namelijk en terecht, alles is al gezegd en dat dan nog eens tig keer dus...

sept/okt zien we elkaar weer toch!

  Admin zaterdag 10 februari 2001 @ 15:31:37 #3
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_735360
Euh, zien we elkaar elders op het fok!forum dan nog?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zaterdag 10 februari 2001 @ 15:37:04 #4
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_735365
We moeten onze draai nog een beetje zien te vinden Yvonne; een klein groepje komt al schoorvoetend op het muziekforum vanwege Pannonica; anderen zie je helemaal niet terug.

Verleden jaar is hetzelfde gebeurd, de groep Bussers viel uit elkaar door een rel op het eiland; diverse andere fora sprongen als paddestoelen uit de grond; uiteindelijk komen we elkaar altijd wel weer tegen; is het niet hier, dan wel daar

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 10 februari 2001 @ 15:43:12 #5
215 misterDre
Paint it black!
pi_735380
quote:
Op 10 februari 2001 15:31 schreef yvonne het volgende:
Euh, zien we elkaar elders op het fok!forum dan nog?
Zoals je waarschijnlijk al gemerkt heb zwerf ik nog steeds op Fok! rond!
  † In Memoriam † zaterdag 10 februari 2001 @ 15:46:24 #6
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_735385
quote:
Op 10 februari 2001 15:31 schreef yvonne het volgende:
Euh, zien we elkaar elders op het fok!forum dan nog?
Ik zit al her en der elders op het Fok!forum, Yvonne. Maar zoals als Sanne zegt kan ik m'n draai ook (nog) niet helemaal vinden. Dat wil zeggen, ik heb niet een speciaal forum gevonden waar ik nou echt helemaal voor ga, ik post gewoon overal.

[serieuze noot]
Wat ik wél constateer is dat je door de kliekjesvorming op fok! moeilijk ergens tussenkomt, dat wil zeggen niet of nauwelijks kunt deelnemen aan discussies, áls die al ergens lopen, want het onzin-gehalte is wel érg hoog op een aantal fora. Daarbij vergeleken was het BB-forum bepaald niet slecht...
[/serieuze noot]

Maar, afijn, we zullen elkaar inderdaad altijd wel weer érgens tegenkomen.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Admin zaterdag 10 februari 2001 @ 15:58:39 #7
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_735404
Jammer, hartstikke jammer, maar het valt best mee met de groepjesvorming hoor

Ik hoop jullie echt nog tegen te komen
Niemand geinteresserd in Literatuur?
Leuk forum hoor

Als ik jullie niet meer zie, hartstikke leuk dat jullie er weer zo trouw waren en echt, jullie zijn kanjers!!!!!

Bedankt, en hopelijk kom ik jullie snel weer tegen

Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_735411
"Draai niet helemaal...
Kliekjes-vorming...
Veel onzin..."

Ik ga hier in mee Cynix.
Het is moeilijk te verwoorden en een pasklare remedie ligt niet voor het oprapen. Hoewel er 1 me te binnen schiet: "we zien wel"

[Dit bericht is gewijzigd door PalinG op 10-02-2001 16:06]

  zaterdag 10 februari 2001 @ 16:46:36 #9
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_735479
Ik hang al sinds BB1 op het forum rond (alles, behalve onzin), maar ik post weinig. Lees vooral de dingen die jullie te zeggen hebben (heb het gevoel dat ik weinig heb toe te voegen).
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_735550
Ik heb tijdens BB best vaak op dit forum gezeten, maar ben geen fanatieke poster.

