Ik heb hier een Siemens Gigaset waar ik sms jes mee kan versturen via de vaste lijn, maar als iemand een sms'je naar mij toestuurd gaat de telefoon de hele dag af en geeft piepjes, maar sms'jes ontvang ik noch via tekst noch via gesproken tekst. Iemand een idee ?
Maarten
quote:de sms kan je alleen als tekst ontvangen als je
Op dinsdag 25 maart 2003 15:00 schreef _Maarten_ het volgende:
Hallo,Ik heb hier een Siemens Gigaset waar ik sms jes mee kan versturen via de vaste lijn, maar als iemand een sms'je naar mij toestuurd gaat de telefoon de hele dag af en geeft piepjes, maar sms'jes ontvang ik noch via tekst noch via gesproken tekst. Iemand een idee ?
Maarten
a) isdn hebt
b) nummerherkenning aan
c) 1 van de 2 types gigaset hebt (kpn noemt alleen hun varianten dus zelf ff uitvinden welke nummers dat van siemens zijn
quote:Ik heb een Gigaset waarbij op de doos staat dat deze SMS voorbereid is en daar staat niks over dat je speciaal een ISDN lijn moet hebben. Lijkt me dus sterk dat dit nodig is.
Op woensdag 26 maart 2003 19:19 schreef -_Tommy_- het volgende:[..]
de sms kan je alleen als tekst ontvangen als je
a) isdn hebt
b) nummerherkenning aan
c) 1 van de 2 types gigaset hebt (kpn noemt alleen hun varianten dus zelf ff uitvinden welke nummers dat van siemens zijn
quote:als je ze wilt versturen met je vaste toestel wel en als tekstbericht wilt ontvangen
Op woensdag 26 maart 2003 19:23 schreef Lucille het volgende:[..]
Ik heb een Gigaset waarbij op de doos staat dat deze SMS voorbereid is en daar staat niks over dat je speciaal een ISDN lijn moet hebben. Lijkt me dus sterk dat dit nodig is.
anders krijg je gesproken bericht
er zijn nog wel redelijk wat kinderziektes mee, dus kan zijn dat berichten later doorkomen of helemaal niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |