pi_643472
Hmmm fistfucking heb ik nog nooit op mijn vriendin "toegepast", maar goed ook denk ik want men zegt dat ik vrij grote handen heb
Mij valt dat niet zo op omdat ik niet anders weet natuurlijk, maar ik heb het idee dat ik m'n vriendin wel ERG moet oprekken wil ik er met de hele hand in kunnen, maar ja als je in sommige films ziet dat er zelfs aan ANALE fistfucking wordt gedaan...... naja goed mij lijkt het niks maar als iemand het wil doen, ja ga lekker je gang, als jij/jullie het lekker vinden waarom niet he?

Succes ermee!!

'What' ain't no country I ever heard of... they speak English in 'What'? <[Pulp Fiction]>
pi_643486
Bij fistfok!king is het idd de bedoeling om je hele hand/vuist naar binnen te werken. Dit gebeurt vaak geleidelijk aan tijdens de sex. Je begint zeg maar met een vinger, maakt de boel lekker soppig en bouwt het steeds op. De vagina rekt wel mee, op een gegeven ogenblik kom je vaak op een punt dat het niet verder gaat. Niets aan te doen, volgende keer beter. Rome en Moskou zijn ook niet in een dag gebouwd (of welke stad dan ook).

Bang om uit te scheuren hoef je niet echt te zijn als je het rustig en bedeesd opvoert en niet als een bezetene tekeer gaat in de vagina van het wijffie. Goed nat laten worden (of misschien glijmiddel) en langzaam oprekken.

Anders oprekken met een eendebek ???

pi_643521
quote:
Op 11 januari 2001 22:30 schreef fokje het volgende:
Ik vind het onzin Knorretje, ik (en velen met mij vermoed ik) heb geen enkele behoefte om een vuist in mijn vagina gedrukt te krijgen, ik kan daar echt de lol niet van in zien.
Je hoeft er ook niet de lol van in te zien dat vraagt ook niemand. Er wordt gevraagd lekker of vies. In jouw geval lijkt het je vies en wil je er niet aan denken om een vuist in je te voelen....geen problemen mee. Ik doelde meer op de reacties als : Voel je je wel goed ?? en Whahahahah.
quote:
En dat is niet omdat ik zo preuts ben ofzo, maar dat hier wat lacherig over gedaan wordt, heeft volgens mij gewoon te maken met het feit dat veel vrouwen en mannen hier de lol er gewoon niet van inzien.
Zie hier boven, het is helemaal niet verplicht overal de lol van in te zien. Toch kan je je misschien afvragen waarom anderen er misschien wel de lol van inzien, hoe zij het beleven en waarom zij daar de behoefte aan hebben.
quote:
En je hoeft toch niet altijd zo vreselijk serieus over sex te zijn, het is toch een spelletje. De vraag is dan misschien wel serieus, maar wat grappen tussendoor moet toch kunnen.
Beslist niet, ben zelf eengroot voorstander om dingen te relativeren met humor. Openingen te creeeren door humor en humor als drempelverlagend middel te gebruiken, het alleen heel vaak een beetje lullig voor de topicopener om alleen maar lacherige antwoorden/reacties te krijgen op een serieuze vraag.

Maar fistfok!king lijkt je niets, spelen met speeltjes ala dildo's, vibrators in de wat grotere uitvoeringen dan ????

donderdag 11 januari 2001 @ 22:48:20 #29
6457 DaMan
Een tijger in bed!
pi_643566
quote:
Op 11 januari 2001 22:26 schreef Fok! het volgende:
Is dat niet ontzettend pijnlijk???
Ik heb altijd al het idee dat als ik met twee vingers aan de gang ga, dat het krappies is...
Ja, bij sommige vrouwen, die erg strak zijn, moet je 't zeker niet proberen. Gelukkig zijn veel vagina's vrij rekbaar & met 'n beetje oefening kun je er vrij makkelijk in . Wel is 't heel belangrijk, dat je 'n goed glijmiddel gebruikt, anders gaat 't echt niet lukken. Veel vrouwen denken trouwens, dat ze inscheuren, maar dit kan absoluut niet!
BURP!!! Sprak ze teder...
pi_643579
quote:
Op 11 januari 2001 22:48 schreef DaMan het volgende:
Veel vrouwen denken trouwens, dat ze inscheuren, maar dit kan absoluut niet!
Euhmmmmm....
pi_643589
Tja ehm, ik wil het niet graag meemaken, maar ik ben dan ook een man, lol.
Och als vrouwen het lekker vinden, ik heb er geen probleem mee..
For you, the day I graced your village was the most important day of your life
pi_643614
Waarom begon de opener van dit topic na 3 reacties onmiddelijk met schelden ( gestresste pubers )? Hierna was het grootste gedeelte niet schijtlollig maar toch schoot hij weer in de verdediging.

Je moet zo'n topic even de kans geven. Niet gelijk in de verdediging, maar van repliek dienen met argumenten. Niet iedere grap is krenkend bedoeld.

Knorretje jouw reactie is in ieder geval genuanceerd en onderbouwd.

Maar een grapje moet kunnen, zonder dat een discussie dood slaat.

Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld en een Tony van Heemschut
pi_643617
ok Knorretje, je hebt gelijk wat betreft dat het lullig is voor de topic-opener, dat er bijna alleen maar flauwe opmerkingen werden gereplyd.
En tja, dit onderwerp is gewoon niks voor mij, ik heb helemaal niks met grote lichaamsdelen dan wel (grote) voorwerpen in mijn vagina, ik hou het liever smooth en naturel en daar zijn ook talloze variaties op denkbaar. Echt harde sex, in wat voor vorm dan ook, vind ik niets aan, niet uit preutsigheid, maar daar is mijn persoon gewoon niet naar. Maar voor wie daar wel van houdt, ook prima.
  donderdag 11 januari 2001 @ 23:09:57 #34
3767 Herald
Come get some
pi_643662
Waarschijnlijk hebben mensen ook een verkeerd beeld van vuistneuken. Ze denken waarschijnlijk aan mensen in latex pakjes, waarbij een man onzettend hard met zijn onderarm in de doos van een vrouw zit te raggen.

Maar zoals Knorretje al zei, het gebeurd geleidelijk, het is denk ik niet mogelijk om meteen met een hele vuist de vagina te penetreren. Net zoals anale sex, je ramt je pik niet meteen in d'r achterste maar doet het voorzichtig.

En waarom zou vuistneuken niet lukken, vrouwen baren ook kinderen. Ik kan me ook best voorstellen dat vrouwen het niet lekker vinden want het is natuurlijk niet niks om een hele vuist naar binnen geschoven te krijgen. Een kind baren schijnt ook niet zonder slag of stoot te gaan.

ohja just for the record, ik heb het nog nooit gedaan

*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  donderdag 11 januari 2001 @ 23:10:30 #35
5046 myClone
en toen waren er 2 ikkes
pi_643665
quote:
Op 11 januari 2001 22:32 schreef Garrett het volgende:
maar ik heb het idee dat ik m'n vriendin wel ERG moet oprekken wil ik er met de hele hand in kunnen
Vrouwen kunnen er ook wel een kind door uitpoepen, lijkt me een hand in verhouding nog klein.
It is by caffeine alone I set my mind in motion.
It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shaking, the shaking becomes a warning.
It is by caffeine alone I set my mind in motion.
  donderdag 11 januari 2001 @ 23:17:34 #36
6457 DaMan
Een tijger in bed!
pi_643689
quote:
Op 11 januari 2001 23:10 schreef myClone het volgende:
Vrouwen kunnen er ook wel een kind door uitpoepen, lijkt me een hand in verhouding nog klein.
Ja, 't is goed doen, zeker als je niet al te grote handen hebt
  donderdag 11 januari 2001 @ 23:19:09 #37
4677 Aneurism
I'm Jesus Christ on XTC
pi_643694
Als ik een vrouw zou zijn en ik zou dat doen, dan denk ik dat ik mijn blaas niet zou kunnen voorkomen van het leeglopen...
En das niet zo leuk...
Ik heb er nooit over nagedacht, maar vingeren is eigenlijk als je je vinger in de vagina stopt 1/5 fistfucking...
Ach het is iig beter dan skullfucking
AUW
I want to fuck you like an animal
I want to feel you from the inside
My whole existence is flawed
You get me closer to god
  donderdag 11 januari 2001 @ 23:25:28 #38
6457 DaMan
Een tijger in bed!
pi_643716
quote:
Op 11 januari 2001 23:19 schreef Aneurism het volgende:
Als ik een vrouw zou zijn en ik zou dat doen, dan denk ik dat ik mijn blaas niet zou kunnen voorkomen van het leeglopen...
En das niet zo leuk...
Het grappige is, dat ik wel 'ns 't gevoel heb, dat ik moet plassen, als ik heerlijk gepijpt wordt . En dan heb ik dus niet over 't punt van klaarkomen
Maar goed, daar gaat deze topic niet over. Ik ben in ieder geval blij, dat er nu eindelijk serieuze reakties op dit onderwerp komen!
pi_643730
quote:
Op 11 januari 2001 23:10 schreef myClone het volgende:
Dat is een lichamelijk proces, bij de vrouw gaat -als het goed is- alles wat open staan.
  donderdag 11 januari 2001 @ 23:32:42 #40
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_643745
quote:
Op 11 januari 2001 23:25 schreef DaMan het volgende:
Ik ben in ieder geval blij, dat er nu eindelijk serieuze reakties op dit onderwerp komen!
Dat komt misschien ook wel omdat de meeste pubertjes om deze tijd slapen, bereid je maar vast voor op de reacties die je overdag weer zult zien verschijnen.

