abonnement Unibet Coolblue
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 4 mei 2003 @ 22:48:43 #1
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_10205957
En eindelijk zit ook deel III vol, hier dus verder. Dit aan de vooravond van WT's helicopter-act op de bevrijdingsfestivals van Wageningen, Leeuwarden, Groningen en Zwolle morgen en de release van hun omstreden single 'Running Up That Hill', een cover van Kate Bush, overmorgen.

Vorige delen:
deel I
deel II
deel III

Even een actueel WT overzicht:

Running Up That Hill is de hitlijsten binnen gekomen op 9 en stijgt deze week naar 7

Interviews enzo:
-geen idee, weinig volgens mij-

TV/radio:
-nieuwe clip 'Running Up That Hill' op The Box/TMF/MTV
-5 mei, Goedemorgen Nederland, Nederland 1, 7:45-8:15

concerten/optredens:
05 mei.: Bevrijdingsfestival, Wageningen, Leeuwarden, Groningen, Zwolle (Nederland)
22 mei.: Secret Gig, Pulp Club, Duisburg (Duitsland)
24 mei.: Matrix, Bochum (Duitsland)
25 mei.: Schlachthof, Hamburg (Duitsland)
26 mei.: Knaack Klub, Berlin (Duitsland)
27 mei.: Star Club, Dresden (Duitsland)
06 jun.: AJOC-Festival, Mijdrecht (Nederland)
13 jul.: De Veenhoop, Veenhoop (Nederland)
08 aug.: Taubertal Festival, Rothenburg o. T. (Duitsland)
10 aug.: M'era Luna Festival, Hildesheim (Duitsland)
15 aug.: Highfield Festival, Erbfurt (Duitsland)
23 aug.: Summer Breeze Open Air, Abtsgmünd (Duitsland)
24 aug.: Metalfest Vienna, Wenen (Oostenrijk)
06 sep.: Huntenpop, (Nederland)
08 sep.: Appelpop, Tiel (Nederland)

Laatste release:
-Running Up That Hill Single (mei 2003)
-Ice Queen Single/Digipack (voor buitenlandse markt met nieuwe clip) (mei 2003)

Release nieuwe album: waarschijnlijk eind 2003

Officiele Website
Official International Within Temptation Fanclub: Deep Within
Hetnet clubs WT site

Within Temptation zijn:
Sharon den Adel (zang)
Robert Westerholt (gitaar en zang)
Ruud Jolie (gitaar)
Martijn Spierenburg (toetsen)
Stephen van Haestregt (drums)
Jeroen van Veen (bas)

Within Temptation waren:
Richard Willemse (drums)
Dennis Leeflang (drums)
Ciro Palma (drums
Jelle Bakker (gitaar)
Martijn Westerholt (toetsen)
Michiel Papenhove (gitaar)
Ivar de Graaf (drums)

Within Temptation discografie (korte versie):
-Enter (album) (1997)
-Restless (single) (1997)
-The Dance (Mini-CD) (1998)
-Mother Earth (album) (2000)
-Our Farewell (single) (2001)
-Ice Queen (single) (2001)
-Mother Earth (single) (2002)
-Mother Earth (mini-DVD) (2002)
-Mother Earth Tour (2DVD met live cd) (2002)
-Running Up That Hill (single) (2003)

[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 11-07-2003 13:13]

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 4 mei 2003 @ 22:55:01 #2
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_10206140
Overigens, hoewel ik alleen nog maar een live-versie heb gehoord, en de clip nog niet heb gezien (ik heb geen The Box) vind ik Running Up That Hill erg tegenvallen. Komt denk ik ook omdat ik het origineel ken. Ik ben echter best benieuwd naar de videoclip.

Verder weet ik dat er voor de Duitse markt een nieuwe clip voor Ice Queen is opgenomen en dat dat daar dus blijkbaar de nieuwe single wordt, al weet ik dat weer niet zeker.

Tenslotte, voor degenen die hun hoop in WT hebben verloren door deze 'misser'. Ik heb ook al ander nieuw materiaal gehoord. Een nummer wat ze tijdens de tour door Europa speelden en wat als werktitel 'Orff' heeft (naar Karl Orff, de componist van de Carmina Burana). Deze is erg goed en belooft heel wat.

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_10206194
De clip is lichtelijk saai. Samen te vatten met: "Sharon geeft oranje licht."

Verder: Ik ga ze morgen voor de 3e keer zien. Joepie. . Ik haal de spandoeken alweer van zolder.

Maar ! * AudreyHepburn heeft een WTtshirt. Ha !

It's my party and I'll cry if I want to.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 4 mei 2003 @ 22:59:07 #4
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_10206250
quote:
Op zondag 4 mei 2003 22:57 schreef AudreyHepburn het volgende:
De clip is lichtelijk saai. Samen te vatten met: "Sharon geeft oranje licht."

