Terwijl ik van apparaten waar ik vanaf wilde (walkman of zo) binnen no time verlost was. Tijdschriften e.d., idem dito.
Hoe komt dat eigenlijk? Schamen we er ons voor om iets goedkoop en tweedehands te kopen? En heb jij zelf ooit op die manier kleding gekocht, en hoe beviel dat?
quote:ik ook niet
Op zaterdag 5 april 2003 10:12 schreef SpleeffY het volgende:
Ik hou er niet zo van om tweedehands kleding te dragen...
quote:
quote:Ik eerlijk gezegd ook niet. Doe mij maar iets wat ik zelf heb gekocht.
quote:Ik vind het gewoon een vies idee dat iemand anders, waarvan je niet weet wie het is er in heeft zitten zweten en weet ik veel wat.
quote:Wasmachine?
Op zaterdag 5 april 2003 10:22 schreef Qarinx het volgende:[..]
Ik vind het gewoon een vies idee dat iemand anders, waarvan je niet weet wie het is er in heeft zitten zweten en weet ik veel wat.
quote:Ja snap ook wel dat je het kan wassen, maar het idee vind ik gewoon vies..
Op zaterdag 5 april 2003 10:23 schreef Bioslock het volgende:
Wasmachine?
quote:Ja, dat vind ik ook. Als je zoiets via internet koopt is het dus echt van een totale onbekende en je kan de kleding ook niet van te voren zien.
Op zaterdag 5 april 2003 10:25 schreef Qarinx het volgende:[..]
Ja snap ook wel dat je het kan wassen, maar het idee vind ik gewoon vies..
Als je van je kleding af wilt kan je beter gewoon naar een normale tweedehandswinkel gaan lijkt me...
quote:Ik koop en verkoop regelmatig via Ebay etc. en dat bevalt me prima hoor. Ik heb inmiddels vaste kopers en verkopers, zodat ik weet bij wie ik echt kwaliteit kan kopen en het er niet afgeragt uitziet ofzo. Geen mens die ziet dat het tweedehands is en dat geldt ook voor mijn eigen kleding die ik verkoop. Ik heb inmiddels zelfs een winkeltje voor tweedehands kleding geopend op het web en dat loopt als een trein. Marktplaats is denk ik niet zo'n goede plek voor kleding...
Op zaterdag 5 april 2003 10:08 schreef postinggirl het volgende:
Ik heb een tijdje geleden een hele berg afgekeurde kleding te koop gezet op Marktplaats.nl, maar geen mens die het hebben wil. Zelfs niet voor 5 euro per stuk, en met de mededeling erbij dat het zelden ouder was dan 2000 en dat het allemaal weinig of niet gedragen was (wat ook echt zo was).Terwijl ik van apparaten waar ik vanaf wilde (walkman of zo) binnen no time verlost was. Tijdschriften e.d., idem dito.
Hoe komt dat eigenlijk? Schamen we er ons voor om iets goedkoop en tweedehands te kopen? En heb jij zelf ooit op die manier kleding gekocht, en hoe beviel dat?
quote:Wat is de url?
Op zaterdag 5 april 2003 10:47 schreef Angelic1 het volgende:
Ik heb inmiddels zelfs een winkeltje voor tweedehands kleding geopend op het web en dat loopt als een trein. Marktplaats is denk ik niet zo'n goede plek voor kleding...
Dan zie ik wel wat ik er verder mee doe.
Ik heb de laatste jaren nogal wat miskopen gehad die ik maar 0 of 1 x gedragen heb en ik hoop er toch nog iets van terug te verdienen.
quote:Ik mail je de url wel even
Op zaterdag 5 april 2003 11:05 schreef postinggirl het volgende:[..]
Wat is de url?
Dan zie ik wel wat ik er verder mee doe.
Ik heb de laatste jaren nogal wat miskopen gehad die ik maar 0 of 1 x gedragen heb en ik hoop er toch nog iets van terug te verdienen.
Succes
quote:toevallig heb ik van de week een dames-broek op de post gedaan, dat was iets van €2,45
Op zaterdag 5 april 2003 11:37 schreef Tante_Bet het volgende:!
(n.b. verzendkosten zijn alleen maar hoog als je het als pakket verstuurd, maar als je het zodanig verpakt dat het in een grote envelop past, kost het maar 1 a 2 euro...)
quote:Ligt eraan hoe zwaar het is en hoe je het verpakt he? Een shirtje zal eerder 1 euro zijn en een broek eerder rond de 2 euro...
Op zaterdag 5 april 2003 11:52 schreef moussy het volgende:[..]
toevallig heb ik van de week een dames-broek op de post gedaan, dat was iets van €2,45
quote:ja duh, het ligt ook nog aan het materiaal. Ik gaf alleen maar een richtlijn voor een broek.
Op zaterdag 5 april 2003 11:54 schreef Tante_Bet het volgende:[..]
Ligt eraan hoe zwaar het is en hoe je het verpakt he? Een shirtje zal eerder 1 euro zijn en een broek eerder rond de 2 euro...
quote:snep ik
Op zaterdag 5 april 2003 12:01 schreef moussy het volgende:[..]
ja duh, het ligt ook nog aan het materiaal. Ik gaf alleen maar een richtlijn voor een broek.
quote:en dan? Maakt dat wat uit dan? Je hebt prima wasmiddelen en kan heel heet wassen...kijk ondergoed zou ik nou niet kopen en schoenen en sokken ook niet...maar een broek, waarom niet?
Op zaterdag 5 april 2003 12:11 schreef designmaker.nl het volgende:
Ik kooop wel gewoon nieuwe kleren , je weet nooit wie ze gedragen heeft
Bij mij is het meer het idee dat ik het niet kan passen en niet weet hoe het zit en staat. Past het niet, zit je ermee.
Daarom zou ik zowiezo ook geen nieuwe online kleding kopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |