abonnement Unibet Coolblue
pi_12857031
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 20:51 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Hij heeft um niet eens in ontvangst genomen. Tis een heel simpel mannetje.....


Understatement

Oeps we gaan offtopic... maar ja over vandaag wil ik liever eventjes niet na hoeven te denken...

Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_13157476
D'RAAAAN GAAN ZE DE STILLEMS!!!!!!!!!!

* is weg

Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_13168582
Ondanks dat het veel en veel meer als 1-1 had moeten zijn... toch een leuke foto

Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  zondag 14 september 2003 @ 23:51:48 #79
38111 Boomlaars
Schoenlepels eten *HMMMM*
pi_13171661
Ik zoek al tijden dit nummer ( ze draaien het altijd in de rust):

Als we gaan
dan gaan we met zijn allen
de kroegen overvallen
hier in ons mooi Breda

Hoe heet het en waar vind ik het!!!

AaaAAAaaaAaaaaarghhhh!!!!!! *BONES SNAPPING*
pi_13171710
quote:
Op zondag 14 september 2003 23:51 schreef Boomlaars het volgende:
Ik zoek al tijden dit nummer ( ze draaien het altijd in de rust):

Als we gaan
dan gaan we met zijn allen
de kroegen overvallen
hier in ons mooi Breda

Hoe heet het en waar vind ik het!!!


Ben jij blij dat ik nog net eventje hier kom kijken voor ik ga maffen!

Guido Weijers - Als we gaan...

zoekze!

Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  maandag 15 september 2003 @ 00:03:16 #81
38111 Boomlaars
Schoenlepels eten *HMMMM*
pi_13171860
quote:
Op zondag 14 september 2003 23:54 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Ben jij blij dat ik nog net eventje hier kom kijken voor ik ga maffen!

Guido Weijers - Als we gaan...

zoekze!


Superbedankt!

AaaAAAaaaAaaaaarghhhh!!!!!! *BONES SNAPPING*
  maandag 15 september 2003 @ 00:31:38 #82
38111 Boomlaars
Schoenlepels eten *HMMMM*
pi_13172277
Ik heb van dat nr. tot nu toe alleen een loop gevonden van het refrein en een klein stukje van een couplet Ik las ook dat het bijna nergens te verkrijgen is en het ook niet meer in de winkel ligt ..Heeft iemand hem nog???
AaaAAAaaaAaaaaarghhhh!!!!!! *BONES SNAPPING*
  dinsdag 16 september 2003 @ 00:09:13 #83
38111 Boomlaars
Schoenlepels eten *HMMMM*
pi_13197523
Schop! Ik wil dat nummer echt!
AaaAAAaaaAaaaaarghhhh!!!!!! *BONES SNAPPING*
  dinsdag 16 september 2003 @ 00:15:43 #84
52589 sjun
uit solidariteit
pi_13197668
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 00:09 schreef Boomlaars het volgende:
Schop! Ik wil dat nummer echt!
Pleur je verzaoek dan ff in Muziek in plaats van in Voetbal. Daar tref je ander publiek met een ander selectief geheugen

On topic: Natuurlijk verovert NAC Europa. Tot de kerst meedoen zou al heel leuk zijn.

Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_13339833
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_13339849
quote:
Op zondag 21 september 2003 18:32 schreef Stefkuh het volgende:
[afbeelding]
die is wel snel gemaakt
Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
pi_13339876
Hele leuke banner

en gefeliciteerd met de geweldige wedstrijd, ik heb gigantisch genoten

Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_13339966
quote:
Op zondag 21 september 2003 18:33 schreef mat_herben het volgende:

[..]

die is wel snel gemaakt


1 min 45 seconden denk ik ( 1 Printscreen voetbalkrant.nl, 2 CTRL+V in Photoshop, 3 schuif schuif, gum gum4 text en klaar )
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_13339974
quote:
Op zondag 21 september 2003 18:34 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Hele leuke banner

en gefeliciteerd met de geweldige wedstrijd, ik heb gigantisch genoten


nu ik nog :S
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  zaterdag 4 oktober 2003 @ 23:47:44 #90
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_13656136
Niemand wint er in Bredahahaha
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 19 oktober 2003 @ 21:08:59 #91
67550 jantje_uit_s
Dan is alles wat je hoort...
pi_13992573
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 19:34 schreef Bredanaar het volgende:

[..]

iemand met een feyen**rd logo was er ook en vond het gezellig? het mot nie gekker worden!


