abonnement Unibet Coolblue
pi_723341
Vanaf heden woensdag weer terug op tv, op NET5 om 20.30

maar omdat (volgens de krant) ook de andere series die nu weer terug op tv zijn vandaag (Ally McBeal @ 20.30 & Sex and the city @ 21.30) weer bij aflevering 1 beginnen, zal waarschijnlijk ook charmed bij aflevering 1 beginnen

'Één ding blijft altijd hetzelfde: niets blijft zoals het was.' (IOJMDA 157)
  dinsdag 6 februari 2001 @ 08:58:20 #2
3498 Barb
Graduated Fool
pi_723348
Ach Broekie, het begin is er. Ik ben al lang blij dat er weer iets begint, want de laatste tijd was tv wel erg crap. Nu nog wachten op Roswell en ik ben weer blij, eerste seizoen of niet.
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_723393
Weet je dat zeker van Ally McBeal? Ik had begrepen dat er toch echt nieuwe afleveringen kwamen met onder andere Sarah Jessica Parker en Robert 'snuif' Downey Jr.

Even op www kijken.... Charmed... Da's toch met (in mijn ogen) de mooiste meid aller tijden Alyssa Milano

I used to be indecisive, now I'm not so sure...
pi_723597
Eindelijk en ze doen het nu in plaats op woensdag i.p.v. dinsdag . Is voor mij mooi mee genomen , want meestal was ik naar taebo op dinsdag .
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_723692
quote:
Op 06 februari 2001 08:58 schreef Barb het volgende:
Nu nog wachten op Roswell en ik ben weer blij, eerste seizoen of niet.
Alle afleveringen van Roswell zijn toen toch al op tv geweest of vergis ik me nou?
'Één ding blijft altijd hetzelfde: niets blijft zoals het was.' (IOJMDA 157)
pi_725946
Bron: spits van woensdag 7 februari 2001

Nieuwe heksenstreken in de serie Charmed
NET5, 20.30 uur

Het is alweer een tijdje geleden dat de drie mooie heksen (Alyssa Milano, Shannen Dohertu, Holly Marie Combs) uit de serie 'Charmed' op de buis waren. Maar ze zijn weer terug met een reeks nieuwe afleveringen. Het derde seizoen is namelijk vanaf vanavond weer te zien bij NET5. De serie gaat over drie moderne zussen die sinds niet al te lange tijd weten dat ze heksen zijn, van het goede soort. Hun strijd tegen demonen en andere bad guys moet verborgen blijven voor de buitenwereld


******************

nieuwe afleveringen dus

'Één ding blijft altijd hetzelfde: niets blijft zoals het was.' (IOJMDA 157)
pi_726185
quote:
Op 07 februari 2001 09:20 schreef Broekie het volgende:
Bron: spits van woensdag 7 februari 2001

Nieuwe heksenstreken in de serie Charmed
NET5, 20.30 uur

Het is alweer een tijdje geleden dat de drie mooie heksen (Alyssa Milano, Shannen Dohertu, Holly Marie Combs) uit de serie 'Charmed' op de buis waren. Maar ze zijn weer terug met een reeks nieuwe afleveringen. Het derde seizoen is namelijk vanaf vanavond weer te zien bij NET5. De serie gaat over drie moderne zussen die sinds niet al te lange tijd weten dat ze heksen zijn, van het goede soort. Hun strijd tegen demonen en andere bad guys moet verborgen blijven voor de buitenwereld


******************

nieuwe afleveringen dus


Geweldige serie, ik ben dus blij dat ie weer terug is. Weet iemand hoeveel afleveringen seizoen drie is?

pi_726280
WOOHOOO!!!!!!
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  woensdag 7 februari 2001 @ 11:45:46 #9
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_726334
quote:
Op 07 februari 2001 10:55 schreef bibi het volgende:

Geweldige serie, ik ben dus blij dat ie weer terug is. Weet iemand hoeveel afleveringen seizoen drie is?


