quote:Aardige acts dit jaar, vooral De La Soul, en Youssou N'Dour is ook ok
De organisatie van Parkpop heeft de programmering rond door Youssou NDour, De La Soul, Kathleen Edwards, 16 Down, Luka Bloom en An Pierlé te boeken voor een optreden op zondag 29 juni op de bühnes van Parkpop in het Haagse Zuiderpark.Eerder werd al bekend dat Krezip, Brainpower, Ska-P, Ozomatli, Morgan Heritage en VanKatoen gaan optreden tijdens de 23e editie van Parkpop. Met gemiddeld zon 375.000 bezoekers per jaar is Parkpop het grootste gratis te bezoeken openlucht festival van Europa. Parkpop heeft uiteraard ook dit jaar een festivalmarkt. Diverse artiesten gaan signeren bij de stands van Free Record Shop, LiveXS en Radio 3FM, waar het dit jaar tevens mogelijk is om een eigen CD samen te stellen met daarop songs van artiesten die dit jaar optreden tijdens Parkpop.
[Dit bericht is gewijzigd door err op 13-05-2003 22:37]
ik ken niet veel wat daar komt, en wat ik ken (de la soul, brainpower, krezip) valt niet echt onder mijn smaak.
is er nog een rede voor mij om heen te gaan? behalve dat het met andere mensen natuurlijk gezellig is
quote:Leuk!
Op dinsdag 13 mei 2003 22:37 schreef Stranger het volgende:
Leuk, komt er weer een fok!meeting?
Youssou NDour en An Pierle zijn absolute aanraders, 2 bandjes die ik op Roskilde toch wel zal missen... hoewel Youssou er in 2000 ook bij was
quote:had nog een illegale foto van dr gemaakt, backstage
Op maandag 2 juni 2003 19:07 schreef Chen het volgende:
Ik heb VIP kaarten maar is niet echt leuk programma
in 1999 / 2000 heb ik nog een paraplu gevangen die Blondie in het publiek gooide
wel leuk dat mijn straat dan altijd heel rustig is van auto's (afgesloten wegens de bussen die er moeten staan), alleen staan dan wel overal fietsen
Weet iemand hoe het op parkpop is gesteld met het vertrekken?? Dus of je er aan het einde makkelijk kan weg komen of dat het een gezelligge chaos is?
Ik moet namelijk optijd ergens zijn...en mss zitten er hier een paar ervaringsdeskundigen die weten hoe ik weg kan komen :p
quote:Ligt eraan hoe je wenst weg te gaan en waarheen
Op vrijdag 6 juni 2003 14:10 schreef Subliminal het volgende:
\\0// De La SoulWeet iemand hoe het op parkpop is gesteld met het vertrekken?? Dus of je er aan het einde makkelijk kan weg komen of dat het een gezelligge chaos is?
Ik moet namelijk optijd ergens zijn...en mss zitten er hier een paar ervaringsdeskundigen die weten hoe ik weg kan komen :p
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |