abonnement Unibet Coolblue
pi_9925165
quote:
Op maandag 21 april 2003 21:42 schreef Summertime het volgende:

[..]

Over hem gesproken, waar is die in godsnaam gebleven ?


Die zit nog steeds in Australie.
Back in business.
pi_9925262
quote:
Op maandag 21 april 2003 23:18 schreef Shirley het volgende:

[..]

Die zit nog steeds in Australie.


Als hij maar niet definitief de serie uit is!
Die ouwe is cool.... hij moet weer gaan blowen
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
pi_9926907
Acteur is een tijdje de serie uit, omdat ie herstellende is van kanker, geloof ik. Ik neem aan dat hij gewoon weer terugkomt, wanneer hij hersteld is.
  dinsdag 22 april 2003 @ 10:53:59 #154
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_9929869
Harmsen (of Wik Jongsma) heeft inderdaad Kanker gehad, maar dat is al een tijd geleden. Nu heeft hij echter een hoop opnamesessies gehad en dat kon zijn lichaam nog niet zo goed aan. Dus heeft hij om een rustpauze gevraagd en is hij voor 3 maanden uit de serie geschreven. Vraag me echter af hoe het gaat met Job, Rik, Anita en Rickie. Komen die nog terug?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  dinsdag 22 april 2003 @ 15:57:29 #155
47776 somegirl
Gossip Girl
pi_9937194
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 10:53 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Harmsen (of Wik Jongsma) heeft inderdaad Kanker gehad, maar dat is al een tijd geleden. Nu heeft hij echter een hoop opnamesessies gehad en dat kon zijn lichaam nog niet zo goed aan. Dus heeft hij om een rustpauze gevraagd en is hij voor 3 maanden uit de serie geschreven. Vraag me echter af hoe het gaat met Job, Rik, Anita en Rickie. Komen die nog terug?
voorlopig niet denk ik, maar in gtst weet je het natuurlijk nooit!!!
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
  dinsdag 22 april 2003 @ 15:58:33 #156
40365 Lamer_Deluxe
mostly harmless
pi_9937223
Oh, ik dacht dat het een naamtopic over mij was

Wat jammer nou

The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
Damn it feels good to be a hamster.
pi_9944080
Lijkt me duidelijk dat Robert toch de vader is.
pi_9944219
Ik snap niet dat die Robbert& Dennis klakkeloos aannemen dat Dennis de vader is. Laura heeft ook over haar aborstus gelogen, zijn ze zeker vergeten. .
pi_9944322
Ik snap t ook niet.... wanneer zal t uitkomen?
pi_9944569
dat zal waarschijnlijk nog hééél lang gaan duren....
  dinsdag 22 april 2003 @ 21:00:12 #161
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_9944705
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 20:44 schreef berney het volgende:
Ik snap niet dat die Robbert& Dennis klakkeloos aannemen dat Dennis de vader is. Laura heeft ook over haar aborstus gelogen, zijn ze zeker vergeten. .
Ik dacht ook meteen van Dennis is het niet. Weet niet waarom, maar die reactie van Laura in het ziekenhuis toen ze de uitslag las was zo typisch. Zo zou ze niet reageren als het Dennis was. Heeft ze niet tussendoor nog een louche barkeeper gehad ofzo?
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 22 april 2003 @ 21:20:55 #162
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_9945345
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 20:47 schreef Golfen het volgende:
Ik snap t ook niet.... wanneer zal t uitkomen?
Als blijkt dat het kind dezelfde afwijking heeft als Daantje, dat met die organen bedoel ik dan
  Moderator dinsdag 22 april 2003 @ 21:27:56 #163
42184 crew  DaMart
pi_9945546
Die Tracey is echt goedgelovig zeg! Zoals Milan dat bracht over die leugens... dan ga je wel nadenken... maar nee... zij niet. Morris zal morgen wel zeggen dat hij sarcastisch was of zo door te zeggen dat het allemaal een leugen was, en ze zal er wel intrappen....

[offtopic]De naam van Tracey is wel weer erg origineel trouwens... een zekere Tracey Gold speelde de dochter van de Keatons in Growing pains[/offtopic]

Ik twijfel trouwens ook echt of Dennis echt de vader is van het kind.

Het wordt trouwens ook wel eens tijd dat Charlie de waarheid hoort over haar moeder. Al verwacht ik wel zware tijden voor Barbara dan. De hel zal wel losbarsten.

Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  dinsdag 22 april 2003 @ 23:41:14 #164
47560 Superdragon
The Simply the Best..
pi_9950487
ff een paar pics van Maria Kooistra (Pascalle) uit de Herbal-reclame.
Vrouwke is een schnabbel-snoepert.

Eindelijk iemand die Fatsoenlijk is.
pi_9951388
. Boeit me helemaal niks, die Robert-Dennis-Laura verhaallijn. Hopen dat het snel afgelopen is. Laura mét Dennis en kind de serie uit. . .
  woensdag 23 april 2003 @ 07:31:40 #166
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_9952798
Tracy is nu al mijn favoriet. Vaste rol. Nu meteen! .
The Most Incredible, Baby
pi_9953366
Waar is Rosa gebleven!???
Ze was wel bij zo'n programma op rtl4 daar vertelde ze dat ze op oproepbasis werkte bij gtst maar dat ze wel meer tekst wilde!!
Ook hoopte ze op een relatie met Meneer Harmsen...
op de vraag of ze ooit wat me ludo zou krijgen antwoorde ze dat dat waarschijnlijk niet zo gebeuren...
maar Rosa is nu al veel te lang uit de serie
RosA
" Werkend brein! "
  Moderator woensdag 23 april 2003 @ 09:30:37 #168
42184 crew  DaMart
pi_9953751
quote:
Op woensdag 23 april 2003 08:58 schreef Rubend het volgende:
Waar is Rosa gebleven!???
Ze was wel bij zo'n programma op rtl4 daar vertelde ze dat ze op oproepbasis werkte bij gtst maar dat ze wel meer tekst wilde!!
Ook hoopte ze op een relatie met Meneer Harmsen...
op de vraag of ze ooit wat me ludo zou krijgen antwoorde ze dat dat waarschijnlijk niet zo gebeuren...
maar Rosa is nu al veel te lang uit de serie
RosA
Vrijdag of Maandag zei Ludo nog tegen Isabella dat hij Rosa naar haar organiser had laten zoeken... maar ja, het merendeel van de fokkers kijkt natuurlijk liever naar een live-registratie van Rosa's zoektocht dan dat het wordt vermeld zoals Ludo deed he
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_9955533
Lijkt me vrij duidelijk dat Robert inderdaad de vader is
Volgens mij is Laura zo gestoord, dat ze alleen maar ziet wat ze wil op dat formulier......

Charlie hoeft denk ik ook niet lang meer te wachten totdat haar nieuwe moeder zich verspreekt......

pi_9962896
als ik het goed heb wordt het vrijdag bekend van charlie
pi_9964207
Pascalle gaat onderduiken las ik in de TV-gids.
  Moderator woensdag 23 april 2003 @ 20:32:49 #172
42184 crew  DaMart
pi_9968917
Even een theorietje. Sommige mensen hebben al gefilosofeerd over dat die madeleine (sp?) de dochter van Martine Hafkamp is... het kan natuurlijk ook Martine zelf zijn... aangezien ze het hebben over een oudere vrouw.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_9969061
Volgens mij was dat toch ook ieders idee? Volgens mij heeft niemand het over een dochter gehad...
  Moderator woensdag 23 april 2003 @ 20:51:47 #174
42184 crew  DaMart
pi_9969348
quote:
Op woensdag 23 april 2003 20:39 schreef Crazy_Diamond het volgende:
Volgens mij was dat toch ook ieders idee? Volgens mij heeft niemand het over een dochter gehad...
Ik wel... kan het alleen ff niet zo snel terugvinden... maar goed, ik loop weer achter met mijn theorie blijkt wel weer
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_9969708
quote:
Op woensdag 23 april 2003 20:32 schreef DaMart het volgende:
Even een theorietje. Sommige mensen hebben al gefilosofeerd over dat die madeleine (sp?) de dochter van Martine Hafkamp is... het kan natuurlijk ook Martine zelf zijn... aangezien ze het hebben over een oudere vrouw.
Dat heb ik al eens gezegd in ander deeltje.

Ik wed dat Tracy, Wendela is. .

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')