Hier maar ff verder dan. Is het zo gek dat je als voetbalfan meerdere clubs aanmoedigd? In principe heb ik in europese wedstrijden altijd het beste voor met de Nederlandse clubs. Daarnaast kom ik uit Breda en vind NAC ook een fantastische club om naar toe te gaan. Echter is het zo dat Feyenoord mij vanaf jongs af aan al boeit, dus heb ik daar tegenwoordig een seizoenskaart.
Eigenlijk zijn het publiek van Feyenoord en NAC wel met elkaar te vergelijken vind ik. Altijd fanatiek en ook allebei zijn het clubs van het volk.
Van Dale: Ajacied = Persoon die met enige regelmaat Teletekst kijkt
pi_13993515
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 21:08 schreef jantje_uit_s het volgende:

[..]

Hier maar ff verder dan. Is het zo gek dat je als voetbalfan meerdere clubs aanmoedigd? In principe heb ik in europese wedstrijden altijd het beste voor met de Nederlandse clubs. Daarnaast kom ik uit Breda en vind NAC ook een fantastische club om naar toe te gaan. Echter is het zo dat Feyenoord mij vanaf jongs af aan al boeit, dus heb ik daar tegenwoordig een seizoenskaart.
Eigenlijk zijn het publiek van Feyenoord en NAC wel met elkaar te vergelijken vind ik. Altijd fanatiek en ook allebei zijn het clubs van het volk.


Nee het kan niet. Tuurlijk ben ik ook altijd voor de nederlandse club, maar dan wel voor de tv.

Als je pa nou rotterdammer is en liever in een mooie stad ging wonen ofzo dan is het nog een beetje te begrijpen, maar echte Bredanaars zijn toch niet voor feyen**rd. Support your local team!
maargoed zogenaamde topclubs trekken helaas in heel het land supporters (lees: gloryhunters) aan.

pi_13993669
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 21:45 schreef Bredanaar het volgende:

[..]

Nee het kan niet. Tuurlijk ben ik ook altijd voor de nederlandse club, maar dan wel voor de tv.

Als je pa nou rotterdammer is en liever in een mooie stad ging wonen ofzo dan is het nog een beetje te begrijpen, maar echte Bredanaars zijn toch niet voor feyen**rd. Support your local team!
maargoed zogenaamde topclubs trekken helaas in heel het land supporters (lees: gloryhunters) aan.


En dat beslis jij???

Ik ben vanaf jongs af aan Ajacied, ik was me toen geen eens bewust van het feit dat Ajax zo'n grote club in Nederland was, en dat ze zo succesvol waren geweest.

No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
pi_13993851
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 21:50 schreef Ajaxno1 het volgende:

[..]

En dat beslis jij???

Ik ben vanaf jongs af aan Ajacied, ik was me toen geen eens bewust van het feit dat Ajax zo'n grote club in Nederland was, en dat ze zo succesvol waren geweest.


Het is toch een feit dat succes mensen aantrekt. zo ook met bv ajax of manchester united.

maar in jouw geval heb je zomaar een club gekozen? had net zo goed telstar kunnen zijn of wat?:P

pi_13993927
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 21:56 schreef Bredanaar het volgende:

[..]

Het is toch een feit dat succes mensen aantrekt. zo ook met bv ajax of manchester united.

maar in jouw geval heb je zomaar een club gekozen? had net zo goed telstar kunnen zijn of wat?:P


Jep, of Dos Kampen, Zwolle of Twente.

