abonnement Unibet Coolblue
pi_10646698
Heb niet echt blunders.. tsja alleen..

1. Mijn vriend z'n lul in mn foute gaatje schrok er wel van..

2. Z'n moeder kwam binnen toen we lekker bezig waren en hing dat mens een heel gesprek op

3. In het begin kon m'n vriend mn gaatje niet vinden haha

heb der vast wel meer, nog ff nadenken

  woensdag 11 juni 2003 @ 19:30:40 #77
37633 Wizard_of_life
His Infernal Majesty
pi_11040516
De ouders van m'n ex waren 40 jaar getrouwd, voor het begin van het feestje zaten we bij haar broer in de auto opweg naar het feestzaaltje.

Zat hij te geinen, ja ik slaap vanaaf bij paps en mam met m'n vriend, jullie ook. Dat wordt een neukfeest, drie stelletjes. Nou hadden we dus allemaal zoeits van als ze ons maar niet horen. na het feest waren we bij haar thuis, dus wij sexen. De volgende ochtend bij het ontbijt zei haar vader 'we hoorde vannacht iets kraken had je je deur openstaan?'
Shit
Komt har broer een half uur later ook aan de ontbijttafel. Zit ie m'n ex aan te kijken, die een rood hoofd kreeg, zegt ie lekker tijgertje van me... hij had natuurlijk zoveel lol als wij dus geen lol hadden...

Zelfde ex... ze hadden daar een heerlijk ligbad. Nou daar wilden wij het wel eens in proberen. D'r stonden allemaal flessen shampoo en badzout ed. op de rand dus die hadden we ff weggezet. Helemaal vergeten terug te zetten... haar moeder: 'zijn jullie in bad geweest?" 'ehhh ja...' 'da's niet erg hoor, maar zet wel al het spul weer terug als je klaar bent'
en bedankt heel fijn...!

don't you know my tears will cause an inferno
  donderdag 12 juni 2003 @ 09:11:00 #78
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_11051100
quote:
Op zaterdag 24 mei 2003 13:33 schreef xxdeesjuhxx het volgende:
1. Mijn vriend z'n lul in mn foute gaatje schrok er wel van..
Anale slet
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
pi_11051179
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 19:30 schreef Wizard_of_life het volgende:
Zelfde ex... ze hadden daar een heerlijk ligbad. Nou daar wilden wij het wel eens in proberen. D'r stonden allemaal flessen shampoo en badzout ed. op de rand dus die hadden we ff weggezet. Helemaal vergeten terug te zetten... haar moeder: 'zijn jullie in bad geweest?" 'ehhh ja...' 'da's niet erg hoor, maar zet wel al het spul weer terug als je klaar bent'
en bedankt heel fijn...!
Hmwahhh valt nog mee... Mijn vriend sliep een keer bij ons (tegenwoordig gebeurt dat niet meer - ga naar R&P als je wil weten waarom) maar iig, wij stonden op en gingen samen in bad... maar toen we eruit kwamen en in de woonkamer kwamen keken mijn ouders, broer en zusje ons aan en vroegen "Was het lekker?!" Toch maar gewoon ja gezegd
  vrijdag 13 juni 2003 @ 13:48:31 #80
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_11085026
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 16:01 schreef _dazzling het volgende:
nouja blooper meer genant maar enfin..

de laatste tijd heeft mn vriendin aardig vaak last van een blaasontsteking en na 5x dezelfde kuur besloten we toch maar even naar de doktor te gaan om aan te geven dat die kuur niets opleverd. Vervolgens gaat meneer de doktor een uitgebried betoog houden over standjes, en wij waren verplicht ons hele sexleven op tafel te gooien.
Wat blijkt, de drie favo standjes die we het meeste doen blijke nu net de drie standjes te zijn die ervoor zorgen dat een vrouw meer kans heeft op een blaasontsteking. Dus we hebben met il docotore een half uur zitten filosoferen over welke standjes we voortaan moeten doen..

