abonnement Unibet Coolblue
  Official ESF Kreviewer vrijdag 16 mei 2003 @ 17:31:21 #1
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_10477791
Heb je op- of aanmerkingen of gewoon iets dat je kwijt wil met betrekking tot het Planes, Trains & Automobiles forum, post het dan hier. Ook kun je hier eventuele ideeën plaatsen die realiseerbaar zijn in dit forum. Verder valt hier over slotjes te discussieren.
pi_10483036
Ten eerste: pas in de FAQ even de link naar dit topic aan. Nu kom je uit bij een topic dat al vol is.

Ten tweede een quote uit de FAQ:

quote:
1. Met 'Moraalridders' zijn we ook minder blij!

Als je slechts in PT&A komt om een moraalridder post te plaatsen, heb ik liever dat je helemaal niet post. De meeste mensen hier zijn autogek en kunnen opmerkingen als "alle hardrijders zijn doodrijders" , "Tuning is verkrachting van je wagen", "mensen met een verklikker moet aangepakt worden" & "Idioot! Wie doet dat nou! Je kunt zo een kind doodrijden" (als voorbeelden) in de meeste gevallen niet waarderen.


Wat is dit voor gelul? Is autogek zijn synoniem aan te hard rijden tegenwoordig? Daarbij; iedereen moet hier gewoon zijn mening kunnen geven, of je nou voor of tegen snelheidscontroles bent, voor of tegen verklikkers, voor of tegen wat dan ook. Of zullen we in de FAQ van MUZ ook opnemen dat er niet over metal gepost mag worden, in de FAQ van POL dat rechtse praat niet is toegestaan en in de FAQ van TRV dat topics over Salou niet mogen?

Flikker toch op met je censuur man.

pi_10483085
Ik moet echt even melden dat dit toch mijn favo plekje is geworden van fok.

Ik kom haast nooit meer op B&H en GC ook al niet meer...

PTA Ownz0r

Kreator

pi_10483096
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 21:47 schreef k_man het volgende:
Ten eerste: pas in de FAQ even de link naar dit topic aan. Nu kom je uit bij een topic dat al vol is.

Ten tweede een quote uit de FAQ:
[..]

Wat is dit voor gelul? Is autogek zijn synoniem aan te hard rijden tegenwoordig? Daarbij; iedereen moet hier gewoon zijn mening kunnen geven, of je nou voor of tegen snelheidscontroles bent, voor of tegen verklikkers, voor of tegen wat dan ook. Of zullen we in de FAQ van MUZ ook opnemen dat er niet over metal gepost mag worden, in de FAQ van POL dat rechtse praat niet is toegestaan en in de FAQ van TRV dat topics over Salou niet mogen?

Flikker toch op met je censuur man.


Er zittten hier meer voorstanders dan tegenstanders van hardrijden, tuning, etc. Vaak monden dat soort topics uit in gescheld en flames en dat willen de heren moderators liever niet.
[ Bericht 99% gewijzigd door Tjabbo op 1-1-2005 0:01 ]
pi_10483155
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 21:50 schreef slashme het volgende:
Er zittten hier meer voorstanders dan tegenstanders van hardrijden, tuning, etc. Vaak monden dat soort topics uit in gescheld en flames en dat willen de heren moderators liever niet.
Pak dan het flamen aan, net zoals elders op het forum. Mods die mensen aanraden niet te posten omdat hun mening ze niet aanstaat moesten ze er meteen uitschoppen. Zo'n stukje in de FAQ zou eens in POL geprobeerd moeten worden... dan buitelt iedereen meteen over elkaar heen.
  vrijdag 16 mei 2003 @ 21:57:00 #6
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_10483186
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 21:55 schreef k_man het volgende:

[..]

Pak dan het flamen aan, net zoals elders op het forum. Mods die mensen aanraden niet te posten omdat hun mening ze niet aanstaat moesten ze er meteen uitschoppen. Zo'n stukje in de FAQ zou eens in POL geprobeerd moeten worden... dan buitelt iedereen meteen over elkaar heen.


Hulde.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  Official ESF Kreviewer vrijdag 16 mei 2003 @ 23:02:46 #7
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_10484486
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 21:55 schreef k_man het volgende:

[..]

Pak dan het flamen aan, net zoals elders op het forum. Mods die mensen aanraden niet te posten omdat hun mening ze niet aanstaat moesten ze er meteen uitschoppen. Zo'n stukje in de FAQ zou eens in POL geprobeerd moeten worden... dan buitelt iedereen meteen over elkaar heen.


Hij past echt bij elk topic, dat plaatje.

Maar goed: Hoe vaak heb jij mij censuur zien uitvoeren? Het stukje staat als aanwijzing in de FAQ om zinloze discussies tegen te gaan. Heb je enig idee hoe leuk het is als een topic meteen 30 replies krijgt met: "Ik hoop dat je je compleet tegen die boom kapot rijdt" ? DAar is het voor bedoelt. Iedereen mag zijn eigen mening verkondigen, op een nette manier. Als jij vindt dat ik dat hier niet toe pas, dan mag je wel even met wat voorbeelden komen waaruit blijkt dat deze regel misbruikt wordt om mensen met een andere mening te weren. Verder moet je niet zulke domme dingen roepen, want als je mij op een normale manier aanspreekt, krijg je een normaal antwoord.

  vrijdag 16 mei 2003 @ 23:10:15 #8
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_10484632
leuk dat mensen het niet eens zijn met de Faq.
Maar die dan vervolgens zelden tegen komt in PTA

En hoe vaak is een topic hier gesloten om dit soort dingen?
Niet veel volgens mij. Waarom worden ze wel gesloten. Door te zeggen rij jij je maar lekker dood. En andere minder leuke dingen. ( maak me er ook wel eens schuldig aan ) PTA is vrij makkelijk. En totaal niet streng naar mijn mening. En een discussie over hard rijden kan altijd hier. En een argument aandragen betreft een kind dood rijden mag best. Alleen het schelden is minder leuk. En daar gaat het vaak mis.

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  Official ESF Kreviewer vrijdag 16 mei 2003 @ 23:10:59 #9
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_10484649
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 23:02 schreef k_man het volgende:

[..]

Snap ik, maar ik lees uit het stukje dat het niet gewaardeerd wordt als je vindt dat snelheidscontroles terecht zijn, je tegen radarverklikkers bent en getunede auto's niet mooi vindt.


En trouwens....je leest dus gewoon verkeerde dingen uit dat stukje. Ik bedoel wat ik schreef. Precies dat. Die letterlijke zinnen wil ik niet zien. Zoals ik al zei is een mening prima, maar doodverwensingen niet. Hoe fout kan DAT zijn?
pi_10484734
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 23:02 schreef Kreator het volgende:
Iedereen mag zijn eigen mening verkondigen, op een nette manier.
Dat spreekt voor zich; flamen mag nergens op het forum. Als dat de enige motivatie achter dat stukje uit de FAQ is kan het dus wel weg.

Als je het laat staan kun je het beter wat anders formuleren zodat het niet zo fout overkomt als nu. Lijkt me nauwelijks moeite en dan is iedereen weer blij.

pi_10484766
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 23:10 schreef Kreator het volgende:

[..]

En trouwens....je leest dus gewoon verkeerde dingen uit dat stukje. Ik bedoel wat ik schreef. Precies dat. Die letterlijke zinnen wil ik niet zien. Zoals ik al zei is een mening prima, maar doodverwensingen niet. Hoe fout kan DAT zijn?


Zoals ik al zie: pas dat stukje dan even aan, zodat het niet meer multi-interpretabel is.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 16 mei 2003 @ 23:18:36 #12
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_10484791
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 23:15 schreef k_man het volgende:

[..]

Dat spreekt voor zich; flamen mag nergens op het forum. Als dat de enige motivatie achter dat stukje uit de FAQ is kan het dus wel weg.

Als je het laat staan kun je het beter wat anders formuleren zodat het niet zo fout overkomt als nu. Lijkt me nauwelijks moeite en dan is iedereen weer blij.


Dan kun je dat vast zelf de volgende keer op een normale manier vragen of niet? De enige die hier aan het flamen was ben jij namelijk. Daar hou ik niet zo van. Zeker zo ongefundeerd. Bedankt.
Verder vind ik (en volgens mij de rest vd bezoekers van PTA) het een uitermate helder stukje. Ik heb het er specifiek bijgezet omdat men 'rij toch tegen een boom' schijnbaar niet als doodverwensing ziet. Tevens liepen op een bepaald moment de 'kadett sucks' opmerkingen de spuigaten uit. Elk topic werd verneukt. Na het in de faq opnemen van dat stukje is dat afgenomen. Het is helder dat het niet gewenst is. DIE reacties worden nu dan ook ge-edit. Meer niet. Wat is daar dan mis mee? Enlighten me.
pi_10484935
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 23:18 schreef Kreator het volgende:
Wat is daar dan mis mee? Enlighten me.
Ik heb al meerdere keren aangegeven wat er mis is. Het stukje doet lijken alsof afwijkende meningen niet gewenst zijn. Kennelijk ligt het anders en dus mag dat stukje wel wat helderder. Mijn boosheid kwam ook voort uit die interpretatie.

Als ik (bijv) vind dat mensen met een radarverklikker aangepakt zouden moeten worden, moet ik dat hier gewoon kunnen zeggen. Of de meerderheid het daar nou mee eens is of niet. Zo lang ik het maar op een fatsoenlijke manier doe.

pi_10484996
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 23:25 schreef k_man het volgende:

[..]

Ik heb al meerdere keren aangegeven wat er mis is. Het stukje doet lijken alsof afwijkende meningen niet gewenst zijn. Kennelijk ligt het anders en dus mag dat stukje wel wat helderder. Mijn boosheid kwam ook voort uit die interpretatie.

Als ik vind dat mensen met een radarverklikker aangepakt zouden moeten worden, moet ik dat hier gewoon kunnen zeggen. Of de meerderheid het daar nou mee eens is of niet. Zo lang ik het maar op een fatsoenlijke manier doe.


Je leest over het woordje "slechts" heen.
Daarmee wordt bedoelt dat als dat je enige reden is dan kun je beter wegblijven.
quote:
Als je slechts in PT&A komt om een moraalridder post te plaatsen
Prima aanwijzing dus, niks mis mee, niks meer aan doen .
  Official ESF Kreviewer vrijdag 16 mei 2003 @ 23:30:59 #15
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_10485018
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 23:25 schreef k_man het volgende:

[..]

Ik heb al meerdere keren aangegeven wat er mis is. Het stukje doet lijken alsof afwijkende meningen niet gewenst zijn. Kennelijk ligt het anders en dus mag dat stukje wel wat helderder. Mijn boosheid kwam ook voort uit die interpretatie.


...mja, maar blijkbaar is het wel helder voor de overige tig bezoekers van het forum, want die hoor ik er niet over. Verder weten bezoekers dat die regel niet klakkeloos wordt overgenomen als er ergens een mening staat die niet in mijn straatje past, dus ik weet ook niet waar je het zo ineens vandaan haalt...Vind je echt dat ik zo modereer dan? Of Gizart?
Maar goed, ik zal es kijken of het mogelijk nog duidelijker kan.
pi_10485031
Het is trouwens wel grappig om te zien dat iemand die geen schijt aan de wet heeft als moraalridder gezien wordt. Zegt wel wat over die Kadett rijders en blikpoetsers.
  vrijdag 16 mei 2003 @ 23:32:04 #17
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_10485036
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 23:29 schreef Pjederdy het volgende:

[..]

Je leest over het woordje "slechts" heen.
Daarmee wordt bedoelt dat als dat je enige reden is dan kun je beter wegblijven.
[..]

Prima aanwijzing dus, niks mis mee, niks meer aan doen .


Om in de stijl van Krea te blijven:

You are right.

[Dit bericht is gewijzigd door GizartFRL op 16-05-2003 23:33]

"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_10485039
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 23:30 schreef Kreator het volgende:
Vind je echt dat ik zo modereer dan?
Kijk, je bent natuurlijk gewoon een kutmod, daar is niks aan te doen.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 16 mei 2003 @ 23:35:22 #19
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_10485121
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 23:25 schreef k_man het volgende:

Als ik (bijv) vind dat mensen met een radarverklikker aangepakt zouden moeten worden, moet ik dat hier gewoon kunnen zeggen. Of de meerderheid het daar nou mee eens is of niet. Zo lang ik het maar op een fatsoenlijke manier doe.


Dan moet je het forum maar eens echt gaan lezen...
Begin dan hier maar es. Die is van vandaag:
[Proefballon] Snelheidscontroles via GPS?

Hij is het niet met me eens. Zie jij een slotje? Nee. Zie jij mij alles editten dat tegen mijn idee indruist? Nee. Prima discussie.

  vrijdag 16 mei 2003 @ 23:35:50 #20
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_10485127
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 23:32 schreef Pjederdy het volgende:

[..]

Kijk, je bent natuurlijk gewoon een kutmod, daar is niks aan te doen.


Die onderbouwing

Ik vind dat Kreator goed werk doet

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  Official ESF Kreviewer vrijdag 16 mei 2003 @ 23:38:50 #21
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_10485189
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 23:31 schreef gelly het volgende:
Zegt wel wat over die Kadett rijders en blikpoetsers.
Typerende opmerking die ik dus wel zou editten. Ik laat em wel even staan zodat je kan zien wat voor bagger er van de vingers van sommige mensen komt. Het draagt niets bij en lokt uit tot offtopic gedrag. Dat wil je toch in geen enkel forum? Waarom dan wel hier?
pi_10485274
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 23:30 schreef Kreator het volgende:
...mja, maar blijkbaar is het wel helder voor de overige tig bezoekers van het forum, want die hoor ik er niet over.
Ik denk dat het aantal bezoekers dat de FAQ leest tamelijk klein is.
quote:
Vind je echt dat ik zo modereer dan? Of Gizart?
Het gaat me niet om de manier van modereren in de praktijk, maar om het gevoel dat het bewuste stukje uit de FAQ bij me oproept.
quote:
Maar goed, ik zal es kijken of het mogelijk nog duidelijker kan.
Graag.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 16 mei 2003 @ 23:46:01 #23
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_10485301
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 23:44 schreef k_man het volgende:

[..]

Ik denk dat het aantal bezoekers dat de FAQ leest tamelijk klein is.
[..]

Het gaat me niet om de manier van modereren in de praktijk, maar om het gevoel dat het bewuste stukje uit de FAQ bij me oproept.
[..]

Graag.


1. views van de FAQ: 2123
2. dus het gaat je puur om de formulering? Wat een ophef om nix dan. Zeg dat de volgende keer dan gewoon ipv al die ophef en feedbacktopics.
3. Ik beloof niets. .

-edit- oh en als toch bijna niemand de FAQ leest en het gaat in de praktijk gewoon lekker, waarom meot ik het dan aanpassen? .

pi_10485352
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 23:31 schreef gelly het volgende:
Het is trouwens wel grappig om te zien dat iemand die geen schijt aan de wet heeft als moraalridder gezien wordt. Zegt wel wat over die Kadett rijders en blikpoetsers.
Dat bedoel ik (onder meer). Ik zou het waarderen als dat woordje 'moraalridder' gewoon geschrapt wordt.

Zet er dan iets neer als dat troll- en flamegedrag niet zijn toegestaan, net zo min als kwetsende opmerkingen als etc etc etc...

pi_10485413
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 23:46 schreef Kreator het volgende:
-edit- oh en als toch bijna niemand de FAQ leest en het gaat in de praktijk gewoon lekker, waarom meot ik het dan aanpassen? .
Omdat je FAQ een deel uitmaakt van de policy en het helder moet zijn hoe er op Fok! gedacht wordt over het uiten van je mening.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 16 mei 2003 @ 23:54:04 #26
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_10485460
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 23:51 schreef k_man het volgende:

[..]

Omdat je FAQ een deel uitmaakt van de policy en het helder moet zijn hoe er op Fok! gedacht wordt over het uiten van je mening.


Okay. prima. Ik zal er aandacht aan schenken. Hopelijk nog wel veel plezier op het forum. .
pi_10485529
Tnx.
pi_10485543
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 23:48 schreef k_man het volgende:

[..]

Dat bedoel ik (onder meer). Ik zou het waarderen als dat woordje 'moraalridder' gewoon geschrapt wordt.

Zet er dan iets neer als dat troll- en flamegedrag niet zijn toegestaan, net zo min als kwetsende opmerkingen als etc etc etc...


Waarom zou moraalridder moeten worden verwijderd dan?? Dat is toch iets heel dan iemand die niet de schijt aan de wet heeft???

En als je de policy hebt gelezen is het op heel FOK! verboden om te flamen/trollen enz.
En waar jij het over hebt zijn aanvullende regels voor PTA en ze zijn duidelijk genoeg dacht ik zo want iedereen (naja bijna iedereen dan) snapt ze!

Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_10485760
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 23:57 schreef ThaFreak het volgende:
En als je de policy hebt gelezen is het op heel FOK! verboden om te flamen/trollen enz.
Als jij dit topic had gelezen had je geweten dat ik dat net zelf heb gezegd.
pi_10486002
quote:
Op zaterdag 17 mei 2003 00:10 schreef k_man het volgende:

[..]

Als jij dit topic had gelezen had je geweten dat ik dat net zelf heb gezegd.


Wat ik bedoelde:
Iedere beste fokker heeft als het goed is de policy doorgelezen en daaruit is gebleken dat je nergens mag trollen/flamen enz...
Dus ook in PTA niet maar (aanvulling op de policy=faq) hier zijn mensen die alleen komen om moraalridder te spelen niet welkom. (dus hoeft het er niet bij want iedereen kent de policy)

Maar het is al opgelost dus....

Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_10506514
Mogen dit soort opmerkingen wel eigenlijk?
quote:
gewoon remmentest geven en hopen dat de juut op een boom klapt door schrikreactie. kasplantjes kunnen geen bonnen uitdelen
Minstens net zo walgelijk als posts waarin hardrijders voor doodrijders worden uitgemaakt, lijkt me.
pi_10506591
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 23:10 schreef ook_gek het volgende:
leuk dat mensen het niet eens zijn met de Faq.
Maar die dan vervolgens zelden tegen komt in PTA
Nuff' said
  Official ESF Kreviewer zondag 18 mei 2003 @ 15:50:09 #33
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_10512514
quote:
Op zondag 18 mei 2003 10:56 schreef k_man het volgende:
Mogen dit soort opmerkingen wel eigenlijk?
[..]

Minstens net zo walgelijk als posts waarin hardrijders voor doodrijders worden uitgemaakt, lijkt me.


Het zou prettig zijn als je aangeeft in welk topic zoiets gezegd wordt.
pi_10512529
quote:
Op zondag 18 mei 2003 15:50 schreef Kreator het volgende:

[..]

Het zou prettig zijn als je aangeeft in welk topic zoiets gezegd wordt.


Over die bekeuring met tellen van secondes geloof ik.
pi_10513527
quote:
Op zondag 18 mei 2003 15:50 schreef Kreator het volgende:

[..]

Het zou prettig zijn als je aangeeft in welk topic zoiets gezegd wordt.


Yep. Het is deze dus: Politie mag snelheid meten zonder apparaat
  Official ESF Kreviewer zondag 18 mei 2003 @ 16:37:39 #36
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_10513584
quote:
Op zondag 18 mei 2003 16:35 schreef k_man het volgende:

[..]

Yep. Het is deze dus: Politie mag snelheid meten zonder apparaat


Thx. ik ga het ff lezen.

-edit- opgelost.

[Dit bericht is gewijzigd door Kreator op 18-05-2003 16:42]

  donderdag 22 mei 2003 @ 15:57:44 #37
27951 Leonardo1504
[b]dit is vet![/b]
pi_10609890
Ik wordt echt schijtziek van het getroll van Koos_26. Nu weer in dit topic:
[FP] 'Flitsen' verleden tijd
Maar eigenlijk in ieder flits- en boetetopic waar ik mijn neus laat zien. Misschien dat er even iemand naar kan kijken.

En ja: ik kan ook mijn mond houden. Als een discussie op een normale manier verloopt is dat niet nodig, dan kan er normaal gepost worden met respect voor elkaar.

  donderdag 22 mei 2003 @ 16:03:56 #38
43634 Koos_26
Chantal Janzen
pi_10610066
Ik troll niet. (punt)

Ik probeer Leo zijn ongelijk in te laten zien, en dat wil hij niet. Leo denkt dat ik het op hem persoonlijk gemunt heb, maar dat is absoluut niet waar. Ik ben het alleen nooit met hem eens, dat is wat anders.
Leo komt met slappe argumenten, en na de eenvoudige weerlegging daarvan noemt hij dat trollen, flamen e.d.
Ik denk dus dat er eerder iets aan de hand is met de lengte van Leo's tenen.

Hamelen
  donderdag 22 mei 2003 @ 16:09:12 #39
27951 Leonardo1504
[b]dit is vet![/b]
pi_10610206
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 16:03 schreef Koos_26 het volgende:
Ik troll niet. (punt)

Ik probeer Leo zijn ongelijk in te laten zien, en dat wil hij niet. Leo denkt dat ik het op hem persoonlijk gemunt heb, maar dat is absoluut niet waar. Ik ben het alleen nooit met hem eens, dat is wat anders.
Leo komt met slappe argumenten, en na de eenvoudige weerlegging daarvan noemt hij dat trollen, flamen e.d.
Ik denk dus dat er eerder iets aan de hand is met de lengte van Leo's tenen.


1. Ik schrijf "A" en vervolgens beweer jij dat ik "B" zeg

2. Als ik je vertel dat je niet hebt begrepen wat ik heb gepost gebeurt het volgende:
-eerst ga je op de persoon spelen, absoluut off-topic en niet inhoudelijk.
-vervolgens ga je stukjes van mijn tekst uit hun context halen om daarmee aan te tonen dat ik toch "B" heb gezegd. (in dit topic tot twee keer toe)
-daarna quote je mijn hele post waarin "A" staat, en vat hem zogenaamd samen tot er opeens "B" staat.
-daarna wordt je weer persoonlijk.

  Official ESF Kreviewer donderdag 22 mei 2003 @ 16:13:19 #40
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_10610300
Discussieren moet kunnen. Trollen niet. Probeer elkaar niet persoonlijk aan te vallen en laat elkaars mening in waarde. Ik ga het topic vanavond ff rustig doorlezen. misschien heeft Gizart dat al gedaan en heeft ie ook een mening.
  donderdag 22 mei 2003 @ 16:14:01 #41
27951 Leonardo1504
[b]dit is vet![/b]
pi_10610316
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 16:13 schreef Kreator het volgende:
Discussieren moet kunnen. Trollen niet. Probeer elkaar niet persoonlijk aan te vallen en laat elkaars mening in waarde. Ik ga het topic vanavond ff rustig doorlezen. misschien heeft Gizart dat al gedaan en heeft ie ook een mening.
Ok thanks.
  donderdag 22 mei 2003 @ 16:16:29 #42
43634 Koos_26
Chantal Janzen
pi_10610372
Moderators,

zouden jullie ook in wat andere topics over boetes en flitsen willen kijken wat Leo en ik daar besproken hebben? Bedankt.

Hamelen
  Official ESF Kreviewer donderdag 22 mei 2003 @ 16:21:34 #43
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_10610492
Ik heb het ff doorgelezen en een beetje opgeschoond. Voor zover ik het kan zien kunnen jullie elkaars mening gewoon niet verdragen. Wees dan de verstandigste en reageer gewoon niet. Als je dat dan toch doen, dan heb ik graag van jullie beide dat je dat niet op persoonlijke basis doet, maar op inhoudelijke. Die kleine steekjes continue als 'jij snapt het echt niet hè, dombo' zijn nogal frustrerend om langsheen te lezen.
  donderdag 22 mei 2003 @ 16:25:11 #44
27951 Leonardo1504
[b]dit is vet![/b]
pi_10610581
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 16:21 schreef Kreator het volgende:
Ik heb het ff doorgelezen en een beetje opgeschoond. Voor zover ik het kan zien kunnen jullie elkaars mening gewoon niet verdragen. Wees dan de verstandigste en reageer gewoon niet. Als je dat dan toch doen, dan heb ik graag van jullie beide dat je dat niet op persoonlijke basis doet, maar op inhoudelijke. Die kleine steekjes continue als 'jij snapt het echt niet hè, dombo' zijn nogal frustrerend om langsheen te lezen.
Pardon ?
Ik accepteer de mening van Koos_26 ook al ben ik het vaak met hem oneens. Maar ik kan er niet tegen als mensen me aanvallen op iets dat ik niet gezegd heb en ter ondersteuning van die aanval mijn bijdrages verkeerd quoten.
  Official ESF Kreviewer donderdag 22 mei 2003 @ 16:32:50 #45
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_10610755
Maar wat verwacht je dan van me? Ik zie een topic en in dat topic zie ik heen en weer continue reacties op elkaar, ipv over het onderwerp. Het enige dat ik je aan kan raden is er niet op in te gaan. Als iemand continue topics verziekt door moedwillig op de man te spelen, krijgt hij daarvoor een ban, dus laat het bij deze een waarschuwing zijn voor diegene die zich aangesproken voelt.
Ik zal het de komende tijd wat sterker in de gaten houden.
  donderdag 22 mei 2003 @ 16:40:02 #46
43634 Koos_26
Chantal Janzen
pi_10610923
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 16:32 schreef Kreator het volgende:
Maar wat verwacht je dan van me? Ik zie een topic en in dat topic zie ik heen en weer continue reacties op elkaar, ipv over het onderwerp. Het enige dat ik je aan kan raden is er niet op in te gaan. Als iemand continue topics verziekt door moedwillig op de man te spelen, krijgt hij daarvoor een ban, dus laat het bij deze een waarschuwing zijn voor diegene die zich aangesproken voelt.
Ik zal het de komende tijd wat sterker in de gaten houden.
Wát?
Ik verziek geen topics, en zeker niet door op de man te spelen. Als ik zeg dat Leo het niet begrijpt dan kan je dat inderdaad als op de man spelen opvatten. Als je een betere manier hebt om hetzelfde duidelijk te maken dan hou ik me aanbevolen.
In dit geval voel ik me aangesproken, omdat ik hierboven genoemd wordt, maar eigenlijk zou ik me niet aangesproken hoeven voelen. Ik doe namelijk niets verkeerd.
Hamelen
  Official ESF Kreviewer donderdag 22 mei 2003 @ 16:43:38 #47
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_10611018
Het verzieken was in de algemene zin. Ik vond het in dit geval nog wel meevallen. Ik snap alleen niet dat je elkaar telkens op blijft zoeken als de ergernis er blijkbaar is.
  donderdag 22 mei 2003 @ 16:47:37 #48
43634 Koos_26
Chantal Janzen
pi_10611116
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 16:43 schreef Kreator het volgende:
Het verzieken was in de algemene zin. Ik vond het in dit geval nog wel meevallen. Ik snap alleen niet dat je elkaar telkens op blijft zoeken als de ergernis er blijkbaar is.
Nee, maar met jou in discussie gaan over het flitsbeleid is ook niet leuk, want jij bent er ook tegen. Dan wordt het een saaie discussie.