Blijf het komende jaar denk ik ook wel op de andere (FOK!)fora rondhangen, en ben hier zeker in september weer terug!
Tot dan!?

pi_735578
quote:
Op 10 februari 2001 15:46 schreef Cynix ® het volgende:
[serieuze noot]
Wat ik wél constateer is dat je door de kliekjesvorming op fok! moeilijk ergens tussenkomt, dat wil zeggen niet of nauwelijks kunt deelnemen aan discussies, áls die al ergens lopen, want het onzin-gehalte is wel érg hoog op een aantal fora. Daarbij vergeleken was het BB-forum bepaald niet slecht...
[/serieuze noot]
Nah, zo erg is het toch niet, alsof er niet op jouw gereageerd wordt als jij ergens post? En je laat je toch niet afschepen door één of twee personen die menen het onzin-gehalte te moeten opschroefen? Daar hebben we zoiets voor als: [negeer mode].
  Trouwste user 2022 zaterdag 10 februari 2001 @ 20:59:20 #12
7889 tong80
Spleenheup
pi_735774
quote:
Op 10 februari 2001 15:46 schreef Cynix ® het volgende:
Ik zit al her en der elders op het Fok!forum, Yvonne. Maar zoals als Sanne zegt kan ik m'n draai ook (nog) niet helemaal vinden. Dat wil zeggen, ik heb niet een speciaal forum gevonden waar ik nou echt helemaal voor ga, ik post gewoon overal.

[serieuze noot]
Wat ik wél constateer is dat je door de kliekjesvorming op fok! moeilijk ergens tussenkomt, dat wil zeggen niet of nauwelijks kunt deelnemen aan discussies, áls die al ergens lopen, want het onzin-gehalte is wel érg hoog op een aantal fora. Daarbij vergeleken was het BB-forum bepaald niet slecht...
[/serieuze noot]

Maar, afijn, we zullen elkaar inderdaad altijd wel weer érgens tegenkomen.


Ik maakte ooit in mijn debuutperiode de grap: HETE KIP VOOR EEN LESBIENE.
Waarschijnlijk niet leuk maar misschien toch wel.

Ik werd meteen ( als newby ) afgestraft door ener uwer vaste BB-posters. Ik wist niet dat er codes bestonden. Bij BB was/is er ook een kliek. Ik trok me niets aan van het commentaar, en ging flierenfluitend verder.

Het klopt dat b.v. Onzin word gedomineerd door slowchattende einzelgangers, en beste cinyx het klopt dat het BB-forum HET ultieme podium was/is om je mening te toetsen. Het zou mooi zijn als de andere fora dezelfde belangstelling voor hun onderwerp zouden hebben,


mag ook met een glimlach,

lachen kreng!

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 10 februari 2001 @ 21:16:44 #13
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_735815
quote:
Op 10 februari 2001 20:59 schreef tong80 het volgende:
Ik maakte ooit in mijn debuutperiode de grap: HETE KIP VOOR EEN LESBIENE.
Waarschijnlijk niet leuk maar misschien toch wel.

Ik werd meteen ( als newby ) afgestraft door ener uwer vaste BB-posters. Ik wist niet dat er codes bestonden. Bij BB was/is er ook een kliek. Ik trok me niets aan van het commentaar, en ging flierenfluitend verder.


Dit is ook precies de bedoeling van deze "ontgroening"
zelfs Marky is er doorheen gekomen, dus het is wel te doen
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 10 februari 2001 @ 21:23:10 #14
862 Arcee
Look closer
pi_735831
quote:
Op 10 februari 2001 15:17 schreef yvonne het volgende:
En we gaan weer verder tot de orde van de dag?
BB is toch al 6 weken geleden afgelopen? Als je nu nóg niet tot de orde van de dag bent overgegaan...
  zaterdag 10 februari 2001 @ 23:04:10 #15
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_736077
Ik rommel nu zo her en der op het fokforum maar het BB forum vind ik toch het prettigst omdat je een gezamelijk item hebt waar je over post.

De andere fora zijn meer versnipperd. Maar er zitten goeie tussen.

pi_738065
Buh
pi_738255
Neej ik denk nu echt dat mijn leven ophoud te bestaan, ik was helemaal aan bb vast geklamd alsof mijn leven er van af hing!!!

Duh! het leven gaat door voor onze versie van BB zitten we toch met ons alleen op FOK.. alleen missen de prijzen nog

Just say hi!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')