quote:
Op 11 januari 2001 22:30 schreef fokje het volgende:
Ik vind het onzin Knorretje, ik (en velen met mij vermoed ik) heb geen enkele behoefte om een vuist in mijn vagina gedrukt te krijgen, ik kan daar echt de lol niet van in zien.
Je hoeft er ook niet de lol van in te zien dat vraagt ook niemand. Er wordt gevraagd lekker of vies. In jouw geval lijkt het je vies en wil je er niet aan denken om een vuist in je te voelen....geen problemen mee. Ik doelde meer op de reacties als : Voel je je wel goed ?? en Whahahahah.
quote:
En dat is niet omdat ik zo preuts ben ofzo, maar dat hier wat lacherig over gedaan wordt, heeft volgens mij gewoon te maken met het feit dat veel vrouwen en mannen hier de lol er gewoon niet van inzien.
Zie hier boven, het is helemaal niet verplicht overal de lol van in te zien. Toch kan je je misschien afvragen waarom anderen er misschien wel de lol van inzien, hoe zij het beleven en waarom zij daar de behoefte aan hebben.
quote:
En je hoeft toch niet altijd zo vreselijk serieus over sex te zijn, het is toch een spelletje. De vraag is dan misschien wel serieus, maar wat grappen tussendoor moet toch kunnen.
Beslist niet, ben zelf eengroot voorstander om dingen te relativeren met humor. Openingen te creeeren door humor en humor als drempelverlagend middel te gebruiken, het alleen heel vaak een beetje lullig voor de topicopener om alleen maar lacherige antwoorden/reacties te krijgen op een serieuze vraag.
Maar fistfok!king lijkt je niets, spelen met speeltjes ala dildo's, vibrators in de wat grotere uitvoeringen dan ????