Koos: Dat flitsen is alleen maar voor het geld.
Kreator: Ja, inderdaad.

- uitgeluld dus -

Hamelen
  Official ESF Kreviewer donderdag 22 mei 2003 @ 16:52:01 #49
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_10611226
Ja okay...maar mijn tip (en voel je nou niet meteen op je pik getrapt) is dan ook bij deze: Discussieer lekker een end weg, maar maak het niet persoonlijk. Daarmee voorkom je niet alleen dat iemand jou ook weer gaat aanvallen, maar tevens dat de discussie ontopic en interessant blijft.
  donderdag 22 mei 2003 @ 16:56:13 #50
27951 Leonardo1504
[b]dit is vet![/b]
pi_10611332
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 16:52 schreef Kreator het volgende:
Ja okay...maar mijn tip (en voel je nou niet meteen op je pik getrapt) is dan ook bij deze: Discussieer lekker een end weg, maar maak het niet persoonlijk. Daarmee voorkom je niet alleen dat iemand jou ook weer gaat aanvallen, maar tevens dat de discussie ontopic en interessant blijft.
Aha daarmee voorkomen we dat de discussie ontopic en interessant blijft !
pi_10611447
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 16:56 schreef Leonardo1504 het volgende:

[..]

Aha daarmee voorkomen we dat de discussie ontopic en interessant blijft !


plaats gewoon een paar kots-smilies, dan weet iedereen wat je bedoeld.
[ Bericht 99% gewijzigd door Tjabbo op 1-1-2005 0:01 ]
  Official ESF Kreviewer donderdag 22 mei 2003 @ 17:00:57 #52
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_10611453
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 16:56 schreef Leonardo1504 het volgende:

[..]

Aha daarmee voorkomen we dat de discussie ontopic en interessant blijft !


...het was een zware lange dag... .
  donderdag 22 mei 2003 @ 17:06:21 #53
27951 Leonardo1504
[b]dit is vet![/b]
pi_10611582
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 17:00 schreef Kreator het volgende:

[..]

...het was een zware lange dag... .


het is je vergeven

toch niet vanwege mij hoop ik ?

  Official ESF Kreviewer donderdag 22 mei 2003 @ 17:08:02 #54
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_10611629
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 17:06 schreef Leonardo1504 het volgende:

[..]

het is je vergeven

toch niet vanwege mij hoop ik ?


Nee, werk. Cursus geven. (maar eh...verder in slowchattopic van PTA dan maar hè?)
pi_10682160
request voor een slotje.... "Waarom is kritiek op hard rijden e.d. moraliserd?" topic gaat nergens over en vraagt er gewoon om flames...

daarbij hoort het niet in PTA thuis, maar in de feedback oid....

  Official ESF Kreviewer maandag 26 mei 2003 @ 11:58:35 #56
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_10683111
Gaat wel ergens over en ergens heeft ie ook een punt.
pi_10683274
quote:
Op maandag 26 mei 2003 11:58 schreef Kreator het volgende:
Gaat wel ergens over en ergens heeft ie ook een punt.
je kan er donder opzeggen dat het fout gaat..... ze beginnen al met flamen... we worden zelfs al dood gewenst....
  Official ESF Kreviewer maandag 26 mei 2003 @ 12:12:53 #58
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_10683496
quote:
Op maandag 26 mei 2003 12:04 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

je kan er donder opzeggen dat het fout gaat..... ze beginnen al met flamen... we worden zelfs al dood gewenst....


Dat edit ik.
pi_10683593
en je edit mijn post
pi_10683669
quote:
Op maandag 26 mei 2003 11:15 schreef BroesWillems het volgende:
request voor een slotje.... "Waarom is kritiek op hard rijden e.d. moraliserd?" topic gaat nergens over en vraagt er gewoon om flames...

daarbij hoort het niet in PTA thuis, maar in de feedback oid....


ik vind idd dat hij opzich ook een punt heeft. maar zolang er goede argumenten worden gegeven vind ik het absoluut geen slot waard.
2825cc Single Turbo Beast
  maandag 26 mei 2003 @ 12:32:04 #61
27951 Leonardo1504
[b]dit is vet![/b]
pi_10683910
quote:
Op maandag 26 mei 2003 11:15 schreef BroesWillems het volgende:
request voor een slotje.... "Waarom is kritiek op hard rijden e.d. moraliserd?" topic gaat nergens over en vraagt er gewoon om flames...

daarbij hoort het niet in PTA thuis, maar in de feedback oid....


Een topic dat vraagt om flames ???????
Als flamen je wapen moet zijn vind ik dat buitengewoon zwak.
pi_10684398
quote:
Op maandag 26 mei 2003 12:32 schreef Leonardo1504 het volgende:

[..]

Een topic dat vraagt om flames ???????
Als flamen je wapen moet zijn vind ik dat buitengewoon zwak.


ik flame niet, maar veel mensen zien zo'n topic als uitnodiging om te flamen
  maandag 26 mei 2003 @ 13:39:49 #63
27951 Leonardo1504
[b]dit is vet![/b]
pi_10685323
Het is jammer dat er dan ook echt geflamed wordt. Naar mijn mening is in dit topic ook een inhoudelijke discussie goed mogelijk. Het gaat er om dat er in PTA mensen posten die posters met een andere mening dan de hunne het licht in de ogen niet gunnen. Het etiket 'moraalridder' dat op die andersdenkenden wordt geplakt wordt kennelijk vaak gezien als voldoende onderbouwing om ongestraft te kunnen flamen. Volgens mij wordt dat gedrag ook nog eens aangemoedigd door de volgende passage uit de FAQ van PTA :
quote:
1. Met 'Moraalridders' zijn we ook minder blij!

Als je slechts in PT&A komt om een moraalridder post te plaatsen, heb ik liever dat je helemaal niet post. De meeste mensen hier zijn autogek en kunnen opmerkingen als "alle hardrijders zijn doodrijders" , "Tuning is verkrachting van je wagen", "mensen met een verklikker moet aangepakt worden" & "Idioot! Wie doet dat nou! Je kunt zo een kind doodrijden" (als voorbeelden) in de meeste gevallen niet waarderen.


Eigenlijk vind ik dat dit soort stukjes niet in de FAQ van een discussieforum hoort te staan.
  maandag 26 mei 2003 @ 14:07:56 #64
43634 Koos_26
Chantal Janzen
pi_10686016
[huilmode]
Kreator, Leonardo 1504 zit me in het topic [FP] 'Flitsen' verleden tijd weer voor troller uit te maken.
[/huilmode]
Hamelen
  maandag 26 mei 2003 @ 14:18:12 #65
27951 Leonardo1504
[b]dit is vet![/b]
pi_10686273
quote:
Op maandag 26 mei 2003 14:07 schreef Koos_26 het volgende:
[huilmode]
Kreator, Leonardo 1504 zit me in het topic [FP] 'Flitsen' verleden tijd weer voor troller uit te maken.
[/huilmode]

Het is inderdaad een goed voorbeeld van het soort gedrag dat SunChaser ter sprake brengt.

In dit topic :
Waarom is kritiek op hard rijden e.d. moraliserd?

Overigens vraagt Leonardo1504 zich ook af waarom Koos zo op hem zit te hakken, en bijvoorbeeld niet op Kreator die ongeveer hetzelfde postte als Leonardo.

[Dit bericht is gewijzigd door Leonardo1504 op 26-05-2003 14:42]

  maandag 26 mei 2003 @ 15:47:47 #66
27951 Leonardo1504
[b]dit is vet![/b]
pi_10688552
Oh en :
quote:
Op maandag 26 mei 2003 15:01 schreef Koos_26 het volgende:

[..]

Dat zouden meer mensen moeten doen!

niet lullig bedoeld, althans niet tegen Broes


Net nu ik probeer die discussie weer een beetje de normale kant uit te leiden. Ik begin jouw gedrag een beetje moe te worden Meneer Koos.

[Dit bericht is gewijzigd door Leonardo1504 op 26-05-2003 15:54]

  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 9 juli 2003 @ 20:45:36 #67
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_11671511
Supra
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 20:41 schreef Kreator het volgende:
Stefan's mk4 blaat topic

Beetje veel supra topics deze week. Ga hier maar verder.


Wat heeft een Supra plaatjes topic te maken met een vraag over het importeren van auto's uit Duitsland?
  Official ESF Kreviewer woensdag 9 juli 2003 @ 20:48:10 #68
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_11671565
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 20:45 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Wat heeft een Supra plaatjes topic te maken met een vraag over het importeren van auto's uit Duitsland?


Stefan's topic gaat ook (gedeeltelijk) over het importeren van een Supra uit duitsland. Vandaar.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 9 juli 2003 @ 20:49:33 #69
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_11671592
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 20:48 schreef Kreator het volgende:

[..]

Stefan's topic gaat ook (gedeeltelijk) over het importeren van een Supra uit duitsland. Vandaar.


Dat werd niet echt duidelijk uit je sluit post.
  Official ESF Kreviewer woensdag 9 juli 2003 @ 20:51:49 #70
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_11671639
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 20:49 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dat werd niet echt duidelijk uit je sluit post.


Sorry Swets, ik werd een beetje roestig na 8 dagen geen pta slotje. Ik zal het de volgende keer ook even duidelijk maken voor de mensen die de topics niet lezen.
pi_11743297
Stel ouwe zeuren hier zeg:

Instrumentarium in je auto (bv. Equus)

Sorry hoor, misschien ben ik verwend met FOT, maar hier heb ik toch helemaal niks aan?

  zondag 13 juli 2003 @ 16:43:45 #72
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_11745052
Verzieken "R&B'ers" het imago van automerken?
Die lul zit me uit te lokken
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  zondag 13 juli 2003 @ 17:09:56 #73
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_11745371
quote:
Op zondag 13 juli 2003 14:46 schreef JeroenH het volgende:
Stel ouwe zeuren hier zeg:

Instrumentarium in je auto (bv. Equus)

Sorry hoor, misschien ben ik verwend met FOT, maar hier heb ik toch helemaal niks aan?


Erg jammer dat het zo gegaan is. En ik geef toe niet leuk dat het zo gegaan is Jammer dat er een paar mensen die je zelfden ziet in pta het moeten verpesten
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zondag 13 juli 2003 @ 17:11:27 #74
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_11745385
quote:
Op zondag 13 juli 2003 16:43 schreef Steve-O het volgende:
Verzieken "R&B'ers" het imago van automerken?
Die lul zit me uit te lokken
vind je het gek met zo veel in 1 reactie
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zondag 13 juli 2003 @ 17:26:11 #75
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_11745610
quote:
Op zondag 13 juli 2003 17:11 schreef ook_gek het volgende:

[..]

vind je het gek met zo veel in 1 reactie


Elke dag word er wel zo'n rappers sucks topic geopend

word een beetje moe van enzo

I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  zondag 13 juli 2003 @ 17:32:51 #76
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_11745699
quote:
Op zondag 13 juli 2003 17:26 schreef Steve-O het volgende:

[..]

Elke dag word er wel zo'n rappers sucks topic geopend

word een beetje moe van enzo


Wees dan de slimste van allemaal en reageer er niet in
PS
ben het met je eens
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zondag 13 juli 2003 @ 17:35:07 #77
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_11745740
quote:
Op zondag 13 juli 2003 17:32 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Wees dan de slimste van allemaal en reageer er niet in
PS
ben het met je eens


Ben ook niet meer van plan om te reageren
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  zondag 13 juli 2003 @ 17:35:58 #78
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_11745746
quote:
Op zondag 13 juli 2003 17:35 schreef Steve-O het volgende:

[..]

Ben ook niet meer van plan om te reageren



Probleem opgelost. Volgende
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zondag 13 juli 2003 @ 17:36:57 #79
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_11745768
quote:
Op zondag 13 juli 2003 17:35 schreef ook_gek het volgende:

[..]