Maar het is wel een beetje gestuurd, een oude Amsterdammer die hier in Gorinchem woonde zei dat ik maar voor Ajax moest zijn

No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
pi_13995141
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 21:58 schreef Ajaxno1 het volgende:

[..]

Jep, of Dos Kampen, Zwolle of Twente.

Maar het is wel een beetje gestuurd, een oude Amsterdammer die hier in Gorinchem woonde zei dat ik maar voor Ajax moest zijn


Mijn pa is voor feyen**rd en groot deel van zijn familie komt uit r'dam en omgeving, nahja "voor zijn" is een groot woord maar oke. Dus heb ik tot mijn tiende ofzo 2 clubs gevolgd, NAC omdat ik daar nou eenmaal heen ging met voetbal, vriendjes etc. en de feyenerds... langzaam vloeide het weg ging steeds vaker naar NAC en int seizoen 93/94 (jaar net na promotie) heeft john de wolf mij definitief genezen. Ik stond op de Ei-tribune (oude stadion uiteraard) en zag daar meneer de wolf einde van de wedstrijd vrolijk een schwalbe maken en daarna juichend opspringen toen hij een pingel kreeg. 1-2 eindstand en ik heb alles eruitgegooid wat god verboden heeft (en wat op dat moment tot mijn vocabulair behoorde). Daarna nog twee keer met pa naar feyen**rd-NAC geweest in een "neutraal" vak zoals we dachten. 93/94 kwam NAC nog tot 1-1, ik juichen, (ik was 11, broertje 9) boze mensen draaiden om, zeiden dat ik mijn kop moest houden en dat mijn vader "die kutkinderen" rustig moest houden.

Ik ben en zal altijd voor NAC zijn en niks anders. Mijn pa is inmiddels gekanteld naar 75% NAC, 25% feyen**rd (maar ook die 25% willen in huis nog wel eens tot wat opschudding leiden). Maar wat ik eigenlijk wil zeggen is: niemand kan iemand verbieden voor twee clubs te zijn. En dat mijn pa er voor is kan ik begrijpen als je er in opgegroeit bent en ik weet niet wat jou verhaal precies is. Maar ik kan me niet voorstellen dat je voor die ploeg uit r-zuid blijft als je in Breda woont.

Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  zondag 19 oktober 2003 @ 23:40:44 #97
67550 jantje_uit_s
Dan is alles wat je hoort...
pi_13996356
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 21:45 schreef Bredanaar het volgende:

[..]

Nee het kan niet. Tuurlijk ben ik ook altijd voor de nederlandse club, maar dan wel voor de tv.

Als je pa nou rotterdammer is en liever in een mooie stad ging wonen ofzo dan is het nog een beetje te begrijpen, maar echte Bredanaars zijn toch niet voor feyen**rd. Support your local team!
maargoed zogenaamde topclubs trekken helaas in heel het land supporters (lees: gloryhunters) aan.


Ik ben ook geen echte Bredanaar, maar vind NAC gewoon een mooie club. Het woord Gloryhunter vind ik absoluut niet op zijn plaats aangezien ik alle wedstrijden van Feyenoord, als het mogelijk is ook uit, bezoek. Een Gloryhunter is bij mij iemand die altijd op de voorste rij zit bij de belangrijke wedstrijden. Door dat soort Kwalitatief Uitermate Trieste (lees KUT) supporters heb ik de finale van de Uefa cup in eigen Kuip gemist terwijl ik in dat seizoen alle europese wedstrijden heb bezocht. Ik erger me rot aan dat supporters maar het is echt niet zo dat ik voor Feyenoord ben geworden omdat ze zoveel succes hebben. En als dat wel zo was was ik vast voor Ajakkes geworden aangezien de regio waar ik van oorsprong vandaan kom (de Flevopolder) vol zit met Ajacieden.
Van Dale: Ajacied = Persoon die met enige regelmaat Teletekst kijkt
  zondag 19 oktober 2003 @ 23:42:06 #98
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_13996376
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 23:40 schreef jantje_uit_s het volgende:

[..]

