abonnement Unibet Coolblue
  Jubileum moderator vrijdag 9 mei 2003 @ 08:46:42 #1
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_10312882
Trouwen en zo
Trouwen en zo (deel 2)
Trouwen en zo (deel 3)
Trouwen enzo (deel 4)
Trouwen enzo (deel 5)
Trouwen enzo (deel 6)
Trouwen enzo (deel zeven)
Trouwen enzo (deel 8)

Hier weer verder.
Zie deze post voor het verslag en de foto's van Digger en EW.


Belana & Kbot2000: 20 mei 2003.
Guitar_girl en henrylangendoen: 13 juni 2003
Kore en Raymond: 16 juni 2003
Astra & Mirjam: 19 juni 2003
Slaapmeisje & Slaapvriendje: 26 juni 2003
Little Angel & vriend: 4 juli 2003
Chrissie & vriend: 25 juli 2003
Tazz: 15 augustus 2003
Anonieme_Lafaard: 30 Augustus 2003
Julynell & Croga:14 Mei 2004
Shai: 4 augustus 2007

[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 19-05-2003 19:20]

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 9 mei 2003 @ 09:02:28 #2
1762 YPPY
Yppiaans
pi_10313029
Dan wil ik nog even zeggen dat het verslag erg leuk was en dat jullie er erg mooi uitzagen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 9 mei 2003 @ 09:15:01 #3
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_10313188
Inderdaad een heel mooi verslag....
Ik heb er nu al zin in!!!!
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  vrijdag 9 mei 2003 @ 09:18:26 #4
35189 Troel
scherp en bot
pi_10313231
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 09:15 schreef Tazz het volgende:
Inderdaad een heel mooi verslag....
Ik heb er nu al zin in!!!!
Ey Tazz, ik las dat je ging trouwen!

Alvast gefeliciteerd!

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 9 mei 2003 @ 09:27:58 #5
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_10313351
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 09:18 schreef Troel het volgende:

[..]

Ey Tazz, ik las dat je ging trouwen!

Alvast gefeliciteerd!


Dank je wel..
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_10313539
Elegantly Wasted: Mooi stuk! Was je feest in de kolfbaan in goringem?
komt zo bekent voor...
pi_10313611
Gisteren de proefdruk in ontvangst genomen en over een week zijn de uitnodigingen klaar. Nog maar 56 dagen wachten en dan is het zover. Mochten jullie nieuwsgierig zijn naar mijn huwelijksaanzoek etc. kijk dan eens op www.trouwshop.nl en geef als zoekopdracht Trevor. (mijn naam is Patricia). Je komt dan op onze eigen site. Inmiddels ben ik gisteren ook weer een jaartje ouder geworden en mocht als verjaardagscadeautje mijn hand uit het gips, eindelijk.

EW en Digger, leuk verhaal en leuke foto's!!! En hoe voelt het nu als man en vrouw? Toch wel een stuk specialer?

pi_10317459
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 09:45 schreef blablable het volgende:
Elegantly Wasted: Mooi stuk! Was je feest in de kolfbaan in goringem?
komt zo bekent voor...
Nope, we zijn wel in de kolfbaan wezen kijken, maar hebben er niet voor gekozen om de volgende redenen:

- Gasten moeten betaald parkeren
- Pluspunt van ze was de tuin ivm mogelijkheid tot maken van foto's aldaar tijdens de taart, maar ja, het weer he....
- Consumptieprijzen lagen een flink stuk hoger
- Zaal was wel mooi, maar sprak minder tot de verbeelding

Derhalve hebben we gekozen voor Remon Party Centrum in Schelluinen, de Lansun zaal.

Deze zaal was echt precies wat we zochten, ingericht als oud engels marktplein met een slijtertje, een snoepwinkeltje, een servieszaakje etc. en onze plek (voor zo ver we gezeten hebben dan tijdens het feest) was 'the rose garden'.

Het paste zo geweldig omdat de rest van onze bruiloft geheel in het teken ook stond van Italie & Ierland/Engeland.
Het feest was met Iers bier, de Bar aangekleed als pub, Ierse muziek etc.

Daarom was dit voor ons de perfecte entourage. Bovendien een grote gratis parkeerplaats, makkelijk te vinden, (uit ervaring) zeer goed personeel, lage consumptieprijzen.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_10317551
O en nog even in reactie op Lois en YPPY uit het vorige topic:

YPPY: Ik kom niet (als in nooit) meer bij de Super de Boer, maar nog wel regelmatig op Piazza hoor

En Lois en YPPY, ik ben inderdaad nogal veranderd ja, zeker voor Lois dan want YPPY kom ik af en toe nog wel eens tegen hiero.
Maar idd geen lang haar meer, een vrijwel geheel verdwenen bierbuikje, netjes geschoren, netjes gekleed etc.