Probleem opgelost. Volgende


ik wil photosoep wedstrijd winnen
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_11745769
Ik vind dat kreator net als Gizart ff een filmpje moet maken van een burnout met zn wagen, zou hem als PTA mod netjes staan
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zondag 13 juli 2003 @ 17:37:23 #81
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_11745776
quote:
Op zondag 13 juli 2003 17:37 schreef vosss het volgende:
Ik vind dat kreator net als Gizart ff een filmpje moet maken van een burnout met zn wagen, zou hem als PTA mod netjes staan
met een golf
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  Official ESF Kreviewer zondag 13 juli 2003 @ 18:45:43 #82
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_11746875
Beide opgelost.
  zondag 13 juli 2003 @ 19:46:58 #83
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_11747797
quote:
Op zondag 13 juli 2003 18:45 schreef Kreator het volgende:
Beide opgelost.
Danke
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_11750332
Motorolie en auto op gas

Hoe bedoel je wtf is dit nu weer voor topic?
Ik was serieus hoor....

There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
  Official ESF Kreviewer zondag 13 juli 2003 @ 22:01:04 #85
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_11750378
quote:
Op zondag 13 juli 2003 21:58 schreef mcintosh het volgende:
Motorolie en auto op gas

Hoe bedoel je wtf is dit nu weer voor topic?
Ik was serieus hoor....


Okay. Moment. Over 1 minuut issie weer open.
pi_11750407
quote:
Op zondag 13 juli 2003 22:01 schreef Kreator het volgende:

[..]

Okay. Moment. Over 1 minuut issie weer open.


Mkay ...
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
  Official ESF Kreviewer zondag 13 juli 2003 @ 22:06:06 #87
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_11750470
quote:
Op zondag 13 juli 2003 22:02 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Mkay ...


En done. Alle bagger eruit.
  zaterdag 19 juli 2003 @ 11:54:51 #88
21631 jacco
Speedhunters.com
  Official ESF Kreviewer zaterdag 19 juli 2003 @ 13:18:27 #89
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_11876313
Oh okay. . Ik zal er ff naar kijken. Ben niet veel aanwezig geweest gisteren.

-edit- opgelost. Thx. . Oh en GizartFRL is op vakantie, dus vandaar dat het soms wat langer duurt nu.

  zaterdag 19 juli 2003 @ 19:17:12 #90
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_11880732
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 13:18 schreef Kreator het volgende:
Oh okay. . Ik zal er ff naar kijken. Ben niet veel aanwezig geweest gisteren.

-edit- opgelost. Thx. . Oh en GizartFRL is op vakantie, dus vandaar dat het soms wat langer duurt nu.


Ok dan hou ik ook een oogje in het zeil zoals men dat zegt. en post het wel hier.

grtz

Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
  Official ESF Kreviewer zaterdag 26 juli 2003 @ 12:54:55 #91
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_12029030
Aaah. Dit topic is nu sticky. Je kunt er wel gewoon in reageren dus. .
  zaterdag 26 juli 2003 @ 13:08:07 #92
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_12029210
Waar zijn die superman logo's voor dan?
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
  Official ESF Kreviewer zaterdag 26 juli 2003 @ 14:56:12 #93
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_12030651
quote:
Op zaterdag 26 juli 2003 13:08 schreef jacco het volgende:
Waar zijn die superman logo's voor dan?
Dan is het een sticky topic. Dat hebben ze vannacht met de update veranderd.
  dinsdag 29 juli 2003 @ 13:19:13 #94
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_12089727
stoer.
  Official ESF Kreviewer maandag 4 augustus 2003 @ 18:18:34 #95
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_12219793
Ga es klagen ofzo. .
pi_12220204
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 18:18 schreef Kreator het volgende:
Ga es klagen ofzo. .
spoiler:
er is niets te klagen
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
  dinsdag 5 augustus 2003 @ 16:49:04 #97
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_12238890
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 18:18 schreef Kreator het volgende:
Ga es klagen ofzo. .
waar is iedereen?
waar is het nieuws?
waar blijft mijn geld?
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
  woensdag 6 augustus 2003 @ 09:29:16 #98
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_12251004
PTA zuigt. Er is nooit wat te rellen hier.
  Official ESF Kreviewer woensdag 6 augustus 2003 @ 09:45:20 #99
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_12251177
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 09:29 schreef blup het volgende:
PTA zuigt. Er is nooit wat te rellen hier.
.
  woensdag 6 augustus 2003 @ 11:01:05 #100
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_12252493
mag ik hier ook klagen over jouw usericon
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
  Official ESF Kreviewer woensdag 6 augustus 2003 @ 11:08:17 #101
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_12252645
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 11:01 schreef Xtreem het volgende:
mag ik hier ook klagen over jouw usericon
Dat mag.
  woensdag 6 augustus 2003 @ 11:16:57 #102
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_12252830
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 11:08 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dat mag.


Bij deze.
Doe die ouwe/vorige maar terug.
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
  Official ESF Kreviewer woensdag 6 augustus 2003 @ 11:53:12 #103
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_12253733
Done. . maar wat iedereen nou met dat plaatje heeft weet ik ook niet. Er staat gewoon kreator.
  woensdag 6 augustus 2003 @ 11:56:35 #104
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_12253821

[Dit bericht is gewijzigd door Xtreem op 06-08-2003 11:57]

The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
  woensdag 6 augustus 2003 @ 11:56:41 #105
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_12253827
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 11:53 schreef Kreator het volgende:
Done. . maar wat iedereen nou met dat plaatje heeft weet ik ook niet. Er staat gewoon kreator.
Ja, maar de kop van die ander staat me tegen
en nu heb ik niks meer te klagen
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_12263276
Waarom is het slowchattopic niet gesloten?
pi_12263337
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 19:16 schreef FluxC5 het volgende:
Waarom is het slowchattopic niet gesloten?
Laat maar, volgens mij is mijn F5 kapot..
pi_12263355
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 11:53 schreef Kreator het volgende:
Done. . maar wat iedereen nou met dat plaatje heeft weet ik ook niet. Er staat gewoon kreator.
en dat blijft daar ook gewoon staan ja!

Anyway, ik vindt eik Kreator dat jij ook eens net als GizartFRL een burnout moet maken met je auto en hier het filmpje posten

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_12263393
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 19:22 schreef vosss het volgende:

[..]

burnout moet maken met je auto en hier het filmpje posten


https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
pi_12272686
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 19:22 schreef vosss het volgende:

[..]

en dat blijft daar ook gewoon staan ja!

Anyway, ik vindt eik Kreator dat jij ook eens net als GizartFRL een burnout moet maken met je auto en hier het filmpje posten


Ik neem aan dat je al aan het filmen bent kreator?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Official ESF Kreviewer donderdag 7 augustus 2003 @ 08:43:13 #111
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_12272767
Nou...er valt niet veel te burn-outen met een golf variant tdi. .
Ik zal wel een keer een foto maken van auto op topsnelheid.
pi_12272802
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 08:43 schreef Kreator het volgende:
Nou...er valt niet veel te burn-outen met een golf variant tdi. .
Wedden van wel
quote:
Ik zal wel een keer een foto maken van auto op topsnelheid.
Nou vooruit danmaar, da's al een begin
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 7 augustus 2003 @ 08:53:06 #113
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_12272850
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 08:43 schreef Kreator het volgende:
Nou...er valt niet veel te burn-outen met een golf variant tdi. .
Mwoch, zegt het woord 'chiptunen' je iets?
Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
  Official ESF Kreviewer donderdag 7 augustus 2003 @ 08:55:32 #114
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_12272874
Ik ga ff verder in de pta-chat. .
  zaterdag 9 augustus 2003 @ 17:46:42 #115
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_12323826
Ik heb hier nog een handige link. hier kun je bij benadering uitrekenen hoeveel aan bpm je moet betalen als je een auto invoert uit het buitenland

http://www.vwe.nl/import/bpm_calculator_afdracht_invoer.asp

Misschien een idee voor de algemene links

Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
  dinsdag 12 augustus 2003 @ 18:44:40 #116
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_12386705
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 17:46 schreef jacco het volgende:
Ik heb hier nog een handige link. hier kun je bij benadering uitrekenen hoeveel aan bpm je moet betalen als je een auto invoert uit het buitenland

http://www.vwe.nl/import/bpm_calculator_afdracht_invoer.asp

Misschien een idee voor de algemene links


Goed idee, doe maar.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_12389255
spoiler:
het
was
maar
een
grapje
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_12396099
He Jacco,

Een foutje in de FAQ het is Dinsdag 12 Augustus of Woensdag 13 augustus. Niet Dinsdag 13 Augustus

Twee foutjes, de topic titel van de FAQ klopt ook niet meer.

"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  woensdag 13 augustus 2003 @ 13:26:20 #119
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_12403630
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 00:57 schreef PeuRac het volgende:
He Jacco,

Een foutje in de FAQ het is Dinsdag 12 Augustus of Woensdag 13 augustus. Niet Dinsdag 13 Augustus

Twee foutjes, de topic titel van de FAQ klopt ook niet meer.


De datum van de FAQ is wanneer hij opgesteld is. En de datum in de FAQ is gewijzigd.

thanx

Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
  Official ESF Kreviewer woensdag 13 augustus 2003 @ 14:58:55 #120
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_12406065
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 13:26 schreef jacco het volgende:

[..]

De datum van de FAQ is wanneer hij opgesteld is.


Nee, dat is de datum van de laatste wijziging... .
  woensdag 13 augustus 2003 @ 16:33:02 #121
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_12408413
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 14:58 schreef Kreator het volgende:

[..]

Nee, dat is de datum van de laatste wijziging... .


quote:
Laatste inhoudelijke wijziging: Woensdag 13 augustus 2003
quote:
FAQ Planes, Trains & Automobiles. [27-05-2003]
Wat is het verschil dan tussen deze? Want toen ik het gewijzigd hebt. waren die niet van dezelfde datum
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
  Official ESF Kreviewer woensdag 13 augustus 2003 @ 17:12:55 #122
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_12409393
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 16:33 schreef jacco het volgende:

[..]


[..]


[..]

Wat is het verschil dan tussen deze? Want toen ik het gewijzigd hebt. waren die niet van dezelfde datum


Dat zou wel moeten. .
pi_12527148
Volgend topic bijnaam damesharley? over de bijnaam van een damesharley was serieus bedoeld, beetje jammer dus dat het gesloten werd.

Het antwoord heb ik ondertussen via mail gekregen, de bijnaam is blijkbaar 'lippenschudder' (voor wie het nog mocht interesseren )

pi_12610912
Zou een modje (Kreator?) even in PTA Photoshopwedstrijd voor auto's deel 10 de eerste fipo-posts willen verwijderen? dit staat nergens naar .
pi_12611070
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 19:11 schreef Henkmanz het volgende:
Zou een modje (Kreator?) even in PTA Photoshopwedstrijd voor auto's deel 10 de eerste fipo-posts willen verwijderen? dit staat nergens naar .
Ja Kreator, doe even wat voor je geld.

Is verder niet storend en word ook niet verder op ingegaan mijns inziens. Dus ik doe er niets aan.

"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  Official ESF Kreviewer zondag 24 augustus 2003 @ 23:14:57 #126
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_12689917
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 19:19 schreef GizartFRL het volgende:

[..]

Ja Kreator, doe even wat voor je geld.


Whehehe... .
  woensdag 27 augustus 2003 @ 16:11:01 #127
17061 mvt
blame Canada
pi_12759312
Nou, wat hebben we weer gelachen, gooi mijn topic maar weer op slot. Men is zo te zien niet volwassen genoeg om mijn punt in te zien, dus gaat men maar weer kinderachtig doen
[Zeiktopic] Kappen met die tags
We were to understand there would be pie and punch?
pi_12759365
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 16:11 schreef mvt het volgende:
-knip-
Het is niet op slot, en wat je doet is ook beetje mierenneukerij, begrijp je?
  woensdag 27 augustus 2003 @ 16:14:20 #129
17061 mvt
blame Canada
pi_12759412
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 16:12 schreef Extremini het volgende:

[..]

Het is niet op slot, en wat je doet is ook beetje mierenneukerij, begrijp je?


Opvoeding van de users is van alle tijden. En dan moet je soms maar mierenneuken.

En het is idd niet op slot. Ik geef aan dat een slotje gewenst is.

We were to understand there would be pie and punch?
pi_12759514
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 16:14 schreef mvt het volgende:
-volgende knip-
Wil je hiermee zeggen dat verbieden van tags opvoeding is?

Ik vind eerder achteruitgang dan vooruitgang qua overzicht.

En nog iets, denk je echt of dit nut heeft? Ik zou maar kappen als ik jou was.

  woensdag 27 augustus 2003 @ 16:21:19 #131
17061 mvt
blame Canada
pi_12759648
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 16:16 schreef Extremini het volgende:

[..]

Wil je hiermee zeggen dat verbieden van tags opvoeding is?

Ik vind eerder achteruitgang dan vooruitgang qua overzicht.


