pi_10532563
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
Op maandag 19 mei 2003 14:03 schreef skyhigh het volgende:

[..]

Het kan wel belangrijk voor je zijn, maar daarmee verander je de ander niet. Accepteer dat dat voor de ander niet belangrijk is.

Wat al eerder gezegd is, dat het feit dat de TS er zo'n probleem mee heeft, dat dat juist de reden kan zijn dat er van die smoezen komen, is m.i. wel aannemelijk. Zeker omdat het meedgaan naar vrienden zo belangrijk is.

Nee tuurlijk verander je daarme de ander niet.. Maar betekend dit dat dat jij moet veranderen voor die ander? Dit zou ik er niet voor over hebben, omdat dit 1 van de belangrijkste dingen in een relatie zou zijn voor mij.. Dat bedoel ik ermee duidelijk te maken, voor de 1 is dit zeer belangrijk en is het bijna onmogelijk om zoiets echt te accepteren... Voor de ander niet..
Hallowww
Weekdeals (728x90)
pi_10532712
quote:
Op maandag 19 mei 2003 14:05 schreef suxjahh het volgende:

[..]

Nee tuurlijk verander je daarme de ander niet.. Maar betekend dit dat dat jij moet veranderen voor die ander? Dit zou ik er niet voor over hebben, omdat dit 1 van de belangrijkste dingen in een relatie zou zijn voor mij.. Dat bedoel ik ermee duidelijk te maken, voor de 1 is dit zeer belangrijk en is het bijna onmogelijk om zoiets echt te accepteren... Voor de ander niet..

Voor jou is dat 1 van de belangrijkste dingen.....en als dat voor je partner niet het belangrijkste is, moet je kijken of je dat kunt accepteren, en zo niet dan moet je er een punt achter zetten. Dat is namelijk het enige wat je wel kan veranderen....wel of niet in een relatie zitten met die persoon.

Van de ander verwachten dat hij/zij verandert is net zo onredelijk als dat de ander verwacht dat jij verandert.

pi_10532989
quote:
Op maandag 19 mei 2003 14:10 schreef skyhigh het volgende:

[..]

Voor jou is dat 1 van de belangrijkste dingen.....en als dat voor je partner niet het belangrijkste is, moet je kijken of je dat kunt accepteren, en zo niet dan moet je er een punt achter zetten. Dat is namelijk het enige wat je wel kan veranderen....wel of niet in een relatie zitten met die persoon.

Van de ander verwachten dat hij/zij verandert is net zo onredelijk als dat de ander verwacht dat jij verandert.

Ja maar als jij als persoon zijnde niet kan veranderen op dit punt (iets wat ik niet zou kunnen, op andere punten kan ik makkelijker veranderen) dan kan je er idd beter een punt achter zetten... In een relatie moet je geven en nemen uiteraard, maar ik mag aannemen dat iedereen toch wel een bepaald aantal "eisen" heeft in een relatie.. Zo van daar moet een relatie aan voldoen anders hoeft het voor mij niet...
Hallowww
  maandag 19 mei 2003 @ 14:21:04 #54
2365 Frenkie
BIST DEPPERD!!??
pi_10533091
quote:
Op maandag 19 mei 2003 14:18 schreef suxjahh het volgende:

[..]

Ja maar als jij als persoon zijnde niet kan veranderen op dit punt (iets wat ik niet zou kunnen, op andere punten kan ik makkelijker veranderen) dan kan je er idd beter een punt achter zetten... In een relatie moet je geven en nemen uiteraard, maar ik mag aannemen dat iedereen toch wel een bepaald aantal "eisen" heeft in een relatie.. Zo van daar moet een relatie aan voldoen anders hoeft het voor mij niet...

wat wil je nou horen van Skyhigh..?? je zegt precies hetzelfde als hij, maar toch wil je nog even je zegje doen. Het wordt nu een beetje een herhaling van zetten hoor

En on topic. Het moet kunnen om allebei je eigen leven te leiden hoor. En wie weet dat in de loop van de tijd alles vanzelf verandert en dat ze wel mee wilt

Ik weet het beter
niemand begrijpt me
ik weet het beter
en het spijt me
pi_10533169
quote:
Op maandag 19 mei 2003 14:21 schreef Frenkie het volgende:

[..]

wat wil je nou horen van Skyhigh..?? je zegt precies hetzelfde als hij, maar toch wil je nog even je zegje doen. Het wordt nu een beetje een herhaling van zetten hoor

