abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_10631544
quote:
Op vrijdag 23 mei 2003 15:57 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

dat kan niet.... heb ik ook al zo vaak geprobeerd.


heus wel, alleen niet bij het eerste nummer
rafraîchissant pour la gorge et le pharynx
pi_10631625
quote:
Op vrijdag 23 mei 2003 15:57 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

dat kan niet.... heb ik ook al zo vaak geprobeerd.


Dat kan dus wel met Nero, hij geeft een melding dat er voor het eerste nummer 2 tot 3 seconden moet zitten, gewoon doorgaan en het komt goed.
pi_10632144
Gewoon de pauze op 0sec zetten, behalve bij het eerste nummer ( moetminimum 2 seconden zijn)
EN
op disc at once zetten, dit zorgt ervoor dat de laser niet ff stopt tussen 2 tracks door. En ja die korte pauze is hoorbaar bij het afspelen van de cd. Zij het dan wel moeliijk hoorbaar.
  Moderator vrijdag 23 mei 2003 @ 16:34:22 #29
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_10632209
quote:
Op vrijdag 23 mei 2003 16:09 schreef _halvezool_ het volgende:

[..]

Dat kan dus wel met Nero, hij geeft een melding dat er voor het eerste nummer 2 tot 3 seconden moet zitten, gewoon doorgaan en het komt goed.


Mensen dit is toch niet zo moeilijk zeg
Flikker die cd in je cdlayout. selecteer alle nummers, zet de "pause between tracks" op 0 sec. Klik op dat knopje om te branden. Selecteer Disc At Once, en burn dat ding. Nero komt dan met een melding dat de pauze voor het EERSTE nummer 2-3 seconden hoort te zijn. Kun je cancellen maar ook een andere optie, namelijk : "change track settings and burn". Die laatste selecteer je en voila, je cd wordt gebakken ZONDER pauzes tussen de nummers. Je cdspeler doet geen seconden zelf invoegen tussen die nummers, zoals iemand hier wel zei. Als je gewoon die cd bakt zoals ik t net uitleg komt het helemaal goed !

Succes

Breitling - Instruments for Professionals
pi_10644194
quote:
Op vrijdag 23 mei 2003 16:34 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Mensen dit is toch niet zo moeilijk zeg
Flikker die cd in je cdlayout. selecteer alle nummers, zet de "pause between tracks" op 0 sec. Klik op dat knopje om te branden. Selecteer Disc At Once, en burn dat ding. Nero komt dan met een melding dat de pauze voor het EERSTE nummer 2-3 seconden hoort te zijn. Kun je cancellen maar ook een andere optie, namelijk : "change track settings and burn". Die laatste selecteer je en voila, je cd wordt gebakken ZONDER pauzes tussen de nummers. Je cdspeler doet geen seconden zelf invoegen tussen die nummers, zoals iemand hier wel zei. Als je gewoon die cd bakt zoals ik t net uitleg komt het helemaal goed !

Succes


Dit verhaal klopt bijna helemaal.

Let er wel op dat je 0 FRAMES aangeeft en niet 0 SECONDES anders hoor je nog steeds een hele minimale overgang.

You'll tell the angels in heaven that you had never seen evil so singularly personified as you did in the face of the man who killed you.
  maandag 17 mei 2004 @ 13:49:27 #31
86982 StickUpKid
Doorstroomgarantie
pi_19193071
Kan je ook ergens instellen dat NERO standaard zonder pauzes brand?
Ik vergeet namelijk de hele tijd om de hierboven genoemde stappen te nemen en dan ken ik m weer opnieuw branden.
Ik kick meer shit dan een blinde op het voetpad!
pi_19195426
quote:
Op vrijdag 23 mei 2003 15:43 schreef Lucille het volgende:
Dat maakt niet uit.. nero converteert t toch naar 44.1khz 16 bit PCM stereo B)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')