Verder: Ik ga ze morgen voor de 3e keer zien. Joepie. . Ik haal de spandoeken alweer van zolder.

Maar ! * AudreyHepburn heeft een WTtshirt. Ha !


ik voor de 35e keer
(en ik heb 4 WT shirts)
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_10206287
vind het nieuwe nummer en bijbehorende clip zwaar tegenvallen, ik luister toch liever naar het oudere werk. Wat mij betreft weer gauw vergeten en een ander single releasen
pi_10211573
Ik heb de clip ook gezien en moet zeggen dat hij niet echt super is, het kan slechter maar het kan ook zeker beter. Daarnaast vind ik het nummer zelf ook niet geweldig, mijns inziens gewoon een verkrachting van een erg goed nummer van Kate Bush.
Protected by Witchcraft
pi_10211590
Zeg TARAbarbapappa, kom jij vandaag ook naar Zwolle voor Within Temptation ?
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_10212097
Enter vind ik toch nog het beste
Lekkere sound heeft dat album
  maandag 5 mei 2003 @ 10:03:03 #9
46605 Mahavishnu
I've seen things.
pi_10212212
quote:
Within Temptation steunt Amnesty International in haar strijd tegen rechteloosheid in Rusland. Miljoenen Russen van etnische afkomst dreigen geen nieuw Russisch paspoort te krijgen, waardoor ze niet kunnen werken, geen huis kunnen kopen en zelfs hun overlijden niet geregistreerd wordt.
Hoe nobel.
quote:
Within Temptation vind het erg leuk dat ze met de helikopter door het land mogen vliegen. Robert zelf vind het ook hartstikke leuk en stoer: het is voor hem de eerste keer in een helikopter. Hij verwacht wel veel lawaai en drukte, want ze moeten met veel mensen in de helikopter.
Wow.

Bron: http://www.bevrijdingsfestivals.nl/bfs/helibands_withintemptation.jsp

Like carrots, handbags, cheese, toilets, Russians, planets, hamsters, weddings, poets, Stalin, Kuala Lumpur, pygmys, budgies, Kuala Lumpur, carrots, handbags, cheese.
  maandag 5 mei 2003 @ 11:12:08 #10
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_10213625
Ik vond die gitarist in die nieuwe clip echt zwaar eng verder weet ik nog niet of ik clip goed vind.
pi_10235117
quote:
Op maandag 5 mei 2003 09:17 schreef AudreyHepburn het volgende:
Zeg TARAbarbapappa, kom jij vandaag ook naar Zwolle voor Within Temptation ?
TARAhangbuikzwijntje, we hebben nog naar je uitgekeken, maar hebben je niet gespot. Zat je in de heli ?
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_10249850
Ik heb me gisteren in Zwolle dood geergerd aan meisjes met roze sjaaltjes die probeerden mee te bleeren op Within.

Verder was het geluid in het begin bagger, maar dat werd snel beter, tevens was het balen dat ze zo snel moesten stoppen omdat alles zo uitliep. mijn 17de keer Within was leuk, maar kon beter.
Was mijn eerste keer nadat ze zo popiejopie geworden zijn. Vond de sfeer 2 jaar terug beter, jammer.


Oh The Riplets waren knetter gaaf 's middags!!

  dinsdag 6 mei 2003 @ 16:48:05 #13
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_10250474
Was wel leuk gister in groningen ookal is et niet mn favo band.
sta je te pitten zegt er een man "he niet duwen".. hehe
pi_10251057
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 16:27 schreef Voronwe het volgende:
Oh The Riplets waren knetter gaaf 's middags!!
[offtopic] Die heb ik op Paaspop gezien, best leuk, maar na 5 liedjes ken ik het wel...

Godver, op de één of andere manier is mijn maxi-single uit de bestellijst verdwenen, dus heb ik 'em nog niet... Opnieuw moeten bestellen...

.
pi_10251172
quote:
Op maandag 5 mei 2003 09:15 schreef Dryw.Filtiarn het volgende:
Ik heb de clip ook gezien en moet zeggen dat hij niet echt super is, het kan slechter maar het kan ook zeker beter. Daarnaast vind ik het nummer zelf ook niet geweldig, mijns inziens gewoon een verkrachting van een erg goed nummer van Kate Bush.
waarom vinden jullie um nie cool? ik bedoel, ik heb dat nr van kate bush gehoord en de WT versie is echt stukke beter dan t origineel, maar ja dat vind ik...
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 6 mei 2003 @ 20:23:37 #16
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_10256109
Audrey, ik was bij het optreden in Wageningen
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_10261189
Was ook in Wageningen, erg goede performance!
pi_10261214
ze hebben goede nummers maar die cover van running... is toch wel zo slecht. bovendien valt mij het tegen van hun dat ze een cover maken maar goed zal wel moeten tegenwoordig jammer
pi_10261248
Wees modern, doe een cover.
  woensdag 7 mei 2003 @ 00:09:18 #20
54808 Kevkov
Want Volkert had het zo gewild
pi_10261576
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 23:53 schreef WolfOfDarkness het volgende:
Wees modern, doe een cover.
hehe helemaal mee eens, creativiteit is ver gezocht in de top40
Jullie zuigen, ik niet, een prettige dag verder
  woensdag 7 mei 2003 @ 12:51:03 #21
47614 BlackOrchid
I'm replaceable
pi_10269169
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 16:48 schreef Evil_Koekje het volgende:
Was wel leuk gister in groningen ookal is et niet mn favo band.
sta je te pitten zegt er een man "he niet duwen".. hehe
WoooW.. pitten op WT? Slowpit ofzo?? Of nee.. een ander soortige pit.. een pit... Humzz een echt lekkere pit krijg je op Caliban


Maarrem.. ik heb ze in Zwolle gezien.. heel irritant dat het allemaal zo lang duurde enzo. Nog irritanter waren die 2 stelletjes dat achter me stond mee te bleren met Sharon. Zo ontiegelijk vals en zelf maar denken dat het heel mooi klonk.. JA MOOI LEUK ENZO.. MAAR NIET IN MIJN OOR..

Na een aantal keer kwaad achterom te hebben gekeken, na een paar keer vriendelijk gevraagd te hebben of ze wilden kappen.. zijn we maar ergens anders gaan staan. Oeh sorry zeg.. beukte ik je daar heel hard opzij.. had je niet gezien ofzo..

Grrrrrr wat mankeert er aan die lui die denken heel mooi keihard mee te kunnen bleren???! Net zoals bij After Forever het jaar daarvoor, joehoee niet iedereen komt zo hoog en zuiver.. en er zijn mensen die het willen horen zonder achtergrond koor dingetje.. *zucht* zo al mn frustratie weer kwijt hehe.

BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
  woensdag 7 mei 2003 @ 16:42:23 #22
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_10275384
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 12:51 schreef BlackOrchid het volgende:

[..]

WoooW.. pitten op WT? Slowpit ofzo?? Of nee.. een ander soortige pit.. een pit... Humzz een echt lekkere pit krijg je op Caliban


Tja pit twas meer al springend beuken enzo
pi_10279425
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 12:51 schreef BlackOrchid het volgende:
WoooW.. pitten op WT? Slowpit ofzo?? Of nee.. een ander soortige pit.. een pit... Humzz een echt lekkere pit krijg je op Caliban
Offtopic: Een pit bij WT is triest, maar wat ik nog veel triester vond waren de pits en het crowdsurfen bij een of andere Regae band die speelde

Ontopic: Ik vond WT absoluut niet slecht moet ik zeggen het was in ieder geval al weer vele malen beter dan het laatste wat ik van ze gezien heb op Parkpop vorig jaar. Het was inderdaad erg jammer dat ze eerder moesten stoppen, maar al met al hadden ze nog redelijk lang gespeelt toch wel, alleen die pech met Martijn en z'n keys/sampler was een beetje jammer en tijdrovend(bijna 20 minuten geloof ik ).

@Taraboemdieding, weet jij toevallig de naam van dat nieuwe nummer wat ze speelden (en dan bedoel ik dus NIET die Kate Bush cover voor de smart-asses onder ons)? Ik vond dat namelijk best wel weer een heerlijk nummertje iig weer wat steviger dan de nummers van het ME album

Protected by Witchcraft
pi_10279544
Vandaag op pagina 316 van teletekst:
quote:
Mark de Reuver uit Amsterdam: " Mag dan alles? Ik bedoel met muziek. Ik heb me de afgelopen jaren regelmatig de tranen gelachen om de muziek en videoclips van Within Temptation. Wat een trieste provinciaal moet je zijn om daar fan van te zijn.

Maar nu zijn ze te ver gegaan. Op TMF zag ik de nieuwe single van Within Temptation, een ernstige mishandeling van het prachtige Kate Bush nummer Running up that hill.

Gegil, gekrijs, malle gothic poppenkast. Moet je geen toestemming vragen om een nummer van een andere artiest te coveren? Misschien is het wel goed bedoeld van Within Temptation, maar het resultaat is 'n vreselijke karikatuur."


  woensdag 7 mei 2003 @ 19:51:58 #25
18860 sindell
Seriously
pi_10279697
Ik heb ze hier gezien in Leeuwarden (nah ja voor zover ik wat kon zien door de drukte ) en op zich was het wel leuk aan te horen, alleen die stem van Sharon vind ik wat eentonig.

Running Up That Hill coveren vind ik niet echt euh geweldig
Kate Bush was toch erg apart en het origineel blijft gewoon goed, zoals met alle originele nummers... jammer dus.

Ik hoef er trouwens niet weer heen het is niet echt mijn muziek

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')