En on topic. Het moet kunnen om allebei je eigen leven te leiden hoor. En wie weet dat in de loop van de tijd alles vanzelf verandert en dat ze wel mee wilt

Mja als ik het zo terug lees dan heb je wel gelijk
Hallowww
pi_10533230
Volgens is er het volgende aan de hand:

Zoals je al zei heeft zij 1 a 2 vriendinnen. Ik heb de indruk dat jij er een aantal meer hebt. Dus als zij met jou naar je vrienden gaat, dan komt ze in een "groot" gezelschap. Jij vind dit hartstikke leuk en gezellig uiteraard. Maar hoe voelt zij zich in deze situatie?? Kan ze zich wel vermaken met jou vrienden die ze net leert kennen? Slaat ze niet dicht, omdat ze dit niet gewend is?? (misschien een soort faal-angst) m.a.w. hoe sociaal vaardig is jou vriendinnetje??

maandag 19 mei 2003 @ 14:34:50 #57
4677 Aneurism
I'm Jesus Christ on XTC
pi_10533529
Ik heb hetzelfde alleen dan op een andere manier, ik kende de vrienden van mijn vriendin al en ik mag ze niet, ze maken rare grapjes waardoor ik me niet op mijn gemak voel. Ik ga dus niet meer mee naar feestjes e.d.

Het is echter een groep vrienden van haar, andere vrienden ga ik wel mee naartoe.

I want to fuck you like an animal
I want to feel you from the inside
My whole existence is flawed
You get me closer to god
  donderdag 22 mei 2003 @ 12:54:09 #58
38039 Katana
Snoekduiker
pi_10605795
Het is al opgelost.
Erover gepraat en ze heeft er een iets andere visie op.
Verder is er niks aan de hand.

Maar bedankt allemaal voor de reacties

-Wij zijn PSV , Wij zijn de beste!
-Landskampioen 2005-2008
  donderdag 22 mei 2003 @ 12:55:13 #59
2365 Frenkie
BIST DEPPERD!!??
pi_10605814
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 12:54 schreef Katana het volgende:
Het is al opgelost.

dus hij mag op slot..??
Ik weet het beter
niemand begrijpt me
ik weet het beter
en het spijt me
  donderdag 22 mei 2003 @ 13:15:52 #60
38039 Katana
Snoekduiker
pi_10606190
als je er gelukkig van wordt mag ie van mij op slot
-Wij zijn PSV , Wij zijn de beste!
-Landskampioen 2005-2008
pi_10606552
2 kansen

1. Ze is verlegen in bijzijn van jouw vrienden
2. Jouw vrienden zijn de grootste sukkels die er rondlopen.

Those who act in ego do not go beyond karma.
Op zaterdag 22 januari 2011 22:58 schreef Opdekop het volgende:
EggsTC fucking held. MEER ZENDTIJD VOOR HEM SVP
pi_10606967
Dit klinkt raar:

Durft ze wel?

vrijdag 23 mei 2003 @ 13:12:25 #63
5590 Robino
Has left the Fok!-building
pi_10627434
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 12:54 schreef Katana het volgende:
Het is al opgelost.

Maar nu zijn wij natuurlijk wel heel benieuwd naar haar visie

Ik voel me gebruikt door Katana
Kom op met die ontknoping!

vrijdag 23 mei 2003 @ 14:33:03 #64
20939 brotherlouie98
Cheri Cheri Lady
pi_10629393
Ja laat even weten wat haar visie is!
  zaterdag 24 mei 2003 @ 13:26:32 #65
26799 NoiZe
living the moment of THIS day
pi_10646609
Oh oh..... Ze raakt haar intresses kwijt, afspraken afzeggen....

Herken je je hier in:

If you ever experience one of the following:

She acts more controlling.
She is less interested in sex.
You're being nicer and nicer, but she's only getting annoyed.

Then do the following:

Stop acting like a WUSSY immediately.
Put some space between you and her. Call her once for every three times she calls you.
See her HALF as much as you're seeing her now.
Get a life of your own and stop trying to be her servant.
Take some time to reflect on any areas that you've made the mistake of acting like a Girly-Man, and stop it!

http://www.fastseduction.com/whatsnew/2002-12-16a_dyd.shtml

A man's attitude... a man's attitude goes some ways toward how a man's life will be. Is that somethin' you agree with?
Weekdeals (728x90)
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')