Tis niet verbieden. Ik zeg toch ook niet dat mods die titels moeten wijzigen. Ik zeg zelfs dat er een verschil zit tussen de geruikte tags. Tering, volg eens een curssu begrijpend lezen.

Over het algemeen worden tags schijtirritant gevonden en als het opeens een trend word bij sommige om vaak nutteloze (of vind je het nuttig om te melden dat in een topic over autofoto's nog even te melden dat het toch echt over auto's gaat, of even bevestigen dat een bus openbaar vervoer is, of FIAT een automerk) info dubbel te vermelden, dan zijn schijnbaar de users niet goed opgevoed. En dan vind ik dat dat best weleens gezegd moet worden.

We were to understand there would be pie and punch?
  woensdag 27 augustus 2003 @ 16:24:15 #132
17061 mvt
blame Canada
pi_12759735
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 16:16 schreef Extremini het volgende:
En nog iets, denk je echt of dit nut heeft? Ik zou maar kappen als ik jou was.
oooohhhh, en anders???

Ja ik denk dat dit nut heeft. Al is het maar wanneer 1 persoon inziet wat ik bedoel en dit laat merken (door of hetzelfde te zeggen of een keer af te zien van het gebruik van een tag). Dan ben ik al tevreden.

Dus ik denk niet/weet wel zeker van niet dat is zal kappen hiermee.

We were to understand there would be pie and punch?
pi_12759819
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 16:21 schreef mvt het volgende:

[..]

Tis niet verbieden. Ik zeg toch ook niet dat mods die titels moeten wijzigen. Ik zeg zelfs dat er een verschil zit tussen de geruikte tags. Tering, volg eens een curssu begrijpend lezen.


Dat gaat moeilijk als je zo wazig schrijft
  woensdag 27 augustus 2003 @ 16:28:18 #134
17061 mvt
blame Canada
pi_12759862
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 16:26 schreef Extremini het volgende:

[..]

Dat gaat moeilijk als je zo wazig schrijft


over mierenneuken gesproken
We were to understand there would be pie and punch?
pi_12759896
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 16:24 schreef mvt het volgende:

[..]

oooohhhh, en anders???

-knip-


Dit moet je niet opvatten als een bedreiging of zoiets dergelijks.

Dit is meer een advies omdat deze geen nut heeft. Vind ik dan.

Op dat punt hebben we verder niks om mee te discussiëren, nu is het nog wachten op Jacco/GizartFRL.

  woensdag 27 augustus 2003 @ 16:35:36 #136
17061 mvt
blame Canada
pi_12760028
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 16:29 schreef Extremini het volgende:

[..]

Dit moet je niet opvatten als een bedreiging of zoiets dergelijks.

Dit is meer een advies omdat deze geen nut heeft. Vind ik dan.


goh, gevoel voor humor heb je dus ook niet
quote:
Op dat punt hebben we verder niks om mee te discussiëren, nu is het nog wachten op Jacco/GizartFRL.
Dat was dus niet mijn bedoeling. Als ik mijn mening zou vragen aan Jacco of GizartFRL had ik of meteen gepost in dit topic of had ik GizartFRL even snel aangesproken op ICQ.
Het ging mij meer om de users, die lezen dit topic toch (zo goed als) nooit. Maarja, die users hebben weer laten zien dat ze onvalwassen zijn, dus daarom mag dat andere topic van mij wel op slot.
We were to understand there would be pie and punch?
pi_12760086
Het maakt het geheel overzichtelijker vind ik......
BV veel merken maken motoren en auto dus is het gewoon handig om aan te geven waar het om gaat!
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_12763081
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 16:37 schreef ThaFreak het volgende:
Het maakt het geheel overzichtelijker vind ik......
BV veel merken maken motoren en auto dus is het gewoon handig om aan te geven waar het om gaat!
Hij verwoordt mijn gedachten.
pi_12787376
tis rustig en de vakantie is alweer voorbij.....
Waarom
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 15:39:37 #140
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_12809957
Mijn topic is onterecht gesloten en de motivatie bevalt me al helemaal niet. Hoezo kan er geen discussie zijn over hoe je een oude auto herkent?

en als motivatie: bhfh topic bevalt me al helemaal niet.

(__/)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 17:13:12 #141
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_12812083
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 15:39 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Mijn topic is onterecht gesloten en de motivatie bevalt me al helemaal niet. Hoezo kan er geen discussie zijn over hoe je een oude auto herkent?

en als motivatie: bhfh topic bevalt me al helemaal niet.


Als je nou een topic had geopend over het herkennen van een bepaald kenteken door middel van de eerste letters, dan was het waarschijnlijk open gebleven.
Doorgaands schat ik het niveau van de gemiddelde fokker wel hoger in dan dat van een 7 jarige. En zelfs op die leeftijd weten ze wel dat een auto met blauw kenteken ouder is dan een auto met geel kenteken.
Om over het uiterlijk van de auto maar even te zwijgen dan.

En de sluitpost; Had anders gekund, maar ik had geen inspiratie op dat moment. Maar je had uit het topic ook al kunnen opmaken dat het niet erg serieus werd genomen. ( Ondanks dat je het uiteraard wel zo bedoeld had).

"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 21:15:31 #142
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_12817181
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 17:13 schreef GizartFRL het volgende:

[..]

Als je nou een topic had geopend over het herkennen van een bepaald kenteken door middel van de eerste letters, dan was het waarschijnlijk open gebleven.
Doorgaands schat ik het niveau van de gemiddelde fokker wel hoger in dan dat van een 7 jarige. En zelfs op die leeftijd weten ze wel dat een auto met blauw kenteken ouder is dan een auto met geel kenteken.
Om over het uiterlijk van de auto maar even te zwijgen dan.

En de sluitpost; Had anders gekund, maar ik had geen inspiratie op dat moment. Maar je had uit het topic ook al kunnen opmaken dat het niet erg serieus werd genomen. ( Ondanks dat je het uiteraard wel zo bedoeld had).


er staat in de header ook duidelijk [tips] het gaat erom dat de andere fokkers ook tips geven....over dit odw in het algemeen. natuurlijk was de opening quasi humoristisch, dat neemt niet weg dat er met het topic an sich niks verkeerds is... als je een beetje prikkelt worden topics veel leuker... mensen die echt zinloos reageren kun je er gewoon uit editten. je kan wel een saai lulverhaal ophangen als opening, maar dan motiveer je mensen niet om te reageren. Zo moeilijk is dat toch niet om te begrijpen.

Op zich boeit dit onderwerp me niet eens zo, dus kan het me niet schelen, maar sommigen maken er wel een trend van topics te sluiten, zonder het verschil te zien tussen onzin en een prikkelende stelling. Waarbij ik ook wel snap dat het niet altijd even makkelijk is te modden en ook wel snap dat het gewoon vrijwilligerswerk is dus neem ik het niemand al te zeer kwalijk... maar ik denk dat een beetje kritiek soms wel mag.

(__/)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 21:21:14 #143
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_12817311
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 17:13 schreef GizartFRL het volgende:
Maar je had uit het topic ook al kunnen opmaken dat het niet erg serieus werd genomen. ( Ondanks dat je het uiteraard wel zo bedoeld had).
je omschrijft nu precies hoe hijzelf zijn topics ziet en hoe de rest van Fok ze ziet
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_12817384
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 21:15 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

Op zich boeit dit onderwerp me niet eens zo, dus kan het me niet schelen, maar sommigen maken er wel een trend van topics te sluiten


En sommige maken er schijnbaar een trend van topics te openen terwijl het onderwerp ze niet zoveel kan schelen....
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
  zaterdag 30 augustus 2003 @ 13:37:49 #145
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_12828472
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 21:15 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

er staat in de header ook duidelijk [tips] het gaat erom dat de andere fokkers ook tips geven....over dit odw in het algemeen. natuurlijk was de opening quasi humoristisch, dat neemt niet weg dat er met het topic an sich niks verkeerds is... als je een beetje prikkelt worden topics veel leuker... mensen die echt zinloos reageren kun je er gewoon uit editten. je kan wel een saai lulverhaal ophangen als opening, maar dan motiveer je mensen niet om te reageren. Zo moeilijk is dat toch niet om te begrijpen.

Op zich boeit dit onderwerp me niet eens zo, dus kan het me niet schelen, maar sommigen maken er wel een trend van topics te sluiten, zonder het verschil te zien tussen onzin en een prikkelende stelling. Waarbij ik ook wel snap dat het niet altijd even makkelijk is te modden en ook wel snap dat het gewoon vrijwilligerswerk is dus neem ik het niemand al te zeer kwalijk... maar ik denk dat een beetje kritiek soms wel mag.


Ik heb het topic danzelf niet gesloten, maar aangezien we een duomod zijn. En er behoorlijk eensgezind erover denken. Vind ik het toch juist dat het gesloten is. Je hebt gelijk als je mensen probeert te prikkelen maar imo doe je het op de verkeerde manier. Op deze manier krijg je namelijk alleen bull-shit replys. Omdat de stelling natuurlijk al voor zich spreekt.

En in de OP word er niet om een mening gevraagd en al helemaal geen discussie uitgelokt. Dus heeft zo'n topic weinig kans van slagen. En het feit dat je stelling jezelf al weinig boeit snap ik niet waarom je hem dan opent.

Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
  zaterdag 30 augustus 2003 @ 16:39:52 #146
40878 BOT
Casual Outside - Hardcore insi
pi_12831137
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 13:37 schreef jacco het volgende:

[..]

En het feit dat je stelling jezelf al weinig boeit snap ik niet waarom je hem dan opent.


Zegt inderdaad genoeg, waarom begin je zo'n stelling
pi_12952526
Wahahah!!!

Stoer om een slotje vragen omdat je niet meer kunt discusieren! Goed hoor!!!

edit: Overigens wel jammer dat er echt geen fatsoenlijke discussie over flitspalen te voeren is hier...

Eik zijn het altijd dezelfde drogredenen waarom er niet geflitst mag worden.
En als je die discussie niet wilt voeren, dan moet je ook niet in een topic gaan juigen dat er weer eens een flitspaal vernield is.

[Dit bericht is gewijzigd door calvobbes op 05-09-2003 00:51]

pi_12952548
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 00:48 schreef calvobbes het volgende:
Wahahah!!!

Stoer om een slotje vragen omdat je niet meer kunt discusieren! Goed hoor!!!


en nu opgehoert jij.....
jij maakt het je zelf makkelijk af maar inhoudelijk reageren neej dat doen we niet.........
Zwak zwak en zwak hoor!!!
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
  vrijdag 5 september 2003 @ 00:52:23 #149
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_12952579
Ik heb het slotje niet gezet omdat erom gevraagd werd. Maar omdat de discussie nergens meer over ging. De inhoud was weg zeg maar.
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_12952585
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 00:50 schreef ThaFreak het volgende:

jij maakt het je zelf makkelijk af maar inhoudelijk reageren neej dat doen we niet.........


Ik heb zat inhoudelijk gereageerd. En ik heb me niet verlaagd tot ordinair gescheld!
Ga maar klagen bij de mensen die alleen maar lopen te schelden of in elke post proberen mij onderuit te halen maar ondertussen wel doen alsof ze een goede discussie willen voeren.
  vrijdag 5 september 2003 @ 00:53:14 #151
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_12952588
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 00:48 schreef calvobbes het volgende:
Wahahah!!!

Stoer om een slotje vragen omdat je niet meer kunt discusieren! Goed hoor!!!

edit: Overigens wel jammer dat er echt geen fatsoenlijke discussie over flitspalen te voeren is hier...

Eik zijn het altijd dezelfde drogredenen waarom er niet geflitst mag worden.
En als je die discussie niet wilt voeren, dan moet je ook niet in een topic gaan juigen dat er weer eens een flitspaal vernield is.


PSSST dit is dus FEEDBACK deze reactie heeft NIKS te maken met feedback.

Probeer nu eens serieus te zeggen dat je hier niet komt om te rellen. Want niemand geloofd je nou nog

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_12952601
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 00:52 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ik heb zat inhoudelijk gereageerd. En ik heb me niet verlaagd tot ordinair gescheld!
Ga maar klagen bij de mensen die alleen maar lopen te schelden of in elke post proberen mij onderuit te halen maar ondertussen wel doen alsof ze een goede discussie willen voeren.


heey ik vroeg jou iets....en wat krijg ik als antwoord....
beide even gevaarlijk.....nou dat is een bullshit verhaal maarja past volgens mij wel bij jou!!!
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_12952622
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 00:52 schreef jacco het volgende:
Ik heb het slotje niet gezet omdat erom gevraagd werd. Maar omdat de discussie nergens meer over ging. De inhoud was weg zeg maar.
En zou je, als leermoment voor de betrokenen, aan kunnen geven waar / hoe die inhoud weg ging?

Misschien kunnen "we" er dan wat van leren om deze discussie een volgende keer wat ordenlijker te laten verlopen.

  vrijdag 5 september 2003 @ 00:56:28 #154
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_12952638
Hier gaat dus NIET verder gediscussieerd worden!
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_12952646
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 00:55 schreef calvobbes het volgende:

[..]