Maar op vrije dagen oid loop ik nog vaak zat in een voetbalshirt oid hoor, zit gewoon heerlijk en als je toch niks moet...

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_10317831
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 09:51 schreef Little-Angel het volgende:

EW en Digger, leuk verhaal en leuke foto's!!! En hoe voelt het nu als man en vrouw? Toch wel een stuk specialer?


Het voelt nog specialer

Ik heb vele super mooie momenten gekend op de trouwdag.
Uiteraard is het een geweldig gevoel als je bij je schoonouders aanbeld en je aanstaande komt er zo bloedjemooi uitziend de trap af, uiteraard is het ja-woord heel bijzonder, maar wat op mij zeke rook een onuitwisbare indruk heeft achtergelaten was toen we na het maken van de foto's het zaaltje binnenkwamen waar alle daggasten zich verzameld hadden.

We hadden het nog koud, hadden naast hele directe familie nog niemand gezien en dan kom je een van buitenafgezien ietwat donker zaaltje binnen waardoor je pas langzaam zag hoe het er binnen uitzag en op het moment dat dat begon door te dringen staat daar gewoon een soort erekring van 60 man te klappen....

Ik wist toen echt ff niet meer waar ik kijken moest of heen moest, iedereen zag er zo geweldig uit ook en zo veel vrienden en familie....

Wat ook schitterend was, vond ik, was dat Anna voor de openingsdans nog op een Italiaans feestnummer aan het dansen was met ons neefje in de armen, onze 'Lord of the Rings' die het op het stadhuis zo goed gedaan had.

De DJ hebben we wel een hele lastige avond bezorgd, Dan weer Italiaanse muziek (Waar ie nog noooooit van gehoord had), Ierse muziek, jaren 80 etc. maar hij redde zich knap.

Wat achteraf altijd jammer is, maar je weet het van te voren, is dat je absoluut niet de tijd hebt om met iedereen te spreken (Zeker daar de opkomst nog groter was dan verwacht).

Waarvan ik al wel foto's heb, maar nog geen echte goeie (daarom staat ie er ook niet) was de balkonscene op het stadhuis (Waar was je YPPY? )
Erg leuk om te doen (en dat het er kan/mag) en zeker ook leuk met zo'n joelende en fluitende menigte beneden.

Feitelijk staat alles al in Anna haar verslag natuurlijk, maar ik wou dit nog ff toevoegen.

Inmiddels zijn alle rekeningen al betaald behalve die van de fotograaf natuurlijk, ik hoop dat we het boek zsm krijgen (zal nog wel een weekie of 2 duren) maar ons normale leventje is weer begonnen.

Niet vervelend echter, 1 van de 1e dingen die ik te horen kreeg is dat m'n hond gedekt is, dus hopelijk zwanger (weet ik binnenkort) en ze 30 juni is uitgerekend.

Enfin, ik ben gewoon supergelukkig, hoop dat altid zo te blijven, maar als ik in een dipje zit hoef ik maar terug te denken aan m'n bruiloft, dan kan ik niks anders doen dan die grijns (ik schijn er echt de hele dag mee rondgelopen te hebben) direct weer tevoorschijn toveren.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  vrijdag 9 mei 2003 @ 13:31:03 #11
3744 Kleintje
op en top!
pi_10318096
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 13:19 schreef DIGGER het volgende:
Enfin, ik ben gewoon supergelukkig, hoop dat altid zo te blijven, maar als ik in een dipje zit hoef ik maar terug te denken aan m'n bruiloft, dan kan ik niks anders doen dan die grijns (ik schijn er echt de hele dag mee rondgelopen te hebben) direct weer tevoorschijn toveren.
Dit ervaar ik dus ook.
Het verandert iets van binnen. Een soort besef dat je de stap hebt genomen.
Ben gewoon getrouwd.
Het is een heerlijk gevoel.

Grappig detail is dat ik vandaag een sollicitatiegesprek had waarbij ik me verkeerd voorstelde.
Ik stelde me voor met mijn meisjesnaam.
Dus hij kijkt raar.
Huh? Ik had Eveline Zuur hier verwacht.
Ik een rood hoofd... ja... dat ben ik. Dat is mijn nieuwe achternaam

  vrijdag 9 mei 2003 @ 13:33:39 #12
1762 YPPY
Yppiaans
pi_10318163
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 13:06 schreef DIGGER het volgende:
YPPY: Ik kom niet (als in nooit) meer bij de Super de Boer, maar nog wel regelmatig op Piazza hoor
Dat heb je ooit eens verteld ja, maar ook op piazza zie ik je niet meer.
quote:
En Lois en YPPY, ik ben inderdaad nogal veranderd ja, zeker voor Lois dan want YPPY kom ik af en toe nog wel eens tegen hiero.
Maar idd geen lang haar meer, een vrijwel geheel verdwenen bierbuikje, netjes geschoren, netjes gekleed etc.
Het is echt een verschil. Zeker als ik dat vergelijk met het nachtelijk lopen door Rotterdam.
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 13:19 schreef DIGGER het volgende:

Waarvan ik al wel foto's heb, maar nog geen echte goeie (daarom staat ie er ook niet) was de balkonscene op het stadhuis (Waar was je YPPY? )
Erg leuk om te doen (en dat het er kan/mag) en zeker ook leuk met zo'n joelende en fluitende menigte beneden.


