abonnement Unibet Coolblue
pi_712554
quote:
Op 01 februari 2001 23:47 schreef Harry het volgende:
En Ali in de muziekstudio zoals hij zelf aankondigde ??
Een aparte uitzending met die Ali .
En Desiree? Of zou die al ergens opgenomen zijn?
  vrijdag 2 februari 2001 @ 01:56:59 #77
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_712817
quote:
Op 01 februari 2001 23:51 schreef Lamon het volgende:
En Desiree? Of zou die al ergens opgenomen zijn?
Zou me niks verbazen dat die reeds opgenomen is .
Het komt goed.... En anders maar niet.
  vrijdag 2 februari 2001 @ 02:05:38 #78
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_712820
Darius is iig nog niet opgenomen:
quote:
Lonny wrote:

Dit is een clubmailing van: De Fanclub van Mohammed ali (Darius) ( http://fan.clubs.nl/darius )

Hallo allemaal.Ik wil jullie vragen om alsje blieft nog even te stemmen op de poll over de fanmiddag.Ik heb inmiddels een dag samen met iemand georganiseerd met forrummers van internet waar mee we gaan bowlen,eten en s'avonds feesten hierbij gaan Koos,els en Darius mee.Dit is een verassing voor de anderen.Ik zou het leuk vinden om zoiets ook met jullie te kunnen doen.

Stem alsjeblieft even het is een kleine moeite.

Uit ervaring weet ik namelijk dat als alles geregeld is er meer mensen mee willen


Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  † In Memoriam † vrijdag 2 februari 2001 @ 11:01:02 #79
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_713225
O.k., er vanuitgaande dat op 5 februari a.s. de laatste 'Hoe is het met'-uitzending op TV is, stel ik voor op de donderdag (traditioneel nu eenmaal dé ouwehoerdag bij uitstek) er ná, dus 8 februari de 'Grote BB-Reünie" te houden, alhier, op dit geweldige forum.

Accoord?

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_717825
quote:
Cynix ® :
<knip blabla> donderdag (traditioneel nu eenmaal dé ouwehoerdag bij uitstek) er ná, dus 8 februari de 'Grote BB-Reünie" te houden, alhier, op dit geweldige forum.
Ok, Accoord.
(Uh, donderdag duurt voor mij tot minstens 9 februari 6:00, niet dat ik het zo lang vol zou houden )
't gaat om hoe je ermee omgaat
pi_719001
Shiiiiiiit!!!!! Dan ben ik er niet!!!!!!
AAAAHHHH!!! Kan het niet in het weekend?????

Ik weet natuurlijk dat er niet met iedereen rekening kan worden gehouden.....maar...eeeh...is het weekend zowiezo niet handiger??? In verband met werkende mensen????


(
ja, ik kan het altijd proberen, toch????)

[Dit bericht is gewijzigd door fashionably_late op 04-02-2001 18:30]

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  maandag 5 februari 2001 @ 22:51:00 #82
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_722546
Komend weekend lijkt mij ook beter.
pi_723935
Wij hebben inmiddels onze reunie achter de rug en zijn weer met de volgende bezig.Zoals jullie zien zijn Koos en Els met ons meegeweest.
pi_731590
Zo, dat ziet er heel gezellig uit!
Laat geworden zeker?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')