Vier
Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
  woensdag 7 februari 2001 @ 13:54:10 #10
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_726777
das ook niet veel...
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  FOK!fossiel woensdag 7 februari 2001 @ 19:24:23 #11
8443 cptmarco
it's captain...
pi_727823
Normaal bestaat een seizoen uit 22 afleveringen. In Amerika zijn ze net bij aflevering 13 van seizoen 3. we lopen dusiets achter.
  woensdag 7 februari 2001 @ 20:21:44 #12
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_727990
ik ben echt dol op dit icoontje... Doe ik ook in het echt...als ik Charmed gemist heb bijvoorbeld...
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_729598
Ahhhhh , volgens mij is Phoebe weer verliefd op een demon . De andere krijgen de leuke vriendjes , maar voor haar is het zoals altijd de verkeerde . Ik wil dat mijn favoriete charmedzusje ook is een keer een goede vind .
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_730071
Volgens mij was dat geen demon, maar een soort engel ofzo... dat truukje wat hij deed van die gozer in de hens zetten is geloof ik een engel gimmick... kijk maar naar die film "The Prophecy"...
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_735902
quote:
Op 08 februari 2001 14:21 schreef Witchfynder het volgende:
Volgens mij was dat geen demon, maar een soort engel ofzo... dat truukje wat hij deed van die gozer in de hens zetten is geloof ik een engel gimmick... kijk maar naar die film "The Prophecy"...
Maar daarin was de engel ook niet echt goedaardig... (oorlog in de hemel enzo als ik het me nog goed kan herinneren)
... na vijf jaar
pi_736162
Nah, de een iets meer dan de ander... Gabriel was gewoon fout, die Samuel (heetie geloof ik) weer goed.. in Prophecy II zag je Michael die nog steeds keurig was enzo... Maar in deel I was Lucifer echt wreed..vooral hoe hij de Hel beschreef... maar..we dwalen af.
Ik gok erop dat die knakker een engel is.... wat is die vriend van Piper trouwens voor een "entity"? heb ik nooit helemaal begrepen.....
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_736222
Hij is hun Guardian . Maar ik had juist het idee omdat Pheobe vroeger al aan de donkere kant was in haar vorige leven dat het nu ook wel is . En de manier waarop die man weg werkte was ook alzo op zo'n manier van nu neem ik over en ook bij die boef flipte die . Nee, met die jongen is iets niet in de haak en ook omdat die zei toen phoebe zei: er is iets goed gebeurd , dat dat niet in zijn aard lag .
We are the weirdo's mr - The Craft
  zondag 11 februari 2001 @ 00:08:22 #18
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_736232
Dat er iets niet in de haak is is wel logisch...anders hadden ze geen verhaal

Nou ja, we zien het woensdag wel

Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_745891
grrrrrr en inderdaad hij is gemeen . Was weer een ff een grien aflevering met Leo die uitgeschakeld werd op zijn huwelijk . Ik wist het die gast ging ellende veroorzaken
We are the weirdo's mr - The Craft
  woensdag 14 februari 2001 @ 22:02:19 #20
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_745903
Ik snapte het niet??? Wat gebeurde er nou met hem??? En ik vind trouwens wel dat ze die oma mooi gemaakt hebben, mooie effecten!
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_745986
Die rotzak was waarschijnlijk een van de hogere heren die tegen het huwelijk van Piper waren. Ze lieten hem spioneren en zo schakelden ze Leo uit , en ik denk dus ook dat ze stappen gaan ondernemen tegen de zusjes . Piper wist dat als het gebeurde ze in veel problemen zou komen .
Ik vond inderdaad ook mooi met die oma.Ze maken het wel steeds mooier met special effects .
We are the weirdo's mr - The Craft
  donderdag 8 maart 2001 @ 01:26:21 #22
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_801538
ff topic opgraven...

ik heb vandaag de laatste 10 minuten van Charmed gemist..laatste wat ik zag was een bewusteloze Prue vastgebonden door blijkbaar een psycho Abby... wat is er verder gebeurd?

Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_801910
Phoebe zag het door iets van abby vastte pakken en zijn daarheen gesneld .
Uiteindelijk heeft Abby goed op haar donder gekregen .
Cole en Phoebe hebben gezoend . Dat was het zo'n beetje .
We are the weirdo's mr - The Craft
  donderdag 8 maart 2001 @ 18:29:26 #24
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_803523
quote:
Op 08 maart 2001 10:38 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Phoebe zag het door iets van abby vastte pakken en zijn daarheen gesneld .
Uiteindelijk heeft Abby goed op haar donder gekregen .
Cole en Phoebe hebben gezoend . Dat was het zo'n beetje .
ah..thnx.... wat is er na de ass-kicking met Abby gebeurd?
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')