NOU VRAAG IK JE>>


had mijn ex ook vaak, de beste manieren om dit te voorkomen zijn:
  • je lul wassen voor je gaat sexen
  • niet in haar klaarkomen
  • dat met die standjes heeft er vrij weinig mee te maken hoor

    Age of fruity enlightenment!
      vrijdag 13 juni 2003 @ 13:53:17 #81
    26353 FlowDesign
    OMG IT SPINS!
    pi_11085154
    quote:
    Op zaterdag 24 mei 2003 13:33 schreef xxdeesjuhxx het volgende:
    Heb niet echt blunders.. tsja alleen..

    1. Mijn vriend z'n lul in mn foute gaatje schrok er wel van..

    2. Z'n moeder kwam binnen toen we lekker bezig waren en hing dat mens een heel gesprek op

    3. In het begin kon m'n vriend mn gaatje niet vinden haha

    heb der vast wel meer, nog ff nadenken


    offtopic:

    waar is deze foto gemaakt?

    Is dat playa da rocha (Albufeira) ?

    Age of fruity enlightenment!
    pi_11086046
    plassen na de sex helpt ook tegen blaasontsteking

    In meisje klaarkomen maakt bij mijn weten niets uit. Kzou ook niet weten waarom eigenlijk.
    het gaat om haar plasgaat en niet om haar vagina.

    Blauw is de kleur van een hoop bier
      vrijdag 13 juni 2003 @ 14:34:17 #83
    26353 FlowDesign
    OMG IT SPINS!
    pi_11086395
    quote:
    Op vrijdag 13 juni 2003 14:23 schreef NietGroen het volgende:
    plassen na de sex helpt ook tegen blaasontsteking

    In meisje klaarkomen maakt bij mijn weten niets uit. Kzou ook niet weten waarom eigenlijk.
    het gaat om haar plasgaat en niet om haar vagina.


    ik geloof dat er met dat sperma ook bacteriën meekomen en aangezien sperma vaak niet zo snel weer eruit komt blijven die bacteriën er dus ook langer in.
    Age of fruity enlightenment!
    pi_11087374
    quote:
    Op vrijdag 13 juni 2003 13:53 schreef FlowDesign het volgende:

    [..]

    offtopic:

    waar is deze foto gemaakt?
    [afbeelding]

    Is dat playa da rocha (Albufeira) ?


    Bij die rotsen?
    Ja toch?
    Lambo of Rekt
    pi_11087485
    quote:
    Op vrijdag 13 juni 2003 14:34 schreef FlowDesign het volgende:

    [..]

    ik geloof dat er met dat sperma ook bacteriën meekomen en aangezien sperma vaak niet zo snel weer eruit komt blijven die bacteriën er dus ook langer in.


    ja, maar zolang die bacterien niet in het plasgaatje komen, is er niets aan de hand.

    [on-topic]
    kan me geen echt leuke sexblunder herinneren
    [/on-topic]

    Blauw is de kleur van een hoop bier
    pi_11087935
    Beetje ranzig voor sommigen misschien maar jah ..

    Ik had een keer een tuinfeest waar ik samen met mijn (nog steeds actuele) vriendin heenging.
    Hadden allebei ontzettend zin, en zijn tegen het einde van de avond even het steegje ingelopen. Vriendin was ongesteld, en om geen rotzooi ervan te maken lieten we de tampon er maar inzitten (rare logica als je er achteraf over nadenkt.) Deed dus godgloeiend zeer en toen ik eenmaal klaar was gekomen bleek dat er een stuk huid van mijn eikel afgeschuurd/verbrand was door het schuren langs dat tamponnetje.

    Dat doen we dus maar niet meer .. heb er behoorlijk lang last van gehad.

    pi_11087977
    quote:
    Op vrijdag 13 juni 2003 15:26 schreef Kakakoka het volgende:
    Beetje ranzig voor sommigen misschien maar jah ..

