abonnement Unibet Coolblue
pi_10249382
Lang gelede dat ik nog zo gelachen heb
Ik denk dat ze het als een compliment opgenomen heeft want welk meisje vind het nu niet leuk wanneer er stijve lullen achter haar zitten?
Would You Try And Stay For The Rest Of Your Days?
pi_10251955
je hebt goede gevoelens bij haar!

dus je hebt nog alle kansen

[url=http://users.skynet.be/HomeTheater/HomeTheater.htm]Karel's kleine kindjes , kakten kleine kromme keuteltjes[/url]
  dinsdag 6 mei 2003 @ 18:07:12 #53
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_10252538
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 14:02 schreef afraidtech het volgende:

[..]

jij ben een vrouw/meisje dus jij weet het antwoord


Ja dus

Als het mijn vriend is en dus niet een of andere gozer die ik niet ken dan vind ik het alleen maar goed/leuk/geil als zoiets gebeurt, dus ik zou me er echt geen zorgen om maken

Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
pi_10252637
nee je hebt het niet verknald! ze deed er toch ook niet vervelend over? als ik jou was zou ik maar niet zo onzeker zijn! denk dat ze dat nog vervelender zou vinden dan die stijve die je kreeg door haar! is goed voor dr ego en bewijst maar weer hoe aantrekkelijk je dr vindt, terwijl er ook andere meiden bij je in de buurt waren!
Love is Love, Love is You, I Love Love, so I Love You....
pi_10252971
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 18:07 schreef sundae het volgende:

[..]

Ja dus

Als het mijn vriend is en dus niet een of andere gozer die ik niet ken dan vind ik het alleen maar goed/leuk/geil als zoiets gebeurt, dus ik zou me er echt geen zorgen om maken


nou ja boeit mij eigenlijk ook nie... mijn topic ik nie...

vrouwen moeten er maar aan wennen als wij mannen opgewonden van hun raken (lees van vriendin) en dat het bij ons beter/voelbaarder dan bij vrouwen..

  dinsdag 6 mei 2003 @ 19:00:55 #56
53816 Anjadepanja
...vlaflip?
pi_10253892
*moet er ook niet aan denken dat m'n vriendje opgewonden van mij wordt*


Ik heb nu lekker ook een man op mn desktop staan :P
pi_10253937
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 19:00 schreef Anjadepanja het volgende:
*moet er ook niet aan denken dat m'n vriendje opgewonden van mij wordt*



nee he... zou toch vies zijn zo'n ding tegen je lichaam blegh
  dinsdag 6 mei 2003 @ 19:11:37 #58
53816 Anjadepanja
...vlaflip?
pi_10254181
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 19:02 schreef afraidtech het volgende:

[..]

nee he... zou toch vies zijn zo'n ding tegen je lichaam blegh


Inderdaad
Ik heb nu lekker ook een man op mn desktop staan :P
pi_10254423
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 19:11 schreef Anjadepanja het volgende:

[..]

Inderdaad


zal mijn gf eens vragen wat ze er van vind
  vrijdag 9 mei 2003 @ 16:02:26 #60
42661 DrFonk
Dealer of Funky Music
pi_10322129
Ga je schamen man! opgewonden worden van je vriendin! het moet toch niet veel gekker worden
They say you jive and game but can't be changed. On the positive side, you are my piece of the rock and I love you CC
pi_10326301
bij deze nomineer ik deze topic tot meest lachwekkende topic van het jaar

natuurlijk vind ze het niet erg dat je een stijve kreeg, wat denk je wel niet he, das toch alleen maar goed

pi_10326929
Ze zei het toch ook met een glimlach!! Alles oke!

Ach.. ze is hartstikke trots en zegt nu tegen haar vriendinnen: Hij kreeg een stijve van me toen we danssten!!!!!

Vind ik
  vrijdag 9 mei 2003 @ 21:13:40 #63
27074 Dezz
The Dog
pi_10328560
Dadelijk denkt ze nog dat je met haar naar bed wil, stel je voor! dat zou me wat zijn zeg
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_10331050
Hahaha, prachtig die reacties!
Al kan ik op zich wel begrijpen dat de topicstarter er een beetje onzeker over is. Ik bedoel: ze hebben nog maar net iets, eerste date, misschien een wat onervaren meisje etc etc... en wat nou als ze nou bang is dat het hem alleen om de seks gaat en blablabla... dus wees beetje lief voor hem!

Maar inderdaad, jullie hebben gelijk! Vooral gezien haar reactie kan ik alleen maar denken dat ze het als een compliment opvatte en het hartstikke leuk vond. Ik zou het ook geil vinden als het mijn vriend zou zijn die zo tegen me aan stond!

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')