Aan het werk. Maar ik kan me voorstellen dat het fantastisch is om daar te staan.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_10318508
Ik was vergeten te melden dat ik over een kwartier vertrek naar de notaris voor onze huwelijkse voorwaarden. Niet zo romantisch uiteraard maar wel erg noodzakelijk soms. En in ons geval is dat dus nodig. Ik heb werkelijk geen flauw idee wat de bedoeling is en hoe of wat geregeld moet worden. Hopelijk ben ik aan het einde van de dag een stukje wijzer. Nog maar 56 dagen voor mij en dan glunder ik ook, net als jullie pas getrouwde stelletjes........
pi_10319378
nog 27 nachtjes slapen en dan
  vrijdag 9 mei 2003 @ 14:24:29 #15
3744 Kleintje
op en top!
pi_10319409
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 14:23 schreef blablable het volgende:
nog 27 nachtjes slapen en dan
Ben je er al uit qua foto's maken?
pi_10319547
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 14:24 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Ben je er al uit qua foto's maken?


Ja, het wordt foto's maken bij fort vuren. Voor de rest kijken we wel. Het moet spontaan komen denk ik.
  vrijdag 9 mei 2003 @ 16:01:59 #17
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_10322122
Mooi verslag EW!
Nog even over dat getoeter. (ja, ja, ik weet het; ben bijna een jaar getrouwd en ik loop nog te zwijmelen )
Ik wist niet dat dat een Italiaans ritueel was. Het mannetje (veel Hollandser dan hij kan je haast niet zijn ) heeft nl. de toeter van de auto bijna stuk geplet van het enthousiaste getoeter naar en van het gemeentehuis af. Hij hield maar niet op. Ik moet er nog steeds om lachen. Ik denk dat dat zijn manier was van zijn blijdschap tonen.
Als je niet lacht, ben je dood.
  † In Memoriam † vrijdag 9 mei 2003 @ 17:25:59 #18
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_10324227
Wow wat een mooie dag hebben jullie gehad EW en Digger, echt toppie! Ik ben zo blij voor jullie dat alles zo goed is verlopen en aan de fotos te zien en het verhaal te lezen hebben jullie er elke minuut van genoten. Toen ik het stukje las over EW en haar vader met dat Italiaanse liedje, liepen bij mij de rillingen (van ontroering) over mijn hele lijf. Wat moet dat een prachtig moment zijn geweest *zucht*

Onze voorbereidingen voor de grote dag zijn nog in volle gang. Na de eerste pas van mijn droomjurk, zit ik te popelen om het weer aan te hebben, maar het duurt me veel te lang. Slaapvriendje en ik kunnen ook haast niet wachten tot het zover is dat we dan eindelijk in het huwelijksbootje stappen. Vandaag moest ik mijn paspoort laten verlengen en de vrouw achter de balie vroeg of ik getrouwd was. Nog niet, maar wel op 26 juni van dit jaar! Nu moet ik dus nog 5 jaar met mijn meisjesnaam in mijn paspoort lopen.... alhoewel.... ik ben er nog steeds niet uit of ik nu gewoon mijn eigen naam houd of zijnachternaam-mijnachternaam. Poe hee, dat is nog best een lastige, maar ik heb gelukkig nog de tijd

Jompels,
Slaapmeisje

We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  † In Memoriam † vrijdag 9 mei 2003 @ 17:30:27 #19
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_10324352
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 13:31 schreef Kleintje het volgende:

[..]
Grappig detail is dat ik vandaag een sollicitatiegesprek had waarbij ik me verkeerd voorstelde.
Ik stelde me voor met mijn meisjesnaam.
Dus hij kijkt raar.
Huh? Ik had Eveline Zuur hier verwacht.
Ik een rood hoofd... ja... dat ben ik. Dat is mijn nieuwe achternaam


Hihi, ik kan me voorstellen dat je er even aan moet wennen. Je loopt natuurlijk al een aantal jaar rond met een andere achternaam

Khoop wel dat je sollicitatiegesprek voor de rest goed is gegaan en dat je de baan krijgt. Ik zal voor je duimen

We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  vrijdag 9 mei 2003 @ 19:06:22 #20
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_10326284
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 17:30 schreef Slaapmeisje het volgende:


Hihi, ik kan me voorstellen dat je er even aan moet wennen. Je loopt natuurlijk al een aantal jaar rond met een andere achternaam.


