abonnement Unibet Coolblue
pi_33143558
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 01:34 schreef DutchGooner het volgende:
Schijtspeler naar een schijtclub,the perfect match
Gaat Wesley Sneijder dan naar Den Bosch?
  vrijdag 16 december 2005 @ 20:39:15 #177
136282 Football_Lad
IK SCHIJT OP DE F-SIDE.....
pi_33144355
Celtic:mooie club!Ben er 'n paar jaar geleden geweest,Feyenoord speelde er 'n jubileum-wedstrijd.Daarna ben ik de ploeg altijd blijven volgen.Keane past wel bij die club......
Rangers is 'n totaal ander verhaal,ik heb totaal niks met die club.Al was Rangers uit in de UEFA-cup wel 'n "leuke" wedstrijd
"Feyenoorder ben je,dat kun je niet worden......"
pi_34632017
En Strachan heeft good old Dion Dublin gehaald. Ik wist niet dat die jongen nog voetbalde eigenlijk. Wat een held was dat in de negentiger jaren.
That's all folks!
pi_34656267
En Stilian Petrov heeft bijgetekend, ook belangrijk voor Celtic.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34662818
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 19:18 schreef methodmich het volgende:
En Stilian Petrov heeft bijgetekend, ook belangrijk voor Celtic.
Zeker. Petrov is de beste speler van Celtic. Gelukkig.
pi_34662997
Goede zaak
pi_34997329
Zo inmiddels 0-1 voor uit bij de Rangers
pi_35279393
8:1 monster overwinning uit bij Dunfermline
pi_35280176
Kampioenschap is binnen.
pi_35280684
Nu hopen dat Hearts tweede wordt, zodat de Rangers overal naast pakken.
pi_35280749
Ik hoop het ook
Topseizoen dan
  maandag 13 maart 2006 @ 13:06:53 #187
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_35988061
'De Vlo' is niet meer...
quote:
Celtic-legende Jimmy Johnstone overleden

13/3/2006 11:50

Op 61-jarige leeftijd is Celtic-legende Jimmy Johnstone overleden. De dribbelaar legde met The Bhoys beslag op de eerste Europa Cup gewonnen door een Britse club en werd in 2002 door supporters verkozen tot de beste speler die ooit het groen-witte shirt droeg.
Johnstone leed al een aantal jaren aan een spierziekte. Hij maakte zich sterk voor stamcelonderzoek dat mogelijk tot genezing van zijn kwaal kon leiden. Jaarlijks wordt bij ongeveer 1200 mensen in Groot-Brittanniė dezelfde diagnose gesteld.

In dienst van Celtic was Johnstone goed voor meer dan honderd doelpunten. Hoogtepunt was de winst van de Europa Cup I in 1967 toen in de finale in Lissabon Internazionale met 2-1 werd verslagen. Drie jaar later was Celtic in datzelfde toernooi verliezend finalist tegen Feyenoord (2-1 na verlenging). In Schotland legde Johnstone met Celtic beslag op negen landstitels op rij.

Johnstone kwam 23 keer uit voor het Schotse nationale elftal. Na zijn Celtic-periode diende hij nog het Amerikaanse San Jose Earthquakes om vervolgens terug in Groot-Brittanniė het shirt van Sheffield United, Dundee, Shelbourne en Elgin City te dragen.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_35999386
Heb er Willem van Hanegem al een vraag over gemaild naar VI. Toch een man van zijn tijd.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 14 maart 2006 @ 02:01:42 #189
54880 Cruoninga
Est. MXL AD
pi_36011980
quote:
Op maandag 20 februari 2006 10:31 schreef Barnet_Bee het volgende:
Nu hopen dat Hearts Hibs tweede wordt, zodat de (little)Rangers overal naast pakken.
Maar dat zit er niet meer in vrees ik...
pi_36014113
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 02:01 schreef Cruoninga het volgende:

[..]

Maar dat zit er niet meer in vrees ik...
Daarom heb ik ook voor Hearts gekozen. Ben meer voor Hibs, maar dat is niet realistisch. Hoop wel dat Hibernian derde wordt.
pi_47576835
We shall not be moved!
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_47638098
Sno was naar mijn mening de beste speler bij Jong-Oranje eergister!
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_47673629
quote:
Na Rangers aast Celtic op McDonald

Celtic staat op het punt om Scott McDonald te strikken, zo meldt de BBC. De 23-jarige Australische international staat nu nog bij Motherwell onder contract. Celtic heeft naar verluidt 1,1 miljoen euro over voor de aanvaller.

Naast de Schotse koploper azen ook andere clubs op de handtekening van McDonald. In de winterstop zag Glasgow Rangers nog een bod van 600.000 euro worden afgewezen. Zaakwaarnemer Lou Sticca verwacht dat de Australiėr binnenkort alsnog vertrekt.

"Verschillende clubs hebben interesse, maar ik ga geen namen noemen", aldus Sticca tegen The Daily Record. "Het is wel waar dat er vergevorderde gesprekken gaande zijn. Ik sta continu in contact met Motherwell en de club weet waar de interesse vandaan komt."
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_47674138
McDonald De man die ons twee jaar geleden de das omdeed en het kampioenschap aan de Wankers schonk
pi_47819371
quote:
Celtic heeft zijn zinnen gezet op middenvelder Karel Geraerts. De speler van Standard Luik, die deze zomer transfervrij is, zou echter ook in de belangstelling staan van enkele Belgische topclubs. Een voorkeur heeft Geraerts nog niet uitgesproken. (Diverse media)

Ook denkt Celtic aan Stephen Appiah. De formatie van Gordon Strachan bereidt een bod voor van ruim twee miljoen euro. Of Fenerbahce, de huidige werkgever van de Ghanees, wilt meewerken aan een overgang is onduidelijk. (The Sun)
Topic is ook werkelijk niet op de rails te krijgen. Té weinig Celtic fans hier?
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_47893454
quote:
Op maandag 26 maart 2007 15:23 schreef Barnet_Bee het volgende:McDonald De man die ons twee jaar geleden de das omdeed en het kampioenschap aan de Wankers schonk
Hij is der hoor!
quote:
McDonald komende zomer naar Celtic

Celtic heeft voor komend seizoen een nieuwe aanvaller vastgelegd. De topclub uit Glasgow neemt Scott McDonald over van Motherwell.

Celtic legt een transfersom van 1 miljoen euro op tafel voor McDonald, die op Parkhead onder meer de concurrentie aan moet gaan met Jan Vennegoor of Hesselink. Over dit seizoen kan de Australiėr in ieder geval een goed rapport voorleggen. Hij scoorde al elf doelpunten.

McDonald, die Celtic verkoos boven Glasgow Rangers, is erg content met zijn transfer. "Dit is een droom die uitkomt. Ik ben opgegroeid als Celtic-supporter en het is fantastisch dat ik komend seizoen hun clubkleuren mag gaan verdedigen."

Celtic wordt de zevende club in de carriere van de 23-jarige McDonald. De tweevoudige Australische international kwam eerder uit voor Gippsland Falcons, Southampton, Bournemouth, Huddersfield Town, MK Dons en het eerder genoemde Motherwell.
En gelijk gespeeld, maar Ranger ook niet gewonnen!
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_48632884
KAMPIOENEN!!
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_48643468
Manier waarop gisteren was wel mooi

Nakamura verkozen tot MPV.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammą, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_48643830
quote:
Op maandag 23 april 2007 19:33 schreef DIGGER het volgende:
Manier waarop gisteren was wel mooi

Nakamura verkozen tot MPV.
MVP lijkt me
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_48644153
Dat ja
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammą, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')