abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 18 april 2003 @ 15:35:16 #51
10409 Alecks
Pakjespiet
pi_9861707
Chadi: Jij mag met smart wachten tot je weet hoe het er bij Bush thuis aan toe gaat, ik doe het niet. Het interesseert mij weinig wat hij daar doet, evenmin als met wie Clinton het bed deelt. Hoe ze het machtigste land op aarde regeren is wat mij interesseert... Dat vindt ik veel enger.
Time's fun when you're having flies - Kermit the Frog
  vrijdag 18 april 2003 @ 15:41:14 #52
8369 speknek
Another day another slay
pi_9861815
quote:
Op donderdag 17 april 2003 20:57 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Al het werk wat ik heb gedaan in het verbeteren van het imago van de VS
De aanslagen van 11/9 zijn voorbereid ten tijde van de Clinton Administration. Maar goed, zie Ernst.

Overigens wel goed wat hij met Rusland heeft gedaan.

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 18 april 2003 @ 15:59:12 #53
34355 Farzin
Weg en opgetieft.
pi_9862171
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 02:41 schreef KaAzKoP_ het volgende:
Jij doet het hem niet na, president van Amerika worden Farzin.
Nee inderdaad, daar heb ik niet genoeg geld voor.
  vrijdag 18 april 2003 @ 16:00:55 #54
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_9862213
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 15:59 schreef Farzin het volgende:

[..]

Nee inderdaad, daar heb ik niet genoeg geld voor.


En je bent geen Amerikaan van geboorte... Schijnt ook een niet onbelangrijke eis te zijn
Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
  vrijdag 18 april 2003 @ 16:02:54 #55
34355 Farzin
Weg en opgetieft.
pi_9862241
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 16:00 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
En je bent geen Amerikaan van geboorte... Schijnt ook een niet onbelangrijke eis te zijn
Inderdaad.
pi_9862309
Clinton was goed... maar kan natuurlijk altijd beter

Bush, tja, ik moet die gast niet zo. Vind hem een beetje... achterlijk.

  Moderator vrijdag 18 april 2003 @ 16:44:05 #57
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_9863128
lol nu is ineens iedereen het met clinton eens

waar waren jullie toen de goede man nog president was ...

Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_9863289
quote:
Op donderdag 17 april 2003 21:09 schreef Farzin het volgende:

[..]

Bush probeert - na de verschrikkelijke aanslagen op 11 september - zijn land en volk te beschermen tegen terroristen en dictatorstaatjes. Met de bouw van een raketschild wil hij voorkomen dat terroristen- en dictatorlanden raketten afvuren op Amerika. Niet meer dan terecht.


Ik denk dat iemand Farzin z'n account heeft gekraakt
pi_9865836
quote:
Op donderdag 17 april 2003 20:57 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Eindelijk durft iemand Bush openlijk aan te vallen op diens hersenloze buitenland politiek. Clinton zegt in toespraak dat het beleid van Bush, "gevaarlijk en dom" is. "Al het werk wat ik heb gedaan in het verbeteren van het imago van de VS en het zorgen voor vreedzame oplossingen in de wereld wordt door Bush en diens souffleurs afgebroken, zodat de wereld nu gevaarlijker is dan ooit."

bron: o.m. netwerk


En iedereen is desert fox vergeten...
pi_9865966
-edit-

auf wienerschnitzel

-edit-

[Dit bericht is gewijzigd door robh op 18-04-2003 21:13]

Carolyn Burnham: Uh, who's car is that out front?
Lester Burnham: Mine. 1970 Pontiac Firebird. The car I've always wanted and now I have it. I rule!
pi_9866095
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 16:44 schreef sp3c het volgende:
lol nu is ineens iedereen het met clinton eens

waar waren jullie toen de goede man nog president was ...


is dit een strikvraag
  vrijdag 18 april 2003 @ 21:09:20 #62
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_9868237
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 16:44 schreef sp3c het volgende:
lol nu is ineens iedereen het met clinton eens

waar waren jullie toen de goede man nog president was ...


ook eens met clinton

wat me vooral is opgevallen, als echt grote volger van de VS, is dat als 11 september onder Clinton zou zijn plaatsgevonden, dat de reacties van bijvoorbeeld die marokanen in ede heel wat anders zou zijn