En zou je, als leermoment voor de betrokenen, aan kunnen geven waar / hoe die inhoud weg ging?

Misschien kunnen "we" er dan wat van leren om deze discussie een volgende keer wat ordenlijker te laten verlopen.


EDIT: geen discussie topic

[Dit bericht is gewijzigd door jacco op 05-09-2003 01:01]

Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_12952681
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 00:53 schreef ook_gek het volgende:

Probeer nu eens serieus te zeggen dat je hier niet komt om te rellen. Want niemand geloofd je nou nog


EDIT: geen discussie topic

[Dit bericht is gewijzigd door jacco op 05-09-2003 01:01]

  vrijdag 5 september 2003 @ 01:01:16 #157
17061 mvt
blame Canada
pi_12952708
EDIT: geen discussie topic

[Dit bericht is gewijzigd door jacco op 05-09-2003 01:02]

We were to understand there would be pie and punch?
  vrijdag 5 september 2003 @ 01:04:27 #158
17061 mvt
blame Canada
pi_12952741
EDIT: geen discussie topic

Ben heel consequent daarom hal ik ze bij iedreen weg. Daar is dit topic niet voor.

[Dit bericht is gewijzigd door jacco op 05-09-2003 01:05]

We were to understand there would be pie and punch?
pi_12952747
EDIT: geen discussie topic

[Dit bericht is gewijzigd door jacco op 05-09-2003 01:06]

  vrijdag 5 september 2003 @ 01:06:46 #160
17061 mvt
blame Canada
pi_12952773
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 01:04 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Pardon?

Haal je dan ook die andere quotes weg?

Ontopic: Kan er niet eens wat gedaan worden aan de gewoonte in PTA om mensen die NIET tegen flitspalen zijn, proberen tot op de grond af te branden?


Volgens de PTA Faq is het uitmaken voor moraalridder (net als het wensen om een stevige paal midden op de snelweg) genoeg reden voor een ban

*MED in de gaten houdt*

We were to understand there would be pie and punch?
  vrijdag 5 september 2003 @ 01:07:42 #161
17061 mvt
blame Canada
pi_12952785
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 01:04 schreef mvt het volgende:
EDIT: geen discussie topic

Ben heel consequent daarom hal ik ze bij iedreen weg. Daar is dit topic niet voor.


nee, dit topic is op kritiek op PTA dus is het ook heel logisch dat kritiek op PTA reacties verwijderd worden
We were to understand there would be pie and punch?
pi_12952789
Komop jacco!!!

Doe eens normaal! Ik probeer wat Feedback te geven over het forum!!!

Waarom mag je alleen op dit forum posten als je tegen de flitspalen bent?

pi_12952796
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 01:08 schreef calvobbes het volgende:
Komop jacco!!!

Doe eens normaal! Ik probeer wat Feedback te geven over het forum!!!

Waarom mag je alleen op dit forum posten als je tegen de flitspalen bent?


mag wel maar je moet wel op tegenstand rekenen!!!
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_12952806
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 01:09 schreef ThaFreak het volgende:

mag wel maar je moet wel op tegenstand rekenen!!!


Ik verwacht niet anders. Maar dan wel liever wat tegenstand van fatsoenlijk niveau en geen gescheld.
  vrijdag 5 september 2003 @ 01:10:32 #165
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_12952809
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 01:07 schreef mvt het volgende:

[..]

nee, dit topic is op kritiek op PTA dus is het ook heel logisch dat kritiek op PTA reacties verwijderd worden


Jij hebt kritiek op mede users. Dit is voor het PTA forum! en niet voor PTA users
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
  vrijdag 5 september 2003 @ 01:12:14 #166
17061 mvt
blame Canada
pi_12952831
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 01:10 schreef jacco het volgende:

[..]

Jij hebt kritiek op mede users. Dit is voor het PTA forum! en niet voor PTA users


Ik geef aan dat het geen nut heeft voor calvobbes om deze discussie aan te gaan. DAt is geen kritiek op users, maar een tip voor Calvobbes.
We were to understand there would be pie and punch?
pi_12952834
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 01:10 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ik verwacht niet anders. Maar dan wel liever wat tegenstand van fatsoenlijk niveau en geen gescheld.


hehe och en nu de opschuldige zeker gaan uithangen he....
makkelijk net als je antwoorden......
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
  vrijdag 5 september 2003 @ 01:13:05 #168
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_12952839
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 01:08 schreef calvobbes het volgende:
Komop jacco!!!

Doe eens normaal! Ik probeer wat Feedback te geven over het forum!!!

Waarom mag je alleen op dit forum posten als je tegen de flitspalen bent?


Je mag hier alles posten wat met het verkeer te maken heeft. En je mag ook posten dat je voor flitspalen bent. Maar daar schiet je weinig mee op. En dat ligt niet aan de moderators maar aan de users
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_12952842
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 01:10 schreef jacco het volgende:

Jij hebt kritiek op mede users.


Ah! Dus kun je maar beter gewoon in een willekeurig PTA topic gaan posten, wat kritiek verzinnen en proberen die users compleet zwart te maken!

Dat mag wel in PTA!!!

  vrijdag 5 september 2003 @ 01:14:17 #170
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_12952849
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 01:12 schreef mvt het volgende:

[..]

Ik geef aan dat het geen nut heeft voor calvobbes om deze discussie aan te gaan. DAt is geen kritiek op users, maar een tip voor Calvobbes.


Dat heb ik gelezen. Maar zoals al eerder gezegt daar is dit topic niet voor. Daarvoor kan je hem mailen en/of in het slow-chat topic plaatsen
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
  vrijdag 5 september 2003 @ 01:15:09 #171
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_12952856
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 01:13 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ah! Dus kun je maar beter gewoon in een willekeurig PTA topic gaan posten, wat kritiek verzinnen en proberen die users compleet zwart te maken!

Dat mag wel in PTA!!!


Hoe kom je daar bij?
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_12952858
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 01:12 schreef ThaFreak het volgende:

hehe och en nu de opschuldige zeker gaan uithangen he....
makkelijk net als je antwoorden......


Alsof jij goede antwoorden geeft....
quote:
En dat ligt niet aan de moderators maar aan de users
Mwoah. Het word wel gedoogd dat iemand compleet zwartgemaakt word.
Al die topics over flitspalen lopen uit te hand. En meestal niet doordat een "pro-flitspalen" iemand begint te schelden.
pi_12952868
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 01:15 schreef jacco het volgende:

Hoe kom je daar bij?


Kijk eens wat er allemaal naar mijn hoofd is geslingerd in Geflitste Lowlands-bezoekers gered deel2 alleen al
  vrijdag 5 september 2003 @ 01:16:44 #174
17061 mvt
blame Canada
pi_12952874
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 01:14 schreef jacco het volgende:

[..]

Dat heb ik gelezen. Maar zoals al eerder gezegt daar is dit topic niet voor. Daarvoor kan je hem mailen en/of in het slow-chat topic plaatsen


optie 1 is niet snel genoeg, optie 2 zal ie toch nooit lezen. Dan is 1 kleine tip in dit topic de makkelijkste optie en voor beide partijen de beste optie.

En dan nog is de edit rede niet goed gekozen aangezien ik de discussie niet voortzette maar juist wou beeindigen.

We were to understand there would be pie and punch?
  vrijdag 5 september 2003 @ 01:18:52 #175
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_12952893
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 01:16 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Kijk eens wat er allemaal naar mijn hoofd is geslingerd in Geflitste Lowlands-bezoekers gered deel2 alleen al


Daar ben ik me ook van bewust. En heb degene daar ook over aan gesproken via de #chat (allemaal) Heb het topic ook gesloten om verdere escalatie te voorkomen. Want er wer alleen nog maar gebashed. En niet meer gediscussieerd
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
  vrijdag 5 september 2003 @ 01:19:40 #176
17061 mvt
blame Canada
pi_12952904
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 01:16 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Kijk eens wat er allemaal naar mijn hoofd is geslingerd in Geflitste Lowlands-bezoekers gered deel2 alleen al


je bent niet de enige.

Trouwens nog steeds raar dat topics waarin vandalisme aangeprezen worden bestaansrecht hebben hier terwijl als je het gelijk zou trekken met GAM, DIG en V&A dan zou elke vorm van illegaal gedrag (games copieren, copies verkopen, systemen modden) geweerd wordt. Zou prettig zijn als dit eens gelijkgeschakeld wordt.

We were to understand there would be pie and punch?
pi_12952907
Laat trouwens ook maar... Dit forum en een paar van zijn users is mijn aandacht niet waard.

Zak maar lekker in de stront met dit forum en maak er maar een "leuk" forum van waar iedereen elkaar op kan hitsen tegen de politie de flitspalen en de users die niet zo zijn.

Welterusten

  vrijdag 5 september 2003 @ 01:19:52 #178
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_12952908
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 01:16 schreef mvt het volgende:

[..]

optie 1 is niet snel genoeg, optie 2 zal ie toch nooit lezen. Dan is 1 kleine tip in dit topic de makkelijkste optie en voor beide partijen de beste optie.

En dan nog is de edit rede niet goed gekozen aangezien ik de discussie niet voortzette maar juist wou beeindigen.


Point taken
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_12952929
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 01:19 schreef calvobbes het volgende:
Laat trouwens ook maar... Dit forum en een paar van zijn users is mijn aandacht niet waard.

Ik zak lekker in de stront met dit forum en maak er maar een "leuk" forum van waar iedereen elkaar op kan hitsen tegen de politie de flitspalen en de users die niet zo zijn.

Welterusten


doei
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
  vrijdag 5 september 2003 @ 01:22:06 #180
17061 mvt
blame Canada
pi_12952933
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 01:18 schreef jacco het volgende:

[..]

Daar ben ik me ook van bewust. En heb degene daar ook over aan gesproken via de #chat (allemaal) Heb het topic ook gesloten om verdere escalatie te voorkomen. Want er wer alleen nog maar gebashed. En niet meer gediscussieerd


het zou misschien nuttig zijn als mensen niet alleen maar achter de schermen aangesproken worden op hun gedragvoor de schermen, maar gewoon ook open en blood op het forum wordt aangegeven dat dergelijk gedrag door de users die de policy (ik kijk nog steeds geduldig in MED) overtreden niet gewenst is.

Nu lijkt het alsof mensen in bescherming worden genomen ipv dat er een voorbeeld gesteld wordt.

We were to understand there would be pie and punch?
  Admin vrijdag 5 september 2003 @ 12:42:01 #181
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_12958512
Deel 2 is terecht gesloten, jammer dat op een normaal zo vrij rustig forum als PTA dit soort uitwassen bestaan, jammer dat men, als men het niet met woorden kan winnen, men dan persoonlijk gaat worden.,


HAD ik deze topics eerder gezien hadden er een heel zootje afgevlogen, nu, omdat ik niet zozeer geloof in bannen achteraf, komen er een hele hoop met een fokse waarschuwing vanaf.
Idereen kan van zichzelf wel een beetje inschatten wie ik ermee bedoel,
bedenk wel dat een volgende op de man gespeelde discussie je een PTA ban van een week oplevert.

Discussies doe je met woorden, nooit op de man af.

[Dit bericht is gewijzigd door yvonne op 05-09-2003 20:04]

Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_13066479
Ik wordt bloedsacho van mensen die alleen maar nutteloos, en lame reageren op sommige mensen hun mening van tuning.

Ik vind dus ook dat dit soort posts harder moeten worden aangepakt.

quote:

Golf/hassan met neon/GSI
dat soort mensen moeten optiefen.

Doe er mee wat je wilt, maar dit is mijn mening.

pi_13074864
quote:
Op woensdag 10 september 2003 11:16 schreef t0n het volgende:
Ik wordt bloedsacho van mensen die alleen maar nutteloos, en lame reageren op sommige mensen hun mening van tuning.

Ik vind dus ook dat dit soort posts harder moeten worden aangepakt.
[..]

dat soort mensen moeten optiefen.

Doe er mee wat je wilt, maar dit is mijn mening.


"lame"/ nutteloze reacties worden voor zover ik weet wel gewijzigd/verwijderd.
Bij vaker voorkomen van zulke posts bij een bepaalde user zullen er ook verdere maatregelen genomen worden.

En over die quote: heb je een link naar een topic of was dit in het algemeen?

"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_13075098
[pics] Leiden@Mcdonalds vrijdag avond
ongeveer in het midden......
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_13087833
quote:
Op woensdag 10 september 2003 17:45 schreef ThaFreak het volgende:
[pics] Leiden@Mcdonalds vrijdag avond
ongeveer in het midden......
Kan deze aub dicht...
wat een gezeik zeg hé..
[pics] Leiden@Mcdonalds vrijdag avond

Ik kom vanaf nu dus alleen nog maar in 't slowchat en meet topic.
Want de rest is toch alleen maar gekanker.