Ik heb er ook voor gekozen om de naam van mijn man erbij te nemen. Deze week ben ik weer voor het eerst aan het werk en aan de telefoon gaat het tot nu toe wel goed. Alleen in levende lijve is het al 2 keer fout gegaan. Toen ik voorgesteld werd aan een nieuwe schade expert was het: "hallo, ik ben Anna Meisjesnaam.....hè gatver, doe ik het weer fout!"
Die man keek me aan of-ie water zag branden en trok snel zijn hand terug. Ik heb maar ff uitgelegd dat ik nog geen maand getrouwd ben en dat ik nog moet wennen aan mijn nieuwe naam
Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
  vrijdag 9 mei 2003 @ 19:10:23 #21
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_10326356
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 14:29 schreef blablable het volgende:

Ja, het wordt foto's maken bij fort vuren. Voor de rest kijken we wel. Het moet spontaan komen denk ik.


je hebt gelijk hoor. Wij hebben ook pas in de laatste week besloten wat we gingen doen. We hebben alle opties open gehouden en toen besloten dat we de reportage het liefst ik onze eigen stad wilden. De ochtend zelf hebben we nog locaties verzonnen. (Een paar wisten wij er natuurlijk al).
Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
pi_10326436
quote:
Op maandag 31 maart 2003 20:44 schreef Lois het volgende:
Shai: 4 augustus 2007
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 00:02 schreef maartena het volgende:

Ruime planning nodig?


Het is voor ons een speciale datum, omdat we dan 10 jaar samen zijn
pi_10367954
Nou daar ben ik weer.

We zijn dus afgelopen vrijdag bij de notaris geweest. Ik dacht zelf dat het ongeveer een half uurtje zou duren en dat ik allerlei rare woorden en voor mij chinese taal naar mijn hoofd geslingerd ging krijgen maar de notaris heeft alles netjes uitgelegd en ik ging er tevreden vandaan. Nu is het wachten op een soort van kladje wat hij in 2voud naar ons toe stuurt en die tekenen we dan voor accoord en dan maakt hij de originele op in tweevoud en dan is het wachten tot 4 juli.

Ik heb ook afgelopen weekend de enveloppen alvast geschreven en die kunnen dus aanstaande vrijdag al op de bus. Daarna is het wachten op 23 mei dan mag ik mijn jurk weer aan en gaan ze hem verstellen. En dan zal ik vast nog een keertje moeten komen om te passen of alles naar wens is.

Op 13 juni proef kapsel en make-up en daarna even kijken of mijn eigen nagels nog mooi lang willen blijven/worden en anders nog even een afspraak maken met de nagelstyliste.

Af en toe schiet ik al in de stress maar hopelijk gaat dat over voor 4 juli, of waren jullie op jullie trouwdag ook gestresst???

  maandag 12 mei 2003 @ 10:14:03 #24
593 sjak
Juffie Bloem
pi_10368539
Digger, haha, ik zou je ook niet meer herkennen!!!
Jullie zagen er prachtig uit, en hebben het zo te horen heerlijk gehad!
Nogmaals gefeliciteerd.
Lekker douchen!
  maandag 12 mei 2003 @ 14:49:41 #25
16245 CarOnline
met lange O
pi_10375251
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 17:25 schreef Slaapmeisje het volgende:

Vandaag moest ik mijn paspoort laten verlengen en de vrouw achter de balie vroeg of ik getrouwd was. Nog niet, maar wel op 26 juni van dit jaar! Nu moet ik dus nog 5 jaar met mijn meisjesnaam in mijn paspoort lopen.... alhoewel.... ik ben er nog steeds niet uit of ik nu gewoon mijn eigen naam houd of zijnachternaam-mijnachternaam. Poe hee, dat is nog best een lastige, maar ik heb gelukkig nog de tijd

Jompels,
Slaapmeisje


Hoi

Ik heb in de week voordat ik ging trouwen ook mijn paspoort laten verlegen. Heb toen gevraagd of mijn nieuwe achternaam er alvast in mocht. Niet dus, maar wat ze wel kon doen is mijn paspoort klaar maken, en hem uitreiken tijdens het huwelijk

Nadat we getrouwd waren en we moesten tekenen, moest ik nog een forumlier tekenen, namelijk het ontvangst bewijs van mijn paspoort
Nagelnieuw met nieuwe naam! Best grappig dat dat kon

Veel plezier nog met voorbereiden, en hopen op prachtig weer!
(Ben namelijk 26 juni jarig )

Screw them.
We're going home.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')