abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 13 mei 2003 @ 20:43:52 #1
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_10408590
Als er een Celtic topic is kan Rangers natuurlijk niet achterblijven.

Rangers gaan dit jaar voor de 53e maal kampioen worden en als het een beetje mee zit dit jaar ook de FA Cup nadat ze de League Cup al gewonnen te hebben.
Kortom,Rangers is de succesvolste Schotse ploeg van dit seizoen.

NAAR HET ANDERE FORUM!
  dinsdag 13 mei 2003 @ 21:24:10 #2
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_10409714
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 20:43 schreef DutchGooner het volgende:
Als er een Celtic topic is kan Rangers natuurlijk niet achterblijven.

Rangers gaan dit jaar voor de 53e maal kampioen worden en als het een beetje mee zit dit jaar ook de FA Cup nadat ze de League Cup al gewonnen te hebben.
Kortom,Rangers is de succesvolste Schotse ploeg van dit seizoen.


Waarom gaan Rangers kampioen worden? Ik neem aan dat jij wel op de hoogte bent van de stand op de ranglijst maar toch vind ik het nogal een gewaagde uitspraak.

Beiden staan op 91 pt. en Rangers heeft een iets beter doelsaldo, van 2 goals verschil Het zou uiteindelijk een Old Firm play-off kunnen worden zelfs.

Maar goed, met nog 2 speelronden te gaan (toch?) lijkt het mij toch enorm spannend blijven

  dinsdag 13 mei 2003 @ 22:51:43 #3
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_10411996
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 21:24 schreef BrauN het volgende:

[..]

Waarom gaan Rangers kampioen worden? Ik neem aan dat jij wel op de hoogte bent van de stand op de ranglijst maar toch vind ik het nogal een gewaagde uitspraak.

Beiden staan op 91 pt. en Rangers heeft een iets beter doelsaldo, van 2 goals verschil Het zou uiteindelijk een Old Firm play-off kunnen worden zelfs.

Maar goed, met nog 2 speelronden te gaan (toch?) lijkt het mij toch enorm spannend blijven


Ben idd een beetje voorbarig.
Tis eigenlijk wat ik hoop en denk.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_10413144
He Rangersfans.

Kom uit Venlo en werk daar bij de regionale krant op de sportafdeling en heb via via begrepen dat VVV als openingswedstrijd van het vernieuwde stadion de Rangers willen uitnodigen vanwege het hoge Hollandgehalte.>:) er liggen echter enkele kapers op de kust maar de Rangers lijkt me wel goed.

  dinsdag 13 mei 2003 @ 23:46:26 #5
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_10413172
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 23:44 schreef Van_Nistelred het volgende:
He Rangersfans.

Kom uit Venlo en werk daar bij de regionale krant op de sportafdeling en heb via via begrepen dat VVV als openingswedstrijd van het vernieuwde stadion de Rangers willen uitnodigen vanwege het hoge Hollandgehalte.>:) er liggen echter enkele kapers op de kust maar de Rangers lijkt me wel goed.


VVV is op het moment met Arsenal bezig,mocht dat afketsen is Rangers een optie wat ik begrepen heb
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_10420384
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 22:51 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Ben idd een beetje voorbarig.
Tis eigenlijk wat ik hoop en denk.


Rangers moeten nog naar Hearts en sluiten het seizoen thuis af tegen Dunfermline.

Celtic speelt nog thuis tegen Dundee en sluit de PL af uit bij Kilmarnock.

Beiden nog pittige wedstrijden, als je daarvan mag spreken in Schotland. Laten we hopen dat ik mijn ondertitel niet hoef te veranderen.

While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  zondag 18 mei 2003 @ 17:42:14 #7
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_10514920
Met nog een paar minuten te spelen staat Rangers met 0-2 voor bij Hearts.
Als de stand zo blijft staan de Rangers en Celtic gelijk bovenaan met precies hetzelfe doelsaldo

Come on Rangers!

NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 18 mei 2003 @ 20:23:20 #8
53062 Goalmachine
Living for goals
pi_10518858
Rangers staat 1e op basis van de gescoorde doelpunten (95 tegen 94 voor celtic)
word een leuke slotdag
CM Guru, Get Rich or Die Tryin'
  zondag 18 mei 2003 @ 20:27:43 #9
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_10518971
Wil iemand zo aardig zijn om mij dat gedoe met de kampioens- en degradatiepoule uit te leggen?
Ik snap hier werkelijk NIETS van, nr 6 heeft minder punten dan nr 7?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  maandag 19 mei 2003 @ 10:37:29 #10
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_10527802
quote:
Op zondag 18 mei 2003 20:27 schreef Zapper het volgende:
Wil iemand zo aardig zijn om mij dat gedoe met de kampioens- en degradatiepoule uit te leggen?
Ik snap hier werkelijk NIETS van, nr 6 heeft minder punten dan nr 7?
In April werd de SPL gesplits in de toenmalige eerste 6 en laatste 6, de kampioenspoule en de degradatiepoule.