Half Fok! was al naar de klote, PTA was leuk...
Zelfs dat wordt verneukt.

pi_13105293
quote:
Op donderdag 11 september 2003 08:57 schreef t0n het volgende:
Half Fok! was al naar de klote, PTA was leuk...
Zelfs dat wordt verneukt.
Om voorkomen dat PTA verder verneukt wordt, worden te late topiques dichtgelast. Kan er hier [Chat] Part 44- BMW M5 liter, 400 PK. een mooi hangslot op?
pi_13167711
In Index / Planes, Trains & Automobiles / vereiste lengte van landingsbaan vind ik de opmerking van Cronus een beetje tè:
quote:
Op zondag 14 september 2003 20:07 schreef Cronus het volgende:

[..]

Anders rot je op naar GoT ofzo, ook van die humorloze huillie's. Hufter.


Kan hier wat aan gedaan worden?
  zondag 14 september 2003 @ 21:38:51 #188
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_13168005
quote:
Op zondag 14 september 2003 21:28 schreef Res-q het volgende:
In Index / Planes, Trains & Automobiles / vereiste lengte van landingsbaan vind ik de opmerking van Cronus een beetje tè:
[..]

Kan hier wat aan gedaan worden?


Bedankt Res-q
Post is gewijzigd en actie is ondernomen.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  dinsdag 16 september 2003 @ 11:11:22 #189
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_13202821
Dit is niet echt lief
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 11:08 schreef Misanthroopia het volgende:
Klootzakken als jij zouden ze moeten nooit meer moeten laten rijden.

Ik hoop dat je moeder omkomt in een auto ongeluk.

Eikel.


In dit topic 255 op de teller!
Die meteen dicht kan want het kan makkelijk in Hoe hard heb jij ooit gereden? [deel 6]

Ik word mod

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_13203392
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 11:11 schreef ook_gek het volgende:
Dit is niet echt lief
Hypocriet
  dinsdag 16 september 2003 @ 11:34:52 #191
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_13203457
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 11:32 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Hypocriet


Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  Admin dinsdag 16 september 2003 @ 12:58:11 #192
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_13205426
2e topic hier waar jullie totaal geen respect whatsoever hebben,
Wat een stelletje ontieglijke kleuters bij elkaar!!!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_13207940
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 12:58 schreef yvonne het volgende:
2e topic hier waar jullie totaal geen respect whatsoever hebben,
Wat een stelletje ontieglijke kleuters bij elkaar!!!
ik ga er van uit dat je 'jullie' bedoeld met de mensen die PTA slopen, en niet PTA liefhebben.

Ik vind eik, eerlijk gezegd.. dat er meer PTA bans moeten komen...
Vraag me af hoe de rest hier over denkt.

pi_13208773
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 14:30 schreef t0n het volgende:

[..]

ik ga er van uit dat je 'jullie' bedoeld met de mensen die PTA slopen, en niet PTA liefhebben.

Ik vind eik, eerlijk gezegd.. dat er meer PTA bans moeten komen...
Vraag me af hoe de rest hier over denkt.


Mag ik het hier mee eens zijn?? Dank u!
En vooral voor de mensen met de postings in diverse tuningtopics, die alleen reageren dmv , lelijk, heey een broodplank enz enz....
Af en toe een relletje maakt niets uit maar het bovenstaande is wel heel erg irritant aan het worden!
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
  dinsdag 16 september 2003 @ 14:59:44 #195
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_13208817
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 12:58 schreef yvonne het volgende:
2e topic hier waar jullie totaal geen respect whatsoever hebben,
Wat een stelletje ontieglijke kleuters bij elkaar!!!
Lama is al duidelijk

[Dit bericht is gewijzigd door ook_gek op 16-09-2003 15:00]

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  Admin dinsdag 16 september 2003 @ 14:59:57 #196
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_13208822
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 14:30 schreef t0n het volgende:

[..]

ik ga er van uit dat je 'jullie' bedoeld met de mensen die PTA slopen, en niet PTA liefhebben.

Ik vind eik, eerlijk gezegd.. dat er meer PTA bans moeten komen...
Vraag me af hoe de rest hier over denkt.


Die bedoel ik ook, excuus als dat niet duidelijk was, ik ken PTA als een leuk forum met een erge leuke groep users, jammer dat een stel kleuters het komt verkanllen ....
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin dinsdag 16 september 2003 @ 15:00:27 #197
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_13208844
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 14:59 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Beetje jammer dat je maar meteen iedereen op 1 hoop gooid.
Of wil je zeggen dat heel PTA triest is. Ik neem aan van niet?


Lees mijn post
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 16 september 2003 @ 15:00:59 #198
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_13208865
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 15:00 schreef yvonne het volgende:

[..]

Lees mijn post


We waren tegelijk
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_13214316
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 14:59 schreef yvonne het volgende:

[..]

Die bedoel ik ook, excuus als dat niet duidelijk was, ik ken PTA als een leuk forum met een erge leuke groep users, jammer dat een stel kleuters het komt verkanllen ....


zoals nu weer
[Pics] Om op te geilen
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
  dinsdag 16 september 2003 @ 18:33:07 #200
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_13214937
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 18:05 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

zoals nu weer
[Pics] Skyline R34 & Toyota Supra by Do-Luck


Heb er veel in geëdit. Dus zou nu de goede kant op moeten
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_13215197
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 18:33 schreef jacco het volgende:

[..]

Heb er veel in geëdit. Dus zou nu de goede kant op moeten


thanxz
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_13229568
quote:
Op woensdag 17 september 2003 09:02 schreef t0n het volgende:

Huishoudelijk mededeling!
Inderdaad, nice work gizzie! Nou nog hopen dat de mensen zich er aan gaan houden.
Signature:
Max. 4 regels
pi_13246063
Jacco, ondanks de 'huishoudelijke mededeling' vind ik dat je nu wel erg ver gaat. Mijn reaktie, begon met een grapje, en dat was heel bewust, gewoon om de sfeer wat te verbeteren. Daarna probeerde ik wat serieus te posten, maar omdat ik van het onderwerp bijna nix weet, werd het geheel een beetje off-topic, SO WHAT! Ik liep niet te kankeren, niemand uit te schelden, ik stoote (voor zover ik weet) niemand voor t hoofd. Maar maakta alleen maar een grap. Ik vind het erg jammer als dat niet meer mag.

En ga nou niet zeggen dat het in de SC wel mag, want dat is geen excuus.

Verder No bad feelings, moest t alleen ff kwijt. Vind dat jij en Giz verder werk leveren (en ik weet dat het moeilijk is, maar kom op, ik post hier veel, en loop nooit te kankeren, of te schelden).

Mvg PeuRac

"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  woensdag 17 september 2003 @ 20:56:24 #205
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_13246267
quote:
Op woensdag 17 september 2003 20:49 schreef PeuRac het volgende:
Jacco, ondanks de 'huishoudelijke mededeling' vind ik dat je nu wel erg ver gaat. Mijn reaktie, begon met een grapje, en dat was heel bewust, gewoon om de sfeer wat te verbeteren. Daarna probeerde ik wat serieus te posten, maar omdat ik van het onderwerp bijna nix weet, werd het geheel een beetje off-topic, SO WHAT! Ik liep niet te kankeren, niemand uit te schelden, ik stoote (voor zover ik weet) niemand voor t hoofd. Maar maakta alleen maar een grap. Ik vind het erg jammer als dat niet meer mag.

En ga nou niet zeggen dat het in de SC wel mag, want dat is geen excuus.

Verder No bad feelings, moest t alleen ff kwijt. Vind dat jij en Giz verder werk leveren (en ik weet dat het moeilijk is, maar kom op, ik post hier veel, en loop nooit te kankeren, of te schelden).

Mvg PeuRac


Het is meer preventief verwijderd. Omdat er al meerdere posts waren gewijzigd in hetzelfde topic. En zoals ik al gezegd had voorbeeld doet volgen dus krijg je op jouw reply weer een reply en is het hek weer van de dam.

Mvg Jacco

Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_13246518
quote:
Op woensdag 17 september 2003 20:56 schreef jacco het volgende:

[..]

Het is meer preventief verwijderd. Omdat er al meerdere posts waren gewijzigd in hetzelfde topic. En zoals ik al gezegd had voorbeeld doet volgen dus krijg je op jouw reply weer een reply en is het hek weer van de dam.

Mvg Jacco


Daar heb je gelijk in, toch had je dan mn grap kunnen laten staan, en ik zette er expres bij dat t off-topic was, zodat je het misschien zou toelaten (iets wat in het verleden wel goed gevonde werd), zeker omdat ik verder niemand schade, en (dit is volledig mijn menig) de kl*te sfeer een beetje probeerde te breken).

Maar ok, ik zal t laten rusten. En ik hoop dat je ook rekening houd met wie het post.

Damn, begin nu wel een erge zeiker te lijken, en dat terwijl ik dat helemaal niet wil zijn.

Tis goed zo.

"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_13281679
Beste Jacco, als je voortaan postings gaat zitten wijzigen zorg dan dat iets in dezelfde context staat en niet totaal het omgekeerde.
too much is not enough....
  vrijdag 19 september 2003 @ 17:48:28 #208
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_13294302
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 09:20 schreef WaStEd het volgende:
Beste Jacco, als je voortaan postings gaat zitten wijzigen zorg dan dat iets in dezelfde context staat en niet totaal het omgekeerde.
Voorbeeld ?
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_13428371
zou iemand de titel van [chat] Pontiac Solstice willen aanpassen, het is nl. geen [chat]

bvd

pi_13439135
quote:
Op donderdag 25 september 2003 10:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zou iemand de titel van Pontiac Solstice willen aanpassen, het is nl. geen [chat]

bvd


Done.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_13439161
quote:
Op donderdag 25 september 2003 17:28 schreef GizartFRL het volgende:

[..]

Done.


oke bedankt!
pi_13512174
Parkeerkaartjes printen

Is fraude tegenwoordig toegestaan op Fok?

oh wacht... dit is PTA, hier mag alles

pi_13513656
http://www.belastingdienst.nl/9229237/dl/bpm2102.pdf

Link met info over invoeren van auto uit het buitenland, opgesteld door belastingdienst en douane. Missch. kan deze bij de andere links.

Signature:
Max. 4 regels
  Admin maandag 29 september 2003 @ 13:35:28 #214
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_13518966
quote:
Op maandag 29 september 2003 01:15 schreef k_man het volgende:
Parkeerkaartjes printen

Is fraude tegenwoordig toegestaan op Fok?

oh wacht... dit is PTA, hier mag alles


Nope, mag niet PTA valt nog steeds onder FOK!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_13520580
Was mijn mk4 topic vol? Het zit nl. op slot nu. Heb geen posts zitten tellen maar als het vol is, dan maak ik tzt wel een deel 2...
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  Official ESF Kreviewer maandag 29 september 2003 @ 14:41:46 #216
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_13520606
quote:
Op maandag 29 september 2003 14:40 schreef StefanP het volgende:
Was mijn mk4 topic vol? Het zit nl. op slot nu. Heb geen posts zitten tellen maar als het vol is, dan maak ik tzt wel een deel 2...
Ja, na 255 replies gaat ie automagisch op slot. Als je op je naam klikt kun je gelijk het aantal replies zien... .
  maandag 29 september 2003 @ 14:43:08 #217
17061 mvt
blame Canada
pi_13520641
quote:
Op maandag 29 september 2003 14:40 schreef StefanP het volgende:
Was mijn mk4 topic vol? Het zit nl. op slot nu. Heb geen posts zitten tellen maar als het vol is, dan maak ik tzt wel een deel 2...
klik bij je post eens op je eigen naam (die vetgedrukte). Dat zijn de topics waar jij in gereageerd hebt. Staat tevens bij hoeveel reactes er waren in het topic. Als ik zo kijk zie ik op de 1e pagina
quote:
PTA Stefan's mk4 blaat topic StefanP 255 5501 25-09-03 17:42 · _VoiD_
Vol dus
We were to understand there would be pie and punch?
  maandag 29 september 2003 @ 14:43:48 #218
17061 mvt
blame Canada
pi_13520659
quote:
Op maandag 29 september 2003 14:41 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ja, na 255 replies gaat ie automagisch op slot. Als je op je naam klikt kun je gelijk het aantal replies zien... .


grrr
We were to understand there would be pie and punch?
  Official ESF Kreviewer maandag 29 september 2003 @ 14:44:50 #219
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_13520691
quote:
Op maandag 29 september 2003 14:43 schreef mvt het volgende:

[..]

grrr


Newbie. .
  maandag 29 september 2003 @ 16:44:22 #220
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_13523875
In dit topic
Restwaarde X5

Werd het volgende gezegt

quote:
Op maandag 29 september 2003 16:39 schreef volvoc70 het volgende:

[..]

Je moet je kankerbek over volvo houden het is het mooiste merk wat er is en vooral de c70.

Bmw x5 3.0d is een trieste motor koop dan gelijk de 4.6is als je toch wilt patsen


Ze worden elke keer leuker
quote:
Op maandag 29 september 2003 16:47 schreef 001 het volgende:

[..]

Volvo is dat niet dat bedrijf dat van die kankerbakken maakt, en overgenomen moest worden door Ford om te kunnen overleven?