Door dat soort Kwalitatief Uitermate Trieste (lees KUT) supporters heb ik de finale van de Uefa cup in eigen Kuip gemist terwijl ik in dat seizoen alle europese wedstrijden heb bezocht.


ik neem aan dat je Europese uitwedstrijden bedoeld?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 20 oktober 2003 @ 17:15:05 #99
67550 jantje_uit_s
Dan is alles wat je hoort...
pi_14010559
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 23:42 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

ik neem aan dat je Europese uitwedstrijden bedoeld?


Nee dat niet. Als dat zo was had ik in ieder geval een silvercard en was ik sowieso bij de finale geweest. Waar ik op doel is een wedstrijd zoals tegen Freiburg thuis. Bij dat soort wedstrijden zie je alleen de echte supporters. Maar wanneer de club dan verder in het toernooi komt en tegen mooiere tegenstanders komt te staan dan is ineens wel het stadion vol. Ik heb in een ander topic ook al eens aangegeven dat als het mogelijk zou zijn supporters die het soort wedstrijden bezoeken als tegen Freiburg toen, voorrang zouden moeten krijgen op de verkoop in volgende rondes van het toernooi.
Van Dale: Ajacied = Persoon die met enige regelmaat Teletekst kijkt
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 00:41:02 #100
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_14021775
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 17:15 schreef jantje_uit_s het volgende:

[..]

Nee dat niet. Als dat zo was had ik in ieder geval een silvercard en was ik sowieso bij de finale geweest. Waar ik op doel is een wedstrijd zoals tegen Freiburg thuis. Bij dat soort wedstrijden zie je alleen de echte supporters. Maar wanneer de club dan verder in het toernooi komt en tegen mooiere tegenstanders komt te staan dan is ineens wel het stadion vol. Ik heb in een ander topic ook al eens aangegeven dat als het mogelijk zou zijn supporters die het soort wedstrijden bezoeken als tegen Freiburg toen, voorrang zouden moeten krijgen op de verkoop in volgende rondes van het toernooi.


In dat geval vind ik je uitspraak een beetje dubieus.
Snap wel wat je bedoeld maar aan de andere kant komen de seizoenkaarthouders het hele jaar dus hebben ze allemaal evenveel recht op een finale kaartje in mijn ogen,of ze nou EC zijn geweest of niet.
Heb veel meer moeite met mensen die je nooit in een VBLstadion ziet,lees bobo's,en dan opeens er wel zijn met de borst vooruit
Zal je sterker vertellen,heb helemaal niets met Feyenoord maar ik had gewoon 2 kaartjes voor de finale en het is dat FCDB die avond voor de nacompetitie moest voetballen anders was ik gewoon zelf gegaan.
Heb de kaartjes overigens aan mijn oom doorverkocht die al ruim 30 jaar gaat kijken en die had in eerste instantie naast de pot gepist.
Ook zoiets,kreeg ik commentaar van Feyenoord supporters dat ik in eerste instantie de kaartjes zelf hield.
Vanaf 1994 bezoek elk jaar een Europese finale dus vraag ik altijd in Februari al kaartjes aan,dus ook in 2002 voor de Rotterdamse Kuip.
Uiteindelijk komt Feyenoord in de finale,wie had het verwacht?,en valt iedereen over me heen dat ik me kaartjes zelf hield in eerste instantie.
Dan vraag ik me toch echt af,hadden ze mijn kaartjes ook gewild als andere ploegen in de finale hadden gestaan of als de finale in Moskou om maar iets te noemen was gespeeld.
Dan weet jij het antwoord ook al denk ik,een beetje krom in mijn ogen
NAAR HET ANDERE FORUM!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')