abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9514099
Hoi allemaal, zoals de topictitel al aangeeft heb ik boeken te koop van het HBO, opleiding Accountancy, 1e en 2e jaar.
Wil je niet al je boeken nieuw kopen en veel geld besparen, is het interesant om hier verder te kijken!

Deze studie heb ik het 1e jaar gevolgt in Breda en het 2e jaar zowel Breda als Eindhoven. Dus als je in 1 van die plaatsen gaat studeren heb je de meeste kans dat de boeken overeenkomen met welke jij nodig hebt, maar anders is het misschien ook nog wel de moeite om even te kijken in de lijst hieronder.
Alle boeken gaan weg voor 60% van de nieuwkoop prijs en zien er allemaal nog als nieuw uit! (prijs staat er overigens bij.)

Als ik hier alles zo neertyp dan gaat het heel onoverzichtelijk worden, dus heb ik er een word document van gemaakt. De link staat hieronder.

p.s. Mochten de isbn nummers niet overeenkomen met degene op jou lijst, neem dan even contact op. Misschien is deze uit de lijst 1 druk eerder en dat maakt niet uit voor je studie.

Je kunt me bereiken via mail: soeper_man@hotmail.com of telefoon: voor nummer eerst mailen aub.

de link: http://members.home.nl/tfverstijnen/Boeken.doc

pi_11489783
Kick!

Ik heb nog alle boeken, en de tijd is nu wel ongeveer aangebroken dat de meeste weten welke studie ze gaan doen.
Dus heb je interesse, aarzel niet en neem contact op

pi_11702879
helemaal niemand die deze studie hier gaat doen?
pi_12651922
ik heb me boeken lijst nog niet gehad maar zodra ik die krijg zal ik ff op je lijstje gaan kijken en contact met je opnemen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')