[Dit bericht is gewijzigd door ook_gek op 29-09-2003 16:52]

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_13525193
en kijk gelijk naar deze reactie [pics] Full Speed Zwolle en de volgende reacties van persoon!
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
  maandag 29 september 2003 @ 17:40:13 #222
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_13525418
quote:
Op maandag 29 september 2003 17:29 schreef ThaFreak het volgende:
en kijk gelijk naar deze reactie [pics] Full Speed Zwolle en de volgende reacties van persoon!
Sssst. Word gewoon moe van dat gezeik over dat soort dingen. Dus dan zeg ik er ook maar eens iets van wat ik vind
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  maandag 29 september 2003 @ 18:50:27 #223
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_13526866
Bdankt voor het waken.

Notes zijn uitgedeelt aan betreffende personen en reacties gewijzigd.

"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  woensdag 8 oktober 2003 @ 22:17:58 #224
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_13752313
De enige echte bolide: de Canta!

beetje jammer dat mijn "klassieke" topic over een bestaande auto dichtgaat

Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  donderdag 9 oktober 2003 @ 18:46:26 #225
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_13771114
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 22:17 schreef MikeyMo het volgende:
De enige echte bolide: de Canta!

beetje jammer dat mijn "klassieke" topic over een bestaande auto dichtgaat


Je wilt toch niet beweren dat je het als serieus topic bedoeld had.
quote:
Dit zijn gewoon de vetste racebeesten van allemaal
Onzin hou je maar in onzin.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_13858188
Gizart. Je hebt volgens mij een mail op je @fok gedoe, maar goed disregard maar. Jullie doen het goed samen! .

Voor de rest nu aan 001 de eer dat ie een topic mag openen, een centrale deze keer over alle dodge stuff . Kan hem helaas niet mailen dat het niet aanvallend bedoeld was.

https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
  maandag 13 oktober 2003 @ 20:07:24 #227
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_13858346
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 20:01 schreef D-Devil het volgende:
Gizart. Je hebt volgens mij een mail op je @fok gedoe, maar goed disregard maar. Jullie doen het goed samen! .

Voor de rest nu aan 001 de eer dat ie een topic mag openen, een centrale deze keer over alle dodge stuff . Kan hem helaas niet mailen dat het niet aanvallend bedoeld was.


Thanks
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
  donderdag 16 oktober 2003 @ 19:06:42 #228
71181 Paul_Brummen
...--***BuRp!***--...
pi_13927340
waarom krijg ik het niet voormekaar om een foto in een topic te plaatsen ipv een link...

paul

time flies when i have fun.... man my life will be short ;-)
  donderdag 16 oktober 2003 @ 19:23:08 #229
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_13927774
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 19:06 schreef Paul_Brummen het volgende:
waarom krijg ik het niet voormekaar om een foto in een topic te plaatsen ipv een link...

paul


Je vergeet image tags. Je moet het plaatje tussen deze tags zetten [img]plaatje[/img]

Kijk anders de FAQ eens door http://forum.fok.nl/misc.php?action=faq

Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
  donderdag 16 oktober 2003 @ 19:27:48 #230
71181 Paul_Brummen
...--***BuRp!***--...
pi_13927883
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 19:23 schreef jacco het volgende:

[..]

Je vergeet image tags. Je moet het plaatje tussen deze tags zetten [afbeelding]

Kijk anders de FAQ eens door http://forum.fok.nl/misc.php?action=faq


jaa stom dat ik daar niet aan dacht. had het al gevonden.

toch bedankt.. ik ga nu naar de bekkie zie je zo

time flies when i have fun.... man my life will be short ;-)
pi_13929424
Dit topic werd gesloten: Rijschool in Nijmegen

Ik was eigenlijk op zoek naar persoonlijke ervaringen.
Heb zelf al die websites namelijk al wel gevonden maar daar staan nooit ervaringen. (bijv. dat een rijschool de afspraken niet goed nakomt oid)

pi_13929440
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 20:20 schreef GizartFRL het volgende:
Opmerkingen, feedback etc. voor het PTA forum...

Voor opmerkingen over weggehaalde posts.
Ik verwijderd niet iets omdat het zo ontopic en informatief was.
Offtopic en Mantabash posts daarintegen wel.


Wil je het woord Mantabash even nader toelichten?

Je kunt me trouwens niet vertellen dat je het mopje nooit gehoord hebt.

Single ply roofing, pay less, worthless.
  donderdag 16 oktober 2003 @ 20:39:04 #233
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_13929630
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 20:31 schreef RoofingBurner het volgende:

[..]

Wil je het woord Mantabash even nader toelichten?

Je kunt me trouwens niet vertellen dat je het mopje nooit gehoord hebt.


Mopje heb ik tevaak gehoord, en het is her geen onzin.
Mantabash: Manta'sbelachelijk maken of de bestuurders daarvan.

Wederom, het is hier geen onzin.

"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_13930618
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 20:31 schreef Rhapsody het volgende:
Dit topic werd gesloten: Rijschool in Nijmegen

Ik was eigenlijk op zoek naar persoonlijke ervaringen.
Heb zelf al die websites namelijk al wel gevonden maar daar staan nooit ervaringen. (bijv. dat een rijschool de afspraken niet goed nakomt oid)


Gizart, kun je mij even uitleggen waarom je mijn topic gesloten hebt?
Alvast bedankt.
  donderdag 16 oktober 2003 @ 21:59:02 #235
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_13931669
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 21:18 schreef Rhapsody het volgende:

[..]

Gizart, kun je mij even uitleggen waarom je mijn topic gesloten hebt?
Alvast bedankt.


Dat wil ik ook wel even doen......

bij de sluitpost zit deze link Handige links voor algemene vragen. [12-08-2003]
Er staat daar ook een link bij voor rijscholen in jouw buurt (http://www.debesterijscholen.nl/)

Daar kan je eigenlijk alle info vinden die jij nodig hebt

Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_13932218
Ja die website had ik al gevonden (bedankt voor je reactie trouwens) maar daar staan alleen rijscholen zelf, en geen persoonlijke ervaringen.

Dus zodoende.

  donderdag 16 oktober 2003 @ 22:30:43 #237
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_13932447
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 22:20 schreef Rhapsody het volgende:
Ja die website had ik al gevonden (bedankt voor je reactie trouwens) maar daar staan alleen rijscholen zelf, en geen persoonlijke ervaringen.

Dus zodoende.


Tsja heb je zelf geen kenissen of vrienden die hun rijbewijs in Nijmegen hebben gehaald? of je vriendin iig.

En lees net dat er al een antwoord is gegeven. GizartFRL is nu even niet bereikbaar. Dus als hij er nog iets over te zeggen heeft. Zal hij dat zo snel mogelijk doen.

Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_13941220
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 22:30 schreef jacco het volgende:

[..]

Tsja heb je zelf geen kenissen of vrienden die hun rijbewijs in Nijmegen hebben gehaald? of je vriendin iig.

En lees net dat er al een antwoord is gegeven. GizartFRL is nu even niet bereikbaar. Dus als hij er nog iets over te zeggen heeft. Zal hij dat zo snel mogelijk doen.


Amper want ze woont daar net een kleine maand op kamers.
Iig bedankt, heb al wel het een en ander gevonden.
pi_13981270
Ik heb een 4x4 topic geopend vandaag over de Poff meet. Die film is publiekelijk van een Hi-8 overgezet op Divx. Mag ik een FTP link posten ?
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
  Official ESF Kreviewer zondag 19 oktober 2003 @ 13:03:29 #240
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_13981775
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 12:40 schreef D-Devil het volgende:
Ik heb een 4x4 topic geopend vandaag over de Poff meet. Die film is publiekelijk van een Hi-8 overgezet op Divx. Mag ik een FTP link posten ?
Zolang het legaal is, is dat toch geen probleem zou ik zeggen als ik moderator was. .
pi_14005247
Hmmm misschien nuttig om een [centraal] bandentopic openen? Ik ben een beetje alle topics aan het doornemen sinds ik hier laatst was (vrijdag) en er zitten er misschien wel 3 tussen die allemaal over hetzelfde gaan: wat betekent 205/45 enz. Komt ook steeds terug.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_14005445
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 13:58 schreef StefanP het volgende:
Hmmm misschien nuttig om een [centraal] bandentopic openen? Ik ben een beetje alle topics aan het doornemen sinds ik hier laatst was (vrijdag) en er zitten er misschien wel 3 tussen die allemaal over hetzelfde gaan: wat betekent 205/45 enz. Komt ook steeds terug.
205 mm

205/100x45 is 92,25mm hoog (dat wist je toch wel ? )

2825cc Single Turbo Beast
pi_14023116
Zou iemand ff de titel willen aanpassen in Hoeveel pk per kg heb jij onder je kont?? Pk en kg moeten net andersom zijn.

Alvast bedankt!

  dinsdag 21 oktober 2003 @ 19:07:21 #244
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_14037153
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 08:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Zou iemand ff de titel willen aanpassen in Hoeveel kg per pk heb jij onder je kont?? Pk en kg moeten net andersom zijn.

Alvast bedankt!


Is inmiddels verandert
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
  woensdag 22 oktober 2003 @ 05:07:04 #245
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_14044857
Goeiemorgen,

zou een mod misschien in mijn Saab topic alle off-topic posts (waaronder ook een hoop van mezelf, sorry) willen verwijderen? Het is al best een leuke topic denk ik, maar ik heb er een beetje een handje van veelbelovende topics snel de nek om te draaien of zo geloof ik

pi_14044983
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 19:07 schreef jacco het volgende:

[..]

Is inmiddels verandert


koel, tenx!
pi_14044986
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 05:07 schreef Short_stop het volgende:
Goeiemorgen,

zou een mod misschien in mijn Saab topic alle off-topic posts (waaronder ook een hoop van mezelf, sorry) willen verwijderen? Het is al best een leuke topic denk ik, maar ik heb er een beetje een handje van veelbelovende topics snel de nek om te draaien of zo geloof ik


jij moet niet zo zeuren als er mensen reageren die zaaps vinden sucke, dat kun je verwachten. er zijn altijd wel mensen die het ene merk liever hebben dan een ander.
ook al zeg je dat zaaps sucke, dat blijft ontopic! het gaat toch over die oude roestbakken, of niet?
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 16:50:13 #248
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_14201670
Niet lief
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 15:24 schreef _oxje_ het volgende:

[..]

Zullen we jouw hoofd daar dan ff tussen stoppen.

Kijken we daarna of je nog meer van zulk soort intelligente opmerkingen kan maken...


In topic Welke motor voor 2000-2500 euro?

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 18:19:11 #249
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_14203651
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 16:50 schreef ook_gek het volgende:
Niet lief
[..]

In topic Welke motor voor 2000-2500 euro?


Thanx
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 21:47:12 #250
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_14208270
jacco,

is dit nou nodig?
[PICS] Auto-Moto-Italy (69 foto's)

ik heb maar niet opnieuw gereageerd, dit is te zielig voor woorden. weer off-topic geblaat en een mooi plaatjes topic van iemand die zelf plaatjes schiet wordt afgezeken.

doen we daar nou helemaal niets aan joh?

  dinsdag 28 oktober 2003 @ 22:15:34 #251
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_14209082
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 21:47 schreef Tjabbo het volgende:
jacco,

is dit nou nodig?
[PICS] Auto-Moto-Italy (69 foto's)

ik heb maar niet opnieuw gereageerd, dit is te zielig voor woorden. weer off-topic geblaat en een mooi plaatjes topic van iemand die zelf plaatjes schiet wordt afgezeken.

doen we daar nou helemaal niets aan joh?


Het is idd niet nodig. en heb er wat aan gedaan. Volgende keer zelf ook niet overal op ingaan. Dan blijft het vaak bij 1 reply en dan is het over. Anders word het weer reply op reply en dan gaat het helemaal off-topic
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 22:19:59 #252
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_14209218
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 22:15 schreef jacco het volgende:

[..]

Het is idd niet nodig. en heb er wat aan gedaan. Volgende keer zelf ook niet overal op ingaan. Dan blijft het vaak bij 1 reply en dan is het over. Anders word het weer reply op reply en dan gaat het helemaal off-topic


ik ging er niet op in. gelukkig niet.

thnx.

  dinsdag 28 oktober 2003 @ 22:59:30 #253
30848 Streetracer
Speed is Life!
pi_14210309
Hoi, ik zal me even voorstellen.

Ik ben Street en ik ben nu waarschijnlijk dronken maar ik wil reageren.

Cao...

Signature:
Max. 4 regels
pi_14241611
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 07:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

jij moet niet zo zeuren als er mensen reageren die zaaps vinden sucke, dat kun je verwachten. er zijn altijd wel mensen die het ene merk liever hebben dan een ander.
ook al zeg je dat zaaps sucke, dat blijft ontopic! het gaat toch over die oude roestbakken, of niet?


Je hebt er anders wel een handje van, hondekop: Opel Corsa : kopen of niet?.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_14267153
mag ik zomaar een poll plaatsen in PTA?
pi_14267879
Mag deze Opel Corsa : kopen of niet? aub dicht? Jarno is mij alleen maar aan het afzeiken en de discussie, die (zoals nu wel 978987976 keer gezegd) allang dood is, is zwaar offtopic.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')