abonnement Unibet Coolblue
pi_683935
Lief BB vriendinnetje, ik probeer maar steeds je aandacht te trekken eerst al in deze topic
http://www.fokforum.nl/showtopic/29611 maar je reageert niet dus dan maar je eigenste topic hoor

We zijn nl. met Pannonica verhuisd naar het muziekforum en als gewaardeerde clubgaste wachten we met smart op je! http://www.fokforum.nl/listtopics/30

(Havoc magtie ff openblijven tot ze 'm gezien heeft, bvd, btw heb je sox en sfinx nog gezien?)

  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 24 januari 2001 @ 01:13:59 #2
862 Arcee
Look closer
pi_683955
Bij afwezigheid van haarzelf maar even haar plaatje dan:

pi_683991
ja wat een smoeltje he Arcee

en nou blijk ik haar nick ook nog verkeerd te hebben gespeld
het is Fashionably Late, nou ja snapt ze toch wel!

pi_683998
* Tinkerbell denkt dat F-L ons niet meer wil kennen
pi_686600


OOOOO wat lief Tante Bep om een heel topic voor me te openen....
Ik heb wat haastig over alles heengelezen maar hier kon ik natuurlijk niet omheen..
Ik ga meteen even langs bij de club, met deze routebeschrijving moet ik jullie nieuwe locatie toch goed weten te vinden....
En Tink...ik heb jullie allemaal echt gemist op Ibiza. Heb nog getracht vanuit daar hierheen te komen maar die Spaanse servers werkten iet erg mee...

tot club's

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_686608
Je doet je naam in ieder geval eer aan...
O+. Ripley. O+.
pi_686707
Nou Havoc, deze kan dicht, hoor. Ze heeft eindelijk de Club gevonden
pi_687696
Moet dat? Wel zo leuk, een speciaal topic voor F.L (sorry ben wat lui ).
Vertel hoe was het? op vakantie?
pi_687707
Ja, hoe was het eigenlijk, F-L?
pi_688617
wat heerlijk dat ik nog geen slotje heb gekregen....en dan al die aandacht....
Ik begrijp nou een beetje hoe de bewoners zich moeten voelen.
Tja, die vakantie...tamelijk K*T, eerlijk gezegd....
Ik was daar naar een huwelijk from hell!!!
Als die twee over pakweg twee jaar nog gelukkig getrouwd blijken te zijn, laat ik al mijn bijgeloof vallen!!!
Zal ik het vertellen??? ach ja ...ze weten toch nix van FOK! af. Ik moet ze nl bij hun naam noemen waar daar zit een belangrijke clou in.
Goed:
Sabrina & Shane gingen de 31e trouwen op Ibiza, waar ze wonen.
*drie dagen voor het huwelijk blijkt dat diegene die ze in Londen geld had gegeven om haar trouwjurk te maken, er lekker met het geld vandoor is..: Geen trouwjurk dus. (nog eentje weten te bemachtigen op het eiland, die iig pastte...maarja da's natuurlijk niet echt!
*Twee andere vrienden die over zouden vliegen uit Nederland, werden bij de douane aangehouden. Eén van die vrienden bleek zijn diensttijd te hebben ontdoken....resultaat---->u gaat direct naar de gevangenis!


Shit ik moet nu echt weg....er komt nog meer...véél meer!!!

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  donderdag 25 januari 2001 @ 10:21:08 #11
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_688702
Schiet je wel op F_L ? .
Het wordt nu zo spannend !
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_690621
*Kwijl, wat heerlijk, een smeuiige roddelstory

wat errug voor je vrienden zeg FL en toen....

pi_690630
Yo, Fashionably Late!

We zitten in spanning....

pi_690840
*Tante Bep, misschien moet ik iid maar even duidelijk maken dat Sabrina en Shane geen vrienden in de normale zin van het woord van ons zijn. Sabrina is de moeder van de zoon van mijn vriend en wij waren uitgenodigd, zodat zij en haar nieuwe man(Shane) op huwelijkreis konden gaan
OK vervolg:
*Wij hadden een groot huwelijkskado van twee andere vrienden meegenomen, wat wij steeds goed in de gaten hadden gehouden, het had de overstap in Barcelona overleefd maar nadat Sabrina en Shane ons van het vliegtuig hadden gehaald en thuis brachten, bleek het opeens nergens meer te zijn. Spoorloos! (We hadden het nog toen we aankomsthal in kwamen en hun begroetten )
* Sabrina's broer kwam uit LA overgevlogen om getuige te zijn. Zijn koffers bleken bij aankomst zoek. Had had vervolgens nog een half uur om een pak te kopen, zodat hij niet in zijn reisjoggingbroek zijn zus hoefde weg te geven....niet het mooiste pak dus!
*Sabrina heeft nog een zoontje van acht, die de ringen zou aanreiken, in een mini kostuumpje waar hij helemaal trots op was. Op de dag van het huwelijk bleek ook zijn broek zoek! Het enige alternatief was een zwarte spijkerbroek.