    Ik had een keer een tuinfeest waar ik samen met mijn (nog steeds actuele) vriendin heenging.
    Hadden allebei ontzettend zin, en zijn tegen het einde van de avond even het steegje ingelopen. Vriendin was ongesteld, en om geen rotzooi ervan te maken lieten we de tampon er maar inzitten (rare logica als je er achteraf over nadenkt.) Deed dus godgloeiend zeer en toen ik eenmaal klaar was gekomen bleek dat er een stuk huid van mijn eikel afgeschuurd/verbrand was door het schuren langs dat tamponnetje.

    Dat doen we dus maar niet meer .. heb er behoorlijk lang last van gehad.


    hehe, nogal veel gedronken?
    Blauw is de kleur van een hoop bier
    pi_11088074
    quote:
    Op vrijdag 13 juni 2003 15:27 schreef NietGroen het volgende:

    [..]

    hehe, nogal veel gedronken?


    Jah, ik word nogal wild als ik veel gezopen heb geloof ik
    pi_11088118
    quote:
    Op maandag 12 mei 2003 09:49 schreef Loona35 het volgende:
    Heb ooit een hele lange tijd geleden met een meidje in bed gelegen op een festival. Het was allemaal erg geil enzo.. en zij dus ook. Maar we hadden onze kleren nog aan, dus begon ze met haar kruis over de mijne te raspen om haar clit te stimuleren. Ik vond het allemaal best, had tenslotte zelf al weer aardige tijd geen sex gehad. Na een tijdje "kruis-knuffelen" waren we beide ontdaan van onze kleding en was het tijd voor het echte werk. Ik por mijn lul in haar spleet, maar omdat ze daarvoor een enorm lange tijd met veel kracht op mijn kruis had staan porren was deze zo gevoelig geworden dat ik binnen no-time al klaar kwam. Ik trok em eruit, broek aan en zei dat ik naar het wc moest. Was geil genoeg om daarna terug te komen, en ze had gelukkig ook niets in de gaten (doos.. ). Het enige wat nog raar overkwam, was het feit dat er zo weinig sperma in het condoom zat na die 2e keer

    ....

    heb ook keer mee gemaakt dat een meidje heel graag gevingerd wou worden enzo. Ik had er absoluut geen trek in. (waarom is een lang verhaal) .. anyway, we bleven wel zoenen. Begint ze op een gegeven moment met haar kruis tegen mijn been te rijen. ALsof het een hondje was, dat vond ik dus echt ranzig


    Ik rijd ook altijd! Word ik alleen maar hitsiger van!
      vrijdag 13 juni 2003 @ 16:55:31 #90
    46497 Noah
    Don't underestimate...
    pi_11090522
    quote:
    Op vrijdag 13 juni 2003 14:34 schreef FlowDesign het volgende:

    [..]

    ik geloof dat er met dat sperma ook bacteriën meekomen en aangezien sperma vaak niet zo snel weer eruit komt blijven die bacteriën er dus ook langer in.


    Sperma met bacterieën vind ik wat onlogisch klinken met betrekking tot een blaasontsteking.
    En dat met die standjes komt omdat vrouwen een blaasontsteking kunnen krijgen wanneer de plasbuis (stom woord) is gekneusd.
    Dus wanneer je je vriendin goed te grazen neemt en ze is gevoelig voor blaasontsteking, dan moet je er rekening mee houden dat je je leuning er richting haar rug insteekt, zeg maar.
    Dus op z'n hondjes is op zich prima, maar dan moettie wel goed omhoog staan. Anders ga je tekeer tegen de vaginawand aan de buikzijde en daar zit die plasbuis. Je 'masseert' dan ook zo de bacterieën naar boven.

