abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 1 juli 2003 @ 15:04:58 #26
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_11487616
Nou nog 1024x768 versies, kunnen we als windows achtergrond gebruiken.
  maandag 14 juli 2003 @ 11:48:14 #27
21668 Sultan88
===-----===
pi_11758524
200 bij 500 meter groot, 45 huisjes ??!!

Is het op zo'n klein eilandje dan niet snel verschrikkelijk druk?

ca 100 man op 200 bij 500, lijkt me niet echt relaxed! toch?

  maandag 14 juli 2003 @ 21:06:11 #28
41668 Tigress74
*dorpsoudste*
pi_11771258
Ok....ik ben nu erg jaloers kan ik je vertellen !!

Heb wel een paar vraagjes:
is het inderdaad druk daar?
Wat zijn de extra kosten voor het duiken (en huur van spullen) ?
Kan je ook trips richting natuurgebieden maken
Zit het eiland vol met mensen die het liefst alleen maar aan de bar hangen ?

Ik wil zelf graag ook zo'n soort vakantie doen..lekker relaxen maar wel met de nodige rust. En lekker beetje duiken en genieten van de natuur.
Dus geen disco's (zag al dat die er niet waren ) en naar natuurgebieden beetje door regenwoud banjeren enzo.

pi_11796829
quote:
Op maandag 14 juli 2003 21:06 schreef Tigress74 het volgende:
Ok....ik ben nu erg jaloers kan ik je vertellen !!

Heb wel een paar vraagjes:
is het inderdaad druk daar?
Wat zijn de extra kosten voor het duiken (en huur van spullen) ?
Kan je ook trips richting natuurgebieden maken
Zit het eiland vol met mensen die het liefst alleen maar aan de bar hangen ?

Ik wil zelf graag ook zo'n soort vakantie doen..lekker relaxen maar wel met de nodige rust. En lekker beetje duiken en genieten van de natuur.
Dus geen disco's (zag al dat die er niet waren ) en naar natuurgebieden beetje door regenwoud banjeren enzo.


Nee het is daar totaal niet druk, is ook te zien op de foto's, tenminste in ieder geval niet op dit eiland. De mensen die daar komen zijn niet de types die aan de bar hangen, dat kunnen ze ook in Spanje. De meeste mensen komen op de Malediven voor hun rust.

Wat betreft trips maken naar natuur gebieden is er volgens mij niet. Het gebied bestaat dan ook uit alleen maar kleine eilandjes, wel is er bv een trip naar een onbewoond eiland waar je de gehele dag kan blijven.

Wat betreft de kosten voor duikcursus... die weet ik niet.. ik dacht iets van 500$ voor een gehele cursus.

"Yes, I'am a pirate.... a musicpirate".
  woensdag 16 juli 2003 @ 07:29:55 #30
41668 Tigress74
*dorpsoudste*
pi_11801538
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 22:33 schreef geniuses1975 het volgende:

[..]

Nee het is daar totaal niet druk, is ook te zien op de foto's, tenminste in ieder geval niet op dit eiland. De mensen die daar komen zijn niet de types die aan de bar hangen, dat kunnen ze ook in Spanje. De meeste mensen komen op de Malediven voor hun rust.

Wat betreft trips maken naar natuur gebieden is er volgens mij niet. Het gebied bestaat dan ook uit alleen maar kleine eilandjes, wel is er bv een trip naar een onbewoond eiland waar je de gehele dag kan blijven.

Wat betreft de kosten voor duikcursus... die weet ik niet.. ik dacht iets van 500$ voor een gehele cursus.


Thanks, ik heb mijn brevet al dus gaat alleen om huur van flessen etc.
De rust spreekt me absoluut aan. Jammer alleen dat er weinig natuur te bezichtigen is.
Maar bedankt voor alle info en schitterende foto's !!
pi_11801556
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 07:29 schreef Tigress74 het volgende:

[..]

Thanks, ik heb mijn brevet al dus gaat alleen om huur van flessen etc.
De rust spreekt me absoluut aan. Jammer alleen dat er weinig natuur te bezichtigen is.
Maar bedankt voor alle info en schitterende foto's !!


... Maar natuur kan ik ook meer zijn dan bossen etc. Er is namelijk wel een prachtige onderwaterwereld (staat in top 5 duikloactie ter wereld).
"Yes, I'am a pirate.... a musicpirate".
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')