*Eindelijk in de kerk:
Alles pracht en praal totdat halverwege de seremonie blijkt dat de dominee(of priester, daar wil ik vanaf wezen) zich realiseert dat hij het trouwboek is vergeten!!!!!!!
Er valt dus een enorm gat omdat hij met zijn mobieltje zijn vrouw moet bellen om het te komen brengen.
Om het gat te vullen moedigt de dominee de mensen aan dan maar de kans te grijpen om foto's te nemen......niemand bleek een fototoestel te hebben......

and last but not least!!
* De bruidstaart arriveert op het feest(een kwartier te laat) Een enorme grote prachtige taart die nog bevroren is maar dat is niet het ergste: In prachtige letters, in suiker gebakken staat er levensgroot:
Sabrina Shame!!!!!!


Nou, vertel mij dan maar dat dit allemaal toeval is.....hoeveel tekenen van boven heb je nodig toch??????...Oja, Sabrina en Shane kennen elkaar nog maar vier maanden.

Enne...ken je die mop van die twee mensen die op huwelijksreis gingen??????

Precies!! Ze gingen niet!!!

Wij waren dus kompleet overbodig ineens....en dat hebben ze laten merken ook...

Wat een drama hè?
Kortom! Ik ben blij dat ik weer hier,bij jullie ben!

[Dit bericht is gewijzigd door fashionably_late op 25-01-2001 19:41]

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  donderdag 25 januari 2001 @ 18:28:09 #15
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_690863
Jee, wat een verhaal zeg !
Heel bijzonder.

Ik ben blij dat je je nu weer 'thuis' voelt.

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_690869
ROFLOL!!!

Idd een marriage from hell!

* Tinkerbell is blij dat F-L hier weer is

  donderdag 25 januari 2001 @ 20:45:14 #17
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_691279
Ach, als je huwelijk op deze manier begint, kan het toch alleen nog maar beter gaan?

[Dit bericht is gewijzigd door Larissa op 25-01-2001 20:47]

Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
pi_691319
quote:
Op 25 januari 2001 20:45 schreef Larissa het volgende:
Ach, als je huwelijk op deze manier begint, kan het toch alleen nog maar beter gaan?
Dat is ook weer waar.....maar toch, ik durf er heel veel geld op te zetten dat dit niet lang goed gaat..
Ik bedoel:een 'message' van de bruids-taartenGoden, laat je toch niet zomaar links liggen???

[Dit bericht is gewijzigd door fashionably_late op 26-01-2001 10:16]

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_691835
Dubbel gelegen, sorry FL maar je verteld het ook zo smakelijk!
pi_692149
Duidelijk gevalletje van "de wet van Murphy".
  vrijdag 26 januari 2001 @ 03:14:56 #21
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_692306
Hahahahahaha!!!!!


(besmuikt: op mijn huwelijk, 10-07-2000 vroor het practisch en alle genodigden stonden met strapless galajurken en sleehakjes in een spinazietaart (wat eerst ons gazon was) te blauwbekken en te vloeken. De taart smaakte naar karton, het haar van de getuigen zat leuker dan dat van ons en de respectievelijke schoonmoeders droegen concurrerende hoedjes. Gelukkig waren Alba en Jjanet van de partij; zodoende hebben zij alles op film kunnen vastleggen. Inclusief het hemelwater wat gestaag doch doeltreffend het feest trachtte te vergallen. Goddank voor technische zwagers die om kunnen gaan met zeil en geïmproviseerde stut-stokken. Maar nog steeds geluk in huize weltevrée, wellicht heb je voodoo-popjes nodig om dit huwelijk te doen mislukken!)

Maar: die Shame is werkelijk een miltscheurder!!!!! Ik pis in m'n broek van het lachen!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 26-01-2001 03:22]

Ben te zaai voor een signature
pi_692414
*Bep komt wel even deppen met een Independensje hoor Roache
pi_692716
hihi....
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')