Maar wat ik wel niet snap, ik was altijd in de veronderstelling dat iedereen 4 maal tegen elkaar zou spelen, dus 44 wedstrijden. Ze komen uit op 38 wedstrijden, hoe is dit dan eigenlijk geregeld. Viel me gisteren pas voor het eerst op.

While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_10576689
Nog even terug komen op de openingswedstrijd van VVV. Ze hebben een tegenstander vastgelegd maar is nog niet bekend wie. Heb je nog iets erover gehoord?
  woensdag 21 mei 2003 @ 00:35:29 #12
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_10576769
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 00:30 schreef Van_Nistelred het volgende:
Nog even terug komen op de openingswedstrijd van VVV. Ze hebben een tegenstander vastgelegd maar is nog niet bekend wie. Heb je nog iets erover gehoord?
zal eens gaan navragen
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_11035959
Caniggia geeft McLeish nog een fikse trap na, omdat hij geen contractverlening krijgt.
quote:
Claudio Caniggia blijkt ronduit haatdragend te zijn tegenover Glasgow Rangers-manager Alex McLeish. De Argentijnse veteraan won afgelopen seizoen drie prijzen met Rangers, maar McLeish wilde hem geen contractverlenging aanbieden.

Zodoende werd Caniggia's droom -spelen in de Champions League- de grond in geboord. En dat zit de Argentijn behoorlijk dwars: ''Alex McLeish heeft me teleurgesteld, als persoon en als coach. Hij heeft me het hele seizoen al misleid. Hij heeft zich laten kennen als een lichtgewicht, als een soort Mickey Mouse. Hij heeft me verteld dat het bestuur me wil laten gaan, terwijl ik me nog goed kan herinneren dat hij zei dat hij genoeg macht zou hebben om mijn contract te laten verlengen als we kampioen zouden worden. Ik heb alles bereikt in mijn carričre, behalve het spelen in de Champions League. Alex McLeish heeft mijn laatste voetbaldroom vernietigd.''

Om er venijnig op te laten volgen: ''Laten we wel wezen: Rangers heeft de titel gewonnen omdat Celtic zo ver kwam in de UEFA Cup. Als McLeish zo doorgaat, zal hij nooit dichter bij een Spaanse of Italiaanse topclub komen dan het vliegveld.''


Bron: www.voetbalonline.nl
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_16619089
Nog de welgemeende felicitaties met jullie nieuwe gigant in de verdediging.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_16619917
Hoe vaak is eigenlijk een club buiten de top-2 kampioen geworden in Schotland?
pi_16629921
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 10:53 schreef Sloggi het volgende:
Hoe vaak is eigenlijk een club buiten de top-2 kampioen geworden in Schotland?
Geen idee...

Was Aberdeen niet de laatste?

What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_16635365
't Verbaast me dat 't ooit gebeurd is

Ik zal eens ff kijken of ik 't kan vinden

pi_16635456
quote:
Summary 1891-2003 (106 championships)

50 Rangers
38 Celtic
4 Heart Of Midlothian, Hibernian, Aberdeen
2 Dumbarton
1 Third Lanark, Motherwell, Dundee, Kilmarnock, Dundee United

All former Champions are now in the Premier Division except for Dumbarton (Scottish League Division Three) and Third Lanark
(defunct 1967).


1983 *-Dundee United
1984 Aberdeen
1985 -Aberdeen

Dat waren de laatste 3. Het sterretje voor Dundee wil zeggen dat het de eerste keer was dat ze kampioen werden.

  dinsdag 27 januari 2004 @ 19:44:56 #19
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_16635747
de broertjes de boer zijn weer samen
is dat iets goeds voor glasgow?
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_16635798
I hope so
pi_23713822
Vanavond moeten ze tegen AZ.

Maar ik had een andere vraag over Rangers en Celtic.

Welke is nou alweer de katholieke club en welke de Protestandse

Ik dacht Rangers de Katholieke he ?
pi_23713894
Celtic is de katholieke club.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 2 december 2004 @ 14:27:06 #23
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_23713901
zeg dat maar niet te hard bij de Rangers...


Ben werken
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_23713925
Alvast gecondoleerd met het verlies vanavond.
pi_23713927
quote:
Op donderdag 2 december 2004 14:26 schreef zjroentje het volgende:
Celtic is de katholieke club.


aaah ok

Vanaaf wint AZ met 2-1 !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')