Enne...inhoudelijk doet deze wijze ervaren man er over dit topic, vanwege privacy-overwegingen, verder het zwijgen toe....

pi_643753
quote:
Op 11 januari 2001 23:25 schreef DaMan het volgende:
Het grappige is, dat ik wel 'ns 't gevoel heb, dat ik moet plassen, als ik heerlijk gepijpt wordt . En dan heb ik dus niet over 't punt van klaarkomen
Maar goed, daar gaat deze topic niet over.
Oke, zal ik dan een topic openen over plassex of gaat dan ook iedereen over de rooien???
  donderdag 11 januari 2001 @ 23:35:54 #42
6457 DaMan
Een tijger in bed!
pi_643756
quote:
Op 11 januari 2001 23:32 schreef golfer het volgende:
Dat komt misschien ook wel omdat de meeste pubertjes om deze tijd slapen, bereid je maar vast voor op de reacties die je overdag weer zult zien verschijnen.

Enne...inhoudelijk doet deze wijze ervaren man er over dit topic, vanwege privacy-overwegingen, verder het zwijgen toe....

He he Leuke ervaringen met vuistneuken gehad 8)
  donderdag 11 januari 2001 @ 23:37:40 #43
6457 DaMan
Een tijger in bed!
pi_643761
quote:
Op 11 januari 2001 23:35 schreef Bluezz het volgende:
Oke, zal ik dan een topic openen over plassex of gaat dan ook iedereen over de rooien???
Bluezz, van mij mag je daar best 'n topic over openen, want ook dat vinden 'n hoop mensen lekker, al willen ze dat niet toegeven
pi_643777
Mij persoonlijk lijkt 't niet zo...
Maar ik kan me best voorstellen dat mensen dat lekker vinden, zolang je het allebei lekker vindt is d'r niks aan de hand toch?

'Whatever makes your boat float'

While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_643781
quote:
Op 11 januari 2001 22:26 schreef Fok! het volgende:
* Fok! zet zijn zonnebril op om enige vermomming te doen ontstaan...

Euhmm... mensen. Euh...niet om 't één of ander, maarrehh...
Is vuistneuken echt wat ik denk dat het is?
Met andere woorden, steek je dan je hele vuist in de vagina van je vriendin???
Is dat niet ontzettend pijnlijk???
Ik heb altijd al het idee dat als ik met twee vingers aan de gang ga, dat het krappies is...

Dat ligt bij elke vrouw anders of het wel of niet mogelijk is en of ze het natuurlijk wel of niet lekker vind.
Je kunt iemand vagina oprekken en dan gaat het steeds makkelijker en het wordt steeds
lekkerder! (glijmiddel doet wonderen)
Ook moet je totaal ontspannen zijn anders doet het gewoon pijn en is het echt niet lekker!
original
  donderdag 11 januari 2001 @ 23:44:56 #46
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_643783
quote:
Op 11 januari 2001 23:35 schreef DaMan het volgende:
He he Leuke ervaringen met vuistneuken gehad ?
Zoals ik al zei: uit privacy-overwegingen ga ik hier niet op in, maar zoals ik in andere seksueel geaarde topics ook al eens geschreven heb:

Seen it all, done it all...

donderdag 11 januari 2001 @ 23:47:51 #47
6457 DaMan
Een tijger in bed!
pi_643799
quote:
Op 11 januari 2001 23:44 schreef golfer het volgende:
Zoals ik al zei: uit privacy-overwegingen ga ik hier niet op in, maar zoals ik in andere seksueel geaarde topics ook al eens geschreven heb:

Seen it all, done it all...

Ok, dat respecteer ik . Ik ben in ieder geval blij, dat je hier 'n goede reaktie neerzet!
  donderdag 11 januari 2001 @ 23:49:42 #48
6457 DaMan
Een tijger in bed!
pi_643804
quote:
Op 11 januari 2001 23:43 schreef original het volgende:
Dat ligt bij elke vrouw anders of het wel of niet mogelijk is en of ze het natuurlijk wel of niet lekker vind.
Je kunt iemand vagina oprekken en dan gaat het steeds makkelijker en het wordt steeds
lekkerder! (glijmiddel doet wonderen)
Ook moet je totaal ontspannen zijn anders doet het gewoon pijn en is het echt niet lekker!
[offtopic-mode]
Ha Original, lekker gedouched meid Dat was trouwens 'n goede uitleg
[/offtopic-mode]
  vrijdag 12 januari 2001 @ 08:27:44 #49
5612 DarkIce
ik fok, jij fokt, wij fokken
pi_644764
quote:
Op 11 januari 2001 21:38 schreef tong80 het volgende:
De ene heette Kees.

Hij noemde zich altijd : "Kees uit het vuistje."

Wij noemden hem altijd smeerkees.
kill nothing but time
  vrijdag 12 januari 2001 @ 08:38:50 #50
2433 Capoeiristas
Eej waor gaode gij naor toe?
pi_644789
Krijg je daar niet een gruwelijk uitgehooonde doos van
Elke morgen als ik wakker word weet ik dat ik weer 24 uur heb om te leven.

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')