    Maar goed; on-topic:

    Ik was aan het zwemmen met m'n ex in de zee, we hadden duikbril en snorkel mee. (nee, ik ga er geen gedichtje van maken)
    Wij een beetje vunzen (al dobberend) en ik ging hem aftrekken, terwijl ik op mijn buik in het water dreef, ik lag met mijn gezicht in het water, met mijn duikbril op en snorkel.
    Dus op een gegeven moment kwammie klaar (ziet er erg raar uit onder water) Wat denk je?

    Komen er allemaal vissen op af, een hele school van die mooie blauw-gele visjes en die gingen alles opeten!
    Het strandje daar was helemaal leeg, maar ik heb zo hard gegild van het lachen door die snorkel dat ze het in het dorp konden horen.

    ('t schijnt dat daar nou ook regelmatig zeemeerminnen worden gesignaleerd)

    Het is niet de kunst om gelukkig te worden in je leven, maar om het te zijn....
      vrijdag 13 juni 2003 @ 17:04:35 #91
    21410 Fliepke
    Serieuze waarheid
    pi_11090700
    quote:
    Op vrijdag 13 juni 2003 16:55 schreef Noah het volgende:


    Komen er allemaal vissen op af, een hele school van die mooie blauw-gele visjes en die gingen alles opeten!
    Het strandje daar was helemaal leeg, maar ik heb zo hard gegild van het lachen door die snorkel dat ze het in het dorp konden horen.

    ('t schijnt dat daar nou ook regelmatig zeemeerminnen worden gesignaleerd)



    pi_11095971
    MEESTERLIJK TOPIC

    ontopic:

    heb 2,5 jaar verkering gehad met een nogal sex belust meisje en heb meerdere keren gehad dat mensen van de familie per ongeluk binnen kwamen droppen maar ik ben zo opgegroeit van schijt aan normale mensen ddoen dat dan hoef je je er ook neit voor te schamen maar 1x vondt ik het wel heel erg in een huis waar ik gewoont heb zolder 1 logeer kamer super relax 2 persoons bed echt ideaal sex plek super ruim e.d. daarnaast schilder atelier van pa (ja hij is een saaie schilderende sukkel) kwam me pa binnen stampen toen me vriendin boven op recht op zat op het puntje van klaarkomen... licht gedimt aan geen denkens in de nabijheid... komt pa binnen lopen ik moet ff potje met water vullen loopt er ff langs op vult water potje en kijkt nog ff na zegt veel plezier verder en loopt weer weg maar vriendin was TE geil om te stoppen dus hebben tijdens zijn bezoek geen moment gestopt

      zaterdag 14 juni 2003 @ 00:34:03 #93
    12010 daniman
    gewoon lekker gek
    pi_11099296
    quote:
    Op vrijdag 13 juni 2003 16:55 schreef Noah het volgende:
    Ik was aan het zwemmen met m'n ex in de zee, we hadden duikbril en snorkel mee. (nee, ik ga er geen gedichtje van maken)
    Wij een beetje vunzen (al dobberend) en ik ging hem aftrekken, terwijl ik op mijn buik in het water dreef, ik lag met mijn gezicht in het water, met mijn duikbril op en snorkel.
    Dus op een gegeven moment kwammie klaar (ziet er erg raar uit onder water) Wat denk je?

    Komen er allemaal vissen op af, een hele school van die mooie blauw-gele visjes en die gingen alles opeten!
    Het strandje daar was helemaal leeg, maar ik heb zo hard gegild van het lachen door die snorkel dat ze het in het dorp konden horen.

    ('t schijnt dat daar nou ook regelmatig zeemeerminnen worden gesignaleerd)


    ROFLMAOTIME!!!!!!! Ik heb nog nooit zo hartelijk gelachen hier!!!!!!
    patat ftw :)
      zaterdag 14 juni 2003 @ 12:08:37 #94
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_11103388
    quote:
    Op vrijdag 13 juni 2003 21:42 schreef ALJOSHAHUPJE het volgende:
    MEESTERLIJK TOPIC

    ontopic:


    En dat allemaal in één zin.
    pi_11103882
    Niet echt een blunder, maar prettig is anders.

    M'n ex en ik waren weg geweest met de trein. Stappen we tegelijk de trein uit, mist zij een afstapje. Probeert ze zich vast te pakken aan iets. Grijpt ze me vol in m'n zak! Damn, dat deed pijn man. Dus er kwam bij mij wel zoiets van een pijnkreet uit me. Perron lachen natuurlijk

      zaterdag 14 juni 2003 @ 22:03:55 #96
    57980 Balkenende2
    En nu voor het eggie!
    pi_11112799
    Meesterlijk topic, dit is waarom ik steeds weer terug kom op Fok!

    Nog eentje van mij:

    Lig lekker op zondag ochtend samen met vrouw op bed te rotzooien, wordt handmatig bediend door de misses. Mijn 16 cm kloppend paars fier in de lucht, komt opeens uit het niets onze jongste kat ook even spelen met mijn za(a)kje. En die nagels zijn best scherp!

    Helaas was de zin toen toch echt verdwenen.

    ,,Als ik dit resultaat zie, denk ik aan de verantwoordelijkheid die op ons rust."
      zondag 15 juni 2003 @ 03:26:08 #97
    36521 a3aan
    kan gebeuren
    pi_11117477
    Vriendin en ik rustig in bed bezig, haar caneitje stond op het nachtkastje. Kreeg ze opeens de geniale ingeving om dat op mij te gooien en dan dr vanaf likken. Nou op de buik is dat leuk en aardig, maar toen er eenmaal een scheutje op pielemans werd gedropt.....mijn god zeg wat bijt dat spul!! Ik heb nog nooit zo hard "likken trut!!" uit mn mondje horen komen.
    a ( 1.5 x 2 ) a a n
    pi_11117751
    Ahum :

    * toen ik nog thuiswoonde en de sex nog allemal stiekum moest gebeuren zijn mn toenmalige vriend en ik naar een leuk bospaadje gereden, ik "hing aan de sigaar te lurken" zegt ie inneens : Niet verschieten maar dr staat een vent langs jou raam naar binnen te kijken.:r
    Ik kijk op : Jaaaaaaa hoor, staat er 1 of andere mafkees !!
    Bleek dat we op een homo ontmoetingsplaats stonden

    * toen ik eenmaal samenwoonde met mn huidige man gingen we een keer met zijn ouders enz enz naar centre parcs.
    Wij s'ochtends voor het ontbijt ff sexen natuurlijk......ik zit bovenop, geen dekens over ons heen...........komt zijn pa binnengelopen, die dacht dat het de douchedeur was

    Never argue with an idiot, they drag you down to their level... and then beat you with experience!
      maandag 16 juni 2003 @ 01:27:11 #99
    35798 LordAnger
    Heeft geen smaak
    pi_11134595
    quote:
    Op zondag 15 juni 2003 03:26 schreef a3aan het volgende:
    Ik heb nog nooit zo hard "likken trut!!" uit mn mondje horen komen.

    Hoe subtiel

    (T): LordAnger gains a sense of humour until end of turn.
    pi_11153442
    Wat een prachtig topic dit. Ik zal mijn bijdrage er ook maar aan leveren dan.

    Ik had dus een keer een scharrel opgedaan en mee naar huis genomen. Heel lang voorspel en heb vervolgens een half uur in die doos liggen snuffelen met de gedachte dat ik het wel terug zou gaan krijgen. (Hans Teeuwen noemde dit prachtig ´beffen met voorbedachte rade´)
    Dus zij heeft haar hoogtepunt bereikt en ik dacht van, ok nu ben ik aan de beurt . Dus ik lig op mijn rug en ze wil mijn boxer uittrekken. Om r een beetje te helpen wil ik mijn been optillen (meer buigen). Knal ik verdomme vol met mijn knie tegen haar kin. Nou geloof me dat je dan ook wel kan zeggen tegen die welverdiende pijpbeurt.

    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')