Er wordt gezegt dat Clinton niks deed aan UBL
Doordat Musharaf aan de macht kwam, was een project van Clinton om UBL op te pakken mislukt, want Musharaf wilde het niet hebben

Hoe vaak is Arafat niet naar het witte huis geweest gedurende Clinton?
En gedurende Bush?
Dat reflecteert toch weer wel de publieke mening van Arabieren jegens de VS

August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
pi_9869931
Eindelijk komt er kritiek van binnenuit op het buitenlandse beleid van de regering Bush, en dan nog wel van iemand als Clinton, die (volgens mij) bij veel Amerikanen nog altijd in hoog aanzien staat.

Ik denk dat het goed is dat er nu, in de roes van patriottisme waarin het land verkeert, een poging wordt gedaan de Amerikanen weer met beide benen op de grond te zetten. Men is trots op de overwinning op Saddam, wat ik hen niet kwalijk kan nemen, maar lijkt te vergeten dat er nog een veel zwaardere taak wacht in het opbouwen van Irak, en dat het imago van de VS forse schade heeft opgelopen door de manier waarop de oorlog is verlopen (en dan heb ik het niet alleen over de Arabische landen).

Iedereen heeft zijn eigen mening over Bush en het door hem gevoerde beleid. Sommige mensen steunen hem, en anderen niet. Geen probleem, iedereen heeft recht op zijn eigen mening.
Waar ik echter niet zo goed tegen kan, is wanneer mensen kritiekloos achter iets of iemand aan hobbelen. Ik word ook doodziek van dat klapvee dat bij elke toespraak, van elke president, na elke twee zinnen in massaal applaus losbarst.

Zelf vond ik Clinton een goede president, maar dat wil niet zeggen dat er geen punten waren in zijn beleid waar ik vraagtekens bij zette.
Ook hij heeft gedurende zijn regeerperiode de nodige fouten gemaakt, maar ik denk dat iemand, wiens buitenlandse politiek door velen word geroemd, in dit geval wel weet waar hij over praat.

Ik hoop dan ook dat het de discussie in de VS weer doet opleven.

pi_9887637
quote:
Op donderdag 17 april 2003 21:22 schreef Strijder het volgende:

[..]


De Amerikanen kunnen met simpele middelen zo onbeschoft veel helpen aan een beter milieu, dat je ze alleen daarom al verrot moet schoppen. De verkwisting van grondstoffen en energie is daar vaak zo ontzettend debiel, dat je je afvraagt hoe ze het kunnen volhouden ( dat kunnen ze ook niet, daarom voeren ze oorlog voor meer grondstoffen ).
Het is daarom zo verbazingwekkend dat ze dan ook niet Kyoto hebben ondertekend.


Inderdaad.

Ik steun de regering Bush in grote lijnen, behalve wanneer het op hun milieu-beleid aankomt! Damn, wat verzieken ze de boel daar...

Realist met politiek incorrecte denkbeelden...
  zondag 20 april 2003 @ 20:43:16 #65
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_9901922
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 16:44 schreef sp3c het volgende:
lol nu is ineens iedereen het met clinton eens

waar waren jullie toen de goede man nog president was ...


toen was ik een jaar of 12 en had ik er nog geen mening over (*cool, er zijn straaljagers op tv*) anyway, toen ik wat ouder werd verdiepte ik me erin en ik moet zeggen: je prefere Clinton! okay hij heeft een paar fouten gemaakt (NAFTA, FTA) maar over het algemeen was zijn beleid meer op vrede uit dan dat cowboy-lateralisme van bush en consorten
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  zondag 20 april 2003 @ 21:18:11 #66
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_9902685
Bush - Clinton = zelfde poep, andere naam..

Bill "ik zou sterven in de loopgraven om Israël te beschermen" Clinton bombardeerde de eerste dag na zijn verkiezing Baghdad..

nu houd hij zoete praatjes om het anti oorlog/bush gedeelte van de VS tevreden en vol hoop te houden op betere tijden ..

zieltjes winnen voor de volgende verkiezingen , mocht hij die eventueel winnen dan gaat hij daarna gewoon vrolijk verder met het door Bush/Rumsfeld gestarte geostrategische plan..

Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')