Ik lees soms op TT wel eens die pagina's 316 en 318 (laatste is alleen zaterdag en zondag), dat zijn pagina's met ergernissen over Radio en Tv programma's (316) of juist positieve opmerkingen en complimenten over Radio en TV programma's.
Recentelijk zie ik daar erg vaak mensen staan die zich ergeren aan mart Smeets en ook veel mensen die zich juist niet aan hem ergeren, die hem juist goed vinden. Was daarom wel benieuwd naar de meningen en met name argumenten van jullie hiero.
Ik zelf vind Mart Smeets OK. Ja, hij heeft soms wel eens wat irritante trektjes/opmerkingen, maar dat heeft elke verslaggever wel. Voor sommige sporten vind ik Mart Smeets wat minder geschikt, dan komt ie nog wel eens wat afstandelijk/minderwaardig/ongeinteresseerd over, maar bij de meeste sporten vind ik hem OK. Zeker als het gaat om wielrennen, Amerikaanse sporten (zoals honkbal en basketbal) en ook bij de korte hoogtepunten over het voetbal vind ik hem goed. Vaak met een eigen stijl humor er bij soms, ook met eigen termilogie, amar ik mag dat wel. iig brengt ie het altijd wel levendig.
Ikzelf snap daarom niet zo goed waar al dat gezeik op Smeets vandaan komt, maar misschien dat her iemand is die hem ook een draak van een presentator vindt die het me wel uit kan leggen?
Zelf word ik echt moe/misselijk/droevig van commentaar van bv Edward van Cuilemborg, Marcella Mesker, Ria Visser, Herbert Dijkstra. Die brengen het wel zo enorm saai allemaal dat het gewoon voor mij een stuk plezier in het kijken ontneemt.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away